Miehet! Miten osoitatte kiinnostuksenne
kun olette ihastuneet samassa harrastuksessa käyvään naiseen?
Kommentit (216)
ttwererwt kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sdfsdfasdf kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"MIEHET, miten osoitatte kiinnostuksenne kun olette IHASTUNEET...?"
Hah. Tuossa kysymyksessä ei ole mitään järkeä. Aikuiset miehet eivät ihastu. Teinipojat ihastuvat. Ja en tahdo tietää miten he sen osoittavat.
Pyh, kyllä mies ihastuu missä iässä tahansa. Tätä palstaa lukiessa tosin on paljastunut, että tässä maassa on suuri joukko miehiä, jotka eivät ole koskaan kokeneet minkäänlaisia rakkauteen viittaavia tunteita, eivät siis edes tiedä miltä sellainen tuntuu. Ajattelevat vain, että täytyyhän sitä joku akka ottaa kun kaikki niin tekevät ja pilluakin saa sitten. Eivät ymmärrä, miksi kaksi paperilla toisilleen sopivaa ihmistä eivät ihan tuosta vain ala seurustella. Taidat olla näitä miehiä?
M41
Kiitos, palautit uskoni miehiin. :) Olen ihastunut suunnilleen ikäiseesi mieheen. Juttelemme jonkin verran harrastuksessa ja ennen/jälkeen. Joskus olen saanut häneltä autokyydin kotiin. Onko ehdotuksia, miten kannattaisi edetä?
Ap (N28)
No jos olisin itse tuo mies, niin mielellään kuulisin sinulta ihan suoraan, että olisit kiinnostunut siinä mielessä, miten sen nyt sitten haluatkin pukea sanoiksi. Kun teillä kerran on noita kahdenkeskisiä hetkiä, niin sinulla on loistava tilaisuus siihen. Uskon, että moni mies tahtoo varoa ettei ylitulkitse asioita, vaikka ehkä toivoisikin kaikenlaista. Varsinkin kun teillä on tuollainen ikäero, niin mies varmaankin ajattelee että eihän noin nuori nainen voi olla minusta kiinnostunut, kuvittelen vain. Toki voi olla myös että hänellä ei ole kiinnostusta, mutta se riskihän näissä on aina olemassa :)
Kiitos vastauksesta! Olenkin miettinyt, tekeekö ikäero miehen varovaisemmaksi. Ja itsekin yritän välttää ylitulkitsemista, siksi täällä kyselenkin. Pitäisi varmaan sanoa ihan suoraan, mutta se vähän jännittää, vaikka muuten ilmaisenkin mielestäni aika avoimesti kiinnostustani. Pelkään että hän torjuu minut ja sitten en voi enää haaveilla hänestä. :) Mutta toisaalta haluan kuitenkin edetä tässä pikkuhiljaa jonnekin, olen niin hullaantunut etten enää osaa kunnolla hillitä itseäni. Mietin että voisin pyytää häntä kahden kesken jonnekin esim. harrastukseen liittyvään juttuun, ja jos vaikuttaa innokkaalta niin laitan isomman vaihteen päälle. ;)
Ap
Miehet, mistä päättelette naisen kiinnotuksen - tai sen puutteen?
Vierailija kirjoitti:
Miehet, mistä päättelette naisen kiinnotuksen - tai sen puutteen?
Naisen kiinnostuksen näkee siitä että tuo esille sen että on lähestyttävissä. Miehen kannalta on ongelmallista se että kun nainen tulee miehen näkösektoriin, seisoo siinä puolittain kääntyneenä, luo katseen mieheen, kääntää katseensa pois ja ehkä vielä takaisinkin, heilauttaa hiuksiaan kädellään ja poistuu kun mitään ei tapahtunutkaan. Kaikki ohi 2:ssa sekunnissa. Naisen jo poistuttua mies ajattelee että katsoikohan se ihanuus oikeasti häntä sillä silmällä vai ei. Lopputuloksena nainen ajattelee ettei mies ole kiinnostunut ja samoin ajattelee mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos edelleen hyvistä asiallisista vastauksista.
Sitä jäin vielä miettimään, että mikähän olisi miehen näkökulmasta kiva tapa naisen osoittaa kiinnostusta silloin kuin ei voi varsinaisesti mitään sanoa eikä halua kaikkien muiden tajuavan missä mennään? Vastata pitkiin katseisiin? Hymyillä? Jotain muuta? Mitä muuta?
Ei mitään katseita tai hymyjä koska ne voi tulkita väärin.
Jos et uskalla sanoa mitään kasvokkain niin laita tekstari tai sähköpostiviesti jossa ilmaiset kiinnostuksesi selkeästi eli pyydät johonkin vapaa-ajan aktiviteettiin.
Höpsis. Ei miehet oikeasti halua että nainen tekee kaiken liian helpoksi. Miehen pitää saada tuntea olevansa saalistaja..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä jäin vielä miettimään, että mikähän olisi miehen näkökulmasta kiva tapa naisen osoittaa kiinnostusta silloin kuin ei voi varsinaisesti mitään sanoa eikä halua kaikkien muiden tajuavan missä mennään? Vastata pitkiin katseisiin? Hymyillä? Jotain muuta? Mitä muuta?
Ei mitään katseita tai hymyjä koska ne voi tulkita väärin.
Jos et uskalla sanoa mitään kasvokkain niin laita tekstari tai sähköpostiviesti jossa ilmaiset kiinnostuksesi selkeästi eli pyydät johonkin vapaa-ajan aktiviteettiin.
Höpsis. Ei miehet oikeasti halua että nainen tekee kaiken liian helpoksi. Miehen pitää saada tuntea olevansa saalistaja..
Tuon ikivanhan saalistajamyytin voisi jo viedä saunan taakse, se on kovin väsynyt. Pelimies on ainut, joka saattaa nauttia saalistamisesta, koska silloin ei ole niin väliä jos ei onnistukaan. Oikeasti kiinnostunut mies ei halua juosta perässä, vaan tarvitsee päinvastoin rohkaisua naiselta.
Miehet, kertokaa lisää vinkkejä siitä, miten nainen voisi flirttailla hyvällä tavalla silloin kun on oikeasti kiinnostunut!
Nutcase kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhtaudun täysin välinpitämättömästi, tietenkin.
Ööm, miksi?
MInä en naisten mukaan hypi
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan mies edes flirttaile jos on kiinnostunut naisesta??
Flirttailu on niin säälittävää touhua kuin olla ja voi. Jos on kiinnostunut niin avaa sen turpansa ja sanoo suoraan tai sitten on hiljaa ja unohtaa koko jutun.
Vierailija kirjoitti:
Miehet, miten haluaisitte että teitä lähestyttäisiin?
Alasti.
En osoita mitenkään, jos nainen ei ole itse minua huomioinut. Huomaat sen sitten, kun menen ihan puihin läheisyydessäsi ja teeskentelen, etten ole kiinnostunut, jottei sinua ahdistaisi tai nolottaisi.
Vierailija kirjoitti:
Miehet, miten haluaisitte että teitä lähestyttäisiin?
Ei ole koskaan tapahtunut.
Sensijaan jos itse on sen sata kertaa mennyt ja yrittänyt jotain sanoa niin painuvittua on tullut. Paitsi kerran, ja siitä tytöstä sain parhaan kavetin ja vaimon.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei yleensä ymmärrä naisten elekieltä. Katseista ja hymyistä tulee lähinnä vaivaantunut olo. Mies kokee sellaisen tuijottamisena ja naureskeluna. Onko lakki vinossa tai räkäklimppi nenässä tai joku muu vialla? Jos et voi mitään sanoa niin on parempi että annat miehen olla.
No jos olisin itse tuo mies, niin mielellään kuulisin sinulta ihan suoraan, että olisit kiinnostunut siinä mielessä, miten sen nyt sitten haluatkin pukea sanoiksi. Kun teillä kerran on noita kahdenkeskisiä hetkiä, niin sinulla on loistava tilaisuus siihen. Uskon, että moni mies tahtoo varoa ettei ylitulkitse asioita, vaikka ehkä toivoisikin kaikenlaista. Varsinkin kun teillä on tuollainen ikäero, niin mies varmaankin ajattelee että eihän noin nuori nainen voi olla minusta kiinnostunut, kuvittelen vain. Toki voi olla myös että hänellä ei ole kiinnostusta, mutta se riskihän näissä on aina olemassa :)