Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesvauvat parisuhteessa

Typeryydestäsakotetaan
06.02.2018 |

En varmasti ole ainut jota ihmetyttää naiset jotka parisuhteessa sietävät miesvauvoja, eli miehiä jotka eivät tee mitään, valittavat ja syövätkin ainoastaan jotain mautonta makaronimössöä. Ja sitten nämä naiset vielä perustavat perheen näiden isojen vauvojen kanssa ja ihmettelevät kun on raskasta kun äijä on kuin vetelä taikina joka ei tee mitään. Tai korkeintaan saa itsensä raahattua töihin ja loppuaika meneekin sitten soffalla tai tietokoneella samalla valittaen että missä makaronimössö ja puhtaat kalsarit.

Mikä teitä vaivaa? Olen ihan kyllästynyt kuuntelemaan naisten valitusta, kun se unelmien miesvauva ei muuttunutkaan mieheksi perheenlisäyksen johdosta. Eikö mikään hälytyskello soi että älä tee perhettä laiskan taikinan kanssa?? Ennemmin olisin yksin kun katselisin kotonani moista riippakiveä.

Kommentit (529)

Vierailija
381/529 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

fdgfsdf kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis teilläkö menee näin:

Nainen tulee kotiin, mies on siivonnut ja laittanut ruokaa.

Nainen ajattelee: voi kuinka nättiä ja siistiä ja ruokakin laitettu. Mitäs minä nyt sitten tekisin? No jos vaikka aiheuttaisi kamalan riidan ja tappelun tästä aiheesta, siitä kun tulee aina niin hyvä mieli!

Koska naisena mulla ei voi olla muutakaan tekemistä tai mielenkiinnon kohteita, joihin käyttää aikaani!

Nainen tule kotiin, mies on siivonnut ja laittanut ruokaa.

Nainen ajattelee: voi vittu, se on käyttänyt väärää rättiä ja moppi on jätetty eri nurkkaan kuin missä sen pitäisi olla. Tuolla listan päällä on vielä selvästi yksi pölyhiukkanen, täytyy vetää koko kämppä uusiksi. Sitä paitsi pyykkejä ei olisi vielä tänään pitänyt pestä, koska olin suunnitellut sen huomiselle. No mitenkäs se ruokapuoli? Voi vittu, se on ostanut väärän valmistajan jauhelihaa ja maitokin on erimerkkistä kuin piti. Sitä paitsi tänään piti olla kanaa, eikä jauhelihakastiketta. Vittu, kun se ei osaa mitään. Tästä tuli nyt vaan taas lisää hommaa itselle.

Kuulostaapa ihanalta ja positiviselta naiselta, missä näitä tapaa?

Eikös tällä naisella taida olla muitakin ongelmia ja puoliso on se johon ne nyt purettiin. Ei kaikki naiset ole perusluonteeltaan tuollaisia. En itse jaksaisi tuollaista elämää hetkeäkään. En siis itseni kanssa jos kaikki olis aina vaan hakemalla haettua pashaa.

Vierailija
382/529 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myöntäkää nyt miesvauvat edes hiljaa mielessänne, että te alisuoriudutte ja teette kotityöt huonosti pelkästään sen takia, että nainen tekee ne sitten teidän puolestanne. On niin mukava loikoilla sohvalla ja kaikki vaan ilmestyy valmiina eteen.

Koittakaa nyt ymmärtää, että tällainen käytös ei ole kovin kauaskantoista. Ei naiset tuollaisesta tykkää ja pikku hiljaa yhteiselo on riitaisaa. Sitä pildeäkään ei heru enää.

Miksei voi sen verran ottaa itseään niskasta kiinni ja tee omaa osuuttaan kotitöistä. Palkintona rauhallinen kotielämä ja nainen, joska on iloinen ja halukas myös sängyssä. Se vaan on niin, että naisella vaikuttaa henkinen olo myös siihen seksuaaliseen puoleen todella paljon.

Vanha kunnon "pildeä siivousta vastaan" -ajatus. Mutta tutkimusten mukaan käy päinvastoin, mitä enemmän mies tekee kotitöitä niin sitä vähemmän pildeä lohkeaa. Kai nainen kuitenkin menettää kunnioituksensa, kun miehestä tulee kodinhengetär. Työmäärä voi helpottaa, mutta kipinä sammuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/529 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuiskohan se vauvaelämä siihen jos ostais tutin ja pistäis miesvauvalle suuhun? Tarjoais Pilttiä illallisella ja korviketta kyytipojaksi. Haistelis peppua että pitääkö vaippa vaihtaa ja lepertelis kuin alle vuoden ikäiselle? Meniskö viesti perille? Onko kukaan kokeillut?

Vierailija
384/529 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen ajattelee: voi kuinka nättiä ja siistiä ja ruokakin laitettu. Mitäs minä nyt sitten tekisin? No jos vaikka aiheuttaisi kamalan riidan ja tappelun tästä aiheesta, siitä kun tulee aina niin hyvä mieli!

Koska naisena mulla ei voi olla muutakaan tekemistä tai mielenkiinnon kohteita, joihin käyttää aikaani!

Vaikka siitä, että on väärällä kattilalla ketietty perunat/riisit/pastan.

Oletko tavannut näitä naisia moniakin elämäsi aikana?

Mä olen myös laittanut ruokaa naisporukalla, suuremmallakin. Vielä näinä vuosina en ole tavannut naista, joka olisi pannusta riidan aiheuttanut.

Et olekaan mies. Me olemme tavanneet.

Vierailija
385/529 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hfghgf kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai pitää vauvaa palkita yrityksestä ja vähän sinne päin huitaisusta? Juu vauvaa pitää, mutta ellei mies oikeasti ole vauva, niin miten ihmeessä se ressukka pärjää vaikka työelämässä, jossa palaute huonosti ja väärin tekemisestä tulee ilman silkkihansikkaita. Meneekö se heti lukkoon ja lannistuu? Miksi sama tyyppi on sitten kotona niin hauras?

Miesvauva tekee tahallaan huonosti, jotta pääsisi tekemästä. Sitten loukkaantuu, jos nainen tekee samoin.

Mä ehdotin kerran miesvauvalle, että kun kerran minä nipotan vaatimalla että tehdään kunnolla, niin otetaan sama linja molemmat. Eli hän pesee huonosti vessanpöntön, ja minä teen ruokaa samalla mentaliteetilla, että ei se nyt ole niin nuukaa jos ruoka palaa tai lihasopassa on sokeria suolan sijaan, kun kerran on laskettua standardia. Mutta se ei käynytkään, vain miesvauvalla on lupa hutiloida ja saada päänsilitystä asioista jotka hän teki huonosti. Exä on.

Ja tässä puhutaan miesvauvoista, ei miehistä. On miehiä jotka osaa tehdä ihan kunnolla ihan itse, mullakin on tämmöinen nykyään.

Naisen logiikka vauhdissa :) "Toinen ei osaa tehdä yhtä tarkasti, se on ihan sama kuin että minä teen tahallani huonommin kuin osaan".

Meillä on jaettu kotityöt sen mukaan mitä kumpikin osaa ja tykkää tehdä enemmän, eli itse siivoan ja hoidan pyykit, mies hoitaa ruuan laiton sekä pihatyöt ja autohommat. En näe mitään järkeä pakottaa toista siivoamaan, jos joudun tekee saman perässä. 

yrityksessäkin tj hoitaa johtamisen ja siivoojaa siivomisen. Ei siitä mitään tulisi, että siivooja hoitaa puolet johtohommista ja pomo puunaa pyttyä.

Ottaako päähän kun joillain homma toimii? 

Vierailija
386/529 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

adfdsfasd kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myöntäkää nyt miesvauvat edes hiljaa mielessänne, että te alisuoriudutte ja teette kotityöt huonosti pelkästään sen takia, että nainen tekee ne sitten teidän puolestanne. On niin mukava loikoilla sohvalla ja kaikki vaan ilmestyy valmiina eteen.

Koittakaa nyt ymmärtää, että tällainen käytös ei ole kovin kauaskantoista. Ei naiset tuollaisesta tykkää ja pikku hiljaa yhteiselo on riitaisaa. Sitä pildeäkään ei heru enää.

Miksei voi sen verran ottaa itseään niskasta kiinni ja tee omaa osuuttaan kotitöistä. Palkintona rauhallinen kotielämä ja nainen, joska on iloinen ja halukas myös sängyssä. Se vaan on niin, että naisella vaikuttaa henkinen olo myös siihen seksuaaliseen puoleen todella paljon.

Vanha kunnon "pildeä siivousta vastaan" -ajatus. Mutta tutkimusten mukaan käy päinvastoin, mitä enemmän mies tekee kotitöitä niin sitä vähemmän pildeä lohkeaa. Kai nainen kuitenkin menettää kunnioituksensa, kun miehestä tulee kodinhengetär. Työmäärä voi helpottaa, mutta kipinä sammuu.

Anteeksi mikä tutkimus?

Iltalehtihän uutisoi vähän väliä amerikkalaisia tutkimuksia päinvastoin. Otsikot luokkaa "Mies näillä kikoilla saat vaimosi kuumaksi" tai muita "takuuvarmoja vinkkejä miehille naisten saantiin"

Aina listattu siivous, ruoanlaitto ja lasten hoito. Aina.

Vierailija
387/529 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko, joku kerto tähän alapuolelle tarinansa siitä: Kuinka mies tuli valittamaan hänelle, että hän oli tehnyt, jonkun arkisen kotityön väärin/huonosti.

Joka kerta kun pyyhin pölyt miehen tietokoneesta (tai oikeastaan koneista, on monta näyttöä jne.) mies valittaa kun joku johto on lähtenyt irti tai olen vahingossa kääntänyt tai säätänyt jotain näyttöä. Ei sillä minusta ole mitään väliä mihin ne näytöt osoittavat tai jos joku johto on irti.

No tuon uskon kyllä ihan ilman sarkasmiakin. Siivoaminen on teille elämän tarkoitus ja kaikki muu on vain siivottavia pintoja.

Vierailija
388/529 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan jo tehty, miesvauva on ex.

Ei kukaan tervepäinen nainen halua mitään miesvauvaa. Joskus mies alkuun tsemppaa ja esittää aikuista, ja sitten kun arvelee ettei nainen enää lähde (on saatu vaikka lapsi), niin paljastaa todellisen karvansa ja heittäytyy yhdeksi lapsista, jota pitäisi kiittää ja kannustaa suunnilleen siitä, että saa perseensä pyyhittyä.

Ja ei tässä ole merkittävää historiallista muutosta, ei ole ollut Suomessa aikaa että miehet vaan makaisivat, ja naiset tekisivät kaikki työt. Työt ovat muuttuneet, kukaan ei enää metsästä henkensä pitimiksi jousipyssyllä. Ne aiemmat miehet ovat ihan syystä jättäneet pöydän pyyhkimisen naiselle, kun ovat itse tehneet 12 h päivässä metsätöitä. Ei ne aiemmat miehet olleet mitään miesvauvoja, he ovat tehneet oman aikuisen osansa.

Jep, on aika siirtyä luonnonmukaiseen toimintaan ja lopettaa tämä väkisin yrittäminen. Eli mies siittää ja sitten häipyy. Ei tarvitse tapella ja YH-äitikin hoitaa huushollinsa yksin ihan mielellään, ei valita yhtään kotitöistä.

Vierailija
389/529 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

fdgfsdf kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen tule kotiin, mies on siivonnut ja laittanut ruokaa.

Nainen ajattelee: voi vittu, se on käyttänyt väärää rättiä ja moppi on jätetty eri nurkkaan kuin missä sen pitäisi olla. Tuolla listan päällä on vielä selvästi yksi pölyhiukkanen, täytyy vetää koko kämppä uusiksi. Sitä paitsi pyykkejä ei olisi vielä tänään pitänyt pestä, koska olin suunnitellut sen huomiselle. No mitenkäs se ruokapuoli? Voi vittu, se on ostanut väärän valmistajan jauhelihaa ja maitokin on erimerkkistä kuin piti. Sitä paitsi tänään piti olla kanaa, eikä jauhelihakastiketta. Vittu, kun se ei osaa mitään. Tästä tuli nyt vaan taas lisää hommaa itselle.

Kuulostaapa ihanalta ja positiviselta naiselta, missä näitä tapaa?
Eikös tällä naisella taida olla muitakin ongelmia ja puoliso on se johon ne nyt purettiin. Ei kaikki naiset ole perusluonteeltaan tuollaisia. En itse jaksaisi tuollaista elämää hetkeäkään. En siis itseni kanssa jos kaikki olis aina vaan hakemalla haettua pashaa.

Joku nainen voi olla hullu siinä missä joku mieskin. Mutta normaali ihminen ei reagoi noin, vaan istuisi tyytyväisenä pöytään. Miksi ei siis valitse sitä normaalia naista? Onko masokisti?

Tässä ketjussa pitää erottaa puhutaanko miehistä vai miesvauvoista, miesvauva ei henkisesti ole täysikasvuinen mies.

Vierailija
390/529 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

haha teemaan sopiva youtube-video https://www.youtube.com/watch?v=TYyO0zvOPzM :D

Vierailija
391/529 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ghgfh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

gfhdfdhh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette heitä pellolle näitä miesvauvoja? En ymmärrä, miksi olette heidän kanssaan ja sitten valitatte. Vai onko todella syynä pelkkä raha, koska mitään hyötyä heistä ei todellakaan ole. 

Olen jättänyt kaksi miesvauvaa ja nyt seurustelen taas. Olen 31 ja toivon, että tämä mies osoittautuu aikuisemmaksi, sillä haluaisin lapsen. Jos tämäkään mies ei osaa omatoimisesti tehdä kotitöitä, käydä ruokakaupassa ja valmistaa ruokaa tai ylipäätään  pysty toimimaan normaalisti, jätän hänetkin tietysti. Muutamme melko pian yhteen,  jotta näen heti, onko tässäkin vauva vai aikuinen. Vuodessa näkee totuuden ja jos homma ei toimi niin mies saa lähteä. 

Kaksi edellistä miestä ovat olleet enemmänkin tiellä kuin hyödyksi missään asiassa. kyllä parisuhteesta pitää kuitenkin jotain hyötyäkin eikä vain joutua antamaan omastaan. Edellisellä miehellä oli aina rahatkin loppu, joten osittain elätin häntä myös. 

En kaipaa elättäjää enkä kenenkään rahoja, sillä olen tienannut enemmän kuin kukaan näistä miehistä. Kaipaan tasa-arvoista suhdetta, jossa minun ei tarvitse pyytää eikä käskeä, että voitko käydä tänään kaupassa ja laittaa ruuan esimerkiksi. Mies tulee vain kotiin ja valittaa, että on nälkä, koska olettaa jo lähtökohtaisesti, että minä hoidan senkin asian. Puhumattakaan kaikesta muusta.

Jättäkää ne miehet. Ei niillä mitään tee. Seksiä saa paljon helpomminkin.

Hahah, sen päivän kun näkisi, että miehen omatoimisesti tekemä kauppareissu ja ruoka kelpaisivat naiselle. Aina on joku maito väärän väristä ja kaikki pilalla. Johan tässä joutuu mennä lattialle nauramaan.

Aika tyypillinen miesvauvan vastaus. "en viitsi tehdä kun ei kuitenkaan kelpaa". Ei ole kovin vaikeaa tehdä ruokaa, jota molemmat syö. Pitäisi olla melko alkeelliset älynlahjat, ettei moisesta tehtävästä selviä. Toki näitäkin miehiä on nähty :) Olen vielä kaikkiruokainen, eli ei ole allergioita eikä oikeastaan mitään, mitä en edes syö. Vaikka olisikin mieltymyksiä/rajoitteita niin jokainen yli 10 vuotias tyttökin selviäisi moisesta vaativasta tehtävästä. Huolestuttavaa, että meidän yhteiskunnassa on miehiä, ketkä eivät. 

Missasit pointin komeasti ja sehän tässä se ongelma onkin. Mies pystyy siiis varsin hyvin tekemään ruokaa, jota molemmat syövät. Se ei ollut ongelma. Yritäpä uudestaan.

Tuun ihan erinä keskusteluun. Mikä sun mielestä on se ongelma? Jos mies pystyy ja kykenee ja tekee, niin miksi nainen valittaa?

Oon yrittänyt keskustelua seurata, mutten ymmärrä miksi miesten mielestä naiset pimahtelevat ilman syytä. Miksi teidän mielestä nainen ei hyväksy?

No kuule, tuon kun miehenä ymmärtäisi.

Vierailija
392/529 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

fdgdfgfd kirjoitti:

Lentolääkäri kirjoitti:

Tuo oli just niin hyvin kirjoitettu, että kyllä mies sitä ruokaa tekisi, kunhan se vain kelpaisi! Mutta kun ota huomioon tuo ja en tykkää tuosta ja tuo on epäterveellistä eikä tuota noin kuulu valmistaa...

Ja ihan sama aika monessa kotihommassa. Eli "tee niin kuin haluat, kunhan se on minun tavallani tehty".

Mutta johan täällä joku mussukka sanoikin, että sitten täytyy erota. No niin kai sitten, kaikki eroon vaan. Miesvauvat nääntyy nälkään pleikkansa ääreen (en muuten itse pelaa) ja naiset säilyvät hengissä tomerina, tietävinä mutta tosimiehen puutteessa nääntyen.

Voi kuule, ei pleikkarimiehet mihinkään näänny, he pyöräyttävät itsellen vartissa jotain syötäväksi kelpaavaa ja jatkavat syömisen jälkeen. Ei siihen muita tarvita. Mies tyytyy aika vähään, jos se vain hänestä olisi kiinni.

Miksi pleikkamies sitten edes tahtoo suhteen? Mitä hän siltä odottaa. Jos mukavampaa on pelata ja nopeesti syödä yksin jotain, niin eihän naisen kanssa kannata yhdessä asua.

Tiedätkö, olen kaikkea tätä miettiessäni tulossa ihan samaan johtopäätökseen.

Vierailija
393/529 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

gfhgfhfdg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan jo tehty, miesvauva on ex.

Ei kukaan tervepäinen nainen halua mitään miesvauvaa. Joskus mies alkuun tsemppaa ja esittää aikuista, ja sitten kun arvelee ettei nainen enää lähde (on saatu vaikka lapsi), niin paljastaa todellisen karvansa ja heittäytyy yhdeksi lapsista, jota pitäisi kiittää ja kannustaa suunnilleen siitä, että saa perseensä pyyhittyä.

Ja ei tässä ole merkittävää historiallista muutosta, ei ole ollut Suomessa aikaa että miehet vaan makaisivat, ja naiset tekisivät kaikki työt. Työt ovat muuttuneet, kukaan ei enää metsästä henkensä pitimiksi jousipyssyllä. Ne aiemmat miehet ovat ihan syystä jättäneet pöydän pyyhkimisen naiselle, kun ovat itse tehneet 12 h päivässä metsätöitä. Ei ne aiemmat miehet olleet mitään miesvauvoja, he ovat tehneet oman aikuisen osansa.

Jep, on aika siirtyä luonnonmukaiseen toimintaan ja lopettaa tämä väkisin yrittäminen. Eli mies siittää ja sitten häipyy. Ei tarvitse tapella ja YH-äitikin hoitaa huushollinsa yksin ihan mielellään, ei valita yhtään kotitöistä.

Ei vaan häivyt jo ennen siittämistä. Tai ainakin kerrot naiselle etukäteen, että pelaat pleikkaa etkä tee kotitöitä, et ainakaan hyvin. Jos  nainen on niin hullu että tekee lapsen tuollaiselle, ei voi mitään, lasta on toki sääli kun molemmat vanhemmat on ääliöitä.

Vierailija
394/529 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

dfgsdfgsdfg kirjoitti:

Mies77 kirjoitti:

Aloittajan asenne on ruma ja aihe on tehty lähinnä pilkkaamistarkoituksessa. Sellaisia ei olekaan kuin "miesvauvat". On olemassa miehiä jotka ovat aktiisia ja niitä jotka ovat passiivisia. Jos nainen ottaa puolisokseen miehen joka on suhteen alusta lähtien passiivinen, on vika 100% naisen oma! Jos on passiivisen kelpuuttanut, sitten passiivisen kanssa eläköön, ei ole yhtään varaa valittaa.

Jos taas mies on suhteen alussa aktiivinen ja muuttuu suhteen aikana passiiviseksi, syyt löytyvät parisuhteesta! Se ei ole mikään asia mikä vain tapahtuu, vaan syy/seuraus ketju on sen nähtävillä jolla on ymmärrystä nähdä nenäänsä pitemmälle.

Väitän että suurimmassa osassa tapauksista, jopa 95%:ti vika on naisessa! Miehet ajattelevat hyvin suoraviivaisesti ja käytännönläheisesti. Jos nainen päsmäröi suhteessa, miehet, vaikka he voisivat nujertaa naisen lähes sormia napsauttamalla, eivät sitä kuitenkaan tee. Mies ei halua riitaa vaan luonnostaan ennemminkin väistyy. Mitä enemmän nainen päsmäröi, sitä enemmän mies väistyy. Lopulta ollaan tilanteessa jossa nainen valittaa että mies ei tee mitää ja hän tekee kaiken!

Nainen on alun alkujaan halunnut päteä ja ottaa hommat hoitaakseen, suomeksi lakaissut miehen syrjään, johon mies suostuu, ei heikouttaan, ja ihan tietoisella päätöksellä, välttääkseen taistelun naisen kanssa. Näin nainen on saantu vallan perheessä, vallan jota on toivonut, mutta loppujen lopuksi nainen, vaikka on saanutkin haluamansa, ei ole saanut mitään mitä olisi toivonut.

Naisille vihjeeksi että antakaa sen miehen olla oma itsensä ja tehdä asiat omalla tavallaan. Ei pienintäkään arvostelua tai neuvomista saatia asiaan puuttumista. Arvostakaa ja kunnioittakaa, vaikka siihen ei aina syytä olisikaan. Näin mies ei tee päätöstä vetäytyä ja hän pysyy onnellisena ja aktiivisena osapuolena parisuhteessa. Pahin asia minkä nainen voi miehelle sanoa on: MINÄ NÄYTÄN MITEN SE TEHDÄÄN!!! Tämän jälkeen nainen saakin tehdä sitten hommansa kuten parhaaksi näkee!

Kukaan mies ei moista katsele eikä ryhdy asian takia riitelemään vaan väistyy. Väitän että lähes poikkeuksetta ne naiset jotka sanovat että mies muuttui suhteen aikana saamattomaksi, ovat itse syyllisiä tilanteeseen. Miestä ei tarvitse nolata tai häpäistä kuin kerran tai pari ja tämä lumipallo alkaa vieriä rinnettä alas, koko ajan kasvaen ja kasvaen. Suurin osa naisista ei vain edes ymmärrä että se todellinen syyllinen tilanteeseen löytyykin sieltä peilin edestä...

Tämä. Jos teen asiat kuten haluan ne tehdä, tulee ero. Jos väistän, haukutaan miesvauvaksi. Vain naisen tapa on oikea tapa.

Yleensä se naisen tapa nyt vain on se yleisesti tunnettu oikea ja paras tapa näissä. Miksi se on niin vaikea myöntää? Ei se ole naisen mielivaltaisesti keksimä oikku, vaan ihan yleisenä tietona näitä pidetään ja opetetaan esim siellä koulun kotitaloustunneilla. Pöydän puhtaus käsitteenä ei salli kahvitahroja esim ravintolassa, astianpesukoneen ohjeessa käsketään laittamaan kupit alassuin, energiatehokkuuden takia kahdelle perunalle ei lämmitetä viittä litraa vettä, pinnoitettuja kattiloita ja pannuja ei saa käsitellä terävillä esineillä jne. 

Hei, nythän sinä luettelit ihan selkeitä perusteluita. Kunpa kuulisi joskus ihan oikeassa elämässäkin naisen suusta jotain tuollaista, niin päästäisiin ehkä alkuun tässä asiassa. Vai oletko edes nainen, he eivät yleensä tiedä noita asioita?

Vierailija
395/529 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

haha teemaan sopiva youtube-video https://www.youtube.com/watch?v=TYyO0zvOPzM :D

Tässä videossa nainen on ajanut itsensä orjan asemaan

Vierailija
396/529 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

fdgdfgfd kirjoitti:

Lentolääkäri kirjoitti:

Tuo oli just niin hyvin kirjoitettu, että kyllä mies sitä ruokaa tekisi, kunhan se vain kelpaisi! Mutta kun ota huomioon tuo ja en tykkää tuosta ja tuo on epäterveellistä eikä tuota noin kuulu valmistaa...

Ja ihan sama aika monessa kotihommassa. Eli "tee niin kuin haluat, kunhan se on minun tavallani tehty".

Mutta johan täällä joku mussukka sanoikin, että sitten täytyy erota. No niin kai sitten, kaikki eroon vaan. Miesvauvat nääntyy nälkään pleikkansa ääreen (en muuten itse pelaa) ja naiset säilyvät hengissä tomerina, tietävinä mutta tosimiehen puutteessa nääntyen.

Voi kuule, ei pleikkarimiehet mihinkään näänny, he pyöräyttävät itsellen vartissa jotain syötäväksi kelpaavaa ja jatkavat syömisen jälkeen. Ei siihen muita tarvita. Mies tyytyy aika vähään, jos se vain hänestä olisi kiinni.

Miksi pleikkamies sitten edes tahtoo suhteen? Mitä hän siltä odottaa. Jos mukavampaa on pelata ja nopeesti syödä yksin jotain, niin eihän naisen kanssa kannata yhdessä asua.

Niinpä, kun heti kättelyssä sanoo että mä haluan pelata pleikkaa paskaisessa kämpässä einespizzaa syöden, niin nainen tietää kiertää tämän tyypin kaukaa. Jos siitä huolimatta joku nainen jää roikkumaan, niin ihan naisen oma valinta ja vika.

Mutta ei, ne esittää aikuista kunnes luulevat saaneet naisen nalkkiin lapsella, sitten paljastetaan se todellinen luonne.

Ja miksi ei kelpaa palanut ruoka, kun kerran tahrainen pöytä on ihan ok? Samat säännöt molemmille, jos on ok tehdä huonosti, molemmilla pitää olla sama oikeus.

Koska tuo vertaus ontuu pahasti. Tahmainen pöytä täyttää edelleen kaikki pöydän tehtävät, mutta palanut ruoka on pilalla ja se on lisäksi tehty naisen toimesta tahallaan huonosti, ei vahingossa.

Vierailija
397/529 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kahvitahramarttyyri tuo mieleen vanhapiikatätini. Koskaan ei kukaan mies kelvannut ja hänellä on ikää pitkälti yli 80-vuotta.

Vieraillessaan hänellä on tapana pyyhkiä hyllyjen päällisiä, tai taulujen karmeja sormella vaivihkaa tarkastaen pölyt. En tiedä tekeekö tiedostaen , vai tiedostamatta, mutta ärsyttävää kuitenkin.

Kaikenlainen lika on hänenlaiselleen arkkityypille kammotus. Ilmeisesti lialla on jokin syvempi merkitys hänelle. Alitajuntaine pelko sen tarttumisesta. Pelkääkö saastumista, kysyä en tohdi.

Hänen kotinsa onkin kliinisen puhdas. Kaapit hän pesee useaan kertaan vuodessa sisältä. Itseään varten hän touhuaa, sillä kukaan ei hänen luonaan vieraile, paitsi siskon poika, joka on vuokraisäntä.

Täti on kaikenkaikkiaan suvaitsematon kerrostalokyttääjä. Yläkerran naapurikin on kuulemma aiheuttanut hänelle hänen itse diagnosoimansa astman. Työkaveritkin aikoinaan pelkäsivät häntä.

Mutta ei ole taatusti tahroja missään ja näkee vaivaa muiden tahroissa. 

Vierailija
398/529 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

fdgdfgfd kirjoitti:

Lentolääkäri kirjoitti:

Tuo oli just niin hyvin kirjoitettu, että kyllä mies sitä ruokaa tekisi, kunhan se vain kelpaisi! Mutta kun ota huomioon tuo ja en tykkää tuosta ja tuo on epäterveellistä eikä tuota noin kuulu valmistaa...Ja ihan sama aika monessa kotihommassa. Eli "tee niin kuin haluat, kunhan se on minun tavallani tehty".Mutta johan täällä joku mussukka sanoikin, että sitten täytyy erota. No niin kai sitten, kaikki eroon vaan. Miesvauvat nääntyy nälkään pleikkansa ääreen (en muuten itse pelaa) ja naiset säilyvät hengissä tomerina, tietävinä mutta tosimiehen puutteessa nääntyen.

Niinpä, kun heti kättelyssä sanoo että mä haluan pelata pleikkaa paskaisessa kämpässä einespizzaa syöden, niin nainen tietää kiertää tämän tyypin kaukaa. Jos siitä huolimatta joku nainen jää roikkumaan, niin ihan naisen oma valinta ja vika.

Mutta ei, ne esittää aikuista kunnes luulevat saaneet naisen nalkkiin lapsella, sitten paljastetaan se todellinen luonne.

Ja miksi ei kelpaa palanut ruoka, kun kerran tahrainen pöytä on ihan ok? Samat säännöt molemmille, jos on ok tehdä huonosti, molemmilla pitää olla sama oikeus.

Mikä tahrainen pöytä? Nuo kahvitahrathan olivat jonkun kommentoijan omaa keksintöä, alkuperäinen kirjoittaja ei sellaisista maininnut mitään.

Ellet ole lukenut kuin aloituksen, eikö kannattaisi lukea ennen kuin kommentoit? Ja mistä tiesit että tahrat on kahvia, minä kirjoitin vain tahroista? :D

Miesvauva uhriutuu, taas nainen vaatii mahdottomia :)

Joku nainen mainitsi nimenomaan kahvitahrat ja toisaalta tahrojen laatu ei ole millään tavalla relevanttia, vaan se että onko niitä tai ei. Naiselle ei kelpaa, vaikka niitä ei olisi. Pitääkö vielä selventää?

Vierailija
399/529 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

fghfgh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

dfgsdfgsdfg kirjoitti:

Mies77 kirjoitti:

Aloittajan asenne on ruma ja aihe on tehty lähinnä pilkkaamistarkoituksessa. Sellaisia ei olekaan kuin "miesvauvat". On olemassa miehiä jotka ovat aktiisia ja niitä jotka ovat passiivisia. Jos nainen ottaa puolisokseen miehen joka on suhteen alusta lähtien passiivinen, on vika 100% naisen oma! Jos on passiivisen kelpuuttanut, sitten passiivisen kanssa eläköön, ei ole yhtään varaa valittaa.

Jos taas mies on suhteen alussa aktiivinen ja muuttuu suhteen aikana passiiviseksi, syyt löytyvät parisuhteesta! Se ei ole mikään asia mikä vain tapahtuu, vaan syy/seuraus ketju on sen nähtävillä jolla on ymmärrystä nähdä nenäänsä pitemmälle.

Väitän että suurimmassa osassa tapauksista, jopa 95%:ti vika on naisessa! Miehet ajattelevat hyvin suoraviivaisesti ja käytännönläheisesti. Jos nainen päsmäröi suhteessa, miehet, vaikka he voisivat nujertaa naisen lähes sormia napsauttamalla, eivät sitä kuitenkaan tee. Mies ei halua riitaa vaan luonnostaan ennemminkin väistyy. Mitä enemmän nainen päsmäröi, sitä enemmän mies väistyy. Lopulta ollaan tilanteessa jossa nainen valittaa että mies ei tee mitää ja hän tekee kaiken!

Nainen on alun alkujaan halunnut päteä ja ottaa hommat hoitaakseen, suomeksi lakaissut miehen syrjään, johon mies suostuu, ei heikouttaan, ja ihan tietoisella päätöksellä, välttääkseen taistelun naisen kanssa. Näin nainen on saantu vallan perheessä, vallan jota on toivonut, mutta loppujen lopuksi nainen, vaikka on saanutkin haluamansa, ei ole saanut mitään mitä olisi toivonut.

Naisille vihjeeksi että antakaa sen miehen olla oma itsensä ja tehdä asiat omalla tavallaan. Ei pienintäkään arvostelua tai neuvomista saatia asiaan puuttumista. Arvostakaa ja kunnioittakaa, vaikka siihen ei aina syytä olisikaan. Näin mies ei tee päätöstä vetäytyä ja hän pysyy onnellisena ja aktiivisena osapuolena parisuhteessa. Pahin asia minkä nainen voi miehelle sanoa on: MINÄ NÄYTÄN MITEN SE TEHDÄÄN!!! Tämän jälkeen nainen saakin tehdä sitten hommansa kuten parhaaksi näkee!

Kukaan mies ei moista katsele eikä ryhdy asian takia riitelemään vaan väistyy. Väitän että lähes poikkeuksetta ne naiset jotka sanovat että mies muuttui suhteen aikana saamattomaksi, ovat itse syyllisiä tilanteeseen. Miestä ei tarvitse nolata tai häpäistä kuin kerran tai pari ja tämä lumipallo alkaa vieriä rinnettä alas, koko ajan kasvaen ja kasvaen. Suurin osa naisista ei vain edes ymmärrä että se todellinen syyllinen tilanteeseen löytyykin sieltä peilin edestä...

Tämä. Jos teen asiat kuten haluan ne tehdä, tulee ero. Jos väistän, haukutaan miesvauvaksi. Vain naisen tapa on oikea tapa.

Yleensä se naisen tapa nyt vain on se yleisesti tunnettu oikea ja paras tapa näissä. Miksi se on niin vaikea myöntää? Ei se ole naisen mielivaltaisesti keksimä oikku, vaan ihan yleisenä tietona näitä pidetään ja opetetaan esim siellä koulun kotitaloustunneilla. Pöydän puhtaus käsitteenä ei salli kahvitahroja esim ravintolassa, astianpesukoneen ohjeessa käsketään laittamaan kupit alassuin, energiatehokkuuden takia kahdelle perunalle ei lämmitetä viittä litraa vettä, pinnoitettuja kattiloita ja pannuja ei saa käsitellä terävillä esineillä jne. 

Hei, nythän sinä luettelit ihan selkeitä perusteluita. Kunpa kuulisi joskus ihan oikeassa elämässäkin naisen suusta jotain tuollaista, niin päästäisiin ehkä alkuun tässä asiassa. Vai oletko edes nainen, he eivät yleensä tiedä noita asioita?

Keskustelu hiipuu ja provo alkaa ottaan uutta taktiikkaa. Naiset eivät yleensä tiedä jotain mitä koulussa opetetaan ja ohjeissa lukee, koska naisethan on se sukupuoli joka ohjeita ei yleensä lue, eikös vaan :P

Hyvää provoilua oli, kiitos tästä päivästä. Jospa annettsisiin tämän väittelyn nyt kuolla?

Vierailija
400/529 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvauva. Niimpä. Kyllästyttää katsoa töistä tulevaa miestä, kun loppuillan istuu perseellään sohvalla ja tuijottaa puhelintaan. Kalsareita pitäis olla puhtaana, tai alkaa vinkuminen ja narina. Joka ilta kysyy:"onks seksii".

Kun on lapset hänen kanssaan hankkinut niin ei viitsis erota. En tiedä miten itse mahdollistan omalla käytöksellä tämän tilanteen. Hoidan kaikki lasten asiat, kodin siisteyden, ruuan. Ja käyn rankassa duunissa. Eipä mitään. Miesvauva on korkeasti koulutettu, hemmoteltu mieslapsi. Tiedän, että äitinsä voidellut leivät lapsuuskodissa siihen saakka, kunnes muutti pois.

Omillaan kun asui, niin hommat hoituvat. Kiitos ja kumarrus, helpotti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän