Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Miten osoitatte kiinnostuksenne

Nutcase
04.02.2018 |

kun olette ihastuneet samassa harrastuksessa käyvään naiseen?

Kommentit (216)

Vierailija
181/216 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
182/216 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos edelleen hyvistä asiallisista vastauksista.

Sitä jäin vielä miettimään, että mikähän olisi miehen näkökulmasta kiva tapa naisen osoittaa kiinnostusta silloin kuin ei voi varsinaisesti mitään sanoa eikä halua kaikkien muiden tajuavan missä mennään? Vastata pitkiin katseisiin? Hymyillä? Jotain muuta? Mitä muuta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/216 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen heppi ojossa ja ehdotan panemista.

Vierailija
184/216 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä jäin vielä miettimään, että mikähän olisi miehen näkökulmasta kiva tapa naisen osoittaa kiinnostusta silloin kuin ei voi varsinaisesti mitään sanoa eikä halua kaikkien muiden tajuavan missä mennään? Vastata pitkiin katseisiin? Hymyillä? Jotain muuta? Mitä muuta?

Ei mitään katseita tai hymyjä koska ne voi tulkita väärin.

Jos et uskalla sanoa mitään kasvokkain niin laita tekstari tai sähköpostiviesti jossa ilmaiset kiinnostuksesi selkeästi eli pyydät johonkin vapaa-ajan aktiviteettiin.

Vierailija
185/216 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin sängyssä vetämällä hiuksista ja antamalla rakkauden nestettä kasvoille *sydän*

Vierailija
186/216 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi laittaa privaa :(

Jos katseet ja hymy ei toimi, mitä sitten? Kaiken pitää tapahtua kun nähdään ryhmässä.

Vierailija
187/216 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koitat saada miehen johonkin edes sen verran kahdestaan, että muut eivät ole kuuloetäisyydellä ja kysyt häntä johonkin vaikka sen harrastuksen varjolla. Ei tuo mitenkään mahdoton homma ole oikeastaan missään harrastuksessa. Vaikka sieltä lähtiessä lyöttäydyt hänen seuraansa jos ei muuten. 

Vierailija
188/216 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toimin siihen asti, että tulee sopiva tilaisuus? Se ei nimittäin välttämättä tule kovin helposti, muutenhan tässä olisi jo koetettu onko aineksia edetä uudelle tasolle :)

Vierailija
189/216 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muuten pitäisi tulkita se, kun parikolmikymppiset miehet katselee kaupassa 40+ naista? Ajatteleeko ne, että onpa hirveä akka vai katsovatko pitkään, koska tykkäävät näkemästään?

Vierailija
190/216 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"MIEHET, miten osoitatte kiinnostuksenne kun olette IHASTUNEET...?"

Hah. Tuossa kysymyksessä ei ole mitään järkeä. Aikuiset miehet eivät ihastu. Teinipojat ihastuvat. Ja en tahdo tietää miten he sen osoittavat.

Pyh, kyllä mies ihastuu missä iässä tahansa. Tätä palstaa lukiessa tosin on paljastunut, että tässä maassa on suuri joukko miehiä, jotka eivät ole koskaan kokeneet minkäänlaisia rakkauteen viittaavia tunteita, eivät siis edes tiedä miltä sellainen tuntuu. Ajattelevat vain, että täytyyhän sitä joku akka ottaa kun kaikki niin tekevät ja pilluakin saa sitten. Eivät ymmärrä, miksi kaksi paperilla toisilleen sopivaa ihmistä eivät ihan tuosta vain ala seurustella. Taidat olla näitä miehiä?

M41

Vierailija
191/216 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nutcase kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä, olenko itse varattu ja tiedänkö naisen olevan vapaa vai varattu.

Jos oletetaan että olette molemmat vapaita.

Pyrkisin tietysti naisen seuraan ja yrittäisin saada naisen kiinnostumaan itsestäni. Eikä tämä ole ilmiselvää?

Olen vain tyhmä nainen. :) Väännä rautalangasta; millä tavalla yrität saada hänet kiinnostumaan?

Yleensä se on onnistunut saamalla nainen nauramaan. Lisäksi kannattaa keskustella naisen suosikkiaiheesta, eli hänestä itsestään. Monella miehellä tuntuu olevan kuvitelma, että naisille kannattaa kehuskella tekemisillään tai omaisuudellaan. Minusta on riittänyt, kun olen ollut kiinnostunut naisen ajatuksista ja tekemisistä. Itseään ei juuri ole tarvinnut mainostaa.

Tällainen on kyllä kivaa, mutta ei käy kiinnostuksen osoituksesat. Varatut ja ei-kiinnostuneet kivat miehet tekee näin ihan yhtenään. Ovat vaan sosiaalisia ja hyviä tyyppejä.

Siihen voi tietty nainen vastata flirttailemalla takaisin vielä vähän flirtimmin ja katsoa miten mies sitten reagoi, mutta minä ainakaan en osaa erottaa yhtäkkiä hämilleen menevää ujoa miestä miehestä, joka tajuaa vieneensä tilanteen vahingossa väärään suuntaan ja ottaa takapakkia.

t. eri

Mikään ei tietenkään ole niin varmaa kuin epävarmuus. Parinmuodostuminen on vastavuoroista toimintaa ja jos jompi kumpi jäätyy, niin eihän homma mihinkään etene.

