Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selviytyjät Suomi 2018

Vierailija
04.02.2018 |

Alkaa nyt!

Kommentit (2836)

Vierailija
981/2836 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oonko ainoo jonka mielestä noi Sampon sanat Kaista kuulosti aika.. katkerilta. Onhan Kai pitkä, hyvännäkönen- kroppanen mies muttei vaikuta siltä että iskis muiden kumppaneita. Ehkä Sampoa harmittaa että oma vaimo pitää Kaita kivannäköisenä.

No se mielikuva tuosta just tulee. Sampo katkerana tilittää, kun oma vaimokin tykkää Kaitsusta. Ja onhan se nyt ulkoisesti lähempänä varmaan yleistä kuvaa miesihanteesta kuin esim. Sampo, vaikka toki kaikkiin ei uppoa Kaitsukaan naama.

Vierailija
982/2836 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oonko ainoo jonka mielestä noi Sampon sanat Kaista kuulosti aika.. katkerilta. Onhan Kai pitkä, hyvännäkönen- kroppanen mies muttei vaikuta siltä että iskis muiden kumppaneita. Ehkä Sampoa harmittaa että oma vaimo pitää Kaita kivannäköisenä.

No se mielikuva tuosta just tulee. Sampo katkerana tilittää, kun oma vaimokin tykkää Kaitsusta. Ja onhan se nyt ulkoisesti lähempänä varmaan yleistä kuvaa miesihanteesta kuin esim. Sampo, vaikka toki kaikkiin ei uppoa Kaitsukaan naama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
983/2836 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin mielummin Kain ottaisin. Vaikuttaa hauskalta ja kivalta jätkältä eikä jauha toisista tollasia katkeria juttuja. Oon kans aina tykänny tollasista pitkistä ja sopivasti treenatuista miehistä.

Vierailija
984/2836 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä mietin iha samaa! Jossai toisessa jaksossa Sampo myös sano et Kaitsuha on sellanen pleijeri et myis vaikka oma mummosa(?), et sais jäädä saarelle. Öö... kuka ei pyrkis kaikin mahdollisin keinoin pysyä saarella jos tietää et on vaarassa pudota. Muutenki mua jostai syystä ärsyttää ku kaikki tuntuu haluavan Kaitsun pihalle, koska se on nii vaarallinen ja uhka, miten se on yhtää isompi uhka ku joku toinen. Vai ajatteleeko sitä vain niin, kun hän on niin itsevarma ja tyynk. Eihän tuolla fysiikalla kovin pitkälle pötkitä, psykologinen pelihän tuo on.

Mää oon aina sen puolella kenet halutaan ulos :D

Ei mulle ainakaa tv ruudun välityksellä oo tullu Kaitsusta kauheen negatiivinen kuva, toki itsevarma, mut rauhallinen ja mukava ja hauska. Ehkä vähä sellanen vaikeesti tulkittava. Ja ennenkaikkea ei jauha kameroille eikä toisille kilpailijoille selän takana kokoajan muista paskaa tai katkeruuksia!

Oho, olipa vuodatus :D

Vierailija
985/2836 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me en voi mitää et mun mielikuva Kaitsusta on yhtä niljakas ku roolihahmonsa uudessa päivässä. Ja tää johtuu vaan tästä roolista. En oo edes oikein törmänny muissa yhteyksissä.

Voishan tuota ennakkoluuloa ehkä muuttaa

Vierailija
986/2836 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me en voi mitää et mun mielikuva Kaitsusta on yhtä niljakas ku roolihahmonsa uudessa päivässä. Ja tää johtuu vaan tästä roolista. En oo edes oikein törmänny muissa yhteyksissä.

Voishan tuota ennakkoluuloa ehkä muuttaa

Mä oon aina ollut sitä mieltä et näyttelijän on pakko olla pohjimmiltaan hyvä ja toki myös itsevarma et pystyy näyttelemään tällasta nilkkiä, varsinki pitempijaksoisesti.

Vierailija
987/2836 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä ajattelin nuo Sampon kommentit Kaista ennemmin huumorilla, sellasta leikkimielistä, mut kuitenki jonkilaiseen totuteen perustuva

Vierailija
988/2836 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sampo ja Janni puhu jossai kohtaa siitä ku Kai oli sanonu et sen mielestä viimeset viisi kilpailijaa olis Kai, Sampo, Kalle, Janni ja Sara. Ja Janni ja Sampo oli sillai et no ei todellakaa, et mehän lähettäs heti ensimmäisinä ulos, siis Kain ja kumppaneiden toimesta.

Mää silti mietin et Kai ajatteli ihan oikeesti noin, noista kolmesta(Kai, Sara ja Kalle) puhu jo Sabitanin leirissä.

Ihan niinku nää Tugawelaiset yliarviois Kain aseman ja vahvuuden. Eihän Kailla edes montaa liittolaista ole(varsinkaan nyt ku Kalle lähti).

Vaikka hankalahan tuosta on kokonaiskuvaa saada muutamien valikoitujen kommenttien perusteella :D

Vierailija
989/2836 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sampoon iskenyt suomalaisten perisynti, kateus

Vierailija
990/2836 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä ajattelin nuo Sampon kommentit Kaista ennemmin huumorilla, sellasta leikkimielistä, mut kuitenki jonkilaiseen totuteen perustuva

Sama. Naiset aina lukevat miesten sanomisista enemmän kuin niissä onkaan.

Vierailija
991/2836 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mietimme jo casting-vaiheessa myös miten joukkueet saarella jaettaisiin, jotta toisiaan täydentävät ihmiset päätyvät samalle saarelle."

Kuinkahan paljon erilaisempi ohjelmasta olisi tullut, jos heimojen jäsenet olisi arvottu.

Vierailija
992/2836 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pokerilehdessä Sahamiehestä:

"Mies tuntuu jättävän väliin kaikki kilpailut eikä muutenkaan oikein osallistu mihinkään. Onko Ilarin taktiikkana kenties yrittää olla mahdollisimman huomaamaton alkuun, ja sitten juonia muiden pään menoksi porukan harvennuttua?

”Ilarin pelitaktiikka on juurikin tuo. Se on yksinkertaisuudessaan erittäin nerokas strategia, joka yllätti jopa ohjelmaa Filippiineillä tekevän kansainvälisen keskustuotannon henkilökunnan. He eivät muistaneet kenenkään ikinä pelanneen kisoja noin tietoisesti penkin alle. Mutta kun häviät tahallaan kaikki kilpailut, niin kukaan ei pidä sinua uhkana eikä siten myöskään äänestä sinua ulos. Kertakaikkisen nerokasta!” "

Eikö tuo ole aika riskialtis taktiikka? Muistelen, että jenkki-Selviytyjissä leirissä laiskottevat ja joukkuekilpailuissa huonosti pärjäävät on herättäneet närää ja heidänlaiset on usein äänestetty pois.

Vierailija
993/2836 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mietimme jo casting-vaiheessa myös miten joukkueet saarella jaettaisiin, jotta toisiaan täydentävät ihmiset päätyvät samalle saarelle."

Kuinkahan paljon erilaisempi ohjelmasta olisi tullut, jos heimojen jäsenet olisi arvottu.

Mä kans luin tuon ja ehkä vähä yllätyin et miten suunniteltu ensinnäki tuo et miten tarkkaan porukka oli valkattu ohjelmaan. Ja tämä heimojen suunnittelu myös. Jokainen mietitty erikseen et miten täydentää heimoa

Kyllähän tuon huomaa et on tehty paljon pohjatyötä, niin saadaan mahdollisimman mielenkiintoinen lopputulos.

Voi olla et henkilöt olis näkynyt ihan eri valossa jos heimot ois jaettu arpomalla

Vierailija
994/2836 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.vauva.fi/keskustelu/3116106/selviytyjat-suomi-2018-b-telkka…

Täällä voi keskustella jaksosta ilmsn et spoilaantuu. Tänne vois koittaa saada keskustelua vaikka illan jakson aikana!

Vierailija
995/2836 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiskos täällä sit keskustella tästä plussan jaksosta sit iha vapaasti... ?

Vierailija
996/2836 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiskos täällä sit keskustella tästä plussan jaksosta sit iha vapaasti... ?

Antaa palaa!

Vierailija
997/2836 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä utelias jo tsekkasin plussa jakson tippujan :D

Yks mun lemppareista kyllä tippu.

Mut nyt itse jakson pariin!

Vierailija
998/2836 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruutu+ jaksosta:

Naurattaa miten Sara tituleerasi Juhanaa helvetinmoiseksi takinkääntäjäksi äänestettyään Kallen ulos. Kallehan se takinkääntäjä oli kun äänesti pois Marikon rikkoen liiton.

Vierailija
999/2836 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhani taitaa nyt kyllä hallita tätä hommaa.

Kyllä meni tuo heimojako aikasemmin niin Juhanan eduksi. No tottakai kun oli itse valitsemassa itselleen heimoa

Vierailija
1000/2836 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saran kyllä turha sanoa Juhanaa takinkääntäjäksi, yhtiä takinkääntäjiä ne on kaikki

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi