Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen housujen taskusta löytyi kondomin käärepaperi :(

Vierailija
29.01.2018 |

Mies oli viikonlopun yli työmatkalla ja pyykkiin laitettujen housujen taskusta löytyi kondomin käärepaperi.
Tuntuu, että pää hajoaa. Mies lähti taas työmatkalle, enkä ole vielä jutellut sen kanssa. Ajattelin laittaa whatsappissa kuvan käärepaperista ja kysyä onko selitystä.
Taitaa tulla ero, onko joku selvinnyt vastaavasta tai voiko tuolle olla luonnollinen selitys. Mies osaa kyllä keksiä syitä..

Kommentit (172)

Vierailija
81/172 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kävi ap?

Kohtaa mies kasvotusten äläkä lähetä mitään viestejä varoitukseksi, ettei ole aikaa keksiä selityksiä.

Tottakai kyse on pettämisestä. Joko satunnaisia tai maksullisia jopa, jos on unohtunut paperi taskuun, vaikka aika uskomatonta on unohtaa se sinne.

Jos joku pidempi sivusuhde, niin tuo on selvästi sen toisen naisen yritys käräyttää mies. Eli mies on klassisesti luvannut ottaa eron ja kakkonen.on kyllästynyt odottamaan. On sitten laittanut sen salaa taskuun, jotta vaimo löytää ja ottaa eron ja kakkonen saa miehen.

Vierailija
82/172 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ne on ollu sen naisen luona ja mies ei ole halunnut jättää paperia sinne lojumaan (jos nainenkin varattu) etteivät jää kiinni ja laittanut siksi taskuunsa. Sitten unohtanut itse laittaa roskiin ja housujen taskuun jäänyt. So simple.

Olisko se sen käytetyn kortsun kuitenkin muka jättänyt naisen luo? Jos ei, niin miksi ei hävittänyt käärettä samalla kertaa käytetyn kortsun kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/172 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä kondomit pakataan käärepaperiin?Kaikki mitä itse olen nähnyt ovat kyllä olleet muoviin pakattuna.

Mutta joo, eihän mies pettänytkään, kun taskusta löytyi vain pala paperia! Kiitos sulle oi välkky!

Itse taidat olla vähän tyhmä. Koska tarina on kokonaan keksitty, mieskään ei ollut uskoton. Yksityiskohdat paljastavat tämän. Kukaan oikeasti pettävä ei olisi niin tyhmä kuin tarinan mies. Meillä kyllä mieskin tyhjentää taskuunsa itse ennenkuin jättää housut pyykkiin.

Luepa nro 50 kokemukset samasta asiasta. Miehet ovat kyllä tolloja, kuten tuo paljaalla panemisketju myös kertoo.

Vierailija
84/172 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ne on ollu sen naisen luona ja mies ei ole halunnut jättää paperia sinne lojumaan (jos nainenkin varattu) etteivät jää kiinni ja laittanut siksi taskuunsa. Sitten unohtanut itse laittaa roskiin ja housujen taskuun jäänyt. So simple.

Olisko se sen käytetyn kortsun kuitenkin muka jättänyt naisen luo? Jos ei, niin miksi ei hävittänyt käärettä samalla kertaa käytetyn kortsun kanssa?

Kakkosnainen on piilottanut sen miehen housujen taskuun. Hyvin yleistä jättää viestejä vaimolle. Osa jotka köyvät miehen kotona esim jättää hiuksen tyynylle, osa piilottaa pikkarit vaimon löydettäväksi, osa sotke kph kosmetiikan järjestystä jne.

Toki umpityperiä miehiäkin löytyy, mutta oletetaan nyt ystävällisesti, että kaikki miehet ovat fiksuja eivätkä ikinä tee virheitä eivätkö voisi itse jättää paperia taskuun.

Vierailija
85/172 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen puhuu luottamuksesta.

Miksi menet miehesi taskuille..?

Pyykkejä laittaessa on syytä tutkia housujen yms. taskut, ettei mene vaikka seteleitä vahingossa koneeseen :) itse tarkistan aina.

Ei setelille käy mitään vaikka taskuun unohtuisikin.

Nyt on pakko kysyä, miksi alanuolet?

Koska jokainen rahaa joskus pessyt tietää mitä setelille oikeasti pyykissä käy.

Kastuu?

Pistä satku farkun taskuun ja katso kuinka käy.

