Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selviytyjät Suomi 2018

Vierailija
04.02.2018 |

Alkaa nyt!

Kommentit (2836)

Vierailija
941/2836 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarja on jäätävän hyvä, kuten myös tämä keskustelu, voittaakohan Sahamies?

Vierailija
942/2836 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarja on jäätävän hyvä, kuten myös tämä keskustelu, voittaakohan Sahamies?

Saattaapi vaikka voittaa. Ei sitä ainakaan ensimmäisten joukossa äänestetä ulos heimojen yhdistyessä kun ajatellaan et ei oo nii paha vastus. Ehkä sitte alkaa osallistumaan kisoihinki. Ja lopussi sit käyttää pokerinpeluu taitoja hyväksi ja korjaa potin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/2836 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara tainnut voittaa koska matkustelee paljon. Tosin ei sillä 30 000 eurolla kovin luksus hotelleissa olla. Mitä ne Saran työt on? Mainoksia? Nimittäin ilmaisia lounaita ei ole. 

Vierailija
944/2836 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sahamies on voittanut pokerissa paljon eriasia mitä on jäljellä. Viärinhän se meni jos voitti. 

Vierailija
945/2836 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heimoneuvostossa Helmenkalastaja kaiveli hyvin teatraalisesti taskujaan amulettikysymyksen jälkeen. Mahtoiko testata, kenen pokka pettää eli kenellä se oikeasti on? Sara meinaan paljasti itsensä mulkoilemalla Helmenkalastajaa epäuskoisena. Sillee harmi, koska Sara on tähän asti onnistunut olemaan melkoinen pokerinaama.

joka kertahan se on tehnyt vastaavaa kun ollaan tuossa vaiheessa. nyt oli vaan ehkä tavanomaista enemmän.

Vierailija
946/2836 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hauskaa jos Helmenkalastaja voittaisi. Kaikkia muita vituttaisi. Tosin muut kilpailijat taitavat valita voittajan, ja Juhanasta ei tainnut oikein ketään pitää.

Olen alkanut pitää Juhanasta, vaikka toki on välillä ärsyttävä päsmäri. Respect siitä rapukorista!

Vierailija
947/2836 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhottavaa miten heimo puhui Cristalin poisäänestyksestä ruutu+ -jaksossa. Ja vielä Katja oli se joka aloitti sanomalla, että "tosta ei nyt valitettavasti jäänyt kovin paha mieli" ja muut komppaa.

Höh, ärsyttäviä! Ja kun Cristal oli vielä niin iloinen kun Katja ja Kai tuli heidän heimoonsa koska hän sanoi, että he tuntevat toisensa entuudestaan hyvin ja Kai ja Katja tietää minkälainen hän oikeasti on. Höh, uskoi vihdoinkin saavan oikeita ystäviä joukkoon.

Vierailija
948/2836 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtänyt tota sampon ja helmenkalastajan "kivikisaa" tai sitä että sampo sai valita kumpi käsi ja jos saa kiven voi aloittaa joukkueiden valitsemisen.. No helmenkalastaja alotti.. Mut mitä väliä sillä oli kumpi alotti? Kun kuitenkin vierasjoukkueesta piti alottaa ja vuorotellen... Mielestäni ihan turha.. Koska sama lopputulos kumpi aloittaa... Olis vaan vaikka sampo aloittanu.. Mut tollanen turhanpäiväne "kivikisa" ihan ku sillä olis ollut paljonki merkitystä😒

Vierailija
949/2836 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottava se tilanne, missä Cristal ja Mahamies jäivät viimeisiksi kun siinä Cristal huokaisi syvään että: ” Tulee ihan kouluajat mieleen. Taas viimeinen kentällä”.

Ei ne koulukiusaajatkaan monesti ajattele, että ne huonot muistot ja traumat seuraavat sen kiusatun mukana koko loppuelämän ja tällaiset tilanteet sitten aukaisevat ne vanhat lukot.

Muakaan ei kouluaikana koskaan otettu joukkoon mukaan. Muistan miten lapsuudessa jäin aina leikkien ulkopuolelle kun he leikkivät leikkejään ja menivät aina omaan salapaikkaansa eivätkä kertoneet mulle missä tuo salapaikka oli.

Vielä aikuisenakin mun on tosi vaikea ystävystyä kenenkään kanssa enkä osaa olla porukoissa. Mielummin olen yksin kun aina on sellainen olo, ettei kukaan halua olla mun ystävä tai edes kaveri. Se kulkee koko loppuelämän mukana. 😕

Vierailija
950/2836 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPOILER ALERT JAKSO 6

En oikein tuosta Palanderista ole välittänyt erinäisten kommenttiensa johdosta, mutta pakko myöntää, että nyt pisteet nousi pari pykälää. Ehkä tuossa tuo maailmaa nähneen entisen huippu-urheilijan ominaisuus nousi esiin. Osaa antaa hyvästä kilpakumppanista vilpittämän oloisesti positiivista kommenttia tappion hetkelläkin.

