Työkaveri valittaa aina että minulla on pipo kireällä
Kommentit (11)
Vamaan sinulla on aina pipo kireällä jos siitä kerran "huomautellaan". Löysää sitä.
Minulla on oikeus olla sellainen kuin olen.
Löysää pipoa, ei tämä elämä niin vakavaa ole. Ota siltä työkaverilta suihin ja niele niin sille tulee hyvä mieli.
Työkaverisi kommentointi on asiatonta. Etkö naura hänen puujalkavitseilleen vai harmistutko seksistisestä "huumorista". Eikö sinua saa koskettaa?
Vierailija kirjoitti:
Työkaverisi kommentointi on asiatonta. Etkö naura hänen puujalkavitseilleen vai harmistutko seksistisestä "huumorista". Eikö sinua saa koskettaa?
Ei vaan sanon suoraan että minua ei kiinnosta joulusuunnitelmien jakaminen eikä minua kiinnosta muiden lomat kun en koskaan lomaile.
Voiko tuosta valittajasta tehdä ilmoituksen työpaikka kiusaamisesta
Ei joulusuunnitelmia, eikä lomia, vaikuttaa että työkaverisi on oikeassa tuosta pipon puristusasteesta.
Vierailija kirjoitti:
Ei joulusuunnitelmia, eikä lomia, vaikuttaa että työkaverisi on oikeassa tuosta pipon puristusasteesta.
Minä en lomaile enkä juhli mitään. Jos siitä on jotain mieltä niin olkoot mutta pitäkööt mölyt mahassaan.
Ei oikein jaksa oikein jonkun töppäilevän hälläväli tyypin kommentteja jos itse toimii sitten skarppina.
Niin miksi?