Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmisen aiheuttama ilmastonmuutos on vain muotia ja rahastusta.

Vierailija
05.02.2018 |

Luuletteko te että se pysähtyy jos muutamaa viatonta suomalaista pelotellaan ja rahastetaan. On täysin epärealistista ja typreää väittää että näin pienen maan ihmiset voisivat sille asialle jotakin. puhutaan ilmastosta, joka velloo vapaasti ilmakehässä. Ei sitä voi pysäyttää. Pelkkää rtahastusta ja pelottelua. Ilmastopolitiikka on syrjäyttänyt uskonnon. Onnea vaan yritykselle lopettaa miljardit kehitysmaiden ihmiset käyttämästä muovia, syömästä tai lisääntymästä.

Ja nyt alapeukuttakaa kunnolla niin nähdään, miten paljon raukka parkoja on aivopesty.

Kommentit (171)

Vierailija
1/171 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt. Elon Musk patteriautoineen on vapahtaja, joka tuo häneen uskoville ikuisen kesän ja paratiisin maan päälle, myös karuun ja kylmään Suomeen.

Vierailija
2/171 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki Suomi kuluttaa vähemmän, kuin Intia tai Kiina, muuta jos... Jokainen Intialainen tai Kiinalainen kuluttaisi yhtä paljo, kuin keskiverto Suomalainen olisimme jo kuolleet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/171 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on aivopesty 110% eikä tunnista faktoja vaikka itse Jeesus ne hänelle kertoisi.

Vierailija
4/171 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki Suomi kuluttaa vähemmän, kuin Intia tai Kiina, muuta jos... Jokainen Intialainen tai Kiinalainen kuluttaisi yhtä paljo, kuin keskiverto Suomalainen olisimme jo kuolleet.

Suomalainen kuluttaa enemmän luonnonvaroja kuin intialainen. 

Vierailija
5/171 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. Kuolen kuitenkin ennen totaalista katastrofia, joten aivan sama mulle. Itse ainakin nautin viimeisistä päivistäni niin paljon kuin mahdollista, eikä sitä estä kenenkään ilmastohipin ulinat.

Vierailija
6/171 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmastonmuutos on iso huijaus. Ihmisellä ei siihen juuri vaikutustaole. Vai miten selitetää esim. Jääkausi?

Vierailija
7/171 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama. Kuolen kuitenkin ennen totaalista katastrofia, joten aivan sama mulle. Itse ainakin nautin viimeisistä päivistäni niin paljon kuin mahdollista, eikä sitä estä kenenkään ilmastohipin ulinat.

Olet jo nyt aivokuollut eli melkein määränpäässäsi.

Vierailija
8/171 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhut ihan täyttä paskaa. Maailmaan mahtuu vielä ihmisiä satoja miljardeja lisää. En usko sekuntiakaan tätä paskaa, ennenkuin alan tuntemaan hengityksen ahdustusta kun happea ei riitä ilmakehässä kaikille. Sitä ei tule tapahtumaan tuhansiin vuosiin.

Vierailija
9/171 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otahan ap aamulääkkeet ja laita foliohattu päähäsi.

Vierailija
10/171 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmastonmuutos on iso huijaus. Ihmisellä ei siihen juuri vaikutustaole. Vai miten selitetää esim. Jääkausi?

Ilmasto muuttuu varmasti koko ajan. Esimerkiksi jääkausi on tästä hyvä esimerkki. Ihmisen vaikutus on ollut lähes olematon tähän asiaan. 

Mutta kaikki saasteet mitä ihminen on onnistunut luomaan, on täysin idioottimaista. Otetaan nyt vaikka se kuuluisma muovilautta esimerkiksi. Ihminen tuhoaa ihan surutta järkyttäviä määriä luontoa.

Vierailija
11/171 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna kun veikkaan, äänestit huhtasaarta. 

Vierailija
12/171 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on aivopesty 110% eikä tunnista faktoja vaikka itse Jeesus ne hänelle kertoisi.

Sinut on aivopesty ja sinä et tunnista faktoja. 

Faktaa on se, että ilmasto muuttuu. Se muuttuu oli ihminen täällä tai ei. Muutama tuhat vuotta sitten Suomen kohdalla on melko paksu kerros jäätä. 

Ja faktaa on se, että ihminen ei vieläkään osaa mallintaa merien vaikutusta ilmaston kiertoon. Ja faktaa on lisäksi se, että olemme koko ajan hieman lähempänä aurinkoa. 

Ja lisäksi faktaa on se, että ihmisen touhut ovat noin 95% täysin idioottimaista ja saastuttavaa.

Vierailija
13/171 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on mysteeri.

Täällä pohjoisessa pitää asuntoja lämmittää. Onko se suurin ilmastomuutoksen aiheuttaja?

Intiassa, Aasiassa ja Afrikassa paikasta riippuen ilman saaste on kauhea. Liikutaan haisevilla mopoilla. Joka tönössä ja kadun varressa on tulisija jossa keitellään ruoat. Kehittymättömillä alueilla ei ole viemäröintiä ja jätteet lilluu katuojissa ja vesissä.

Ainakin saastutus on valtaisaa. Lisäksi valtava väestönkasvu.

Onko näillä asioilla yhteys ilmastoon?

Vierailija
14/171 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti iso osa ihmisistä on sinun kanssa samoilla linjoilla.

Vierailija
15/171 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tietenkään pysähdy enää millään, mutta sitä voidaan hidastaa ja on pakko yrittää, jos aiotaan että täällä vielä lajimme muutama kymmenen vuotta selviäisi. Huonostihan tuholaislajillemme jokatapauksessa tulee käymään, harmi että on tuhottu tuhansia muita lajeja samalla ja tullaan tuhoamaan, ympäristöstä puhumattakaan.

Vierailija
16/171 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhut ihan täyttä paskaa. Maailmaan mahtuu vielä ihmisiä satoja miljardeja lisää. En usko sekuntiakaan tätä paskaa, ennenkuin alan tuntemaan hengityksen ahdustusta kun happea ei riitä ilmakehässä kaikille. Sitä ei tule tapahtumaan tuhansiin vuosiin.

En usko sekuntiakaan paskaasi.

Vierailija
17/171 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän puhut? Ekologinen valinta yleensä tulee lopulta halvemmaksi. Rahastaminen aika kaukana, jos on kuluttajana sen verran tietoinen, että ostaa sellaista mikä kestää. Säästöähän siitä tulee. Niin hiilidioksidi päästöissä , kun rahallista.

Vierailija
18/171 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt. Elon Musk patteriautoineen on vapahtaja, joka tuo häneen uskoville ikuisen kesän ja paratiisin maan päälle, myös karuun ja kylmään Suomeen.

Suuri osa hiilidioksidipäästöistä tulee liikenteestä, joten patteriautoja todella tarvitaan. Öljy itsessään on 41,6 % päästöistä ja iso osa tuosta menee juurikin liikennepolttoaineisiin. Ilman patteriautoja tästä touhusta ei tule yhtään mitään.

Vierailija
19/171 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesus tai ilmastonmuutos. Uskontoja molemmat.

Vierailija
20/171 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeesus tai ilmastonmuutos. Uskontoja molemmat.

Sinun anti-ilmastonmuutoshöpöhöpöuskontosi se vasta kalliiksi tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi