Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selviytyjät Suomi 2018

Vierailija
04.02.2018 |

Alkaa nyt!

Kommentit (2836)

Vierailija
2721/2836 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ällöttävä sopupeli tän illan jaksossa!Täysin turha! Kaikki oli herttasen yksimielisiä heti alussa. Ei Selviytyjien mukaista toimintaa, juonimista pitää olla viimeiseen asti. Ilari ja Kimmo olisi voineet äänestää Jannia, loput äänet olisi mennyt Ilarille. Tasapeli, tulentekokisa ja Ilari olisi mennyt jatkoon. Miksi Ilari ei edes yrittänyt pelata vaan oli kuin lammas teuraalle menossa, hymy korvissa.

Loppukolmikko on niin ällöttävä joukko, että katsomiset loppui tähän iltaan. Ei voisi yhtään vähempää kiinnostaa voittaja tällä kertaa.

Mun mielestä Ilari piti ylpeytensä kun ei alkanut kyhäämään mitään liittoja, tossa porukassa se olis jo aika läpinäkyvää ja vähän säälittäävää jos muilla on niin vahva liitto. Sen sijaan Kimmo ja Sampo mielestäni ovat niitä lampaita, Janni taluttaa. Ilari itse sanoi että turhaa yrittää paskanjauhamista tai viidakossa supattelua, Kimmo ja Sampo ovat kuin Tittelityy ja Tittelitom. Ja luulen että ton suorituksen jälkeen Ilari tyytyi suoritukseensa, sen 30k saa sitten pokeripöydässä ;)

No niinpä, hän pelasi niin kauan kuin huvitti. Olisin vain häntä mieluiten tosta porukasta katsonut. Kimmo on ihan ihme puudeli, Janni pelaa veren maku suussa.

Täytyy alkaa Maikkarilta kyseleen Amerikan Selviytyjien perään, että koska alkaa. Heillä mikään heimoneuvosto ei ole itsestään selvä etukäteen. Pakkaa sekoitetaan jatkuvasti jos jengi on liian klikissä. Tulipa muuten Survivoria ikävä tänään, niin nöösi jakso ja pitkäveteinen oli tänään suomiselviytyjät.

Amerikan Selviytyjät menee Hero kanavalla kausi 20. Kausi 21 alkaa viikon päästä.

Kausi 32 alkaa MTV3:lla 27.5.

Vierailija
2722/2836 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ällöttävä sopupeli tän illan jaksossa!Täysin turha! Kaikki oli herttasen yksimielisiä heti alussa. Ei Selviytyjien mukaista toimintaa, juonimista pitää olla viimeiseen asti. Ilari ja Kimmo olisi voineet äänestää Jannia, loput äänet olisi mennyt Ilarille. Tasapeli, tulentekokisa ja Ilari olisi mennyt jatkoon. Miksi Ilari ei edes yrittänyt pelata vaan oli kuin lammas teuraalle menossa, hymy korvissa.

Loppukolmikko on niin ällöttävä joukko, että katsomiset loppui tähän iltaan. Ei voisi yhtään vähempää kiinnostaa voittaja tällä kertaa.

Mun mielestä Ilari piti ylpeytensä kun ei alkanut kyhäämään mitään liittoja, tossa porukassa se olis jo aika läpinäkyvää ja vähän säälittäävää jos muilla on niin vahva liitto. Sen sijaan Kimmo ja Sampo mielestäni ovat niitä lampaita, Janni taluttaa. Ilari itse sanoi että turhaa yrittää paskanjauhamista tai viidakossa supattelua, Kimmo ja Sampo ovat kuin Tittelityy ja Tittelitom. Ja luulen että ton suorituksen jälkeen Ilari tyytyi suoritukseensa, sen 30k saa sitten pokeripöydässä ;)

No niinpä, hän pelasi niin kauan kuin huvitti. Olisin vain häntä mieluiten tosta porukasta katsonut. Kimmo on ihan ihme puudeli, Janni pelaa veren maku suussa.

Täytyy alkaa Maikkarilta kyseleen Amerikan Selviytyjien perään, että koska alkaa. Heillä mikään heimoneuvosto ei ole itsestään selvä etukäteen. Pakkaa sekoitetaan jatkuvasti jos jengi on liian klikissä. Tulipa muuten Survivoria ikävä tänään, niin nöösi jakso ja pitkäveteinen oli tänään suomiselviytyjät.

Amerikan Selviytyjät menee Hero kanavalla kausi 20. Kausi 21 alkaa viikon päästä.

Kausi 32 alkaa MTV3:lla 27.5.

Kiitos paljon tiedosta!!

Piti alkaa huhtikuussa kausi 32, mutta sitä siirrettiin.

Tuon katson EHDOTTOMASTI. Olkaa tarkkana, viimeksi oli tosi

pöljä esitysaika: kaikki arkipäivät peräkkäin klo 17.30

Kiitokset!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2723/2836 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä kiva kolmikko, aivan liian kieroa ja likaista peliä. Vaikka tottakai peliin kuuluu kieroilu, mutta mun mielestä toi meni vähän yli. Sampo väittää että ei ole kiero ja Jannilla kokoajan tekopyhä virne naamalla. Kimmokin on vain ollut kaikkien pelinappula, en tajua miksi hän pysyi liitossa Jannin ja Sampon kanssa koska on päivän selvää, että he haluavat Kimmon ulos nyt kun häntä ei enää tarvita. Tylsää, että tässä mentiin vain noiden liittojen mukana. Ilari ja Juhana osasivat todella hyvin pelata peliä yksilö tasolla, toinen heistä olisi ansainnut voiton.

Mitäköhän olisi tapahtunut, jos Katja ja Helena olisi liittoutuneet Ilarin ja Juhanan kanssa, olisi kyllä ollut kiva nähdä:D

Vierailija
2724/2836 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilari on mun mielestä tosi hauskannäkönen mies:) Persoonalliset kasvot ja tosi vallottava hymy! Vaikuttaa myös sydämelliseltä ihmiseltä.

Ilarihan on kuuma.

https://www.pokerlistings.fi/assets/fi_FI/photos/ilari-sahamies-28734.j…

http://www.bankrollmob.com/pokernews_images/People/poker_players/ilari_…

https://www.seiska.fi/Uutiset/Ilari-Sahamies-oikeuteen-syytetaan-seksua…

Vierailija
2725/2836 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menee kyllä jännäksi kun ei oikein tiedä tuota finaalilähetyksen protokollaa eikä voi mistään kurkkiakaan... 😎

Vierailija
2726/2836 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli Juhana HOT heimoneuvostossa.. nam..

Vierailija
2727/2836 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa ihan mitä sanotte, mutta minä olen aivan mielettömän ylpeä Jannista! Tällaiset kisat ovat kuin tehtyjä miehiä varten. Kun kausi alkoi, olin täysin varma, että loppuviisikossa tulee olemaan pelkästään miehiä. Mutta Janni yllätti kaikki. Hän on ollut vahva kisoissa ja jaksanut pelata viikosta toiseen. Juonitteluhan on pelin henki, ei se ole henkilökohtaista. Aivan huikea mimmi! .. Ja ei, en ole Janni. Itse en olisi pärjännyt tuolla kovin pitkälle.

Mä tykkään kanssa Jannin suorituksista kisoissa. Olen itse lyhyt, ja olin aluksi huolissani, miten Janni pärjää kisoissa muita vastaan ja ylipäätään yltää kaikissa tehtävissä. Hyvin on pärjännyt.

Vierailija
2728/2836 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette sitten tosiaan näe, miten Ilari pelaa jannia ulos kehumalla kiero hymy naamallaan Jannia kieroudesta?? Pojat tulee pudottamaan Jannin.

Mulle tuli kans fiilis, että Ilari esitteli heimoneuvostolle, että Janni on käärme, ei saa voittaa. Jannihan pilas Ilarin viimeisen liittoutumayrityksen. Hymy oli vaan hämäystä, pokerface.

Vierailija
2729/2836 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhanan viidakkoveitsestä nurisijat eivät ymmärrä huumoria. Se hetkihän oli aivan hulvaton.

Kun tuo "huumorin" tekijä on niin vastenmielinen ihmisenä kuin vain joku oi olla niin kaikki pelleily on enemmän kuin iljettävää!

Vierailija
2730/2836 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spoiler

Ruutu+ -jaksossa paljastettiin, että Sampo oli keksinyt idean, että kuka tahansa heistä voittaisi niin ottaisi mukaan yön yli -mökille Katjan, jotta tama ei vahingossakaan löytäisi amulettia. Janni sitten silmät kirkkaina perustelemassa " tartten lisää girsl talk: ia". Katjaa mahtaa ketuttaa kun tuon on saanut tietää..

Toivon todella, että Janni ei ole tuollainen siviilissä. Minulla oli aikoinaan "ystäviä" jotka käyttäytyivät seurassani niin best friends 4 ever, mutta puhuivat selän takana pas#aa ja puukottivat selkään. Saatuani tietää asian heivasin nämä so called ystävät saman tien.

Kerron sinulle pienen salaisuuden... TÄMÄ ON PELIÄ..!

Valitettavasti Juhana on juurikin niin vastenmielinen siviilissäkin kuin tättä PELISSÄ!

Vierailija
2731/2836 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt oli Juhana HOT heimoneuvostossa.. nam..

Oli kyllä makeet ne pitkät hiukset ja liivi.

Vierailija
2732/2836 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka täällä siunaillaan Jannin kaksinaamaisuutta, ei hän vedä vertoja Russell Hantzille. En ole mitenkään Jannin puolella, mutta Jannin "kova peli" on jenkkeihin verrattuna lastenkengissä.

Vierailija
2733/2836 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spoiler

Ruutu+ -jaksossa paljastettiin, että Sampo oli keksinyt idean, että kuka tahansa heistä voittaisi niin ottaisi mukaan yön yli -mökille Katjan, jotta tama ei vahingossakaan löytäisi amulettia. Janni sitten silmät kirkkaina perustelemassa " tartten lisää girsl talk: ia". Katjaa mahtaa ketuttaa kun tuon on saanut tietää..

Toivon todella, että Janni ei ole tuollainen siviilissä. Minulla oli aikoinaan "ystäviä" jotka käyttäytyivät seurassani niin best friends 4 ever, mutta puhuivat selän takana pas#aa ja puukottivat selkään. Saatuani tietää asian heivasin nämä so called ystävät saman tien.

Kerron sinulle pienen salaisuuden... TÄMÄ ON PELIÄ..!

Valitettavasti Juhana on juurikin niin vastenmielinen siviilissäkin kuin tättä PELISSÄ!

Eipä ollut yllätys että sama tyyppi joka kumartelee Jannille väittää tuntevansa Juhanan ja haukkuu häntä minkä kerkiää :D

Vierailija
2734/2836 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa ihan mitä sanotte, mutta minä olen aivan mielettömän ylpeä Jannista! Tällaiset kisat ovat kuin tehtyjä miehiä varten. Kun kausi alkoi, olin täysin varma, että loppuviisikossa tulee olemaan pelkästään miehiä. Mutta Janni yllätti kaikki. Hän on ollut vahva kisoissa ja jaksanut pelata viikosta toiseen. Juonitteluhan on pelin henki, ei se ole henkilökohtaista. Aivan huikea mimmi! .. Ja ei, en ole Janni. Itse en olisi pärjännyt tuolla kovin pitkälle.

Mä tykkään kanssa Jannin suorituksista kisoissa. Olen itse lyhyt, ja olin aluksi huolissani, miten Janni pärjää kisoissa muita vastaan ja ylipäätään yltää kaikissa tehtävissä. Hyvin on pärjännyt.

Lyhyt? Jannihan on 162cm, mikä on vain pari senttiä suomalaisen naisen keskipituudesta alaspäin. Ymmärtäisin, jos olisi alle 160cm, mutta...

Vierailija
2735/2836 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella floppi, ettei viimeistä jaksoa voi katsoa. Maksan kuitenkin tästä palvelusta, niin eipähän kannata ensi kaudelle ostaa koko roskaa.

Vierailija
2736/2836 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se Ilarin kommentti oli Jannille, että muista pestä useammin wokkipannu tms. Oliko vitsi, metafora vai jotain muuta? Mulle tuli mieleen vain se kun Jannin kokatessa wokkipannu tipahti nuotion ohi ja meni hiekkaiseksi, Kimmo joutui käydä pesemässä pannun meressä.

Vierailija
2737/2836 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä se Ilarin kommentti oli Jannille, että muista pestä useammin wokkipannu tms. Oliko vitsi, metafora vai jotain muuta? Mulle tuli mieleen vain se kun Jannin kokatessa wokkipannu tipahti nuotion ohi ja meni hiekkaiseksi, Kimmo joutui käydä pesemässä pannun meressä.

Jannin kokatessa pannu roihahti liekkeihin (öljy paloi pannulla?). Kimmo vei pannun mereen.

Vierailija
2738/2836 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku Ruutu+ katsoja kertoa kuka putoaa seuraavaksi?

Vierailija
2739/2836 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmo. Top2 siis Janni ja Sampo.

Vierailija
2740/2836 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kimmo. Top2 siis Janni ja Sampo.

Idiootti. Onko niin vaikea tajuta että jotkut saattavat haluta katsoa seuraavan jakson ja siihen katsomiseen kuuluu oleellisena osana jännitys siitä kuka putoaa? Tietysti jos on lusikalla annettu niin ei voi kauhalla vaatia, mutta yritetään kuitenkin. Eli jos oikeasti haluat lähettää spoilerin, varoita siitä etukäteen ja laita tarpeeksi tyhjiä rivejä ennen sitä spoileriasi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän