Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi mies syö minut vararikkoon

Vierailija
05.02.2018 |

Olen tavannut miehen. Mies on paljon minun luona, usein viikoloputkin. Hän syö paljon, ja monta kertaa päivässä. Olettaa minun ostavan ruuat. Hänen tulonsa huomattavasti suuremmat kun omani ja haluaisin omista rahoista jäävän myös muuhun kun ruokaan. Onko muilla ollut vastaavaa tilannetta ja miten hoiditte asian?

Kommentit (194)

Vierailija
161/194 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niillä aina nälkä. Isokokoinen mies ja kaksi aikuiseksi kasvatettua poikaa. Kotona pitää saada syödä. Kylään ei mennä syömään,  paitsi mummolaan. Mummo laittaa paljon kaalilaatikkoa ja leipoo pullaa. Jälkkäriksi on lettuja, hilloa ja jäätelöä.  Tottakai kunnon mies ruokansa maksaa. Minkä ihmeen tähden te syötätte ilmaiseksi tuollaisia lokkeilijoita.  Meillä ei kyllä onnistuis kun en yhtään tykkää ruuan laitosta. Mieheni tekee meillä melkein kaikki ruuat. Minä ole 61 kiloinen ja mieheni on 110 kiloinen. Aktiiviurhelija nuorukainen syö varmaan noin 5000 k-kal. vuorokaudessa. Pysykää erossa miehistä, jos se niitten kova ruokahalu on jokin ongelma teille. Kai nyt jokainen tajuaa, ettei nyt itse pikkupalkalla K-kaupasta kannata kantaa noita sapuskoja. Tyhmä pää,,,, pitää sitä olla rahaa,,,,.

Vierailija
162/194 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ap keskusteli miesystävänsä kanssa asiasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/194 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on siis tavannut Harrin.

Onneksi olkoon.

Vierailija
164/194 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin ruokakulut pieneni huomattavasti kun mies lähti. Mies söi ja joi ihan älyttämiä määriä eikä ymmärtänyt että ruokalaskun puolittaminen ei ole reilu ratkaisu kun kokoeroakin oli 50kg. Kun sitten myöhemmin aloin seurustella naisen kanssa niin ruokalasku pieneni edelleen (vähemmän hävikkiä kuin sinkkuna). Bonuksena vielä se, että ruuanlaitto ja jälkien siivous puolittui kun miehen kanssa tuplaantui. Vinkkinä ennakkoluulottomille että ottakaa miehen sijaan vaimo! :D

Minä kadehdin naispareja! Heterona otin itselleni orjan eli kotitöiden määrä nollaantui.

Vierailija
165/194 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollahan on jo toinen ketju näistä. Olet löytänyt miesvauvan.

Vierailija
166/194 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niillä aina nälkä. Isokokoinen mies ja kaksi aikuiseksi kasvatettua poikaa. Kotona pitää saada syödä. Kylään ei mennä syömään,  paitsi mummolaan. Mummo laittaa paljon kaalilaatikkoa ja leipoo pullaa. Jälkkäriksi on lettuja, hilloa ja jäätelöä.  Tottakai kunnon mies ruokansa maksaa. Minkä ihmeen tähden te syötätte ilmaiseksi tuollaisia lokkeilijoita.  Meillä ei kyllä onnistuis kun en yhtään tykkää ruuan laitosta. Mieheni tekee meillä melkein kaikki ruuat. Minä ole 61 kiloinen ja mieheni on 110 kiloinen. Aktiiviurhelija nuorukainen syö varmaan noin 5000 k-kal. vuorokaudessa. Pysykää erossa miehistä, jos se niitten kova ruokahalu on jokin ongelma teille. Kai nyt jokainen tajuaa, ettei nyt itse pikkupalkalla K-kaupasta kannata kantaa noita sapuskoja. Tyhmä pää,,,, pitää sitä olla rahaa,,,,.

Mun mies on kaksimetrinen, urheilee ja syö kuin normaali ihminen. Kolme ateriaa päivässä. Älä nyt hyvä ihminen uskottele että miehen ottaminen on sama kuin hevosen ottaisi.

Vierailija
167/194 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ihme että mies painaa yli sata kiloa tuolla asenteella. Varmaan söisivät vaikka 10000 kaloria, mutta ei se silti tarkoita sitä että niin kannattaa tehdä tai että kukaan oikeasti tarvitsee sellaista ahtamista.

Vierailija
168/194 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk. Puhu. Veikkaan, että röyhtäisee ja jatkaa seuraavan jääkaapille.

Vierailija
169/194 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pitää sua äitinään.

Vierailija
170/194 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Minulla on rahat vähissä. Voidaanko vaikka vähän jakaa näitä viikonlopun ruokalaskuja?"

Noin, ole hyvä.

Ok, mutta ei riittävän napakka ja rehellinen, varsinkin jos mies on taipuvainen lokkeiluun. Kuulostaa siltä, että rahapula on tilapäistä (koskee vain tiettyä viikonloppua). Kuulostaa myös anteeksipyytävältä.

Ei ole välttämättä hyvä idea, että se maksaa jonka luona ollaan. Jos olette miehen luona, hän voi ryhtyä nuukailemaan juuri siellä, ja ostattaa sinun luonasi kalliit ostokset.

"Kiva että olet luonani niin usein viikonloppuisin. Talouteni ei kuitenkaan kestä, jos yhteinen ruokalaskumme jää aina maksettavakseni."

Sitten vaihtoehtoisesti:

"Meidän tulee ratkasita tilanne niin, ettei se tunnu epäoikeidenmukaiselta" (Tämä jättää mahdollisuuden miehelle käyttää aivojaan ja esittää ehdotuksensa)

tai

"Jaetaan jatkossa ruokakulut tasan/se maksaa hieman enemmän, joka tienaa enemmän"

Ei, kun tämä oli samalla testi. Jos ei tuosta tajua, ei jatkoon.

Vierailija
171/194 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä siis rekkakuski ?? kysyn edelleen, olen melko varma että tunnistan tämän luuserin!! 

Vierailija
172/194 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei jumatsukka mennä kehumaan jostakin huonosti tehdystä, mies ei ole lapsi joka vasta opettelee.

Vai menisikö se työmaallakin noin, että jos miespuolinen siivooja siivoaa huonosti, sitä pitää kehua ettei sen hauras ego haavoitu? Kun samaan aikaan naissiivoojalle annettaisiin haukut huonosti tehdystä työstä, ja odotettaisiin tämän ottavan opiksi. On nyt hyvin hauraita miehiä.

Mutta miesvauva ei näe asioita kun vauvan näkökulmasta, hän ei ole aikuinen eikä voi kestää aikuisen elämää, jossa vähän sinnepäin hutiloitu yleensä ei kelpaa.

Ja tietoisesti päättää luovuttaa aikuisuudesta ja heittäytyä tossun alle, hyi olkoon. Siinä sitten äiti jakaa kotityöt tyyliin "sinä Juuso 6 v vie roskat ja sinä Pekka 46 v pyyhi pöytä". Olipas äidin pojat reippaita, hellanlettas. Oksettavaa.

Vierailija
173/194 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaivattomin tapa on olla paastoovinaan ainakin viikonloput (=tyhjä jääkaappi). Ehdota että mies lähtee mukaan, mutta annan muuten vapaat kädet kokkailla ja käyttää keittiötä.

Vierailija
174/194 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen kokemus opiskeluajoilta, mutta suursyömäri oli tyttöystäväni. Olin tarkka vähistä rahoistani ja pyrin ostamaan niukasti vain ravintorikasta ja maukasta ruokaa. Ruokapuoli olikin ongelmatonta kunnes kuvioon astui tämä nainen. Aina opiskelijaboksissani tuntui siltä kuin hän ei olisi syönyt sitten edellisestä näkemisestämme ollenkaan. Jääkaappi auki, rahkat ja marjat lautaselle, siemeniä suoraan purkista ja mehut tölkistä. Asia hieman häiritsi, mutten puuttunut siihen koska oli kaikin puolin muuten mukava. Kannatti katsoa läpi sormien, sillä useimmiten kun hänen suurin nälkänsä oli selätetty mentiin maate.  

Vierailija
175/194 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vanha mutta aika hyvä korjauskeino. Selvitä hänen kanssaan, että miten hän on ennen tehnyt ostosten kanssa jos on ollut parisuhteessa. Itse selvitän muutkin kuin rahalliset velvoitteet kysymällä aikaisempaa toimintatapaa. Avioliitossani löytyi anoppi, joka oli kaiken kustantanut ja melkein sain kysymykselläni "avioeron" ja anopineron aikaiseksi mutta ei tullut eroa, talousrahasta. Hyvää ihmissuhdetta kannataa vaalia ♡♥

Vierailija
176/194 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ne naiset tehdä samoin eli ollaan viikkoja miehen luona syömässä että voi sitten ostaa merkkikengät vaikka eletään työmarkkinatuella. Jospa mies aukasis silmänsä...

Vierailija
177/194 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muuten on hyvä mies, niin pidä. Ei syömisestä ketään lempata.

Vierailija
178/194 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapailin tälläistä miestä vuoden verran. Mä vein sen monesti ravintolaan/leffaan jne ja tarjosin, mutta se ei ulkona ollessa tarjonnu ees kahvikuppia. Oltiin myös aina mun luona ja vaikka välillä käytiin yhdessä kaupassa ni mies saatto ostaa itelleen suklaapatukan, maksaa sen, ja minä tulin perässä ja maksoin meidän yhteiset ostokset. Siis näin jälkeenpäin ärsyttää ihan älyttömästi koko jätkä ja miksi ihmeessä mä annoin toisen hyväkskäyttää, mutta olin vaan niin ihastunut. En kyllä toista kertaa enää tohon alkais.

Vierailija
179/194 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä tämä keskustelu on kääntynyt siihen miten paljon kenenkin mies syö? Tai no, ainahan täällä mennään aiheen vierestä.

Vierailija
180/194 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä ap ole mitenkään velvollinen syöttämään miestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän