Miehet! Miten osoitatte kiinnostuksenne
kun olette ihastuneet samassa harrastuksessa käyvään naiseen?
Kommentit (216)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät miehet ole avuttomia pelkureita vain siksi että he lakkaavat lähestymästä teitä ylimielisiä, sarjalorttoilevia ja ilkeitä prinsessoja.
Kyllä ovat. Luonnonvalintahan siinä toimii, kun pelkää niin paljon ettei uskalla edes yrittää. Eikä ymmärrä, että on paljon nolompaa olla pelkuri kun saada pakit, kaikki normaalit ovat joskus saaneet pakit. Eikä se ole maailmanloppu vaan ihan tavallista elämää.
Pelkurit eivät lisäänny, kun niiden aika menee pakkien pelkäämiseen.Ai nolompaa jättää aloite tekemättä? Yksi mies teki aloitteen työpaikan naiselle ja sai olla kaksi vuotta naurunalaisena.No eihän se naisten ongelma ole...
Älä viitsi, ei kukaan miehelle siitä naura, että hän yrittää, se on niin yleistäkin.
Mutta kaikille parempi, että pelkuri tekee aloitteita vain omalle kädelleen, kun pakit pelottaa niin paljon.
Ei tuo kyllä ole totta. Naiset "kostavat" pystyessään ei-halutut, epämiellyttävät ja epäsopivat lähestymisyritykset juurikin pilkalla, naurulla, häpäisyllä ja syrjinnällä. Itsekin olen osallistunut prosessiin monesti. Kulttuuri tuntuu onneksi muuttuvan nyt kun seksuaalisen häirinnän käsite on tullut laajemmin tunnetuksi ja ymmärretyksi, mutta vielä vähän aikaa sitten tämä oli naisille ainoa keino vastata ahdisteluun. Ja joukkoon päätyi tietenkin myös niitä tapauksia jotka eivät oikeasti ahdistelua olleet, vaan ainoastaan todella epäonnistuneita mutta sinänsä harmittomia ja vilpittömiä yrityksiä.
Tietenkin lähettämällä seksikäs kuva sukupuolielimestä. Eikö ala jo torttu kostumaan.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin lähettämällä seksikäs kuva sukupuolielimestä. Eikö ala jo torttu kostumaan.
Kyllä meitä naisia kiinnostaa miehessä kaikki muukin sen elimen jatkona. Eikö sulla ole mitään muuta tarjota?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katson vuoron perään tissejä ja silmiä, tissejä ja silmiä
Miksi katsot silmiä?
Silmistä saattaa nähdä jotain reaktiota tai sitten ei...
Kiinnostuksen osoitaminen harrastusten yhteydessä on hankalaa. Toisaalta haluaisi lähestyä rohkeammin, mutta kohteliaisuus rajoittaa kanssakäymisen silmäpelin asteelle. En halua että kiinnostuksen kohteelle tulee vaivaantunut olo, vaikka signaaleja molemminpuolisesta vetovoimasta olisikin ilmassa. Väärinkäsitysten mahdollisuus on aina olemassa, ja olisi ikävää jos väärien tulkintojen takia pilaisin hyvän
ilmapiirin molemmille.
No kikkelikuvalla tietysti! Varmalta taholta kuultu että se herättää naisen kuin naisen kiinnostuksen.
PS. ;-)
No en pysty osoittamaan kiinnostusta naisiin. Olen masentunut pitkäaikaistyötön, jolta masennus vusosien ajan on syönyt elämänilon ja kiinnostuksen adioihin. Luultavimmin aivot jo vahingoittuneet. Olen vain katkera tälle yhteiskunnalle enää. Nyt olen siis valtion holhouksessa ja se armeliaisuuden armoilla, loppuelämäni. Ainoa keino selvitä enää olis vetää sellanen satsi taikasieniä, joka "nollaisi kovalevyn". Aikanaan olin muita ihmisiä iloisempi.
sopivan tilaisuuden tullen kaivan housuistani puolijäykän melan esiin ja vatkaan sen kovaksi ihastukseni kuvan edessä:)
Koitan jutella hänen kanssaan, mutta toisaalta yritän olla juttelematta hänelle liikaa, jotta hän ei koe sitä ahdistavaksi jos ei olekaan minusta kiinnostunut. Pitää myös miettiä ryhmädynamiikkaa, joten koitan antaa huomiota myös muille porukassa oleville, jotta kiinnostukseni ei olisi ulkopuolisille niin ilmeinen.
Yritän saada naisen irtautumaan porukasta kahdestaan minun kanssani johonkin. Jos nainen ei näihin lähde mukaan, niin oletan, ettei hän ole minusta kiinnostunut. Eli jos vastakaikua ei tule, niin koitan kiinnittää huomioni muualle, jotta hän ei kokisi minun iskevän häntä. Toki silti haluan jutella hänen kanssaan toisinaan, mutta yritän tehdä siitä neutraalimpaa.
Tällä hetkellä on juuri kahdenkin naisen kanssa yhdessä porukassa sellaista tunnetta, että voisivat olla minusta kiinnostuneita, mutta toisaalta taas tuntuu, että eivät ole. Fiilikset menee aaltoillen ja silloin kun ajattelen, että tulkitsin aiempaa väärin, niin nainen yleensä taas toimiikin siten, että joudun miettimään taas tilanteen uudestaan.
Jos tapaisin naisen muualla, niin voisin olla suoraviivaisempi, mutta kun kyseessä on nainen porukasta, jossa haluan olla mukana, niin pitää olla aika varovainen. En halua epäonnistuneen lähestymisen takia pilata ryhmän kemiaa. Etenkään, kun koen erään syyn takia olevani muutenkin hieman ulkopuolinen tässä ryhmässä.
ronkelit rkaa kirjoitti:
sopivan tilaisuuden tullen kaivan housuistani puolijäykän melan esiin ja vatkaan sen kovaksi ihastukseni kuvan edessä:)
Huumorin taso räjäyttää tajunnan. oikeasti, mistä te keksitte näitä juttuja?
Löytyyhän täältä sentään myös asiallisia - ja siksi kiinnostavia - vastauksia :)
Mua kiinnostaisi tietää tarkemmin, että mitä ovat ne signaalit, jotka tulkitset kiinnostuksen osoituksiksi? Entä ne, jotka tulkitset päinvastoin? Ehkä signaalit ovat vähän sekoittuneet, koska kyse on ryhmästä eikä kukaan halua olla liian läpinäkyvä?
Aihe kiinnostaa, koska olen tosi huono tulkitsemaan ihmisten kiinnostuksen laatua ja olen itse ihastunut harrastusryhmässä yhteen mieheen, joka juttelee tosi kivasti ja meillä tuntuu synkkaavan hyvin, mutta en osaa sanoa, onko hän vain tosi kiva ja ystävällinen noin yleisesti vai onko kyseessä aito kemia. Suorempaa toimintaa ei oikein voi tuossa ryhmässä olla, koska kasvojen menetyksen mahdollisuus on tosi suuri, jos onkin tulkinnut toista väärin.
En kyllä mitenkään, nainen saa tehdä aloitteen. Kaikista mieluummin kuitenkin häipyisin ulkomaille paikkaan jossa muijat eivät heti oleta että oon pokaamassa jos vähän tulen juttelemaan. Väärin olettavat koska haluan tutustua ensin ennen kun päätän olenko oikeasti kiinnostunut vai en. Vaikka nainen on fyysesti kaunis niin sillähän nyt voi olla vaikka mitä mt-ongelmia tai olla kusipäinen. Nuo ongelmat esiintyvät valitettavan usein naisilla tässä maassa.
Vierailija kirjoitti:
Löytyyhän täältä sentään myös asiallisia - ja siksi kiinnostavia - vastauksia :)
Mua kiinnostaisi tietää tarkemmin, että mitä ovat ne signaalit, jotka tulkitset kiinnostuksen osoituksiksi? Entä ne, jotka tulkitset päinvastoin? Ehkä signaalit ovat vähän sekoittuneet, koska kyse on ryhmästä eikä kukaan halua olla liian läpinäkyvä?
Aihe kiinnostaa, koska olen tosi huono tulkitsemaan ihmisten kiinnostuksen laatua ja olen itse ihastunut harrastusryhmässä yhteen mieheen, joka juttelee tosi kivasti ja meillä tuntuu synkkaavan hyvin, mutta en osaa sanoa, onko hän vain tosi kiva ja ystävällinen noin yleisesti vai onko kyseessä aito kemia. Suorempaa toimintaa ei oikein voi tuossa ryhmässä olla, koska kasvojen menetyksen mahdollisuus on tosi suuri, jos onkin tulkinnut toista väärin.
Katseet ja etenkin pitkät katseet tulkitsen kiinnostukseksi. Myös sen, että nainen vaikuttaa silminnähden iloiselta nähdessään minut. Itselläkin on porukassa yksi nainen, enkä tiedä onko hän minusta kiinnostunut vai ei. Välillä vaikuttaa todella iloiselta ja kiinnostuneelta, mutta välillä taas hän hädintuskin huomaa minua. Se, että hän ei osoita oikein mitään kiinnostusta minuun, kun tulen tilaan, kertoo mielestäni selvästi siitä, että hän ei ole kiinnostunut. Sitten toisinaan minua nähdessään hän melkein juoksee luokseni ja alkaa juttelemaan silmiin katsoen. Hän myös toisinaan koskettaa minua puhuessaan minulle ja katsoo silmiini pitkään, jota en pidä sellaisena käytöksen, jota tekisi henkilölle, josta ei ole kiinnostunut. Mielestäni häntä myös hieman häiritsi se, että juttelin yhden toisen naisen kanssa kahdestaan ja meillä oli oikein hauskaa.
Yleensä tällaisessa tilanteessa olisi hyvä kysyä joltain ulkopuoliselta henkilöltä, koska hän yleensä huomaa, että onko flirttiä pelissä vai ei. En voi vain kysyä keneltäkään ilman, että paljastan kiinnostukseni.
Veivaan kookkaan siittimeni kovaksi veskissä ja lähestyn naista takaapäin. Hinkkaan kovaa etumustani naikkosen peräsintä vasten ja vien kädet tisseille, tööttään tisuleista ja jos vaatetus antaa myöten, nipistelen nännejä kevyesti. Sanon jotakin rietasta hupakon korvaan ja näykin hänen kaulaansa samalla yhdyntäliikkeitä hänen ahteriaan vasten tehden. Saletisti natsaa.
Vierailija kirjoitti:
Veivaan kookkaan siittimeni kovaksi veskissä ja lähestyn naista takaapäin. Hinkkaan kovaa etumustani naikkosen peräsintä vasten ja vien kädet tisseille, tööttään tisuleista ja jos vaatetus antaa myöten, nipistelen nännejä kevyesti. Sanon jotakin rietasta hupakon korvaan ja näykin hänen kaulaansa samalla yhdyntäliikkeitä hänen ahteriaan vasten tehden. Saletisti natsaa.
O_O
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nutcase kirjoitti:
kun olette ihastuneet samassa harrastuksessa käyvään naiseen?
En mitenkään. Mitä se ihastuksen kohteelle kuuluu että olen häneen ihastunut. Parempi vaan olla niin kuin ei olisikaan, ettei polta näppejään. Naiset ovat niin hankalia, että vältän läheisempiä kontakteja.
t. MiesMiten ihmeessä sinä olet alkusi saanut? Aidan reiän kauttako? Minkälainen suhde äidilläsi ja isälläsi on ollut?
Silloin ei ollut vielä metoo
No itse ainakin näin aikuisena naisena koen, että ihastuminen kuvaa hyvin tätä hieman hullua tunnetta. Mutta jos se on vain teineille, niin mikä sana olisi parempi? Voitteko vastata kysymykseen vaikka sen muotoilu ei miellytä?