Selviytyjät Suomi 2018
Kommentit (2836)
Odotan kirjoitti:
Kuinkahan tuolla jaksaisivat, Juhana Vartiainen, Vesa Keskinen, Matti Nykänen, Suvi Lindén, Bull Mentula, Jethro Rostedt, Sami Hedberg, Jutta Urpilainen, Alexander Stubb, Johanna Tukiainen, Aki Palsanmäki, Janne Kataja, Peltsi ja Ville?
Siinä voisi olla säpinää.
Mikseivät jaksaisi (jos jostain syystä kiinnostaa).
Ohjelman pääideahan on panettelu, kieroilu ja muiden pelaaminen ulos loppuäänestyksessä. Tuo urheilu on pelkkää katsojan hämäämistä ja sillä ei ole ohjelman voittamisen kanssa mitään tekemistä.
Yksinkertaisimmin tuon voisi tehdä keräämällä porukan nettikameroiden välityksellä riitelemään keskenään puoleksi tunniksi ja sitten äänestetään yksi heppu pois jatkosta, viikon päästä sama homma jäljellejääneiden kesken kunnes on vain kaksi jäljellä. Nämä sitten vittuilevat toisilleen finaalilähetyksessä tunnin ja lopuksi katsojat äänestävät toisen voittajaksi.
https://www.seiska.fi/Telkkari/Sara-Chafakin-nanni-paljastuu-Selviytyja…
Saran nänni ilmeisesti vilahtaa seuraavassa jaksossa kisan aikana. Odotan jo miten ketjun miehet hullaantuu sunnuntaina ;)
Vierailija kirjoitti:
Kuka on parhaimman näkönen mies saarella?
Jamesilla paras kroppa, mut muuten ei jotenki oo iha mun makuun
Joten vastaan Kai Vaine
Jamesissa ainoa puoleensavetävä piirre on hyvä kunto (mm. hyppi tasajalkaa ne korkeat laatikot ylös viime palkintokisassa) sekä vielä enemmän: vegaanius. En kuitenkaan pidä muskelimiehistä eli niistä jotka pumppaa jatkuvasti salilla. Janesin kasvot myös ehkä liian poikamaiset omsan makuuni.
Kai Vanne taas vaikuttaa vähän pöyhkeältä, epäkiinnostavalta, tapettimaiselta.
Sampon alakuloinen, apaattinen puhetyyli on turn off.
Ilari vaikuttaa hieman juntilta ja laiskalta.
Kalle ihan ok, vaikka pienet sovinistivibat tulee. Aika kärkäs sanoissaan (aiempi julkisuus).
Juhanan viikset ja epäsiisti parta turn off. Liika päteminen myös ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Saran nänni ilmeisesti vilahtaa seuraavassa jaksossa kisan aikana. Odotan jo miten ketjun miehet hullaantuu sunnuntaina ;)
Tämän jakson katsoneena pakko mainita että itse en edes tätä vilahdusta huomannut, vasta näistä kuvista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka toi juhana on ?
Helmenkalastaja
Onks se sen ammatti?
Miksi kanoja pidetään aivan liiaan ahtaasti?
Vierailija kirjoitti:
Kuka on parhaimman näkönen mies saarella?
Jamesilla paras kroppa, mut muuten ei jotenki oo iha mun makuun
Joten vastaan Kai Vaine
Sampo olis ehkä eniten mun tyyliä. 🤗
Vierailija kirjoitti:
NO HUI!!! Pienestähän ne miehet sekoaa. 🙄
Vierailija kirjoitti:
En tiedä puoliakaan kilpailijoista. Ilmeisesti sekalainen ryhmä ö-luokan julkkiksia.
On aikamoista porukkaa suomen selviytyjät. Tosi huonokuntoisen ja läskin näköistä porukkaa. Chrystal on kuin kukkakeppi mutta vatsa on kuin olisi yhdeksännellä kuukaudella. . Ei ole paljon kun kuntoillut. Ja tää ihme risuparta, - voi jeesus. Löytyy sieltä tosin muutama hyväkuntoisen näköinenkin, mutta vieläihmettelen ton Saran pukeutumista, - takapuoli vaan vilkkuu... onko ihan käytännölliset alkkarit tuolla saarella . :D :D
Nellu kirjoitti:
On aikamoista porukkaa suomen selviytyjät. Tosi huonokuntoisen ja läskin näköistä porukkaa. Chrystal on kuin kukkakeppi mutta vatsa on kuin olisi yhdeksännellä kuukaudella. . Ei ole paljon kun kuntoillut. Ja tää ihme risuparta, - voi jeesus. Löytyy sieltä tosin muutama hyväkuntoisen näköinenkin, mutta vieläihmettelen ton Saran pukeutumista, - takapuoli vaan vilkkuu... onko ihan käytännölliset alkkarit tuolla saarella . :D :D
Miten niin vilkkuu? Kyllähän Saralla näkyy pakarat ihan kokonaan. Tosin sillä on niin nätti pylly, että tuskin tuo ketään haittaa. Ja näkeehän tuollaisia bikineitä uimarannoillakin. Ei mitenkään ihmeelliset.
Nellu kirjoitti:
Aha taas näy joiden mielestä Selviytyjissä pitäisi olla mukana vain mallin tai fitnesspimujen /kundien näköisiä ihmisiä...
No mitä järkeä siinä nyt ois että kaikki ois tikissä
Oon kaikkien näiden jaksojen ajan miettinyt, miksi Helmenkalastaja näyttää niin tutulta.
Nyt se selvisi!! Taikuri Muumeista :D
https://shop.moomin.com/products/the-hobgoblin-mug-by-arabia
Vierailija kirjoitti:
Oon kaikkien näiden jaksojen ajan miettinyt, miksi Helmenkalastaja näyttää niin tutulta.
Taikuri tosin on cool. Helmenkalastaja taas ärsyttävä räpättäjä.
Voi ei tuota Mäkilähteen "selostusta".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taikuri tosin on cool. Helmenkalastaja taas ärsyttävä räpättäjä.
Totta, Helmenkalastaja muistuttaa taikuria ainoastaan ulkonäöltään :D
James The Kitisijä ja nyt The Marttyyri, makaa lahnana kaverilla kun ei voi syödä kanaa. Voi Voi, elämä on valintoja 😂
On kyllä vähän epäreilua, että mukaan on otettu enemmän hyvännäköistä naisia (Janni Hussi, Sara Chafak, Jekku Berglund, Noora Karma, Helena Ahti-H.) kuin miehiä. Miehistä ainoastaan Kai Vaine ja James yleisen standardin mukaan komeita.
Jos miehistä pakko valita, niin ottaisin varmaan Kimmon, koska tykkään hänen huumorista, rentoudesta ja äänestä. Lisäksi Kimmo tuntuu tutuimmalta, koska olen kuunnellut niin monta vuotta aamuisin Dynastiaa.