Kuka äänesti tämän Sinisen Tulevaisuuden eduskuntaan? Kaappikokkarit?
Kuka kehtaa tunnustaa, että antoi edellisissä vaaleissa äänensä tälle Kokoomus2.0 puolueelle?
Miksi, ette vain äänestäneet jotakin kokoomuslaista? Oletteko jotain kaappikokkareita?
Kommentit (90)
Luulis teitä olevan siellä paljonkin. Hallituspuolue sentään.
Ei sellaista puoluetta ollut silloin olemassakaan
Vierailija kirjoitti:
No mitä ihmettä se sitten tekee Suomen hallituksessa?
Vierailija kirjoitti:
Melkein hauska.
Taisit olla yksi heistä. Miksi?
Minä äänestin Jussi Niinistöä. Onko sinulla jotakin urputettavaa minulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä ihmettä se sitten tekee Suomen hallituksessa?
Loikkaamista ei ole kielletty.
Persujahan nuo ennen olivat, eli kyllä niitä paljon täällä on. Kyllä minä voisin äänestää näitä sinisia.
Asun kaupungissa ja minulla on ylempi korkeakoulututkinto, eli ei tarvitse heittää mitään metsuri läppää.
Sinisen tulevaisuuden kansanedustajat ovat perussuomalaisten kannattajien eduskuntaan äänestämiä. Harmittaako?
Täällä palstalla on vihervasemmiston yliedustus, saavat itsensä aina ihan kiimaan gallupeilla yms kyselyillä, mutta todellisuus on sitten aina jotakin muuta ja se sitten suttuttaa näitä vajakkeja.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan? En ymmärrä yhtälöä!
On niin paljon mitä sinä et ymmärrä. Koita silti pärjäillä.
kaikki persut on idiootteja.
ja sitä täytyy kyllä ihmetellä, että edelleen on niin tyhmää porukkaa joka äänestää vähävaraisina persuja.
pitäskö itkeä vai nauraa.. ihan kuin ne olisivat koskaan pienen ihmisen asialla olleet tai minkään muunkaan.. oikeistohörhöjä.
Jos äänestän seuraavissa vaaleissa sdp:tä, niin miten voin olla varma, että sdp ei jakaudu vaalien jälkeen kahtia. Osa ehdokkaistahan voi loikata ja perustaa uuden kokoomus2.1 puolueen. Mitä järkeä on koko vaaleilla?
Olin varma että perussuomalaiset tulisivat hajoamaan tämän vaalikauden aikana. Tyypillistä tuon skenen porukoille, eivät tule toimeen edes keskenään.
Seuraavaksi Väyrysen uusi puolue kaappaa useita persuja riveihinsä. Persuille ei taida jäädä kovinkaan montaa kelvollista ehdokasta seuraaviin vaaleihin.
Vierailija kirjoitti:
Täällä palstalla on vihervasemmiston yliedustus, saavat itsensä aina ihan kiimaan gallupeilla yms kyselyillä, mutta todellisuus on sitten aina jotakin muuta ja se sitten suttuttaa näitä vajakkeja.
Jep, ja nyt nämä kiukuttelevat kun vasuriehdokkaat eivät yhteensä saaneet yhtä paljon ääniä kuin Laura. Ja Niinistön historiallinen vaalivoitto se vasta vatuttaakin. :)
No mutta onneksi perjantaina pääsee pakkaseen torille mölisemään, muita luusereita tapaamaan ja viinaksia juomaan. #puistatus
persut.
kyllähän niitä muutama järjenjättiläinen täälläkin käy.
Vierailija kirjoitti:
Minä äänestin Jussi Niinistöä. Onko sinulla jotakin urputettavaa minulle?
Kyllä, ehdokkaasi on pelle.
Vierailija kirjoitti:
Olin varma että perussuomalaiset tulisivat hajoamaan tämän vaalikauden aikana. Tyypillistä tuon skenen porukoille, eivät tule toimeen edes keskenään.
Seuraavaksi Väyrysen uusi puolue kaappaa useita persuja riveihinsä. Persuille ei taida jäädä kovinkaan montaa kelvollista ehdokasta seuraaviin vaaleihin.
Hui älä edes pelottele minua moisella ajatuksella
Uskaltaako kukaan tunnustaa. Epäilen