Miehen housujen taskusta löytyi kondomin käärepaperi :(
Mies oli viikonlopun yli työmatkalla ja pyykkiin laitettujen housujen taskusta löytyi kondomin käärepaperi.
Tuntuu, että pää hajoaa. Mies lähti taas työmatkalle, enkä ole vielä jutellut sen kanssa. Ajattelin laittaa whatsappissa kuvan käärepaperista ja kysyä onko selitystä.
Taitaa tulla ero, onko joku selvinnyt vastaavasta tai voiko tuolle olla luonnollinen selitys. Mies osaa kyllä keksiä syitä..
Kommentit (172)
Ap on itse laittanut sen sinne taskuun. Sairasta syyllistämistä!
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia se avaisi kortsupaketin ja pistäisi sitten kääreet taskuun? Ja housuthan on yleensä jo pois siinä vaiheessa, eli hän ottaisi lattialta housut, pistäisi kääreet sinne taskuun, sitten kortsun kikuliin? Ei nyt oikein tunnu järkeenkäypältä.
Tuli mieleen jos panee jossain vessakopissa tms ja ei ole roskista kiimassa käden ulottuvilla..
Vierailija kirjoitti:
Mä jemmailen vaatteideni taskuihini kortsujen käärepakkauksia ihan piristääkseni vaimoni iltaa.
Olen usein piilottanut noita kortsukääreitä taloyhtiön yhteisessä pesutuvassa kuivumassa olevien housujen taskuihin, sekä miesten että naisten housujen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä jemmailen vaatteideni taskuihini kortsujen käärepakkauksia ihan piristääkseni vaimoni iltaa.
Olen usein piilottanut noita kortsukääreitä taloyhtiön yhteisessä pesutuvassa kuivumassa olevien housujen taskuihin, sekä miesten että naisten housujen.
Hei, kiitos ideasta. Taidanpa ottaa sen käyttööni. Meidän taloyhtiössä tuntuu pesutuvassa olevan viestivihkon perusteella asuvan aika tiukkapipoista väkeä. Ehkä muutamat kortsut ja kortsun kääreet siellä täällä piristäisivät naapureita.
Mun exällä oli salasuhde varatun naisen kanssa ja yleensä he paneskelivat exäni autossa, koska kummankaan kotiin ei voinut mennä. Hotellihuoneen ottaminen pari kertaa viikossa olisi taas tullut ajan mittaan tuhottoman kalliiksi. Mies narahti aivan kuin aloittajan mies, eli kortsun kääreestä taskussa. Yleensä hän siis heivasi sekä käytetyn kortsun että kääreen johonkin roskikseen ennen kuin tuli kotiin, mutta jostain syystä kerran unohti kääreen farkkujensa taskuun. Näin hän siis itse lopulta mulle kertoi kun oli jäänyt kiinni ja lopulta tunnustanut pettämisen.
Varmaan joo laittaa kortsupaperin kiltisti takaisin taskuun, juu juu...etkö parempia keksi? Jos tämä olisi totta, ainut looginen syy olisi että löydät sen sieltä ja lähdet, mitä mies toki toivookin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen puhuu luottamuksesta.
Miksi menet miehesi taskuille..?
Pyykkejä laittaessa on syytä tutkia housujen yms. taskut, ettei mene vaikka seteleitä vahingossa koneeseen :) itse tarkistan aina.
Ei setelille käy mitään vaikka taskuun unohtuisikin.
Tuo on selvästi toisen naisen tahallisia tekosia, halusi käräyttää miehen.
Mä löysin eilen miehen laukusta 2 käyttämätöntä. Sellaisia mitä saa automaateista.
Olen tosi pettynyt ja yllättynyt että yli 20 yhdessäolovuoden jälkeen alentuu tuollaiseen. Mies tietty sanoi että kävi mielessä kerran työmatkalla mutta ei sitten tehnytkään mitään. Ok, mutta miksi sitten säästää ne kortsut. Muistona vai? Seuraavaa kertaa varten?
En ole mustasukkainen ja tilanteessa jossa esim itse pihtaisin ymmärtäisin pettämisen täysin. Mutta kun minä olen meistä se aktiivisempi ja elän jatkuvassa puutteessa! En vaan ymmärrä.
Tiedän ettei meidän tilanne ole tällähetkellä helppo täällä kotona mutta en ole koskaan epäillyt meidän välillä olevaa kumppanuutta ja rakkautta. Toki tämän jälkeen suhtaudun toisin hänen työmatkoihinsa.
Kukaan mies ei ole noin huolimaton ja tyhmä. Onko se kortsukääre pakko heittää roskikseen ja sitten jos ei roskista ole niin pakko työntää taskuun? Jokainen mies heittäisi kääreen vaikka kadulle tai sinne julkisen vessan lattialle, jos ei roskista löytyisi. Luuletteko te oikeasti, että mies ottaisi jonku luontoseikan huomioon tuossa tilanteessa? Miestä ei kiinnostaisi paskan vertaa, vaikka kortsukääre löytäisi tiensä naapuritalon kukkapenkkiin. Tärkeintä olisi päästä eroon todistusaineistosta. En usko kenenkään petturin olevan noin huolimaton. Tarinan on oltava keksitty. Ei miehet nyt kuitenkaan noin hölmöjä ole, vaikka monet naiset tuntuvatkin pitävän miehiä lapsen tasoisina.
Olen pahoillani ap :( Varmasti tuntuu vaikealta nyt, mutta helpottaa yllättävän nopeasti. Tiedän kokemuksesta. Yritä ajatella, että olet nyt täysin vapaa.
Sinuna pakkaisin tavarani ja lähtisin sanomatta mitään. Mies ei ansaitse mitään juttutuokiota ja päänsilitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia se avaisi kortsupaketin ja pistäisi sitten kääreet taskuun? Ja housuthan on yleensä jo pois siinä vaiheessa, eli hän ottaisi lattialta housut, pistäisi kääreet sinne taskuun, sitten kortsun kikuliin? Ei nyt oikein tunnu järkeenkäypältä.
Tuli mieleen jos panee jossain vessakopissa tms ja ei ole roskista kiimassa käden ulottuvilla..
Minä paneskelin nuorena poikana vessakopissa. Silloin mentiin kyllä paljaalla. Ai että!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Kukaan mies ei ole noin huolimaton ja tyhmä. Onko se kortsukääre pakko heittää roskikseen ja sitten jos ei roskista ole niin pakko työntää taskuun? Jokainen mies heittäisi kääreen vaikka kadulle tai sinne julkisen vessan lattialle, jos ei roskista löytyisi. Luuletteko te oikeasti, että mies ottaisi jonku luontoseikan huomioon tuossa tilanteessa? Miestä ei kiinnostaisi paskan vertaa, vaikka kortsukääre löytäisi tiensä naapuritalon kukkapenkkiin. Tärkeintä olisi päästä eroon todistusaineistosta. En usko kenenkään petturin olevan noin huolimaton. Tarinan on oltava keksitty. Ei miehet nyt kuitenkaan noin hölmöjä ole, vaikka monet naiset tuntuvatkin pitävän miehiä lapsen tasoisina.
Riippuu miehestä. Meillä ainakin mies touhutessaan saattaa työntää epähuomiossa taskuunsa vaikka ja vallan mitä. Ei nyt sentään voileipiä tai maalisutia, mutta mikä nyt sattuu olemaan sellainen, joka pitää äkkiä saada käsistään jonnekin, vaikka karkkipaperi, kun ei roskista ole lähellä.
Kortsupapereita en ole löytänyt (pyykkiin vaatteita laittaessani), mutta laidasta laitaan muuta. Joku on Puuha Pete, toinen ei.
Pettäminen tässä varmaankin on ap:n tapauksessa käynyt. Ei tuo mikään vahinko tai "kaverin aiheuttama" ole. Nainen saattaa olla katala, varsinkin jos haluaa miehen. Typerää.
Jos ne on ollu sen naisen luona ja mies ei ole halunnut jättää paperia sinne lojumaan (jos nainenkin varattu) etteivät jää kiinni ja laittanut siksi taskuunsa. Sitten unohtanut itse laittaa roskiin ja housujen taskuun jäänyt. So simple.
Siisti mies on vaan kerännyt kadulla lojuneet roskat pois, mutta unohtanut laittaa ne roskiin. Sellaista saattaa sattua meistä parhaimmallekkin.
Vierailija kirjoitti:
Jos ne on ollu sen naisen luona ja mies ei ole halunnut jättää paperia sinne lojumaan (jos nainenkin varattu) etteivät jää kiinni ja laittanut siksi taskuunsa. Sitten unohtanut itse laittaa roskiin ja housujen taskuun jäänyt. So simple.
Tämä kuulostaa varsin mahdolliselta. Nainen voi olla myös vaikka jossain toimistossa töissä, jonne hänellä on avaimet, ja johon voi viedä salaa panoseuraa, ja sanonut, ettei jälkiä saa jäädä. Mies on ihan että joo joo, kun repii housuja jalastaan ja sujauttaa sen paperinpalan vaan taskuun. Mihin on mahdettu käytetty pussukka sitten viedä? :D
Joissain paikoissa kun saattaa siivoojat tonkia roskiksia, olen kuullut. Ja näkeehän sen tonkimattakin, kun roskiksen tyhjentää edelleen siivouskärryn jätesäkkiin.