Selviytyjät Suomi 2018
Kommentit (2836)
Miten Juhana voi porskuttaa edelleen murtuneella kädellä? Eikö se oikeasti vaikuta mihinkään ja herätä epäilyksiä?
Ai vitsi ku mää oon nii utelias et tekis mieli tietää voittaja ja tippumisjärjestys jo etukäteen, silti kattosin kaikki jaksot huolella läpi :D
Ulkomaisten tv formaattienkin kohdalla käyn wikipediasta tsekkaa voittajat ja muut tiedot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittava ratkaisu kirjoitti:
Vaikka olenkin valkoihoinen lihaasyövä heteromies, niin on aika huvittavaa miten olemattoman pienissä bikineissä etenkin Janni Hussi ja Sara Chafak ovat tuossa ohjelmassa. Vaikuttaa varsin laskelmoidulta ratkaisulta. Muistelisin että noissa amerikkalaisissa Survivors-ohjelmissa kilpailijat ovat tainneet olla sikäli aktiivisempia että he ovat voineet mm. kalastaa lisäravinnon hankkimiseksi.
Mitenköhän nuo hoitavat tuolla seksuaaliset tarpeensa? Täytyy myötää, että jos nukkuisin yön toisensa jälkeen näitten biksutyttösten vieressä, niin jossain vaiheessa alkaisi kasseja pakottaa.
No en mä tiedä onko tuolla seksuaaliset tarpeet ekana mielessä. Kylläkait tuota muutaman viikon voi olla ajattelematta panemista.
Kyllähän yksin kotioloissa pärjää (ainakin jos pääsee pari kertaa viikossa tumpulle, pääseekö tuolla edes sen verran rauhaan?), mutta tuolla nukutaan tappituntumalla liki alastomien babejen vieressä. Toinen juttu on se, että tuolla kumminkin tunteet menevät vuoristorataa ja adrenaliini virtaa, mikä tyypillisesti lisää seksuaalisiakin kierroksia.
No eiköhän noista kaikki ole sen verran aikuisia ja fiksuja, että osaavat hillitä itsensä. Ei ole onneksi mikään Parasiittihotelli tai Temptation island.
Vierailija kirjoitti:
Miten Juhana voi porskuttaa edelleen murtuneella kädellä? Eikö se oikeasti vaikuta mihinkään ja herätä epäilyksiä?
Liekkö oikeesti ees murtunu
Juusolta puuttuu huumori. Liian tosissaan selostaa.
Vierailija kirjoitti:
Ai vitsi ku mää oon nii utelias et tekis mieli tietää voittaja ja tippumisjärjestys jo etukäteen, silti kattosin kaikki jaksot huolella läpi :D
Ulkomaisten tv formaattienkin kohdalla käyn wikipediasta tsekkaa voittajat ja muut tiedot
Mä taas nautin siitä jännityksestä. Rakastan sitä tunnetta kun heimoneuvostossa vedetään matto alta ja tippuja onkin itselle täysi yllätys. Siksi en lue muiden maiden voittajia/tippumisjärjestystä ennakkoon ja siksi tilasin Ruutu+:n (en ehdi spoilaantua).
Vierailija kirjoitti:
Juusolta puuttuu huumori. Liian tosissaan selostaa.
Juusolta ei todellakaan puutu huumori, mut sen huumori ei ehkä tässä ohjelmassa tule esille parhaiten. Juuson huumori on parasta esim. Suomen surkein kuski/nikkari ohjelmassa
Vierailija kirjoitti:
sulu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sampon argumentointi on kyllä yks tän ohjelman kohokohdista :'D
Sampohan sanoi uutta joukkuetta valitessaa, että heillä on niin kova Uusi päivää -fani kotona eikä hän saisi anteeksi jos ei valitsisi Kaitsua ekana eli vaimo tillittää Uutta päivää silmät kiiluen ja Vaineen perään kuolaten ja Sampolla menny tunteisiin. "Mieti sellanen tilanne, että sinun vaimoa tai puolisoa joku alkaa liehittellee, ni Kai on se tyyppi, voi vittu!"
Hahahah!
Samalla näytetään, miten Kai nousee merestä ja sipaisee hiuksensa taakse, vesipisarat valuvat jäntevällä vartalolla....
Muistan jostain lehdestä että siinä oli Mintusta ja Samposta juttua ja otsikkona oli jotenkin kirjoitettu: ”Minttu: Sampo on pantava.” En vaan muista missä lehdessä juttu oli. En oo enää löytänyt sitä. Tuo otsikko vaan jäi mieleen. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liekkö oikeesti ees murtunu
Eikös sillä ollut instassa röntgenkuvakin todisteena. Tosin huijashan Jonny Fairplaykin mumminsa kuolemasta :'D Kyllä mä kuitenkin uskon, että Juhanan käsi murtui. Ilmeisesti voitontahto oli niin suuri, että kipu oli toissijaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
~Spoiler warning~
Ajatuksia seuraavasta jaksosta:
Ah, miten nautin. Oli jännät paikat äänestyksessä. Mietin lähteekö Kimmo, Juhana, James vai Kalle. Kimmoa veikkasin. Kallen lähtöön en uskonut, ovelasti pelattu. Ajattelin, ettei James lähde Kimmon ja Juhanan kelkkaan, mutta yllätyin positiivisesti. Hölmöä, että Sara ja Kalle äänesti eri henkilöitä, vaikka on liitossa.
Entinen inhokkini Kai on nyt kivunnut lemppareihini, koska vapautti kanan♡. Jos se syödään, ainakin sillä on ollut onnellisemmat viimeiset päivät kuin kaverillaan. Kiitos Kaitsu.
Miksei Sabitan edes harkitse Ilarin pois äänestämistä, koska hän ei taaskaan osallistunut kisaan. Erikoista, jos voittaisi koko Selviytyjät ja on ollut kilpailut enimmäkseen sivussa. Kunnon sluibailija :D
En malta odottaa heimojen yhdistymistä!
Kai sai myös mut puolelleen ku oli vapauttamassa Annelia :3 Oon mä oikeesti muutenki alkanu tykkäämään Kaitsusta enemmän, en oikein ees tiedä et miks o.O
Tuolla toisessa heimossa siitä on tullu jotenki pehmeempi :DJoo, uudessa heimossa Kai hymyilee ja nauraa enemmän, on muutenkin rennompi. Kanan vapautuspäivästä multakin iso plussa!
Ehkä se johtaja-asema Sabitanissa kuitenki stressas. Tai sit vaan tuohon leirielämään tottuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että Sara on voittanut koska on nyt matkustellut paljon. Katsonut instramista.
Emmä usko et tuolla 30.000 eurolla nyt kovin leveesti elellään pitkää aikaa
Saran luksusmatkailun syy on jo selvinnyt eikä liittynyt voittoon.
Mun suosikit tässä vaiheessa(muuttunut jo monta kertaa vaihtuu varmaan jatkossakin)
Janni, Sampo, Kai, Katja ja Sara
No tuskin se Kai siitä kanan vapautuksesta päätti.
Vierailija kirjoitti:
On naiselle luonnollista haluta vartalolla huomiota, miksi se naisen biologia ei teillä mene perille?
Niin... oikeastihan biologian kannalta on luonnollista että uros, eli myös mies, hakee ulkomuodollaan sitä huomiota. Naaras, eli myös nainen, taas yrittää sulautua taustaansa ja olla mahdollisimman huomaamaton.
Vierailija kirjoitti:
Huvittava ratkaisu kirjoitti:
Vaikka olenkin valkoihoinen lihaasyövä heteromies, niin on aika huvittavaa miten olemattoman pienissä bikineissä etenkin Janni Hussi ja Sara Chafak ovat tuossa ohjelmassa. Vaikuttaa varsin laskelmoidulta ratkaisulta. Muistelisin että noissa amerikkalaisissa Survivors-ohjelmissa kilpailijat ovat tainneet olla sikäli aktiivisempia että he ovat voineet mm. kalastaa lisäravinnon hankkimiseksi.
Mitenköhän nuo hoitavat tuolla seksuaaliset tarpeensa? Täytyy myötää, että jos nukkuisin yön toisensa jälkeen näitten biksutyttösten vieressä, niin jossain vaiheessa alkaisi kasseja pakottaa.
No ehkä samalla kun käy kakalla. Ei kai kukaan ihmettele jos kakkasessio kestääkin 5min kauemmin. Tai meressä uidessa, ei kukaan nää mitä ne kädet siellä veden alla tekee. Tai sitten metsässä, sanoo vaan että ” mä käyn taas ettimässä josko se amuletti löytys jostain” kun haluaa vähän aikaa ”samoilla” yksinään metsässä.
Onhan noita paikkoja. Ei kait ne joka sekuntti toistensa seurassa oo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On naiselle luonnollista haluta vartalolla huomiota, miksi se naisen biologia ei teillä mene perille?
Niin... oikeastihan biologian kannalta on luonnollista että uros, eli myös mies, hakee ulkomuodollaan sitä huomiota. Naaras, eli myös nainen, taas yrittää sulautua taustaansa ja olla mahdollisimman huomaamaton.
Ei, naiselle ekshibitionismi on luontaista. Nainen nauttii kehon huomiosta eikä siinä ole mitään pahaa. Naisia vain kiukuttaa kun miehiä kiinnostaa enemmän tuore naaras kuin tylsä vaimo joka alistuu omaisuudeksi.
Uliuliuli sinne vaan. Todellisuudessahan biologia juuri määrittää, ettei nainen todellakaan halua esitellä itseään, sillä heikompana osapuolena hänellä ei ole siihen varaa. Siksipä siis harmaa suojaväritys ja pyrkimys huomaamattomuuteen. Urokset taas juurikin haluavat esitellä itseään ja turvaavat sillä tavoin reviirinsä ja parittelumahdollisuutensa.
Vierailija kirjoitti:
No tuskin se Kai siitä kanan vapautuksesta päätti.
No ei nii mut se onki vaa hyvä tekosyy tykätä Kaitsusta 😶
Häiritsee aina tuo alkumusiikki, missä on ne kaikki kilpailijat. Siis se häiritsee kun Helenasta on laitettu just sellanen juoksukuva, missä mahamakkarat ja tissit hölskyy juostessa. Ois laitettu joku edustavampi otos hänestä. Ei kenestäkään muustakaan oo laitettu noin epäimartelevaa kuvakulmaa. 🙄
Mä en yhtää ihmettelis vaikka tuo wikipedian juttu voittajasta olis oikeessa
Joo, uudessa heimossa Kai hymyilee ja nauraa enemmän, on muutenkin rennompi. Kanan vapautuspäivästä multakin iso plussa!