Vierailija
951/2836 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhottava se tilanne, missä Cristal ja Mahamies jäivät viimeisiksi kun siinä Cristal huokaisi syvään että: ” Tulee ihan kouluajat mieleen. Taas viimeinen kentällä”.

Ei ne koulukiusaajatkaan monesti ajattele, että ne huonot muistot ja traumat seuraavat sen kiusatun mukana koko loppuelämän ja tällaiset tilanteet sitten aukaisevat ne vanhat lukot.

Muakaan ei kouluaikana koskaan otettu joukkoon mukaan. Muistan miten lapsuudessa jäin aina leikkien ulkopuolelle kun he leikkivät leikkejään ja menivät aina omaan salapaikkaansa eivätkä kertoneet mulle missä tuo salapaikka oli.

Vielä aikuisenakin mun on tosi vaikea ystävystyä kenenkään kanssa enkä osaa olla porukoissa. Mielummin olen yksin kun aina on sellainen olo, ettei kukaan halua olla mun ystävä tai edes kaveri. Se kulkee koko loppuelämän mukana. 😕

Myös mun siskot oli lapsuudessa sellaisia että leikkivät aina kahdestaan ja mä jouduin aina olemaan yksin. Onneksi nyt aikuisena mulla on läheisemmät välit toiseen siskooni ja hänen kanssaan on ollut nykyään kiva viettää aikaa, reissailla ja kierrellä kauppoja.

Muita näin läheisiä ystäviä en sitten olekaan saanut elämäni aikana.

Vierailija
952/2836 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkäsin kyllä Cristalista, harmi että hän joutui pois näin varhaisessa vaiheessa. Hän analysoi esim. omia ajatuksiaan Helenasta tarkkanäköisesti. Huomaa, että hänellä on hyvä itsetuntemus ja osaa sanoittaa tunteitaan. Tarjosi myös hyviä kiteytyksiä tilanteista ja oli sellainen leikkisä. Suurin osahan noista muista saarella olijoista on sellaisia sulkeutuneita suomalaisia jurottajia. 

Vierailija
953/2836 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun Katja oli mun lemppareita, mut nyt mua on ehkä jopa alkanut ärsyttää se. Ensinnäkin huomasin eet täähän on oikeesti kova pelaamaan eikä mikään hengailija, se nyt ei tietenlääm ole huono asia tässä pelissä.

Mut siitä kyllä tulee sellaset koulukiusaaja -vibat, esimerkiksi just nuo kommentit Cristalin lähdöstä. Epäilen vieläkin et ymmärsin väärin sen: "tästä ei nyt valitettavasti tullu kovin paha mieli" -kommentin.

Hauskahan Katja kyllä toisaalta on, mut ne väittelyt Juhanan kans, nii ei ne kyllä missään nimessä kokonaa Juhanan syytä ole.

Vierailija
954/2836 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkäsin kyllä Cristalista, harmi että hän joutui pois näin varhaisessa vaiheessa. Hän analysoi esim. omia ajatuksiaan Helenasta tarkkanäköisesti. Huomaa, että hänellä on hyvä itsetuntemus ja osaa sanoittaa tunteitaan. Tarjosi myös hyviä kiteytyksiä tilanteista ja oli sellainen leikkisä. Suurin osahan noista muista saarella olijoista on sellaisia sulkeutuneita suomalaisia jurottajia. 

Oon niin samaa mieltä! Hän oli tarkkanäköinen ja syvällinen ja tuotti katsojille oivalluksia. Oisin mielelläni pitänyt hänet ruudussa.

Vierailija
955/2836 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärtänyt tota sampon ja helmenkalastajan "kivikisaa" tai sitä että sampo sai valita kumpi käsi ja jos saa kiven voi aloittaa joukkueiden valitsemisen.. No helmenkalastaja alotti.. Mut mitä väliä sillä oli kumpi alotti? Kun kuitenkin vierasjoukkueesta piti alottaa ja vuorotellen... Mielestäni ihan turha.. Koska sama lopputulos kumpi aloittaa... Olis vaan vaikka sampo aloittanu.. Mut tollanen turhanpäiväne "kivikisa" ihan ku sillä olis ollut paljonki merkitystä😒

No eikös se joka sai aloittaa saanut valita parhaimmat itselleen ensin toisesta joukkueesta. Kun eikö heidän pitänyt valita ensin toisesta joukkueesta, sitten omasta, sitten taas toisesta joukkueesta ja sitten omasta.

Jotenkin ymmärsin näin, että se joka pääsi valitsemaan ensin pääsi valitsemaan parhaimmat päältä.

Vierailija
956/2836 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inhottavaa miten heimo puhui Cristalin poisäänestyksestä ruutu+ -jaksossa. Ja vielä Katja oli se joka aloitti sanomalla, että "tosta ei nyt valitettavasti jäänyt kovin paha mieli" ja muut komppaa.

Höh, ärsyttäviä! Ja kun Cristal oli vielä niin iloinen kun Katja ja Kai tuli heidän heimoonsa koska hän sanoi, että he tuntevat toisensa entuudestaan hyvin ja Kai ja Katja tietää minkälainen hän oikeasti on. Höh, uskoi vihdoinkin saavan oikeita ystäviä joukkoon.

Mä luulen et lähtökohtasesti Katja ja Kai ois halunnukki pitää Cristalin nii niilläki olis ollut liittolainen tuota kolmen koplaa vastaan. Mut eipä niilläkään varmaan paljon olis ollut mahdollisuuksia Sampon jengiä vastaan. Ellei Cristal olis ollut yhtä ovela ku Juhana toisella puolella. Ja ehkä Kai ja Katja ajatteli pääsevänsä parempaan asemaan tässä Tugawen heimossa jos ovat näennäisesti edes samalla puolella heidän kanssaan.

Kyllähän Cristal jossain vaiheessa koitti ehdotella Kaitsulle ja Katjalla et entä jos alkais äänestämäänki jotai vahvimpia pois, esimerkiksi Sampoa. Mut Katja ei ainakaan ollut yhtään mukana ajatuksessa :D

Vierailija
957/2836 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä niin haluaisin nähdä tästä poliitikkoversion, niin näkiis, kenestä paljastuu kovin juonittelija. Siellä saisi olla mm. Kaikkonen, Vartiainen, Andersson, Terho  ja Koski. No Väykkä sen kuitenkin veisi, takinkääntämisen mestarina.

sä unohdit Soinin:)

Vierailija
958/2836 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPOILER

En tiedä onko tätä jo aikasemmin spekuloitu, mut ihmettelen et miten Kalle, Sara ja Ilari oliki niin naiiveja et luotti Juhanaan tuossa äänestyksessä. Ja vielä niin et Juhana sai nämä liittolaiset ilmeisesti äänestämään eri henkilöä keskenään. Eikö ne sopineet keskenää et ketä äänestetään?

Jossain aikasemmassa jaksossa Kalle(vai oliko sitteki Kai?) just selitti et Juhana kiertää puhumassa kaikkien päät ihan solmuun, et siihen ei voi yhtää luottaa nuissa liittoasioissa. Siksihän oliki liipasimella äänestyksissä. Tämän perusteella olis voinut kuvitella et muut voisivat aavistaa Juhanan juonivan jotain.

Vierailija
959/2836 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SPOILER

En tiedä onko tätä jo aikasemmin spekuloitu, mut ihmettelen et miten Kalle, Sara ja Ilari oliki niin naiiveja et luotti Juhanaan tuossa äänestyksessä. Ja vielä niin et Juhana sai nämä liittolaiset ilmeisesti äänestämään eri henkilöä keskenään. Eikö ne sopineet keskenää et ketä äänestetään?

Jossain aikasemmassa jaksossa Kalle(vai oliko sitteki Kai?) just selitti et Juhana kiertää puhumassa kaikkien päät ihan solmuun, et siihen ei voi yhtää luottaa nuissa liittoasioissa. Siksihän oliki liipasimella äänestyksissä. Tämän perusteella olis voinut kuvitella et muut voisivat aavistaa Juhanan juonivan jotain.

Nehän sopi tarkoituksella äänestävänsä eri henkilöitä, koska Juhana kylvi ajatuksen koskemattomuusamuletista. Eri henkilöä äänestämällä varmistettiin, että jompi kumpi lähtee. Näin Juhana varmisti, että kolme ääntä Kallelle riittää. 

Vierailija
960/2836 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä niin haluaisin nähdä tästä poliitikkoversion, niin näkiis, kenestä paljastuu kovin juonittelija. Siellä saisi olla mm. Kaikkonen, Vartiainen, Andersson, Terho  ja Koski. No Väykkä sen kuitenkin veisi, takinkääntämisen mestarina.

sä unohdit Soinin:)

Olis kyllä näky. Soini röhnöttämässä helteessä ihan hengästyneenä ja naama punaisena ja rasvaisena. 🙈

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän