Mies, huomaatko etumuksesi vilkuilua?
Niin, oletko huomannut, että joku vilkuilee etumustasi? :)
Kommentit (23)
Uimahallissa, aina! Eikä se haittaa, hauskaa se vain on. Kikkelit kiinnostaa. :D
VArsinkin kun laitan täytettä etumukseen,
Naisten katse jää seuraamaan .
Eli naiset seuraa jalkovälejä
En huomaa tai sitten en kiinnitä huoliota asiaan. Toisinaan kaupungilla vaaleissa gollegehousuissa kävellesssä koitin asiaa selvittää tuloksetta.
Niin ja lepokoko on sellainen, että näkyy hyvin läpi.
Katsotaan ja huomaan. Se miltä se tuntuu riippuu vähän kuka katsoja on.
En ole huomannut. Ilmeisesti ei ole juuri vilkuiltavaa.
Olen huomannut, että jotkut katselee eikä se mua häiritse, pikemminkin imartelee katsojasta riippumatta.
Kyllä huomaan..kollegalle oikein annan näkymät ja tilaisuuden katsomalla itse sivulle ja ikkunasta ulos kun mietin jotain ja sitten nopeasti katsonkin naista silmiin niin näen että tuijotti etumusta 😂
Sitten naisesimies myös tuijottaa etumusta , melko häpeilemättä...onkohan puutteessa ..
Nuorempi naiskollega vilkuili nopeasti etumusta. Naisia on vaikea käräyttää vilkuilusta, vanhammat naiset ovat siinä taitavia. Ja naiset saattavat hallita myös etumuksen vilkuilun katsomatta etumusta eli onhan ihmisillä laajempi näkökenttä kuin vain se piste mihin katsot.
Vierailija kirjoitti:
Työkaverinainen on ansioitunut tässä. Aina kun nähdään, niin jossain vaiheessa katse vaeltelee etumukseen.
Ja miten suhtaudut asiaan? Anteeksi, mutta jossain tilanteissa ei voi olla vilkaisematta. Jos mies esimerkiksi tuijottaa rintoja, niin joskus täytyy tsekata, että tapahtuuko siellä alakerrassa jotain. Ei se toki aina päälle päin näy.
Kun ei ole mitään nähtävää, ei myöskään vilkuilla.
m43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työkaverinainen on ansioitunut tässä. Aina kun nähdään, niin jossain vaiheessa katse vaeltelee etumukseen.
Ja miten suhtaudut asiaan? Anteeksi, mutta jossain tilanteissa ei voi olla vilkaisematta. Jos mies esimerkiksi tuijottaa rintoja, niin joskus täytyy tsekata, että tapahtuuko siellä alakerrassa jotain. Ei se toki aina päälle päin näy.
Missään nimessä mua ei haittaa, otan sen ihan positiivisesti. Yleensäkin mun mielestä se, että ihmiset katselee on ihan imartelevaa ja mukavaa, kunhan osataan käytöstavat. Tietenkään ei ole sopivaa esittää mitään kommentteja tai jäädä tuijottamaan.
Naisella avonainen kaula-aukko -> miehen on pakko vilkaista.
Miehellä muodot paljastavat housut, vilkaiseeko kaikki naiset?
En huomaa mutta ei haittaa. Ihan samalla tavalla skannata naisen rinnat ja pepun.
Naiset vilkuilee jatkuvasti. Sen huomaa helposti, vaikka yrittävät muka katsoa salaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei ainakaan häiritse vilkuilu, mutta jos joku esimiesasemassa oleva nainen tekee sitä ja se ehkä yhdistyy joihinkin muihin seksuaalisiin viesteihin, niin sitten se ei ole mukavaa.
Mutta muuten se voi hivellä jopa miehistä itsetuntoa, jos nainen kiinnittää huomiota.
Se on sellainen kierre. Kun on iso penis, niin se väkisinkin näkyy varsinkin vähän kireämmissä housuissa. No, sitten huomaan naisten tuijottavan tai vilkuilevan ja ei se siitä ainakaan pienemmäksi kutistu. Päinvastoin alkaa vielä enemmän isottelemaan ja sekös taas lisää naisten mielenkiintoa. Tällaista se on isokaluisilla.
Työkaveri vilkuilee, valitettavasti.
Toisaalta en osaa ajatella siitä mitään. Enemmänkin hatuttaa, tsiigais mielummin muiden etumuksia.
Naiset on aika ovelia ja tahdikkaita tässä. Miespuolinen työkaveri taas ei. :(
Salilla asia on kiusallinen ja pitänyt ostaa tiukkoja sporttikalsareita.
Oon huomannut vilkuilua niin naisilta kuin miehiltä. Musta on imartelevaa tulee katseita ihan keneltä vaan. Se vaan tarkoittaa, että on jotain nähtävää. :)