Minä haluaisin nähdä pulskien ihmisten deittiohjelman
Kaiken maailman Paratiisihotellit ja Love Islandit on aina vain täynnä treenattuja pyykkilautavatsoja. Minä haluaisin joskus nähdä vastaavan ohjelman, johon pääsisi vain reilusti ylipainoiset. Olisi mielenkiintoista vaihtelua.
Ylipainoisille on lähinnä vain laihdutusohjelmia, jossa taivastellaan ja syyllistetään julkisesti heidän elintapojaan.
Kommentit (32)
Mä haluaisin nähdä seniori-ikäisiä, työttömiä ja mt-ongelmaisia.
No mä voisin osallistua muuten, mutta ei minua kiinnosta ylipainoiset miehet.. Enkä kyllä usko, että kukaan mieskään kiinnostuisi minusta. Että sinänsä vähän turha formaatti olisi.
Ylipainoiset ei itsekään viehäty ylipainoisista, joten hankala ohjelma toteuttaa. Olis vaan parin etsijöitä jotka nyrpistelis ja sanois että ei ollut kipinää, ei ollut kemiaa, ei oo minun tyyppiä...
Ei onnistuisi kuka tavismiehet ei kelpas pullukkanaisille.
Vierailija kirjoitti:
Ylipainoiset ei itsekään viehäty ylipainoisista, joten hankala ohjelma toteuttaa. Olis vaan parin etsijöitä jotka nyrpistelis ja sanois että ei ollut kipinää, ei ollut kemiaa, ei oo minun tyyppiä...
Onko tämä totta?
Miksi kukaan olisi niin tekopyhä että antaisi itsensä lihota mutta ei hyväksyisi toisella lihomista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä totta?
Miksi kukaan olisi niin tekopyhä että antaisi itsensä lihota mutta ei hyväksyisi toisella lihomista?
Sitä sopii kysyä palstamammoilta.
Maajussille morsian ohjelma, siinähän on pullukoita juontajaa myöten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä totta?
Lihoa, ei lihota.
Minä taas haluaisin nähdä tosi tv sarjan missä seurataan alkoholistien arkea. Henkilöt valitaan ympäri suomea.
Vierailija kirjoitti:
Maajussille morsian ohjelma, siinähän on pullukoita juontajaa myöten.
Varmaan ap halusi että se mieskin on roteva.
Eikö lähes kaikki muut suomalaiset deittiohjelmat ole jo nyt pulskia täynnä, jos jätetään pois nämä instapyllistelijöiden tosi-tv:t?
Tuollaista olen itsekin miettinyt. Konseptista pitäisi oikein tarkoituksella tehdä härski, viinaa ja herkkuja oikein rreilusti. Saunomista, paljuja, bilettämistä. Painorajattomat sängyt. BMI vähintään 35.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä totta?
Riippuu mistä syystä on lihonut. Jos taustalla esim. sairaus niin se on ok. Mutta jos elintavat on penkkiurheilu, roskaruoka, kalja ja pihalla lihojen grillailu niin ei edes hoikempi kelpaisi. Pitäisi myös liikkua yhtä paljon kuin minä. Yleensä miehet hoikistuvat pelkillä terveellisillä elämäntavoilla ja liikunnalla.
Noissahan on jo pullukoita. Ei nyt mitään 150 kilon megaläskejä, mutta plösöjä ja pluskokoisia vaikka kuinka.
Kaikki haluaisi näköjään nähdä itseään telkkarissa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö lähes kaikki muut suomalaiset deittiohjelmat ole jo nyt pulskia täynnä, jos jätetään pois nämä instapyllistelijöiden tosi-tv:t?
Ilmeisesti se ei riitä ja he ovat jo normaalipainoisia, vielä tuhdimpaa väkeä pitäis olla.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin nähdä seniori-ikäisiä, työttömiä ja mt-ongelmaisia.
Tämä. Hehän näitä ohjelmia katsovatkin. Tanskan paratiisihotelli btw ei ole yhtä huono kuin muut, siellä on ns. tavallisiakin nuoria, jolloin tatuoidut pyykkilautapojatkin käyttäytyvät yllättävän fiksusti.
Seniorien tempparit olis loistava. Meinaan saisi olla aika kova houkutus, että parit vaihtuisi. Tai sitten ei toisaalta, ehkä ei tarvitsisi mitään houkutuksia. Marko valitsisi torkut palmun juurella vaikka tarjolla olisi mitä Jonna-Yessikoita.
Minä oikeasti taviksien ja hiljaisten. Nuo love islandin tyypit ei ole mielestäni kauniita tai komeita.