Näinhän se on. Harmi juttu vaan, kun olisin omalla aloitteellisuudellani ihan valmis paikkailemaan miesten ujoutta ja paineita. Mutta eipä sitä voi väkisin itseään tuputtaa jos ei edes jostain saa jotain uskottavaa viestiä, että tuntee samoin ja haluaa mun jatkavan.

Miehet valittaa, ettei naiset lähesty ja tee aloitetta, ja sitten eivät osaa olla lähestyttäviä tai reagoida aloitteeseen :(

Muistan kerran kun tein hyvin selkeän aloitteen miehelle, jonka kanssa oli ollut kiinnostusta molemmin puolin jo kauan. Olimme kaupassa ja ensin mies jähmettyi täysin ja lähti sitten kesken lauseeni paikalta puoli juoksua kassojen suuntaan. Yritin vielä mennä juttelemaan, mutta mies ei vastannut, katsoi vain minua säikähtäneenä kuin olisi ollut vuotavassa veneessäbja minä olisin tullut siihen keikuttamaan sitä vielä enemmän. Yritin vielä kolmannen kerran lähentyä, olla hymyilevä ja mukava, mutta mies juoksi autolleen jättäen minut yksin katsomaan peräänsä. Tulipa paska fiilis. Emme ole edes nuoria, vaan nelikymppisiä.

Näimme muutaman viikon päästä taas ja silloin mies tuli juttelemaan minulle, mutta myöhäistä se oli. Olin löytänyt miehen, joka ei juossut karkuun.

Taisi olla vaimo samassa kaupassa..

Vierailija
192/216 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä on nainen jonka jo tunne ja jonka kanssa olen muutenkin tekemisissä niin yritän olla ystävällinen, kuunnella häntä tarkkaan ja kommentoida järkevästi hänen juttujaan.

Jos kyseessä on tuntematon nainen, niin en mitenkään. En lähde lähestymään naista jonka kohdalla ei ole mitään tietoa että pitääkö hän minua viehättävänä vai ei. Tehköön nainen itse aloitteen, jos haluaa minut.

Vierailija
193/216 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sdfsdfasdf kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"MIEHET, miten osoitatte kiinnostuksenne kun olette IHASTUNEET...?"

Hah. Tuossa kysymyksessä ei ole mitään järkeä. Aikuiset miehet eivät ihastu. Teinipojat ihastuvat. Ja en tahdo tietää miten he sen osoittavat.

Pyh, kyllä mies ihastuu missä iässä tahansa. Tätä palstaa lukiessa tosin on paljastunut, että tässä maassa on suuri joukko miehiä, jotka eivät ole koskaan kokeneet minkäänlaisia rakkauteen viittaavia tunteita, eivät siis edes tiedä miltä sellainen tuntuu. Ajattelevat vain, että täytyyhän sitä joku akka ottaa kun kaikki niin tekevät ja pilluakin saa sitten. Eivät ymmärrä, miksi kaksi paperilla toisilleen sopivaa ihmistä eivät ihan tuosta vain ala seurustella. Taidat olla näitä miehiä?

M41

Kiitos, palautit uskoni miehiin. :) Olen ihastunut suunnilleen ikäiseesi mieheen. Juttelemme jonkin verran harrastuksessa ja ennen/jälkeen. Joskus olen saanut häneltä autokyydin kotiin. Onko ehdotuksia, miten kannattaisi edetä?

Ap (N28)

Vierailija
194/216 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kyseessä on nainen jonka jo tunne ja jonka kanssa olen muutenkin tekemisissä niin yritän olla ystävällinen, kuunnella häntä tarkkaan ja kommentoida järkevästi hänen juttujaan.

Jos kyseessä on tuntematon nainen, niin en mitenkään. En lähde lähestymään naista jonka kohdalla ei ole mitään tietoa että pitääkö hän minua viehättävänä vai ei. Tehköön nainen itse aloitteen, jos haluaa minut.

Kiitos vastauksesta! Miten haluaisit että nainen osoittaisi kiinnostuksensa, jos olette jo tuttuja?

Ap

Vierailija
195/216 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
196/216 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielellään lisää kommentteja mielenkiintoisiin avauksiin kiitos :)

Vierailija
197/216 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilin naiselle ja olisin kohtelias niinkuin aina.pyytäisin lenkille mukaan tai tekemään jotain muuta hauskaa. Vaikka kokeileen jotain uutta urheilulajia,mitä kumpikaan ei oo aikasemmin kokeillut. kaikki edellämainitut sanoisin puolitosissani ja katsoisin miten ihastukseni reagoi asiaan. Mikäli reagtio olisi negatiivinen,niin jättäisin naisen rauhaan ja sanoisin että ilmoittaa jos mieli muuttuu . Jos se olisi positiivinen niin siihen olis helppoa kysyä että koska mennään? Pääasia että lähestymistapa ei ole väkisinväännetty. Pieni pilke silmäkulmassa ja rennolla meiningillä saa paljon aikaiseksi. Itseään ei kannata myöskään liikaa tyrkyttää. Ihastuksia tulee ja menee :) Pääasia että luottaa itseensä. Ylimielinen ei saa kuitenkaan olla.

Vierailija
198/216 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möllötän suu auki.

Tuijotan ja pelkään että kuola alkaa valumaan suusta.

Vierailija
199/216 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää! :)

Vierailija
200/216 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet, miten haluaisitte että teitä lähestyttäisiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi