Selviytyjät Suomi 2018
Kommentit (2836)
Juhana antanut ymmärtää että hänellä olisi koskemattomuusamuletti. Siksi aina hiplailee Heimoneuvostossa taskujaan tai lasejaan.
Muutenkin puhuu muut pyörryksiin eikä muut tajua käydä vastaiskuun.
Saako täällä nyt puhua avoimesti ensi sunnuntain jaksosta, kun noilla tv:n tahdissa katsovilla on oma ketjunsa? Vai laitanko edelleen spoilerivaroitukset viestin alkuun?
Vierailija kirjoitti:
Saako täällä nyt puhua avoimesti ensi sunnuntain jaksosta, kun noilla tv:n tahdissa katsovilla on oma ketjunsa? Vai laitanko edelleen spoilerivaroitukset viestin alkuun?
James kuulemma tippuu seuraavaksi?
kai tippui oli muille liian kova vastus finaalissa. Kai oli mun lemppari
Vierailija kirjoitti:
Tästä varmaan jo juttua mutta en tajua noita naisten tai varsinkin Saran ja Jannin asuja kilpailuissa. Luulisi olevan hiukan hankalaa kisailla pienissä narubikineissä. Itse ainakin pelkäisin, että narut jäisi jonnekin kiinni ja, vaikka alaosa tippuu päältä. Onko niin hirveästi hikoiluttavampaa olla esim. pienet shortsit ja urheilurintsikat päällä tai peräti toppi.
Jannilla ihan normibiksut mutta Saralla selkeesti huomiohakuiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko jättää Selviytyjien seuraaminen, koska en vaan kestä tuota Helmenkalastajaa. Kuinka raskas voikaan olla. Toivottavasti ei ole finaalissa että edes sen vois katsoa, vaikka turha toivo se lieneekin.
Mulla on sama vähä sama fiilis. Jo edellisessä jaksossa. Vaikka ihan varmasti katon koko kauden. Ja toivon et Juhana ei voittais
Miksi? Juhana on paras.
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä Juhana pelasi ovelasti nyt mutta tuohan tietää sitä että jatkossa häneen luota KUKAAN.
Miten niin ei luota? Kyllä James, Kimmo ja Ilarikin luottavat.
Enkä muutenkaan ymmärrä koko porukan yleistä Juhana-inhoa, heitä vain harmittaa kun Juhana tietää miten peliä pelataan. Ihmeellistä kitinää etenkin naisilta siitä miten paha Juhana taas teki väärin, vaikka itse ovat toimineet toisten selkien takana aivan yhtä lailla. Miksi vain Juhanan puolelta juonittelu ei olisi sallittua?
Ei olisi Jannin ja Saran kannattanut osallistua Selviytyjiin, jos ei kestä sitä että joku osaa pelata...
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä Juhana pelasi ovelasti nyt mutta tuohan tietää sitä että jatkossa häneen luota KUKAAN.
Miten niin ei luota? Kyllä James, Kimmo ja Ilarikin luottavat.
Enkä muutenkaan ymmärrä koko porukan yleistä Juhana-inhoa, heitä vain harmittaa kun Juhana tietää miten peliä pelataan. Ihmeellistä kitinää etenkin naisilta siitä miten paha Juhana taas teki väärin, vaikka itse ovat toimineet toisten selkien takana aivan yhtä lailla.
Miksi vain Juhanan puolelta juonittelu ei olisi sallittua?
Ei olisi Jannin ja Saran kannattanut osallistua Selviytyjiin, jos ei kestä sitä että joku osaa pelata...
Jannillakaan montakaa bikiniä mukanaan ja hygienia mietityttää.Sampokin kulkee kalsareissa ja Sarahilla alkaa bebantteenia kohta kulua jatkuvasta stringien käytöstä?
Helmenkalastaja kyllä tietää kupletin juonen ja hienosti pelattu.
No mä laitan spoilerivaroitukset, koska kukaan ei vastannut. Ja siitäkin huolimatta, että tv:n tahdissa katsovat eivät enää täällä.
~~~~~SPOILER WARNING~~~~~~
**ALERT**
**SOS**
Jännä jakso taas.
Vähän harmittaa, että luin sen pokerilehden haastattelun ja muita Tuottaja kertoo -uutisjuttuja, kun nyt katson uusin silmin tuota Ilarin touhua. Välillä tuntuu, että menee jo vähän yli tuo pihalla olevan tomppelin esittäminen :D Mutta kieltämättä nerokas ja ilmeisen toimiva taktiikka Ilarilla.
Hui, kun sai taas jännittää kuka tippuu. Mietin, että varmaan joko James tai Kaitsu, koska ovat yksilökisoissa vahvimpia. Sitten alkoikin pelottaa Kimmon tippumisen puolesta, koska Sara alkoi mustamaalata Kimmoa naisille kutsumalla häntä "Sampon petturiksi" ja mainitsi Kimmon tuntevan olevansa velkaa Helmenkalastajalle. Ajattelin jo, että Sara saa puhuttua Janninkin puolelleen. Oon ihan tyytyväinen, että se olikin Kai, joka tippui. Järkevä veto, koska on uhka yksilökisoissa kaikilla osa-alueilla. Plus Kaitsun puhe oli mielestäni huonoin. Mutta joo, enpä olisi uskonut vielä pari jaksoa sitten, että niin vahvalta vaikuttanut Sabitanin, tai Manilan liitto, näin murenee.
Ihanaa, että Anneli-kana sai jäädä vapauteen. Jee!
Minustakin oli hyvä, että tämän jakson kilpailu 5 parhaasta oli sellainen, että kaikilla oli samanlaiset mahdollisuudet. Mutta olisin silti toivonut, että kilpailu olisi koostunut useammasta eri osiosta (vaatinut sekä älyä että voimaa/kestävyyttä) ja siinä olisi joutunut kunnolla taistelemaan, kun palkintokin olibaika mieletön. Nyt se kahlekuningaskilpailu oli turhankin nopeasti ohi.
Mä olen alkanut pitää Helmenkalastajasta. Ehkä siksi, että pidän Kimmosta ja Jamesista ja Juhani pelasti heidät viime jaksossa. Arvostan myös Juhanan peliälyä, vaikka persoonaltaan ärsyttävä onkin. Tykkään myös Ilarista, vaikka sekin kuului alussa inhokkeihini.
Tällä hetkellä inhokkini on Sara ja Sampo.
En malta odottaa mitä jatkossa tapahtuu ja millaisia tulevat yksilökilpailut palkintoineen on. Tulispa jo ensi viikon sunnuntai :)
Voi vitsi ku Kai ja Juhana ois ollu tuossa heimojen yhdistyessä toisinpäin 😯
Toivoin et Juhana olis saanu jo lähtee...
Vaikka todennäkösesti lähtee aika pian. Ellei sit voita koskemattomuutta.
Nyt vaan toivon et naiset yhdistäs voimansa ja tiputtas miehet. Myös Ilari on yks suosikki. Esittää nii hyvin tyhmää :D
Yllätyin, että Saralla on niin iso takapuoli, että juuttui aidan alle. Muut menivät niin helposti, varmaan tuotantokin järkyttyi hieman mittavirheestä.
Mua alkoi ärsyttämään Ruutu+ -jaksossa Katja! On saanut uutta pontta kun on päässyt Jannin ja Sampon liittoon mukaan ja ikävästi nälvi Juhanalle joka jutusta kun ollivat viidisteen dinnerillä.
Ihmeen hyvin Juhana vapautui kahleista murtuneella kädellä.
SPOILERIA
Iha järkeväähän nuitten oli äänestää Kaitsu ulos. Mutta eihän se pelillisesti oikeesti ollu yhtään sen vahvemmilla ku muutkaan, eipä silläkää enää paljo liittolaisia ollu.
En ees tiiä miks mua ärsyttää tuo Juhana, yleensä en kyllä vihaaa ketään, enkä Juhanaakaan varsinaisesti vihaa, mut joku siinä ärsyttää...
Ja tuossa Sara oli kyl oikeessa et Kai ja Kalle puolusti Juhanaa sillon aikasemmin. Naisethan ois puottani heti Juhanan. Mut tietysti Juhana näki myös sen et oli heikoin lenkki tässä näitten poikien "liitossa".
James mua alko vähä myös ärsyttää ku nii kovasti Ilaria psyykkasi tässä jaksossa.
Mielenkiintonen kisa kyllä kaikinpuolin.
Spoileri!!!
Ei kukaan vielä tajua että Ilari esittää tyhmää. James ihan pihalla sen suhteen.
Hyvin on Ilari pelannut alusta asti ja valinnut roolinsa.
Nyt tuli selkeesti ilmi että vahvuutta ei saa näyttää liian selkeästi sillä ajaudutaan vaaraan.
Ehkä Kimmo selvisi luonteensa takia.
Sillä on niin ihana ääni että pysyköön mukana, että jaksan kuunnella sen puhetta.
Vierailija kirjoitti:
Voi vitsi ku Kai ja Juhana ois ollu tuossa heimojen yhdistyessä toisinpäin 😯
Toivoin et Juhana olis saanu jo lähtee...
Vaikka todennäkösesti lähtee aika pian. Ellei sit voita koskemattomuutta.
Nyt vaan toivon et naiset yhdistäs voimansa ja tiputtas miehet. Myös Ilari on yks suosikki. Esittää nii hyvin tyhmää :D
Juhana tekee ohjelmasta juuri katsottavan.
Aina se johtaa, sanoo muut mitä tahansa.
Eikös se ollut Diilissä samanlainen mutta ei Juhana voita.
Ilari voisi esittää vähemmän tyhmää.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellistä nillitystä Saralta, että miten Juhana voi tehdä noin heimon jäsenelle. No joka tapauksessa se on tehtävä jollekulle heimon jäsenelle - jotain pitää äänestää ja joku lähtee aina kotiin.
Sara ajattelee itseään.
Tippui Kalle ja hän ei niin halunnut.
Sara saatto nyt ehkä vaaraan itsensä ku reagoi noin kovasti tuohon Kallen tiputukseen. Siis kun heti oli silä asenteella et Juhana saa lähteä. Voi olla et Juhana yrittää seuraavaksi pudottaa Saraa, koska tietää et se on vaaraksi itsellee. Tuliko muuten Sara paljastaneeksi amuletista myös Jamesille, ku hän sanoi et tietää satavarma et amuletti ei ole Juhanalla.
Mää niin ootan kyllä seuraavaa jaksoa jo!
Kalle siellä lehdessä kiillottaa sädekehää että olin liian kiltti, olis pitänyt olla täysi sika...
Aika sikamaisesti puukotti Marikoa selkään pari päivää aiemmin, mutta sitä ei vissiin lasketa?