Selviytyjät Suomi 2018
Kommentit (2836)
Ällöttävä sopupeli tän illan jaksossa!Täysin turha! Kaikki oli herttasen yksimielisiä heti alussa. Ei Selviytyjien mukaista toimintaa, juonimista pitää olla viimeiseen asti. Ilari ja Kimmo olisi voineet äänestää Jannia, loput äänet olisi mennyt Ilarille. Tasapeli, tulentekokisa ja Ilari olisi mennyt jatkoon. Miksi Ilari ei edes yrittänyt pelata vaan oli kuin lammas teuraalle menossa, hymy korvissa.
Loppukolmikko on niin ällöttävä joukko, että katsomiset loppui tähän iltaan. Ei voisi yhtään vähempää kiinnostaa voittaja tällä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Onpa kamala muija !! Ihmettelin itekin sitä kirjettä, että olipa julmasti kirjoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Vähän off topic, mutta tuo Sampon ja Mintun suhde vaikuttaa kyllä oudolta. Ensin se kirje, joka oli todella julmalla tavalla kirjoitettu, ja nyt Sampo jossain lehdessä kertoo kuinka Minttu ei halunnut edes koskea häntä kun palasi Selviytyjistä! Siis mitä ihmettä!?
Mintusta saa mustasukkaisen, epävakaan ja lapsellisen kuvan. Ei kestä kun mies lähtee noinkin isoon tv-formaattiin ja selviytymään, vaan kiukuttelee kuin pikkulapsi ensin kirjeen kautta ja sitten olemalla kylmä kun mies palaa viikkojen matkalta kotiin.
Ei voi ymmärtää. Aikuinen ihminen ja puoliso tukisi toista, osoittaisi sen lempeällä ja tukevalla kirjeellä ja ottaisi syleilyyn ja halaisi kisan päätyttyä.
Ja kuitenkin Sampon julkisuusarvokin Selviytyjissä on melkoinen, ja vaikuttaa varmasti myös Mintun työllisyyteen ja varallisuuteen.
"miten sen nyt sitten selittää että toinen ei ole kuollut? ". No varmaan sanomalla lapselle että"isäsi EI ole kuollut" 😂
Janni on kyllä ihana. Hyvin itseään ilmaiseva, sporttinen ja kaunis. Hyvät käytöstavat myös. Oikea nykyajan Suomi-neito!
Nyt olisi pitänyt lähettää Janni kotiin. Toivottavasti voittaa kun pojat oli vähän dillejä.
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävä sopupeli tän illan jaksossa!Täysin turha! Kaikki oli herttasen yksimielisiä heti alussa. Ei Selviytyjien mukaista toimintaa, juonimista pitää olla viimeiseen asti. Ilari ja Kimmo olisi voineet äänestää Jannia, loput äänet olisi mennyt Ilarille. Tasapeli, tulentekokisa ja Ilari olisi mennyt jatkoon. Miksi Ilari ei edes yrittänyt pelata vaan oli kuin lammas teuraalle menossa, hymy korvissa.
Loppukolmikko on niin ällöttävä joukko, että katsomiset loppui tähän iltaan. Ei voisi yhtään vähempää kiinnostaa voittaja tällä kertaa.
Mun mielestä Ilari piti ylpeytensä kun ei alkanut kyhäämään mitään liittoja, tossa porukassa se olis jo aika läpinäkyvää ja vähän säälittäävää jos muilla on niin vahva liitto. Sen sijaan Kimmo ja Sampo mielestäni ovat niitä lampaita, Janni taluttaa. Ilari itse sanoi että turhaa yrittää paskanjauhamista tai viidakossa supattelua, Kimmo ja Sampo ovat kuin Tittelityy ja Tittelitom. Ja luulen että ton suorituksen jälkeen Ilari tyytyi suoritukseensa, sen 30k saa sitten pokeripöydässä ;)
Sanokaa ihan mitä sanotte, mutta minä olen aivan mielettömän ylpeä Jannista! Tällaiset kisat ovat kuin tehtyjä miehiä varten. Kun kausi alkoi, olin täysin varma, että loppuviisikossa tulee olemaan pelkästään miehiä. Mutta Janni yllätti kaikki. Hän on ollut vahva kisoissa ja jaksanut pelata viikosta toiseen. Juonitteluhan on pelin henki, ei se ole henkilökohtaista. Aivan huikea mimmi! .. Ja ei, en ole Janni. Itse en olisi pärjännyt tuolla kovin pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spoiler
Ruutu+ -jaksossa paljastettiin, että Sampo oli keksinyt idean, että kuka tahansa heistä voittaisi niin ottaisi mukaan yön yli -mökille Katjan, jotta tama ei vahingossakaan löytäisi amulettia. Janni sitten silmät kirkkaina perustelemassa " tartten lisää girsl talk: ia". Katjaa mahtaa ketuttaa kun tuon on saanut tietää..
Toivon todella, että Janni ei ole tuollainen siviilissä. Minulla oli aikoinaan "ystäviä" jotka käyttäytyivät seurassani niin best friends 4 ever, mutta puhuivat selän takana pas#aa ja puukottivat selkään. Saatuani tietää asian heivasin nämä so called ystävät saman tien.
Tässä on kyse pelistä, ei ystävyydestä (ja uskon että Katja ja Janni ovat ystäviä peli päätyttyä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loppukolmikko on niin ällöttävä joukko, että katsomiset loppui tähän iltaan. Ei voisi yhtään vähempää kiinnostaa voittaja tällä kertaa.Mun mielestä Ilari piti ylpeytensä kun ei alkanut kyhäämään mitään liittoja, tossa porukassa se olis jo aika läpinäkyvää ja vähän säälittäävää jos muilla on niin vahva liitto. Sen sijaan Kimmo ja Sampo mielestäni ovat niitä lampaita, Janni taluttaa. Ilari itse sanoi että turhaa yrittää paskanjauhamista tai viidakossa supattelua, Kimmo ja Sampo ovat kuin Tittelityy ja Tittelitom. Ja luulen että ton suorituksen jälkeen Ilari tyytyi suoritukseensa, sen 30k saa sitten pokeripöydässä ;)
No niinpä, hän pelasi niin kauan kuin huvitti. Olisin vain häntä mieluiten tosta porukasta katsonut. Kimmo on ihan ihme puudeli, Janni pelaa veren maku suussa.
Täytyy alkaa Maikkarilta kyseleen Amerikan Selviytyjien perään, että koska alkaa. Heillä mikään heimoneuvosto ei ole itsestään selvä etukäteen. Pakkaa sekoitetaan jatkuvasti jos jengi on liian klikissä. Tulipa muuten Survivoria ikävä tänään, niin nöösi jakso ja pitkäveteinen oli tänään suomiselviytyjät.
Ilari on mun mielestä tosi hauskannäkönen mies:) Persoonalliset kasvot ja tosi vallottava hymy! Vaikuttaa myös sydämelliseltä ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa kamala muija !! Ihmettelin itekin sitä kirjettä, että olipa julmasti kirjoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Vähän off topic, mutta tuo Sampon ja Mintun suhde vaikuttaa kyllä oudolta. Ensin se kirje, joka oli todella julmalla tavalla kirjoitettu, ja nyt Sampo jossain lehdessä kertoo kuinka Minttu ei halunnut edes koskea häntä kun palasi Selviytyjistä! Siis mitä ihmettä!?
Mintusta saa mustasukkaisen, epävakaan ja lapsellisen kuvan. Ei kestä kun mies lähtee noinkin isoon tv-formaattiin ja selviytymään, vaan kiukuttelee kuin pikkulapsi ensin kirjeen kautta ja sitten olemalla kylmä kun mies palaa viikkojen matkalta kotiin.
Ei voi ymmärtää. Aikuinen ihminen ja puoliso tukisi toista, osoittaisi sen lempeällä ja tukevalla kirjeellä ja ottaisi syleilyyn ja halaisi kisan päätyttyä.
Ja kuitenkin Sampon julkisuusarvokin Selviytyjissä on melkoinen, ja vaikuttaa varmasti myös Mintun työllisyyteen ja varallisuuteen.
"miten sen nyt sitten selittää että toinen ei ole kuollut? ". No varmaan sanomalla lapselle että"isäsi EI ole kuollut" 😂
Hän on Filippiineillä kuvaamassa televisio-ohjelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Ilari on mun mielestä tosi hauskannäkönen mies:) Persoonalliset kasvot ja tosi vallottava hymy! Vaikuttaa myös sydämelliseltä ihmiseltä.
Krista Kosonen on varmaan samaa mieltä.
Olin alussa aivan Suomen version fani. Nyt on fiilikset aivan maassa... olen niin pettynyt tuon Sampon ja Jannin touhuihin. Varsinkin Janni... Voittaa olisi voinut ilman noin käsittämättömän likaisiakin keinoja. Todisteita on muualta nähty.
Toivon, että seuraava kausi on erilainen! Että esim. Eevi ja Lola ja Virpi Kätkäkin näyttävät, että naiset voi pärjätä ilman tuollaisiakin keinoja, joita Janni käytti!
Kauheat hehkutukset jaksossa, kuinka mastermind-janni vedätti katjaa. Jäi vain epäselväksi, että miksi sitä katjaa piti niin kovasti vedättää, kun tilannehan oli ihan selvä 3-2. Ja olivat vielä sopineet, että kuka tahansa kolmesta voittaa palkinnon, niin ottaa Katjan mukaan? Siis niinku miksi? Ihan hyvin olisivat voineet antaa Katjankin ymmärtää, että nyt on sun aika lähteä eikä tämä tieto olisi muuttanut asiaa mitenkään. Sen sijaan tehdään jotain turhanpäiväisiä sumutuksia ja ollaan olevinaan niin kieroa että.
Paljon vaikuttaa päätöksiin, että on julkkisversio ja jonkunlainen hierarkia heillä ja sympatiat. Jos olisi tavisversio, tulisi puukkoa selkään estottomammin.
Jotenkin katkera ja huono fiilis jäi kun oli niin tiukat liitot. Kaikki jännitys meni, ainoastaan Ilari sitä toi peliin tässä jaksossa.
Harmi että Ilari putosi, vaikutti niin ihanalta tyypiltä että ois kyllä mielellään seurannu hänen seikkailujaan loppuun saakka. Ja siis se hymy, siis voiko sulosempi olla❤️
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa ihan mitä sanotte, mutta minä olen aivan mielettömän ylpeä Jannista! Tällaiset kisat ovat kuin tehtyjä miehiä varten. Kun kausi alkoi, olin täysin varma, että loppuviisikossa tulee olemaan pelkästään miehiä. Mutta Janni yllätti kaikki. Hän on ollut vahva kisoissa ja jaksanut pelata viikosta toiseen. Juonitteluhan on pelin henki, ei se ole henkilökohtaista. Aivan huikea mimmi! .. Ja ei, en ole Janni. Itse en olisi pärjännyt tuolla kovin pitkälle.
Itse en kyllä ole yhtään ylpeä Jannista, koko ajan tehnyt niin kuinka miehet on käskeneet. Ja nyt loppua kohden ei ole ollut yhtään kilpailua jossa olisi ollut uimista, niin petattu Jannille kilpailut.
Vierailija kirjoitti:
Ilarihan on kuuma.
https://www.pokerlistings.fi/assets/fi_FI/photos/ilari-sahamies-28734.j…
http://www.bankrollmob.com/pokernews_images/People/poker_players/ilari_…
Voi Luoja teitä :D :D Tuo on PELIÄ. Ymmärrättekö? Peli nimeltä Selviytyjät. Siihen kuuluu tuollainen pelaaminen, jossa myös puukotetaan selkään. Niin huvittavaa lukea kun mammeliinit täällä taivastelee niin tosissaan että "toi puukotti selkään!!!!" "hmmpff!, toivon todella ettei Janni ole tuollainen siviilissä!!"