Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selviytyjät Suomi 2018

Vierailija
04.02.2018 |

Alkaa nyt!

Kommentit (2836)

Vierailija
921/2836 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en myöskään ymmärrä miksi Sahamies tuntuu olevan niin automaattisesti jatkossa muiden pelaajien mielestä. Eihän se tee ikinä mitään, 7. jaksossakin oikein ruinasi että sai jäädä taas pois. Mitä hyötyä hänestä on heimolle? Vai pysyykö mukana vain siksi että on ns. hyvä jätkä?

Vierailija
922/2836 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en myöskään ymmärrä miksi Sahamies tuntuu olevan niin automaattisesti jatkossa muiden pelaajien mielestä. Eihän se tee ikinä mitään, 7. jaksossakin oikein ruinasi että sai jäädä taas pois. Mitä hyötyä hänestä on heimolle? Vai pysyykö mukana vain siksi että on ns. hyvä jätkä?

Silsi, että kaikki ajattelee, että se on helppo voittaa. Vaaraton vastus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
923/2836 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittava ratkaisu kirjoitti:

Vaikka olenkin valkoihoinen lihaasyövä heteromies, niin on aika huvittavaa miten olemattoman pienissä bikineissä etenkin Janni Hussi ja Sara Chafak ovat tuossa ohjelmassa. Vaikuttaa varsin laskelmoidulta ratkaisulta.  Muistelisin että noissa amerikkalaisissa Survivors-ohjelmissa kilpailijat ovat tainneet olla sikäli aktiivisempia että he ovat voineet mm. kalastaa lisäravinnon hankkimiseksi.

Mitenköhän nuo hoitavat tuolla seksuaaliset tarpeensa? Täytyy myötää, että jos nukkuisin yön toisensa jälkeen näitten biksutyttösten vieressä, niin jossain vaiheessa alkaisi kasseja pakottaa.

No ehkä samalla kun käy kakalla. Ei kai kukaan ihmettele jos kakkasessio kestääkin 5min kauemmin. Tai meressä uidessa, ei kukaan nää mitä ne kädet siellä veden alla tekee. Tai sitten metsässä, sanoo vaan että ” mä käyn taas ettimässä josko se amuletti löytys jostain” kun haluaa vähän aikaa ”samoilla” yksinään metsässä.

Onhan noita paikkoja. Ei kait ne joka sekuntti toistensa seurassa oo.

Cristal ainakin näytti yhdessä vesikohtauksessa siltä kuin se olisi hiplannut klittaansa.

Vierailija
924/2836 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin oon pohtinu tätä. Ajatellaanko sen vaan olevan hyvä ja luotettava liittolainen, mut kuitenkin voitettavissa oleva sit henkilökohtasissa kilpailuissa

Vierailija
925/2836 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olenkin valkoihoinen lihaasyövä heteromies, niin on aika huvittavaa miten olemattoman pienissä bikineissä etenkin Janni Hussi ja Sara Chafak ovat tuossa ohjelmassa. Vaikuttaa varsin laskelmoidulta ratkaisulta.  Muistelisin että noissa amerikkalaisissa Survivors-ohjelmissa kilpailijat ovat tainneet olla sikäli aktiivisempia että he ovat voineet mm. kalastaa lisäravinnon hankkimiseksi.

Mitenköhän nuo hoitavat tuolla seksuaaliset tarpeensa? Täytyy myötää, että jos nukkuisin yön toisensa jälkeen näitten biksutyttösten vieressä, niin jossain vaiheessa alkaisi kasseja pakottaa.

No ehkä samalla kun käy kakalla. Ei kai kukaan ihmettele jos kakkasessio kestääkin 5min kauemmin. Tai meressä uidessa, ei kukaan nää mitä ne kädet siellä veden alla tekee. Tai sitten metsässä, sanoo vaan että ” mä käyn taas ettimässä josko se amuletti löytys jostain” kun haluaa vähän aikaa ”samoilla” yksinään metsässä.

Onhan noita paikkoja. Ei kait ne joka sekuntti toistensa seurassa oo.

Cristal ainakin näytti yhdessä vesikohtauksessa siltä kuin se olisi hiplannut klittaansa.

Olitpa hauska

Vierailija
926/2836 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ehkä samalla kun käy kakalla. Ei kai kukaan ihmettele jos kakkasessio kestääkin 5min kauemmin.

15-vuotiaalla ehkä menee tuo 5min veltosta huipun kautta velttoon. Aikuiset ovat asia erikseen.

Vierailija
927/2836 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin haluaisin nähdä tästä poliitikkoversion, niin näkiis, kenestä paljastuu kovin juonittelija. Siellä saisi olla mm. Kaikkonen, Vartiainen, Andersson, Terho  ja Koski. No Väykkä sen kuitenkin veisi, takinkääntämisen mestarina.

Vierailija
928/2836 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti seksiä tapahtuu saarella. Ja paljon. Olen käsittänyt että osallistujille jaetaan kortsujakin.

Vierailija
929/2836 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä niin haluaisin nähdä tästä poliitikkoversion, niin näkiis, kenestä paljastuu kovin juonittelija. Siellä saisi olla mm. Kaikkonen, Vartiainen, Andersson, Terho  ja Koski. No Väykkä sen kuitenkin veisi, takinkääntämisen mestarina.

Boooooooriiiiiiingggg.....

Vierailija
930/2836 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen että Sara on voittanut koska on nyt matkustellut paljon. Katsonut instramista. 

Emmä usko et tuolla 30.000 eurolla nyt kovin leveesti elellään pitkää aikaa

Saran luksusmatkailun syy on jo selvinnyt eikä liittynyt voittoon.

Joo, sillä on töitä eri puolilla maailmaa ja ei itse maksa matkojaan.

Vierailija
931/2836 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janni on ennakko suosikkini ja sara chafak

Janni on fiksu  nainen kielenkäyttökin todella upeeta ei sorru kiromaan niinkuin nykään on tapana eli retoriikka ja sanavarasto  hallussa..kaikista näistä  fitness urheilijoista tai mitä nuo nyt on edottomasti  parahin  kuten kilpailjoistakin  toivon hänelle voittoa tai Katjalle joka hyvä kakkonen todella hauska  tyyppi!

Vierailija
932/2836 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ovat Saran työmatkat??? Miljonäärikö työt hommaa???

Vierailija
933/2836 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BROILER

Musta oli huippu ku Tugawe ajatteli et ne on ihan altavastaajia kisoissa ku niillä on nii paljo enemmän naisia(?!?!) Sit Tugawe voitti molemmat kisat! Hyvähyvä

Totta, mutta miesten ansiostahan ne voitot tulivat. :D

Vierailija
934/2836 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuolla Wikipediassa historia tiedoissa yhdessä versiossa voittajana Helmenkalastaja. Ettei taida ihan luotettavaa tietoa olla. Itse toivon että Sampo voittaa. Musta hän on jotenkin niin tosissaan niissä kilpailuissa ja on kova myös niissä ihan tahdonvoimalla, vaikkei fyysisesti parhaasta päästä olekkaan. 

Vierailija
935/2836 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heimoneuvostossa Helmenkalastaja kaiveli hyvin teatraalisesti taskujaan amulettikysymyksen jälkeen. Mahtoiko testata, kenen pokka pettää eli kenellä se oikeasti on? Sara meinaan paljasti itsensä mulkoilemalla Helmenkalastajaa epäuskoisena. Sillee harmi, koska Sara on tähän asti onnistunut olemaan melkoinen pokerinaama.

Vierailija
936/2836 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heimoneuvostossa Helmenkalastaja kaiveli hyvin teatraalisesti taskujaan amulettikysymyksen jälkeen. Mahtoiko testata, kenen pokka pettää eli kenellä se oikeasti on? Sara meinaan paljasti itsensä mulkoilemalla Helmenkalastajaa epäuskoisena. Sillee harmi, koska Sara on tähän asti onnistunut olemaan melkoinen pokerinaama.

Mä myös mietin tätä. Et tuliki Sara paljaataneeksi et sillä on amuletti

Vierailija
937/2836 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

BROILER

Musta oli huippu ku Tugawe ajatteli et ne on ihan altavastaajia kisoissa ku niillä on nii paljo enemmän naisia(?!?!) Sit Tugawe voitti molemmat kisat! Hyvähyvä

Totta, mutta miesten ansiostahan ne voitot tulivat. :D

Kyllähän se Janni aika sutjakkaasti ryynäs mutaesteillä. Ja Helena oli nopea syöttämään niitä kuulia katapultille

Vierailija
938/2836 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti seksiä tapahtuu saarella. Ja paljon. Olen käsittänyt että osallistujille jaetaan kortsujakin.

Ihan varmasti joo. Eihän tuolla edes ole juurikaan sinkkuja. Lähes kaikki taitavat olla suhteessa.

Vierailija
939/2836 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteku lukenu näitä hs:n kriitikon juttuja selviytyjistä? Iha hauskaa luettavaa :D

Vierailija
940/2836 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä saralla piti pokka ihan hyvin. Totta kai sitä nyt kääntyy katsomaan kun toinen suurieleisesti siinä pelehtii, ei se musta mitään paljastanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme