Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku nähnyt Haukiota naistenklinikalla?

Vierailija
04.02.2018 |

Pohdin tässä, että onkohan Jenni Haukio ihan tavallisella synnyttäneiden osastolla ja hakeeko ruokansa itse ruokakärrystä kuten tavalliset kuolevaiset? Vai kotiutuikohan polikliinisesti ja kotona on nyt joku kätilö tms. hoitamassa.

Kommentit (354)

Vierailija
21/354 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohdin tässä, että onkohan Jenni Haukio ihan tavallisella synnyttäneiden osastolla ja hakeeko ruokansa itse ruokakärrystä kuten tavalliset kuolevaiset? Vai kotiutuikohan polikliinisesti ja kotona on nyt joku kätilö tms. hoitamassa.

Mitä se siellä enää tekee, jos kaikki on mennyt niin NORMAALISTI. Uskin kuitenkin, että oli sektio, kun kerran niin nopeasti tapahtui virkaanistujaisten jälkeen. Mulla oli sektion ja olin klinikalla pari päivää.

Vierailija
22/354 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä kommenteista minä ainakin päättelen , että ei ole nähnyt..

Eikös ihmiset ilmoita aina strategiset vauvan mitat? Ei ole kuulunut niitäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/354 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se Jenni ja vauva lähteneet eilen samaan aikaan kuin Saulikin. Sauli meni toimittajien hämäykseksi eri ovesta, jotta Jenni pääsi rauhassa vauvan kanssa takaovesta toiseen autoon.

Nän veikkaisin.

Ja sä olet niin tyhmä, että kuvittelet, että toimittajia on vain yhdellä ovella? Jenni on vielä sairaalassa, veikkaan minä.

Tosissasiko oletat, ttä toimittajia riittää kaikille lähes 40 ulko-ovelle? Ei siellä ole vain etu- ja takaovea, kyllä niitä uksia löytyy kymmeniä muitakin.

Tämä. Meilahden saitraala-alueella on tunneliverkosto toisiin sairaaloihin.

Vierailija
24/354 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi mitenkään pitää paikkaansa, että olisi muka ollut samanlaiset olosuhteet kuin muillakin: normisynnytys jossa lääkkeitä saa jos ehditään ja sitten vaan neljän hengen huoneeseen yrittämään nukkua ilman mitään yksityisyyttää reva levällään joka kierron tarkastuksella opiskelijoiden ja huonetovereiden edessä.

En yllättyisi, jos olisi suunniteltu sektio ja sen jälkeen omaan huoneeseen ja niin pian kuin mahdollista kotihoitoon.

Mietin minkälainen ihminen käyttää sanaa reva?

Vierailija
25/354 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennioo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se siellä enää tekee, jos kaikki on mennyt niin NORMAALISTI. Uskin kuitenkin, että oli sektio, kun kerran niin nopeasti tapahtui virkaanistujaisten jälkeen. Mulla oli sektion ja olin klinikalla pari päivää.

Yleensä viikko kun sektio. Näin mulla n 21 v sitten. Mulla ei ollut pelkosektio vaan nk kiireellinen sektio.

Vierailija
26/354 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä he synnyttivät yjulkisessa sairaalassa, koska tietävät että ne ovat omilla aloillaan ihan huippuja Suomessa. On aloja missä yksityisiä käytetään niin vähän, etteivät ne yllä "harjoituksen puutteessa" samalle tasolle kuin julkiset. Mutta sotea testatakseen olisivat voineet ajella vaikka Lahteen synnyttämään.

Vierailija
27/354 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sektiota ei tehdä suunnitellusti koskaan illalla ihan äidin terveys- ja mukavuussyistä. Jokainen suunnitellussa sektiosaa ollut tietää, miten karseeta on olla pelkästään sektiopäivän aamu ilman syötävää. Illalla jos leikattaisiin, pitäisi olla koko pitkä päivä.

Vierailija
28/354 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu eii kukaan nähnyt. Koko osasto, kätilöt ja lääkärit mukaan lukie joutui pitämään huppua ettei näkisi Jenniä.

Vierailija
29/354 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi mitenkään pitää paikkaansa, että olisi muka ollut samanlaiset olosuhteet kuin muillakin: normisynnytys jossa lääkkeitä saa jos ehditään ja sitten vaan neljän hengen huoneeseen yrittämään nukkua ilman mitään yksityisyyttää reva levällään joka kierron tarkastuksella opiskelijoiden ja huonetovereiden edessä.

En yllättyisi, jos olisi suunniteltu sektio ja sen jälkeen omaan huoneeseen ja niin pian kuin mahdollista kotihoitoon.

Mietin minkälainen ihminen käyttää sanaa reva?

Reva levällään on ihan tunnettu sanonta. 

Vierailija
30/354 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sektiota ei tehdä suunnitellusti koskaan illalla ihan äidin terveys- ja mukavuussyistä. Jokainen suunnitellussa sektiosaa ollut tietää, miten karseeta on olla pelkästään sektiopäivän aamu ilman syötävää. Illalla jos leikattaisiin, pitäisi olla koko pitkä päivä.

Juuri näin. Suunnitellut sektiot hoidetaan aina aamulla, ei koskaan illalla.

Vierailija
31/354 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eei, kukaan ei ole nähnyt, koskaan, koska Jenni on satuolento.

Vierailija
32/354 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti tuokin on yksi syy. Mutta ei mitään muitakaan suunniteltuja toimenpiteitä suoriteta ilta- tai yöaikaan. Vaikka sairaaloissa onkin henkilökuntaa 24/7 niin tottakai suunnitellut toimenpiteet suoritetaan virka-aikana. Ei siellä iltaisin ja viikonloppuisin tehdä kuin se, mikä on välttämätöntä tehdä juuri siinä hetkessä. Ties minkälaiset kulut siitä tulisi yhteiskunnalle jos kaikki lähtisivät perjantai-iltana synnyttämään tai polvileikkaukseen. Viikonloppuisin saavat synnyttää vain ne, joilla se tapahtuu luonnollisesti tai on välttämätöntä tehdä sektio vauvan tai äidin tilan vuoksi.

Vierailija
33/354 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän niiden kotiutuminen riipu vauvan ja synnyttäjän kunnosta niin kuin muillakin. Eiks siellä oo se potilas hotellikin? Tuskin se on ainakaan missään monen synnyttäjän huoneessa.

Vierailija
34/354 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jennioo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä viikko kun sektio. Näin mulla n 21 v sitten. Mulla ei ollut pelkosektio vaan nk kiireellinen sektio.

Tuo viikko on tosiaan ollut 21 vuotta sitten. Itse olin sektion jälkeen 2 yötä.

Vierailija
35/354 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kuten Sauli kertoi,lastenhuone on sisustettu heidän Espoon kotiinsa, ei Mäntyniemeen.

Ihan tosi etteivät asukkaan Mäntyniemessä?

Vierailija
36/354 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se Jenni ja vauva lähteneet eilen samaan aikaan kuin Saulikin. Sauli meni toimittajien hämäykseksi eri ovesta, jotta Jenni pääsi rauhassa vauvan kanssa takaovesta toiseen autoon.

Nän veikkaisin.

Ja sä olet niin tyhmä, että kuvittelet, että toimittajia on vain yhdellä ovella? Jenni on vielä sairaalassa, veikkaan minä.

Jenni tuli vastaan Meilahden maanalaisessa tunnelissa olivat menossa parkkihalliin.

Vierailija
37/354 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä hänet siellä näin, synnytyssalissa. Voi hitsi jos ei olisi tätä vaitiolovelvollisuutta rasitteena niin voisin kertoa siitä vaikka millaisia juttuja! t. Jennin kätilö.

P.S. Jotta tyhmimmätkin älyää, en todellakaan ole ollut Jennin kätilönä.

Vierailija
38/354 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kuten Sauli kertoi,lastenhuone on sisustettu heidän Espoon kotiinsa, ei Mäntyniemeen.

Ihan tosi etteivät asukkaan Mäntyniemessä?

Mäntyniemi on presidentin virka-asunto. Niinistöillä on oma talo Laaksolahdessa Espoossa.

Vierailija
39/354 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti kävele käytävillä, eikä ole monen hengen huoneessa. Sillä korkeimmalla valtionjohdolla + perheellä on kaikkialla maailmassa turvajärjestelyt, joihin heillä itsellään ei ole edes sananvaltaa. Suomessa ne ovat kevyemmät kuin monissa muissa maissa. Mutta aivan varmasti Jennillä ja Saulilla ollut yksityishuone ja turvamies ulkopuolella

Vierailija
40/354 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleissivistystä kirjoitti:

Ei varmasti kävele käytävillä, eikä ole monen hengen huoneessa. Sillä korkeimmalla valtionjohdolla + perheellä on kaikkialla maailmassa turvajärjestelyt, joihin heillä itsellään ei ole edes sananvaltaa. Suomessa ne ovat kevyemmät kuin monissa muissa maissa. Mutta aivan varmasti Jennillä ja Saulilla ollut yksityishuone ja turvamies ulkopuolella

Suomessa turvahenkilö kävelee kaukana takana. Olen usein nähnyt Jennin tai Saulin tai molemmat lenkillä tai kaupassa, eikä turvahenkilö ihan selän takana ole. Huvittavan näköistä oli, kun Sauli rullaluisteli ja turvamies ajoi pyörällä takana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi