Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen housujen taskusta löytyi kondomin käärepaperi :(

Vierailija
29.01.2018 |

Mies oli viikonlopun yli työmatkalla ja pyykkiin laitettujen housujen taskusta löytyi kondomin käärepaperi.
Tuntuu, että pää hajoaa. Mies lähti taas työmatkalle, enkä ole vielä jutellut sen kanssa. Ajattelin laittaa whatsappissa kuvan käärepaperista ja kysyä onko selitystä.
Taitaa tulla ero, onko joku selvinnyt vastaavasta tai voiko tuolle olla luonnollinen selitys. Mies osaa kyllä keksiä syitä..

Kommentit (172)

Vierailija
61/172 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siisti mies on vaan kerännyt kadulla lojuneet roskat pois, mutta unohtanut laittaa ne roskiin. Sellaista saattaa sattua meistä parhaimmallekkin.

Mies on osallistunut "poimi roska päivässä" -kampanjaan. Vaimon pitäisi olla ylpeä.

Vierailija
62/172 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ne housut, ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/172 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä kondomit pakataan käärepaperiin?Kaikki mitä itse olen nähnyt ovat kyllä olleet muoviin pakattuna.

Vierailija
64/172 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä kondomit pakataan käärepaperiin?Kaikki mitä itse olen nähnyt ovat kyllä olleet muoviin pakattuna.

Mutta joo, eihän mies pettänytkään, kun taskusta löytyi vain pala paperia! Kiitos sulle oi välkky!

Vierailija
65/172 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan joo laittaa kortsupaperin kiltisti takaisin taskuun, juu juu...etkö parempia keksi? Jos tämä olisi totta, ainut looginen syy olisi että löydät sen sieltä ja lähdet, mitä mies toki toivookin.

No onpa vässykkä mies, joka ei uskalla sanoa vaimolle haluavansa eron vaan suunnittelee tuollaisen ovelan juonen. Onko tarkoitus saada vaimo laittamaan ero vireille siksi, että sitten voi itkeä palstalla, miten nainen taas otti eron ja jätti hyvän miehen? Sitten muut palstamiehet kuorossa myötäilee, että semmoisia se suomiakat ovat.

Vierailija
66/172 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitys löytyy ja se on se, että mies on harrastanut seksiä kondomin kanssa. Mitään muuta syytä ei ole sille miksi aikuisella miehellä olisi kondomin kääre taskussa. 15-vuotias poika kyllä mielellään kokeilee miten kumi mahtuu ja miltä se tuntuu, mutta ei aikuinen mies. Aikuinen mies ei myöskään koskaan ole tilanteessa, jossa poimisi jonkun toisen miehen kortsukääreet mukaansa ihan muuten vaan.

Kaupparatsu käyttää tilaisuutta hyväkseen ja sinun on vain päätettävä miltä se tuntuu. Se on sentään hyvä, että käyttää kumia.

Vierailija
67/172 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen puhuu luottamuksesta.

Miksi menet miehesi taskuille..?

Pyykkejä laittaessa on syytä tutkia housujen yms. taskut, ettei mene vaikka seteleitä vahingossa koneeseen :) itse tarkistan aina.

Ei setelille käy mitään vaikka taskuun unohtuisikin.

Nyt on pakko kysyä, miksi alanuolet?

Vierailija
68/172 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein näin vastaavassa tilanteessa.. Odotin miehen kotiin, ja vasta sitten kun oli tilaisuus rauhassa keskustella, lapset nukkumassa jne, paljastin tietoni. Tottakai halusin nähdä miehen reaktion, kun hän saa tietää jääneensä kiinni. Ja mies, nykyinen ex, kyllä joutui myöntämään, että suhde on totta.

Vierailija
69/172 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä laitoin sen sinne muistoksi toissayöstä ❤

Olet lapsellinen. Terv. Pettävän miehen vaimo.

Vierailija
70/172 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se oo parempi että on käyttäny kumia ku että ois paljaalla jyystäny

Vierailija
71/172 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista kehua, että käytti kondomia, ettei levitä tauteja sinuun (ei varmaan ollut eka kerta). (Toisaalta miehet ei tykkää kondomeista, että mahtoiko kumminkaan koko aika käyttää. Suosittelen laajoissa sukupuolitautitesteissä käymistä.) Sitten annat valmiiksi pakatun kassin ja sanot että etköhän löydä yöpaikan. On muuten tuolla treffipalstoilla paljon niitä ukkoja, jotka hakee seuraa juuri yhdeksi illaksi, kun ovat työmatkalla siellä ja täällä. Itseään kunnioittava sinkkunainen ei koske sellaisiin tikullakaan. Mutta olen ajatellut että jos alkaisin käräyttämään näitä äijänkäppänöitä harrastusmielessä, itse kun olen sinkku. Houkuttelen jonnekin ja sitten soitetaan yhdessä vaimolle ennenkuin mitään on tapahtunut. Ihan vaan yleisesti kostoksi koko miessukupuolta kohtaan, kun ex oli tommonen luuseri.

Vierailija
72/172 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap miten kävi?

Vierailija
73/172 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka voi olla noin avuttomia nämä miehet? Unohtaa todistusaineistoa taskuun tai ei osaa edes omia kondomeita ostaa vaan nappaa kotoa ja olettaa ettei puoliso tätä huomaa.

Vierailija
74/172 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyykkejä laittaessa on syytä tutkia housujen yms. taskut, ettei mene vaikka seteleitä vahingossa koneeseen :) itse tarkistan aina.

Mammat luulee että setelit menee muussiksi kun kastuvat.

Vierailija
75/172 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeta selvittää asiaa

Vierailija
76/172 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan tarkoittanut, tilanne vain vei mennessään ja katuu nyt kauheasti ja ymmärsi miten paljon sinua rakastaakaan.

Jos vaikka sillä tavalla löysi arjen kiireissä kadonneen miehuutensa, niin hyväksihän se vaan on.

Onko se nyt niin kauheeta, jos kerran harrastaa seksiä, kunhan ei ole tunteita pelissä?

Unohtuiko minulta joku naisten klassikkoselitys?

Vierailija
77/172 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta joo, eihän mies pettänytkään, kun taskusta löytyi vain pala paperia! Kiitos sulle oi välkky!

Itse taidat olla vähän tyhmä. Koska tarina on kokonaan keksitty, mieskään ei ollut uskoton. Yksityiskohdat paljastavat tämän. Kukaan oikeasti pettävä ei olisi niin tyhmä kuin tarinan mies. Meillä kyllä mieskin tyhjentää taskuunsa itse ennenkuin jättää housut pyykkiin.

Vierailija
78/172 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska jokainen rahaa joskus pessyt tietää mitä setelille oikeasti pyykissä käy.

Vierailija
79/172 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska jokainen rahaa joskus pessyt tietää mitä setelille oikeasti pyykissä käy.

Kastuu?

Vierailija
80/172 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortsun käärepaperi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme