Selviytyjät Suomi 2018
Kommentit (2836)
Vierailija kirjoitti:
Pakko jättää Selviytyjien seuraaminen, koska en vaan kestä tuota Helmenkalastajaa. Kuinka raskas voikaan olla. Toivottavasti ei ole finaalissa että edes sen vois katsoa, vaikka turha toivo se lieneekin.
Mulla on sama vähä sama fiilis. Jo edellisessä jaksossa. Vaikka ihan varmasti katon koko kauden. Ja toivon et Juhana ei voittais
Olen pettynyt siihen kun Janni kertoi kauden aluksi kuinka siellä ei paljon sheivailtu. Ne on olleet siellä nyt jo yli kaksi viikkoa, eikä vieläkään näy kainalokarvoja Jannilla tai Saralla.
Vierailija kirjoitti:
Olen pettynyt siihen kun Janni kertoi kauden aluksi kuinka siellä ei paljon sheivailtu. Ne on olleet siellä nyt jo yli kaksi viikkoa, eikä vieläkään näy kainalokarvoja Jannilla tai Saralla.
Ovat varmaan käyneet vahauksessa ennen tuonne lähtöä, sen takia ei ole vielä.
Iha hyvä et toi viimenen kisa ennen heimoa ei ollut mikään fyysinen, et kaikki oli aikalailla samalla viivalla.
Tuo koskemattomuuskisa olisi kyllä kannattanut nyt hävitä, olisi voinut äänestää kilpailijaheimon jäsenen pois.
Vierailija kirjoitti:
Miksi muuten tässä edes on naisia ja miehiä sekaisin? On epäreilua että naiset joutuvat luontaisella lihasmassallaan kilpailemaan miehiä vastaan. Ei miehiäkään käsketä imettämään. Miksi naisen tulee yltää mieheen mutta miehen ei naiseen? Miksei ole kilpailua jossa kerätään vaikka kuukautisverta? Eipä ole naisena helppoa kun pitää kilpailla niiden kanssa joilla on etu. Ja naisia vielä syyllistetään siitä etteivät he ole kuin miehet.
No eihä noi kaikki mitää fysiikkakilpailuja oo missä miehet vaa voi pärjätä
Aina tuo Juhana alkaa pyyhkiä silmälaseja kun kysytään onko jollain amulettia. :D
Vierailija kirjoitti:
Aina tuo Juhana alkaa pyyhkiä silmälaseja kun kysytään onko jollain amulettia. :D
Se tekee tuon ihan tahalteen, mutta miksi ihmeessä?? :D
Eiiiihhh kalle putosi :( miksii
Miten nuo ei tajua ton Juhanan touhuja. Vieläkään.
Kieltämättä Juhana pelasi ovelasti nyt mutta tuohan tietää sitä että jatkossa häneen luota KUKAAN.
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä Juhana pelasi ovelasti nyt mutta tuohan tietää sitä että jatkossa häneen luota KUKAAN.
Siis EI luota
Juhana.... 😠 että en voi sietää tommosta pask*n tärkeilyä..
Ihmeellistä nillitystä Saralta, että miten Juhana voi tehdä noin heimon jäsenelle. No joka tapauksessa se on tehtävä jollekulle heimon jäsenelle - jotain pitää äänestää ja joku lähtee aina kotiin.
Kalle oli mun suosikki, hauska tyyppi. On tuo Helmenkalastaja kyllä uskomaton säätäjä! Näppärästi sai Kallen suolattua. Hienosti toteutettu ohjelma, jännitys säilyy ihan viime hetkille. Saa nähdä, kuka voittaa!
Kalle oli mun suosikki, hauska tyyppi. On tuo Helmenkalastaja kyllä uskomaton säätäjä! Näppärästi sai Kallen suolattua. Hienosti toteutettu ohjelma, jännitys säilyy ihan viime hetkille. Saa nähdä, kuka voittaa!
Juhana,Janni ja Sampo tuntuu olevan ainoat, jotka tietävät miten Selviytyjiä pitää pelata..
Pakko jättää Selviytyjien seuraaminen, koska en vaan kestä tuota Helmenkalastajaa. Kuinka raskas voikaan olla. Toivottavasti ei ole finaalissa että edes sen vois katsoa, vaikka turha toivo se lieneekin.