Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selviytyjät Suomi 2018

Vierailija
04.02.2018 |

Alkaa nyt!

Kommentit (2836)

Vierailija
1901/2836 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä Juhanan puolustelijoilla ja koulukiusaamisesta paasaavilla on sanottavaa siihen, että hän työnsi Katjan fyysisesti pois tieltään? Kukaan muu ei ole käynyt käsiksi toisiin.

Mitä itse tekisit jos joku seisoo sun edessä ja ei väistä.

Aivan oikein ilkeällä Katjslle.

Väkisin tulee mieleen lapseni ja varmasti monen muunkin kokemus siitä kuinka ärsytetään porukalla ja kun toinen lopulta hermostuu ja käy käsiksi, syypää onkin se ketä on ärsytetty. Näin valitettavan usein koulumaailmassa myös opettajien toimesta.

Näinhän se menee. Se huomataan, joka lyö viimeisenä.

Vierailija
1902/2836 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala keskustella, kun en ole nähnyt seuraavaa jaksoa, mielipiteitä varmasti olisi. Olen ollut vähän Juhanan puolella, kun toisilla on niin hyvin pullat uunissa liittonsa kanssa. Ilarin taktiikka on hyvä ja pärjäsi pitkälle jopa ilman amulettia. Sampo on ollut vapaamatkustajana amuletti munissa. Onneksi se loppuu nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1903/2836 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhana on mainio itseluottamustesti. Jos on epävarmuuksia omasta olemisestaan, niin Juhana taatusti ärsyttää. Kenellä itseluottamus kunnossa, voi vain naureskella Juhanalle ja ihailla väliin hänen osaamistaan. 

Vierailija
1904/2836 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhana on mainio itseluottamustesti. Jos on epävarmuuksia omasta olemisestaan, niin Juhana taatusti ärsyttää. Kenellä itseluottamus kunnossa, voi vain naureskella Juhanalle ja ihailla väliin hänen osaamistaan. 

Näinpä. Jos jonkun ihmisen besserwisseriys ärsyttää ihan ylenpalttisesti, niin kannattaisi hetkeksi jäädä pohtimaan, että mikä siinä nyt on niiiiiiiin kauhiaa. Ketään ei solvata, pahoinpidellä, hyväksikäytetä, raiskata tai tapeta, joku vain uskoo/väittää tietävänsä jonkin asian paremmin kuin sinä. 

Heikkoitsetuntoiset murenee heti, alkavat solvata, kytätä ja lytätä niin paljon kuin sielu sietää. Joku on uskaltanut epäillä heidän kykyjään ja tietojaan, joku on uskaltanut arvella olevansa parempi. Se on niin kamala loukkaus tällaista heikkoitsetuntoista kohtaan, että siitä ei selvitä, ennen kuin mokoma besserwisser-hyväkäs on häväisty, se mielenterveys tuhottu tai muuta vastaavaa, joka toisi vähän lohtua tällaiselle heikkoitsetuntoiselle.

Hyvällä itseluottamuksella omaava tyyppi voi hetkeksi ärsyyntyä, (menepä muualle siitä sotkemasta tms) mutta mitään suurempaa draamaa ei aikaiseksi saada. Itseensä luottavan tyypin maailmaa kun epäilyt eivät horjuta.

Vierailija
1905/2836 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se Juhana on tehnyt? Ei mitään. Tyypillinen konsultti. Paskanpuhuja.

Vierailija
1906/2836 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juhana on päällepäsmäri mutta mua ei ärsyttäisi koska tietää oikeesti tosi paljon.

Silloin ärsyttää jos neuvoo ja ohjaa vaikka ei välttämättä neuvo oikein.

Juhanalle voi myös sanoa takaisin mutta eihän suomalainen sitä tee ja jos sanoo niin sitten sanotaan hyvin rumasti.

No kyllä minä ihmettelin sitä Juhanan uimavalmennusta - Juhana ei todellakaan ole mikään uimamaisteri vaan itse opetellut vasta uimaan tätä kisaa varten (muuten ei olisi päässyt mukaan) mutta siinäkin piti esittää asiantuntijaa vaikka itse on aloittelija. Ja kaikessa muussakin. Joo varmaan ihan fiksu tyyppi mutta kyllähän tuollainen alkaa pidemmän päälle käymään hermoille.

Varmasti siksi opetti koska itseään oli hiljattain opetettu niin tiesi mitä pitää tehdä. Ei kaikki hyvät uimarit osaa aloittelijaa opettaa kun itse ovat oppineet joskus pikkulapsena jopa ilman mitään opetusta.

Kaikki tuntemani uimaopettajat ovat olleet uimaseuran jäseniä ja uineet itsekin kilpaa jossain vaiheessa. Kyllä Juhana Helmaanpyllistäjä jää siinä kakkoseksi.

Vierailija
1907/2836 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhana osaa vedättää katsojaa. Puhuu koulukiusaamisesta, kun tietää tippuvansa. Löytää "kehutaan pystyyn" leikin, ihan vaan jättääkseen hyvän maun itsestään. Ja onnistui, osittain.

En voi sietää narsistisia manipulointiin pyrkiviä ihmisiä. Sitähän Juhana on viimeistä piirtoa myöten.

Juuri näin. Varoitussummerini huutaa punaisena tuon tyypin kohdalla.

Vierailija
1908/2836 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katja on oikeasti tosi hauska tyyppi, huumorintajuinen. Tullut ilmi eri ohjelmissa. Siksi on tuolla vielä mukana.

Vierailija
1909/2836 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä arvelette/toivotte olevan ensi kaudella mukana,jos tämä julkkis kausi toistuu?

Vaikka ketä :D

Vierailija
1910/2836 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse uskon taas siihen että Sara halusi pois, kun sai siihen mahdollisuuden.

Ei ollut kyse mistään itsevarmuudesta.

Tajunnut ettei voita ja ei tuolla niin helppoa ole olla.

Höpö höpö. Kilpailijat on käyneet läpi tiukan psykologisen seulan, eikä sinne valittaisi ihmistä, jolla on motivaatio noin nollassa. Sara on osoittanut valtavaa sinnikkyyttä muissakin tositv-kisoissa. Selviytyjissä tilanteet voi muuttua silmänräpäyksessä eli jokainen päivä on uusi mahdollisuus. Tosi epäuskottavaa, että olisi tiennyt tippuvansa ja silti jättänyt käyttämättä amuletin, jolla olisi pelastunut ja saanut lisäaikaa. Sara ei uskonut tippuvansa eikä käyttänyt amulettia siksi.

Sarahan itse sanoi, että Ilari vinkkasi hänelle ennen äänestystä, että käytä amulettia, mutta hän ei halunnut koska ajatteli, että olisi joka tapauksessa tippunut seuraavana Helenan jälkeen tms. Eli luovutti!

Minun mielestä pelasi ovelasti kun vei amuletin mukanaan, tahallista tai tai ei :D

Vierailija
1911/2836 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikseiköhän eilisessä jaksossa näytetty sitä kun Kahlekuningas-tehtävässä Juhana oli kiivennyt tolpan kärkeen (aikomuksena irrottaa köydet yläkautta) ja tippunut sieltä huudon saattelemana alas suoraan murtuneen kätensä päälle ja käsi oli mennyt kuulemma täysin säpäleiksi (lisää murtumia?). Tuossahan olosi ollut draamaa, joten outoa, että oli leikattu pois. Huuto oli kai kuitenkin kuulunut jossain kohtaa taustalla.

Auts. Luulisi että hän olisi ollut pahemmassa kondiksessa seuraavassa kisassa, mutta eipä ole tuntunut menoa haittaavan. Olen kyllä nähnyt hänellä kämmenen paketissa mutta ei ollut ainakaan enää viimeisimmässä jaksossa jonka katsoin.

Vierailija
1912/2836 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhana ei kyllä onneksi mikään Palanderi jonka jatkuvaa kiroilua oli kiusallista seurata ja oikein mitään suodattimia.

Vierailija
1913/2836 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääh! Vieläkään ei päästy Juhanasta. Sara tippui seuraavaksi. Miksi hän ei käyttänyt amulettiaan?! Sara sanoi jakson lopussa, että Ilari oli kehottanut käyttämään amuletin, mutta Sara ei silti käyttänyt. Todistaa taas, ettei se Ilari ole niin tyhmä, kuin esittää.

Pahoin pelkään että Juhana Omakeksimäsukunimi tulee olemaan kisassa vielä pitkään....

Vierailija
1914/2836 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katja aloitti taas heti Juhanan dissaamisen... Katja ärsyttää koko ajan enemmän ja enemmän. Ilkeä ihminen ja epäreilu hapannaama. Hyi! Ennen luulin hyväksi tyypiksi. Hänen inhottavuutensa takia Juhanasta on yllättäen tullut mun suosikki.

Katja nyt on tyypillinen koulu/työpaikkakiusaajan malliesimerkki toisen sanomisien vähättelyä,vääristelyä ja jne. Mutta osaa jännästi uhriutua kaikesta itse?

Ihmettelen tätä Katja-vihaa. Mun mielestä pelannut hyvin, vaikka onkin näyttänyt ärsyyntymisensä Juhanaa kohtaan. Varmasti on editoinnillakin vielä oikein korostettu tätä heidän knahistelua. Koulukiusattuna minä puolestani en siedä tuollaisia dominoivia kaikentietäviä päsmäreitä kuin Juhana. Siitä rapukorista pisteet kyllä hänelle, mutta muuten on kyllä 2-naamainen käärme ja puhuu muut niin pyörryksiin että kukaan ei tiedä enää että kuka sanoi tai teki ja mitä ja miksi.

Vierailija
1915/2836 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin, että johtuiskohan nuo Sampon punaiset silmät siitä suolavedessä sukeltelemisesta ja uimisesta. Jos se suola ärsyttää silmiä. 🤔

https://blogit.baana.fi/sampo-kaulanen/2018/03/26/miksi-naytan-kalpealt…

Sampon silmät paloi auringossa

Auts.... Mahtaa kaihi kiittää sitten vanhuksena tai heikentyä näkö muuten merkittävästi :-/

Vierailija
1916/2836 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

! kirjoitti:

Minulle on oikeastaan täysin sama, kuka voittaa, kunhan ei Juhana. Olen vihannut alusta asti ja vihaan edelleen. Mielestäni Ilarin välinpitämättömyys on mainio pelitaktiikka, vaikka täällä se tuntuu aiheuttavan hermostuneisuutta. Kukaan tuskin ajattelee samalla tavoin, mutta halusin vain tuoda mielipiteeni esille :).

Tämä. Juhana pääsi ihon alle jo silloin Diilissä ja jatkaa ärsyttämistään vuodesta toiseen milloin missäkin pikku ohjelmissa. Raivostuttava ihminen.

Juhana on kuin tikku kynnen alla, joka on kipeä märkiessään :-

Vierailija
1917/2836 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katja aloitti taas heti Juhanan dissaamisen... Katja ärsyttää koko ajan enemmän ja enemmän. Ilkeä ihminen ja epäreilu hapannaama. Hyi! Ennen luulin hyväksi tyypiksi. Hänen inhottavuutensa takia Juhanasta on yllättäen tullut mun suosikki.

Katja nyt on tyypillinen koulu/työpaikkakiusaajan malliesimerkki toisen sanomisien vähättelyä,vääristelyä ja jne. Mutta osaa jännästi uhriutua kaikesta itse?

Ihmettelen tätä Katja-vihaa. Mun mielestä pelannut hyvin, vaikka onkin näyttänyt ärsyyntymisensä Juhanaa kohtaan. Varmasti on editoinnillakin vielä oikein korostettu tätä heidän knahistelua. Koulukiusattuna minä puolestani en siedä tuollaisia dominoivia kaikentietäviä päsmäreitä kuin Juhana. Siitä rapukorista pisteet kyllä hänelle, mutta muuten on kyllä 2-naamainen käärme ja puhuu muut niin pyörryksiin että kukaan ei tiedä enää että kuka sanoi tai teki ja mitä ja miksi.

En kyllä usko, että sinua on ikinä kiusattu! Oikeasti kiusattu ihminen ei ikinä, koskaan, milloinkaan kiinnittäisi huomiota noihin seikkoihin mihin sinä kommentissasi. Tuollaisiin asioihin kiinnittää huomiota hiljainen hyväksyjä, joka oman nahkansa pelastamiseksi olisi hiljaa vaikka näkisi millaista henkistä teurastusta aivan nenänsä edessä.

Vierailija
1918/2836 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

! kirjoitti:

Minulle on oikeastaan täysin sama, kuka voittaa, kunhan ei Juhana. Olen vihannut alusta asti ja vihaan edelleen. Mielestäni Ilarin välinpitämättömyys on mainio pelitaktiikka, vaikka täällä se tuntuu aiheuttavan hermostuneisuutta. Kukaan tuskin ajattelee samalla tavoin, mutta halusin vain tuoda mielipiteeni esille :).

Tämä. Juhana pääsi ihon alle jo silloin Diilissä ja jatkaa ärsyttämistään vuodesta toiseen milloin missäkin pikku ohjelmissa. Raivostuttava ihminen.

Juhana on kuin tikku kynnen alla, joka on kipeä märkiessään :-<

Millainen ihminen kirjoittaa toisesta ihmisestä tuollaisen kommentin, kysyn vaan?

Vierailija
1919/2836 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, voitteko perustaa nyt koulukiusaamiselle ihan oman ketjun. Nyt ei olla koulussa, vaan aikuisten pelissä nimeltä Selviytyjät. Laittakaa tuokin energia oikeasti jonkun koulukiusatun hyväksi ja parhaaksi. Kalastajan ja Katjan suhde on tehty tarkoituksella kuvauksissa tällaiseksi, että saadaan viihdearvoa. Tässä ollaan 24/7 näitten ihmisten kesken, niin ei ihme, että jonkun pärstä välillä ärsyttää, eikä kyseessä tarvitse olla silti mikään paha ihminen. Oikeastaan minusta antaa inhimillisen kuvan, kun jollain käy välillä tunteisiin.

Vierailija
1920/2836 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

! kirjoitti:

Juhana on kuin tikku kynnen alla, joka on kipeä märkiessään :-<

Millainen ihminen kirjoittaa toisesta ihmisestä tuollaisen kommentin, kysyn vaan?

Mene hautautumaan viikset väpättäen sinne YouTube-kanavalles Juhana, ketään ei kiinnosta sun mielipitees.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme