Miehen housujen taskusta löytyi kondomin käärepaperi :(
Mies oli viikonlopun yli työmatkalla ja pyykkiin laitettujen housujen taskusta löytyi kondomin käärepaperi.
Tuntuu, että pää hajoaa. Mies lähti taas työmatkalle, enkä ole vielä jutellut sen kanssa. Ajattelin laittaa whatsappissa kuvan käärepaperista ja kysyä onko selitystä.
Taitaa tulla ero, onko joku selvinnyt vastaavasta tai voiko tuolle olla luonnollinen selitys. Mies osaa kyllä keksiä syitä..
Kommentit (172)
Jos kortsu olisi napattu satunnaisen panon käsilaukusta, kuorikin olisi nyt siellä tai roskissa. Tuo on peräisin miehen ostamasta kortsupaketista eli pano oli suunniteltu.
Joo, ei menisi nyt enää mikään selitys läpi. Olisi samassa rytäkässä jäänyt housutkin pesemättä, ja olisin laittanut tiukkaa puhelua saman tien perään. Ei hitto mikä pommi :(
Ihan sama. Kai miehet nyt saa työmatkalla vähän rentoutua?
Pojat on poikia. Seksiähän se vaan on. Ei voi olla niin vakavaa. Ens kerralla kun miehesi lähtee reissuun niin lähdet baariin etsimään yhden yön juttuja.
Fiksu mies, huolehtii ehkäisystä.
Ne kerrat kun ett ole löytänyt mitään, se on vetänyt paljaalla. Jätä se sika.
Kuinka joku jaksaa vielä näitä väsyneitä provoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen puhuu luottamuksesta.
Miksi menet miehesi taskuille..?
En oo ap, mutta tarkistan aina taskut ennen kuin laitan vaatteet pesukoneeseen kuten varmaan jokainen...
Tietysti tarkistan. Tiedätte varmaan millasta jälkeä tulee, kun on unohtunut taskuun esim. nenäliina.
Hei kaikki miehet pettää, kun tilaisuus tulee. Hyväksy se tosiasia.
Kelaa ap jos oot imeny jälkiliukasta munaa melkeen suoraan toisen naisen pillusta kun miehes on tullut kotiin työmatkalta.
Miksi kukaan jemmaisi kortsupapereita housuntaskuun? Mikä on se tilanne, jossa näin tehdään :D
Jos mies on pannut jossain hotellissa tai jonkun naisen kotona, miksi kääre olisi taskussa eikä jäänyt hotelliin ja päätynyt roskiin?
Porvooo.
Mikä se on niin kamalaa, jos puoliso käy nusaisemassa vierasta?
AP:llä on vaan sairaalloinen kontrollihalu. Ei ole apltä pois. Rakkautta ei maailmassa ole yhtään liikaa, joten hienoa että miehesi käy sitä jakamassa.
Mustasukkaisuus on sairautta.
Joku ketju just oli että kun naimisissa olevat miehet käy vieraissa palkastaan. Miehesi sentään on vastuullinen.
Mä jemmailen vaatteideni taskuihini kortsujen käärepakkauksia ihan piristääkseni vaimoni iltaa.
Vierailija kirjoitti:
Joo pitää paikkansa minun kohdalla. Kerran tummaa tyttöä hotellihuoneessa toisella kerralla venakko Riiassa. Onhan niitä muitakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo pitää paikkansa minun kohdalla. Kerran tummaa tyttöä hotellihuoneessa toisella kerralla venakko Riiassa. Onhan niitä muitakin.
Samantyylisiä kokemuksia on minullakin. Kerran sutaisin jopa yhtä miestäkin ihan kokeilumielellä vaikka täysi hetero olenkin.
Pyykkejä laittaessa on syytä tutkia housujen yms. taskut, ettei mene vaikka seteleitä vahingossa koneeseen :) itse tarkistan aina.