Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selviytyjät Suomi 2018

Vierailija
04.02.2018 |

Alkaa nyt!

Kommentit (2836)

Vierailija
2781/2836 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se selvä, että jos mies ja nainen on finaalissa, mies voittaa, sillä naistuomarit eivät naiskilpailijatoveria voittajaksi äänestä.

Juuri näin! Nainen on naiselle susi.

Vierailija
2782/2836 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä luulette, käyttääkö Sampo rahat kansan vai itsensä iloksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2783/2836 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruudun klipeistä näkyy kaikki äänet perusteluineen. Ainoastaan Katja äänesti Jannia.

Vierailija
2784/2836 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa jännä, että Janni hävisi Sampolle. Olisiko kannattanut ottaa Kimmo finaaliin, no eipä sitten näköjään, Sampo varmaan korvasi hyvin.

Vierailija
2785/2836 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, vähän yllättynyt lopputuloksesta, oletin äänien jakaantuvan enemmän - tosin arvelin kyllä, että Sampon hyväksi. Itse kannustin Jannia.

Vierailija
2786/2836 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa Mariko tai Sara tai Noora Karma tuolla Jannin sijasta! Jannia ei toivon mukaan tarvitse enää nähdä missään ohjelmissa! Ensi vuonna on Lotta ja Eevi ja Lola, toivottavasti joku heistä finaalissa!

Moi Sara!

Vierailija
2787/2836 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh. Jannille oisin suonut voiton.

Vierailija
2788/2836 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin, että Helena tai Sara eivät tule äänestämään Jannia. Osalle miehistä käy myös itsetunnon päälle, jos pieni nainen voittaa heidät kilpailussa. Miehet myös pitävät toistensa puolia. Siksi Sampon voitto ei ollut yllätys.

Vierailija
2789/2836 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse mies, jos sillä nyt on mitään merkitystä, mutta ihmetyttää se miksi juuri Sampo on automaattisesti se mafiapomo, jonka suojissa Janni on luovinut läpi kisan, niinkuin joistakin juryn jäsenien sanoista ja lopullisesta äänestystuloksesta oli havaittavissa. Toki, Sampolla oli amuletti ja Janni on itsekin sanonut olleensa kisan alussa aika pihalla kaikesta pelaamisesta, mutta niin varmasti kaikki on olleet. Miten tuollaisista liitoista voi sanoa, kuka siellä on eniten ollut ns. johdossa? Minusta Sampo on ollut aika passiivinen koko kisan ajan pelaamisessaan, hän on yhtä lailla turvautunut alusta asti siihen liittoonsa, mutta se on tulkittu aina niin, että vahva Sampo pitää tiukasti naruja käsissään, kun Janni taas on nähty vain turvautuneen Sampoon. Sampon ei tarvinnut pelata eikä juonitella oikeastaan yhtään. Itse olisin halunnut nähdä Kimmon finaalissa ja ehkä jopa voittavan, mutta tämä jäi häiritsemään. Ei Sampo minun silmissäni ole ollut mikään strategi, vaan luottanut koko ajan ensimmäiseen liittoonsa minkä teki. Sampo on joka tapauksessa tehnyt minuun tässä ohjelmassa tyyppinä ihan positiivisen vaikutuksen siihen nähden minkälainen kuva minulla hänestä oli etukäteen hänen omista ohjelmistaan.

Vierailija
2790/2836 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos Janni olisikin ottanut Kimmon finaaliin? Olisiko Kimmo voittanut?

Vierailija
2791/2836 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka otettiin takaisin peliin?

Vierailija
2792/2836 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei näytetty kaikkien ääniä, ois kiinnostanut. Siis ketkä kaikki Sampon takana oli.

Tuolta löytyy tiedot äänistä:

Vierailija
2793/2836 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä luulette, käyttääkö Sampo rahat kansan vai itsensä iloksi.

Antaa hyvänteväisyyteen?. Huomenna kertoo somekanavillaan.

Vierailija
2794/2836 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sampo voitti, koska Janni oli tekopyhä. Tekopyhyys tökkii enemmän kuin avoin sikailu, näin on muissakin asioissa.

Ainoastaan Katja KaarinaHazard-hengessä tietenkin äänesti naista. Hän äänestäisi varmaan vaikka Aileen Wuornosia tai Virpi Buttia ennemmin kuin ketään miestä tässä maailmassa. Hauska tyyppi jutuissaan kyllä, mutta jos olisin mies, pysyisin monen kilometrin säteellä.

Vierailija
2795/2836 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin oikeessa et Janni ei tuu voittaa ja et jyry kosti sen ja täten sai vain vaivaisen yhden äänen.

Vierailija
2796/2836 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä luulette kaivoiko joku tuotannon jäsen sen arkun sieltä hiekasta? :D

Vierailija
2797/2836 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos Janni olisikin ottanut Kimmon finaaliin? Olisiko Kimmo voittanut?

Kimmo on niin hyvä puhumaan, että varmasti olisi saanut ääniä itselleen.

Vierailija
2798/2836 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse mies, jos sillä nyt on mitään merkitystä, mutta ihmetyttää se miksi juuri Sampo on automaattisesti se mafiapomo, jonka suojissa Janni on luovinut läpi kisan, niinkuin joistakin juryn jäsenien sanoista ja lopullisesta äänestystuloksesta oli havaittavissa. Toki, Sampolla oli amuletti ja Janni on itsekin sanonut olleensa kisan alussa aika pihalla kaikesta pelaamisesta, mutta niin varmasti kaikki on olleet. Miten tuollaisista liitoista voi sanoa, kuka siellä on eniten ollut ns. johdossa? Minusta Sampo on ollut aika passiivinen koko kisan ajan pelaamisessaan, hän on yhtä lailla turvautunut alusta asti siihen liittoonsa, mutta se on tulkittu aina niin, että vahva Sampo pitää tiukasti naruja käsissään, kun Janni taas on nähty vain turvautuneen Sampoon. Sampon ei tarvinnut pelata eikä juonitella oikeastaan yhtään. Itse olisin halunnut nähdä Kimmon finaalissa ja ehkä jopa voittavan, mutta tämä jäi häiritsemään. Ei Sampo minun silmissäni ole ollut mikään strategi, vaan luottanut koko ajan ensimmäiseen liittoonsa minkä teki. Sampo on joka tapauksessa tehnyt minuun tässä ohjelmassa tyyppinä ihan positiivisen vaikutuksen siihen nähden minkälainen kuva minulla hänestä oli etukäteen hänen omista ohjelmistaan.

Lisäisin tähän vielä että se amuletin löytyminen tavallaan sementoi Sampon aseman kisassa ja johti tähän voittoon. Jos Sampo ei olisi löytänyt sitä, olisi hänen asemansa saattanut olla leirissä ihan erilainen, ei tosin välttämättä.

Vierailija
2799/2836 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni Helenalla viimeinen iltanuotio vähän tunteisiin.

Vierailija
2800/2836 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janni voitti äijät viimeisessä kisassa 6-0. Jannin olisi kuulunut voittaa, kaikki muu on selittelyä, hävetkää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi