Selviytyjät Suomi 2018
Kommentit (2836)
Epäilen, että finaaliin menee Sampo ja Janni alkuperäisen liittonsa mukaisesti. Tuomaristo sitten ei äänestä selkäänpuukottaja-Jannia voittoon, jolloin Sampo voittaa.
Ja tietysti finaalia ei spoilata näyttämällä sitä etukäteen Ruutu+:ssa.
Vierailija kirjoitti:
Epäilen, että finaaliin menee Sampo ja Janni alkuperäisen liittonsa mukaisesti. Tuomaristo sitten ei äänestä selkäänpuukottaja-Jannia voittoon, jolloin Sampo voittaa.
Ja tietysti finaalia ei spoilata näyttämällä sitä etukäteen Ruutu+:ssa.
Eikös nykyisessä formaatissa heimo äänestä voittajan, ei viimeisen kahden, vaan viimeisen kolmen joukosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spoiler
Ruutu+ -jaksossa paljastettiin, että Sampo oli keksinyt idean, että kuka tahansa heistä voittaisi niin ottaisi mukaan yön yli -mökille Katjan, jotta tama ei vahingossakaan löytäisi amulettia. Janni sitten silmät kirkkaina perustelemassa " tartten lisää girsl talk: ia". Katjaa mahtaa ketuttaa kun tuon on saanut tietää..
Toivon todella, että Janni ei ole tuollainen siviilissä. Minulla oli aikoinaan "ystäviä" jotka käyttäytyivät seurassani niin best friends 4 ever, mutta puhuivat selän takana pas#aa ja puukottivat selkään. Saatuani tietää asian heivasin nämä so called ystävät saman tien.
Kerron sinulle pienen salaisuuden... TÄMÄ ON PELIÄ..!
Valitettavasti Juhana on juurikin niin vastenmielinen siviilissäkin kuin tättä PELISSÄ!
Tämä on peliä, johon kuulu moraalittomien rankaiseminen. Siksi heimoneuvosto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa ihan mitä sanotte, mutta minä olen aivan mielettömän ylpeä Jannista! Tällaiset kisat ovat kuin tehtyjä miehiä varten. Kun kausi alkoi, olin täysin varma, että loppuviisikossa tulee olemaan pelkästään miehiä. Mutta Janni yllätti kaikki. Hän on ollut vahva kisoissa ja jaksanut pelata viikosta toiseen. Juonitteluhan on pelin henki, ei se ole henkilökohtaista. Aivan huikea mimmi! .. Ja ei, en ole Janni. Itse en olisi pärjännyt tuolla kovin pitkälle.
Itse en kyllä ole yhtään ylpeä Jannista, koko ajan tehnyt niin kuinka miehet on käskeneet. Ja nyt loppua kohden ei ole ollut yhtään kilpailua jossa olisi ollut uimista, niin petattu Jannille kilpailut.
Hohhoijaa nämä salaliittoteoreetikot... Luuletko tosiaan, että kilpailut laaditaan sitä mukaa, kun kilpailijoita putoaa? Että seuraavaksi päiväksi repäistään hatusta ideat ja rekvisiitat tiettyjä kilpailijoita suosiviin tehtäviin? Kyllä ne tämän luokan formaateissa on laadittu jo pitkästi ennen kilpailun alkua, ei niitä palapelejä aleta tuolla paikan päällä veistämään.
Sitä paitsi, edellisen jakson koskemattomuuskilpailussa piti sukeltaa veneen alta saadakseen putkilon kuljetettua köysiradan läpi, että se tuosta teoriasta.
Osaako kukaan sanoa, miksi Jannin tulentekotaito on noin heikko? Miehet saivat kaikki tulen aikaiseksi, joten ei voi olla niin vaikeaa. Tällaiset epäonnistumiset antaa kyllä vähän huonon kuvan, onhan tulentekotaito yksi tärkeimmistä, kun puhutaan siitä mitä taitoja selviytyjältä vaaditaan. Muistan kun joskus tulitikut loppuivat mökillä, ja yritettiin veivailla tulta esiin Sudenpentujen käsikirjassa olevilla ohjeilla, mutta tulos oli FAIL.
T. Lidl-mies.
Vierailija kirjoitti:
Osaako kukaan sanoa, miksi Jannin tulentekotaito on noin heikko? Miehet saivat kaikki tulen aikaiseksi, joten ei voi olla niin vaikeaa. Tällaiset epäonnistumiset antaa kyllä vähän huonon kuvan, onhan tulentekotaito yksi tärkeimmistä, kun puhutaan siitä mitä taitoja selviytyjältä vaaditaan. Muistan kun joskus tulitikut loppuivat mökillä, ja yritettiin veivailla tulta esiin Sudenpentujen käsikirjassa olevilla ohjeilla, mutta tulos oli FAIL.
T. Lidl-mies.
He käyttivät ilmeisesti tämän kaltaista magnesium-sytyketikkua:
https://www.amazon.com/SE-FS374-All-Weather-Emergency-Magnesium/dp/B001…
En ole kokeillut, mutta pitäisi ensinnäkin ymmärtää miten se toimii. Magnesiumia raaputettava riittävästi ensin sytykkeeksi ja villa sivuun/päälle niin että mangesiumin syttyessä ottaa tulta. Ja varmaan hieman käsivoimaa vaatii, että saa kunnnon kipinän aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Ilari on kyllä ollut positiivinen yllättäjä! Ennakkoon ajattelin, että jotenkin omahyvänen pokerinpelaaja, mutta sehän on ollut tosi liikkis!
Ilari on paras <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa ihan mitä sanotte, mutta minä olen aivan mielettömän ylpeä Jannista! Tällaiset kisat ovat kuin tehtyjä miehiä varten. Kun kausi alkoi, olin täysin varma, että loppuviisikossa tulee olemaan pelkästään miehiä. Mutta Janni yllätti kaikki. Hän on ollut vahva kisoissa ja jaksanut pelata viikosta toiseen. Juonitteluhan on pelin henki, ei se ole henkilökohtaista. Aivan huikea mimmi! .. Ja ei, en ole Janni. Itse en olisi pärjännyt tuolla kovin pitkälle.
Mä tykkään kanssa Jannin suorituksista kisoissa. Olen itse lyhyt, ja olin aluksi huolissani, miten Janni pärjää kisoissa muita vastaan ja ylipäätään yltää kaikissa tehtävissä. Hyvin on pärjännyt.
Siellä on paljon osioita, jotka suosivat nimenomaan lyhyitä naisia, kuten tasapainotehtävät. Kokonaisuudessaan tehtävät ovat yllättävän sukupuolineutraaleja. Isommat erot tulee sukupuolten sisällä.
Täytyy sanoa, että pidin tästä suomi versiosta erityisesti siksi, että yksikään kilpailu ei ollut väkivaltainen, vaikka fyysisesti olivatkin rankkoja. Jenkkien kausilla on aina useampi kilpailu jossa painitaan, ryöstetään jotain väkivalloin toiselta joukkueelta tms.. Sitten on jo ekoissa jaksoissa olkapäät pois sijoiltaan ja murtumia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilari on kyllä ollut positiivinen yllättäjä! Ennakkoon ajattelin, että jotenkin omahyvänen pokerinpelaaja, mutta sehän on ollut tosi liikkis!
Ilari on paras <3
http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201805082200930714_vd.shtml
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilari on paras <3
http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201805082200930714_vd.shtml
Ilarilla oli tosiaan nerokas taktiikka, piti huolen siitä ettei häntä koeta uhkaksi ja äänestetä ulos. Lisäksi tasaisen rauhallinen persoona, ei hötkyile turhia.
Sitä tässä on ihan pakko ihmetellä, että miksi Sampo ja Kimmo väen väkisin halusivat pitää Jannin mukana. Janni on niin moneen kertaan osoittanut paremmuutensa. Heidän ainoa toivonsa olisi ollut äänestää Janni ulos. Outoa.
Uskoisin että Sampo voittaa. Jannia ei luulis äänestävän Katja, Juhana, Sara ainakaan.
Kannattaa käydä tilaamassa YouTubesta Selviex-kanava, sinne tulee pian kiinnostavia videoita ohjelman tilastoista ;)
Linkin takaa löytyy tietoa siitä, miten monta koskemattomuutta kukakin on voittanut. Järjestys on hieman yllättävä :O
Ei tuota jaksoa voi edes vielä katsoa, Kimmo ei ole vielä tippunut. Mutta Kimmo tippuu kuitenkin koska se kävi ilmi Juhanan parin viikon takaisesta haastattelusta.