Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisilla kengillä kävelet/miehesi kävelee perjantaina töihin/kuinka pitkä matka? Aiotteko pukeutua hauskasti "TEEMAN" mukaan?

Vierailija
31.01.2018 |

Rinkka ja termari tms. tai kartta XD

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on teemana?

Vierailija
2/8 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen junalla samoissa kengissä kuin aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tuolla samalla omalla autolla kuin joka aamu. Mies samoin.

Vierailija
4/8 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen eläkkeellä, mieheni ajaa polkupyörällä sen puoli kilometriä kuten aina.

Vierailija
5/8 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toppatakki ja rumat ulkoiluhousut. Toivottavasti jokeribussi kulkee, muuten tulee rapsakat 10 km välillä Malmi - Vuosaari. Onneksi tulen aamulla yövuorosta ja seuraavat pari päivää on vapaata, niin ei tarvitse lusia tuo kuin yhteen suuntaan.

(Ajatella, että joskus oli nuori ja tyhmä ja luuli kaupungissa asumisen vähentävän pendelöintiä.)

Vierailija
6/8 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla työmatka on 4 metriä, hipsutan sen sukkasillaan kuten aina. Mies joutuu kävelemään turvasaappaan jalassa noin 200 m. Päivän teeman mukaisesti olemme pukeutuneet mahdollisimman aktiivisesti ja huutelemme työmatkalla, että "menkää piiloon, täällä olisi töitä".

Vierailija
7/8 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti olla pakkasta, nyt ennustetaankin plussakeliä. Höh! Olisin niin halunnut extreme-kokemuksen.😬

Vierailija
8/8 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan kävellä ihan samoilla kengillä kuin kaikkina muinakin päivinä työmatkan. Mut toki vaihdan teemaan sopiviin, kunhan joku kertoisi mikä on päivän teema. Mies varmaan läpsyttelee paljain jaloin boksereissaan persettään raapien

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi