Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huusin kun tyttöystävä oli jättäny levyt päälle ja se oli kuulemma väärin

Vierailija
16.12.2023 |

Siis huusin kovaa "Riikka, sä unohdit levyt päälle!", kun hän oli ehkä 5 metrin päässä. Nyt hän mököttää ja muka kohtelen häntä alistavasti kun korotin ääntä niin paljon. Niin kun eikö tää oo normaalia parisuhteessa että välillä desibelit kohoaa kun toinen mokaa?

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia on tuollaisessa tilanteessa. Antaa mököttää.

Vierailija
2/69 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis hän käytti ihan termiä misogynia. En ymmärrä miten se nyt liittyy asiaan. En huutanu hänelle siitä että hän lähtee kavereiden kanssa yökerhoon, vaan ihan erilaisesta asiasta. Ei kai nyt misogynia tarkoita sitä, että ei saisi koskaan olla kova naista kohtaan vaikka olisi aihetta?

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis hän käytti ihan termiä misogynia. En ymmärrä miten se nyt liittyy asiaan. En huutanu hänelle siitä että hän lähtee kavereiden kanssa yökerhoon, vaan ihan erilaisesta asiasta. Ei kai nyt misogynia tarkoita sitä, että ei saisi koskaan olla kova naista kohtaan vaikka olisi aihetta?

Vierailija
4/69 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä hänet.

Vierailija
5/69 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kaikki kunnossa tyttöystävälläsi.

Vierailija
6/69 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kun arvaan, löytyy sininen tukka itseleikattu otsis, lävistyksiä tai ehkä kaikkia noista?

Vierailija
7/69 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna kun arvaan, löytyy sininen tukka itseleikattu otsis, lävistyksiä tai ehkä kaikkia noista?

Ja asuu tai haluaisi asua Helsingin Kalliossa?

Vierailija
8/69 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huusin itse samasta asiasta poikkikselle, vihaisesti.  Tapahtunut toistuvasti, siis levyjen unohtaminen päälle.

Sanoisinpa jopa, että moinen unohtelu tuossa asiassa on anteeksiantamatonta.

Vierailija
9/69 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasia ne parisuhteet tuppaa olemaan ä. Välillä huudetaan ja välillä möksähdetään. Joissain suhteissa enemmän ja toisissa vähemmän.

Kukin sitten itse määrittelee kuinka paljon sitä huutoa ja möksähtelyä suhteessa kestää. 

Vierailija
10/69 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko misogynia oikea sana mutta itse kyllä säikähdän ja pahastun jos minulle huudetaan jostain mokasta. Eihän tyttis tahallaan tehnyt asiaa. Huusitko rumasti? Hän saattoi säikähtää. Mieti omaa käytöstäsi. Eri asia saada huudot jos ansaitsee ne, jos on tehnyt tahallaan pahasti, mutta jos virheestä saa huudot niin ei ole kiva. Ei olisi sinustakaan. 

Vierailija
11/69 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Jahas, huomenta trolli.

Vierailija
12/69 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko misogynia oikea sana mutta itse kyllä säikähdän ja pahastun jos minulle huudetaan jostain mokasta. Eihän tyttis tahallaan tehnyt asiaa. Huusitko rumasti? Hän saattoi säikähtää. Mieti omaa käytöstäsi. Eri asia saada huudot jos ansaitsee ne, jos on tehnyt tahallaan pahasti, mutta jos virheestä saa huudot niin ei ole kiva. Ei olisi sinustakaan. 

Yhden kaverin vaimo huusi "Mikkoooo sä unohdit vaunut ulos", kun hän oli unohtanu vauvan rattaat sateeseen kastumaan. Olisitko tuossakin samaa mieltä, että ääntä ei saa korottaa?

Vierailija
13/69 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi huutaa? Kohteliaisuus ei maksa mitään. 

Vierailija
14/69 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaiken elämässä pidäkään olla kivaa. Kyse on turvallisuudesta. Kyllä sulle töissäkin huudetaan jos teet jonkun virheen joka saattaa työkaverit vaaratilanteeseen. Mee takas äidin helmoihin vähän kasvamaan jos et yksiä huutoja kestä.

Vierailija
15/69 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jotenkin latva vajaa kun pitää huutaa kun toinen on vieressä?  Ei ole mitään syytä huutaa jos ihminen on muutaman metrin päässä.

Vierailija
16/69 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi huutaa? Kohteliaisuus ei maksa mitään. 

Ei liity kohteliaisuuteen.

Vierailija
17/69 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta induktioliesi niin ei jää päälle.

Vierailija
18/69 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko jotenkin latva vajaa kun pitää huutaa kun toinen on vieressä?  Ei ole mitään syytä huutaa jos ihminen on muutaman metrin päässä.

Ei se huuto siihen etäisyyteen liittynytkään. Ootko itse vähän vajaa? :D 

AP

Vierailija
19/69 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla huutaminen on parempi asia kuin sanominen? En ole kertaakaan huutanut missään parisuhteessa enkä avioliitossa. Ei siitä tulisi kuin paha mieli.

Vierailija
20/69 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Desibelit voi kohota jo pelkästä säikähdyksestäkin. Se, että tyttöystäväsi puolustautuu hyökkäämällä ja nimittelemällä ei paranna hänen asemaansa myöskään. Asiattomaksi kokemaansa käytökseen pitäisi silloin asennoitia asiallisesti ja jota hän ei tehnyt. Joten sanoisin, että parisuhteessa saa ja voi korottaa ääntään välillä. Jos ei kestä ei ole oikeassa paikassa.