Uusi mies syö minut vararikkoon
Olen tavannut miehen. Mies on paljon minun luona, usein viikoloputkin. Hän syö paljon, ja monta kertaa päivässä. Olettaa minun ostavan ruuat. Hänen tulonsa huomattavasti suuremmat kun omani ja haluaisin omista rahoista jäävän myös muuhun kun ruokaan. Onko muilla ollut vastaavaa tilannetta ja miten hoiditte asian?
Kommentit (194)
Vanhanaikainen mies, olettaa että nainen ruokkii hänet. Lisäksi tyhmä jos luulee että ne ruuat tippuu taivaasta.
Hyvä lanka, ottakaa muutkin opiksi.
Jätä se sika! Pärjäät yksin paremmin.
Kun mies seuraavan kerran on tulossa luoksesi, niin sano sille ettet ehtinyt kauppaan ja pyydä miestä tuomaan ruuat mukana. Totta kai vielä listan kera mitä pitää tuoda :)
Mites, vieläkö tällaisia ahnehtija lokkeja joidenkin nurkissa luuhaa?
Jos vastaus on kyllä, suosittelen lämpimästi kevät siivousta.
Vierailija kirjoitti:
Selvä elätti. Heitä pihalle. Olen tavannut samanlaisia ja kaikki odottivat vain, että toinen maksaa kaiken. Heitin pellolle ja kuulemma sama meno jatkuu toisaalla.
Vierailija kirjoitti:
Tee kasvisruokaa. Miehet ei yleensä tykkää kasvisruuasta joten jos muuta ei ole tarjolla niin syövät sitten kasvisruokaa närppien tai hakevat kaupasta lihansa. Aloita vaikka valmistamalla 5 litran kattilallinen kasvissosekeittoa.
Mä teen näin uuden mieheni kanssa. Olen kasvissyöjä. Olen sanonut, että minun luona on kasvisruokaa ja se on hänelle ok. Mies on 190 cm ja hoikka, mutta syö 2-3 kertaisestiminuun nähden. Mies kyllä tarjoaa luonaan minulle kalliimpaa ruokaa kuin mitä minun luona on tarjolla, joten ruokakulut menee varmaan aika tasan.
Minun luona syödään siis kaurapuuroa, juodaan vettä, ruuaksi on esim kasvissosekeittoa, linssipullia&perunaa&porkkanaraastetta. Poimin juuri pensaista mustaviinimarjoja ja niitä voi laittaa puuron sekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee kasvisruokaa. Miehet ei yleensä tykkää kasvisruuasta joten jos muuta ei ole tarjolla niin syövät sitten kasvisruokaa närppien tai hakevat kaupasta lihansa. Aloita vaikka valmistamalla 5 litran kattilallinen kasvissosekeittoa.
Mä teen näin uuden mieheni kanssa. Olen kasvissyöjä. Olen sanonut, että minun luona on kasvisruokaa ja se on hänelle ok. Mies on 190 cm ja hoikka, mutta syö 2-3 kertaisestiminuun nähden. Mies kyllä tarjoaa luonaan minulle kalliimpaa ruokaa kuin mitä minun luona on tarjolla, joten ruokakulut menee varmaan aika tasan.
Minun luona syödään siis kaurapuuroa, juodaan vettä, ruuaksi on esim kasvissosekeittoa, linssipullia&perunaa&porkkanaraastetta. Poimin juuri pensaista mustaviinimarjoja ja niitä voi laittaa puuron sekaan.
Hyvä, jos teillä toimii tuollainen.
Mikä se sanonta olikaan, että tie käy sydämeen vatsan kautta tms. En siipeilemään rupeaisi, mutta jos parisuhteessa ruoka olisi tuollaista kaurapuuroa, linssiä ja kasvissosekeittoa, niin vahvasti luulen, että ihastus ja jopa rakkaus katoaisi aika pian. En vain pystyisi pidemmän päälle. Eikä kysmys ole vain lihasten tarvitsemasta ravinnosta, vaan makutottumuksista.
Mun veli yritti tätä mökillä tänä kesänä. Oletti, että ostan ja teen ruoat. Mut ostin itselleni pikanuudeleita yms. säilyvää, jotka sain omaan huoneeseen piiloon. Kolme päivää se kesti, sit lähti kotiin. Ja kauhea marmatus, kun oon niin huono ja laiska nainen. Yleensä maksattaa ostoksensa vanhemmillamme, mikä on noloa. On 27-vuotias ja töissä käy.
Palstan termeillä miehesi on lokki ja lompakkoloinen.
Luiskaan vaan. Myös palstan termi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, jos teillä toimii tuollainen.
Siis hetkinen, mitä vikaa tuossa ruokavaliossa on? Vaikuttaa terveelliseltä, ravitsevalta ja eettiseltäkin (ei lihaa). Jos kaikki suomalaiset söisivät noin, olisi meillä paljon vähemmän lihavuuttakin, punaisen lihan syönnin aiheuttamista syövistä puhumattakaan. Mulle kelpaisi kyllä erittäin hyvin nämä ruoat ja pois potkisin sen, joka ruoasta valittaisi.
Mun entinen työkaveri sanoi että hänen isänsä oli sanonut pojan ollessa teini että poika, sää syöt mut vararikkoon. Ymmärrettävää mutta että aikuinen mies syö toisten eväitä ei ole ymmärrettävää! Rahaa kehiin tai sit äijä vaihtoon.
En syöttäisi miestä.