Vierailija
86/172 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tässä jatkaa. Soitin miehelle ja hetken nieleskeltyään se sanoi että soittaa kohta. Laittoi sitten tekstarin, että on löytänyt toisen naisen ! Kiitos kommenteista, olisin voinut muutoin uskoa taas jonkun selityksen.

Millainen mies tekee tälläista, ja jättää vaimon ja kaksi lasta ?

Onneksi otin etäpäivän, niin voin itkeä silmät päästä :(

ap

Vierailija
87/172 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyykkejä laittaessa on syytä tutkia housujen yms. taskut, ettei mene vaikka seteleitä vahingossa koneeseen :) itse tarkistan aina.

Ei setelille käy mitään vaikka taskuun unohtuisikin.

Nyt on pakko kysyä, miksi alanuolet?

Koska jokainen rahaa joskus pessyt tietää mitä setelille oikeasti pyykissä käy.

Kastuu?

Pistä satku farkun taskuun ja katso kuinka käy.

No se kastuu ja sitten kuivuu. Ei mene käyttökelvottomaksi. Monet kerrat olen miehen housujen taskuista märkiä seteleitä kaivellut kun ei vaivaudu niitä tyhjentämään ennen pyykkäystä. En muista olenko ihan satasia pessyt, mutta viisikymppiseen asti ainakin kaikki mallit.

Vierailija
88/172 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojat on poikia. Seksiähän se vaan on. Ei voi olla niin vakavaa. Ens kerralla kun miehesi lähtee reissuun niin lähdet baariin etsimään yhden yön juttuja.

Sä oot semmonen helppo ketä kaikki pettää😂😂😂😂

Vierailija
89/172 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap, olen pahoillani. Kyllä on paska mies sulla.

Vierailija
90/172 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää Provo?

Vierailija
91/172 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna AP olisin todella onnellinen, että pääsin moisesta sontaläjästä eroon. Sun etu tämä on. Sinä.voitit. nyt pakkaat kamat ja häivyt! Aloitat uuden elämän 😊

Vierailija
92/172 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ap, olen pahoillani. Kyllä on paska mies sulla.

Niin on :( 

Ja miehen uusi naikkonen on kuulemma myös varattu...

ap

Vierailija
93/172 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tapauksessa kaikki naisetkin pettää kun tulee tilaisuus. Eli kaikki miehet tai naiset ei petä.

Vierailija
94/172 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jo vuosia avoimessa suhteessa eläneenä sitä aina ihmettelen näitä monogamisten ihmisten draamoja. Tuhotaan kokonaisia suhteita vain siksi ettei onnistuta omistamaan ja kontrolloimaan toista kokonaan. Surullista. 

Pettäminen tuskin sattuu siksi että kumppani osaa nauttia olostaan muidenkin kanssa, vaan siksi että on sovittu ettei niin tehdä ja sitten toinen kuitenkin haluaa tehdä niin. Eli pettää luottamuksen. Kun tuollaisia sopimuksia ei tehdä alunalkaenkaan on elämä paljon helpompaa. (olettaen että molemmat käsittelee sen omistamisen halunsa)  Ajatukset vieraissa käynnistä sitäpaitsi vähenee huomattavasti kun sellainen ei ole kiellettyä. 

Vierailija
95/172 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan uudelle parille. Pettämisestä alkanut suhde kestää varmasti kaiken... 

Ja ap, ansaitset parempaa.

Vierailija
96/172 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän olisi RAHANPESUA hahhahhaa!!!

Vierailija
97/172 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä jemmailen vaatteideni taskuihini kortsujen käärepakkauksia ihan piristääkseni vaimoni iltaa.

Olen usein piilottanut noita kortsukääreitä taloyhtiön yhteisessä pesutuvassa kuivumassa olevien housujen taskuihin, sekä miesten että naisten housujen.

Auts. Onko sitten kiva jos joillekin tulee oikeasti ero harrastuksesi takia? :(

Vierailija
98/172 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma? Mies voi kuulua Kerää roska päivässä -liikkeeseen.

Vierailija
99/172 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele positiivisesti: onneksi käytti kumia. Miehesi on selvästi keskivertoa fiksumpi.

Keskivertoa fiksumpi mies ei jätä todistusaineistoa taskuun.

Vierailija
100/172 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies siis avasi kondomin housut jalassa? Vai alasti, mutta tunki kääreen lattialla lojuneiden housujen taskuun yöpöydän sijasta? Vai aktin jälkeen yöpöydältä tunki taskuunsa, vaikka roskis todennäköisesti erittäin lähellä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan