X-FACTOR Finland ~Tänään se alkaa~
Kommentit (1603)
Vierailija kirjoitti:
Apua. Miten te voitte etukäteen tietää mitä kappaletta kukakin vvetää ja miten siihen reagoidaan? Mun telkkarissa tuo poika aloitti vasta laulamaan :O
Koska monet katsoo jakson Katsomosta, jossa on lyhyemmät mainoskatkot (tai ei mainoksia ollenkaan). Katsomon kautta jakso loppuu aiemmin.
Minusta mukana ei ole yhtäkään hyvää bändiä. Monroella on selkeästi huonotasoisin ryhmä. Sen Suvin Yli 25-vuotiaat -ryhmän olisi voinut jakaa kahtia, miehet ja naiset, ja niistä toinen ryhmä Suville ja toinen Mikelle.
Saara on luonnonlapsi, mutta silti voisi vähän miettiä ennakkoon mitä sanoo, järjestellä ajatuksiaan ennen kuin tykittää. Nyt hänen puheensa on sellaista poukkoilevaa tajunnanvirtaa. Ihan puolestajännittää kuunnella mitä sieltä suusta tulee ja se on katsojalle raskasta. Saara voisi ottaa mallia vaikkapa Toni Wirtasen rauhallisen harkitsevasta puheentuotosta, mikä kuulostaa fiksummalta.
Vierailija kirjoitti:
Sanoiko Michael jossain vaiheessa, että hän lopettaa välittämisen? Sen jälkeen kun Mikael oli pudottanut sen Chaplinia/Nat King Colea laulaneen Alexin, jonka Michael halusi kovasti jatkoon.
Mä tykkään siitä, että Michael ei tiedä kuka on Justin Beaver (:D) ja on muutenkin pihalla uusimmista rap- ja pop-hiteistä. Uskon Michaelin olevan kuitenkin hyvinkin tietoinen uusimmista rock-nimistä. Hän tuskin kuuntelee vapaa-ajallaan mitään NRJ:n kaltaisia kanavia eikä mielestäni tarvitsekaan kiduttaa itseään musiikilla, josta ei pidä. Hyvä Mike, pidä tuo :)
En olisi laittanut itsesääliräppäriä jatkoon. Mietin jo, että halutaankohan liveihin yksi kiintiöräppäri? Joku tämä tai Suvin ryhmässä oleva improräppäri.
Myös tuo improrappari alisuoriutui viimeksi. Aika ihme, että pääsi jatkoon. Saa nähdä päästetäänkö vieläkin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua. Miten te voitte etukäteen tietää mitä kappaletta kukakin vvetää ja miten siihen reagoidaan? Mun telkkarissa tuo poika aloitti vasta laulamaan :O
Koska monet katsoo jakson Katsomosta, jossa on lyhyemmät mainoskatkot (tai ei mainoksia ollenkaan). Katsomon kautta jakso loppuu aiemmin.
Katsomossa taisi myös tulla jakso hieman aikaisemmin nähtäväksi.
Werneri, Paperi-T on jo keksitty...
Saara Aallosta ei ikinä uskoisi että on akateemisen koulutuksen saanut musiikkikasvattaja.
Niinko silleen.
Vierailija kirjoitti:
Ketkä pääsivät jatkoon?
Werneri, Viktorio, Raid ja Tino
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketkä pääsivät jatkoon?
Werneri, Viktorio, Raid ja Tino
Tino oli hyvä, muut eivät mielestäni mitenkään säväyttäneet. Raidilla ihan murrosikäisen perusnasaalia laulelua ilman mitään vivahteita, Viktorio yrittää liikaa ja Werneri on harrastelijateatterin lavalta.
Vierailija kirjoitti:
Tino yritti aikanaan Voice of Finlandiin, mutta ei päässyt edes esikarsinnoista läpi ohjelmaan. Oli äärimmäisen pettynyt, katkera ja vihainen.
Oli vähän aika sitten jossain (monissa muissakin) kansainvälisissä karaokekisoissa eikä päässyt pitkälle siinäkään.
Pakko nyt sanoa, mutta Tino on aivan uskomattoman kateellinen ihminen mitä tulee laulamiseen. Suuttuu esim. jos joku kaveri on parempi ja on aivan epätoivoinen tuon oman laulamisensa suhteen.
Tähänkin ohjelmaan näköjään tunnettu.. :D
Tinolla on hieno ääni ja laulussa tunnetta, aivan niinkuin Michael sanoi, että joka sana hänen esityksessään menee uskottavasti perille, ulkonäkökin jotenkin söpö ja arvostan myös sitä, että valitsee suomalaisia biisejä.
Jäi todella hyvä kuva Miklusta. Taisi olla ainoa välittävä tuomari joka kävi tsemppaamassa tai symppaamassa niitä jotka putosivat tuolilta.
Että mua ketuttaa tuollainen kaksinaamaisen ihmisen paskan jauhaminen! Opettele tuntemaan ihminen ennen kuin alat julkisesti valehtelemaan ihmisistä silmät päästäsi ja sydän rintakehästäsi! Jos olet itse noin katkera toisen pärjäämisestä, mene itse ja tee paremmin! Ehkä joku sinustakin syytää virheellistä tietoa julkisuuteen, niin kuin sinäkin teet täällä juuri nyt! Terveisin Tinon ystävä, joka todellisuudessa tietää asioiden taustat. SINÄ ET!
Muka etitään valmista pakettia, mutta sitten nakataan oikeasti hyvät laulajat ja esiintyjät koska "oot niin valmis ettet tarvitse tätä ohjelmaa" 🙄
Vierailija kirjoitti:
Muka etitään valmista pakettia, mutta sitten nakataan oikeasti hyvät laulajat ja esiintyjät koska "oot niin valmis ettet tarvitse tätä ohjelmaa" 🙄
No sitä minäkin ihmettelin :D
Ja minä luulin että haettaisiin sellaisia joita nimenomaan voitaisiin kehitellä.
Ja sitten etsitään valmista pakkausta vaikka valmis paketti ei aina selvästi riitäkään.
Onko nää kaikki tuolin saaneet gay ?
Suvin kaksi ensimmäistä laulajaa ovat hoitaneet hommansa hyvin.
Helmin esitystä on hauska katsella, koska hänellä on kivat ja luontevat ilmeet laulaessa.
Saara näyttää paremmalta kun ei ole sivusiiliä.
Sanoiko Michael jossain vaiheessa, että hän lopettaa välittämisen? Sen jälkeen kun Mikael oli pudottanut sen Chaplinia/Nat King Colea laulaneen Alexin, jonka Michael halusi kovasti jatkoon.
Mä tykkään siitä, että Michael ei tiedä kuka on Justin Beaver (:D) ja on muutenkin pihalla uusimmista rap- ja pop-hiteistä. Uskon Michaelin olevan kuitenkin hyvinkin tietoinen uusimmista rock-nimistä. Hän tuskin kuuntelee vapaa-ajallaan mitään NRJ:n kaltaisia kanavia eikä mielestäni tarvitsekaan kiduttaa itseään musiikilla, josta ei pidä. Hyvä Mike, pidä tuo :)
En olisi laittanut itsesääliräppäriä jatkoon. Mietin jo, että halutaankohan liveihin yksi kiintiöräppäri? Joku tämä tai Suvin ryhmässä oleva improräppäri.