~~VILTTIKETJU vko 16~~
Pääsiäistä kaikille Vilttisläisille! Alottelen tässä jo uutta pinoa, kun oli tuo edellinen jo venähtänyt aika pitkäksi. Olipa kyllä tapahtumarikas pino tuo vko 14! Pari plussat ja ne ikävämmät uutiset Rialta ja tädin vierailu Kantrille=(
Kanri80: määräsikö lääkäri sulle pregnyliä? Mulla on clomien lisäksi pregnyl-piikki ovisplussapäivänä ja sen pitäisi vielä voimistaa munasolun irtoamista ja tehdä se jotenkin " vastaanottavaisemmaksi" . Kannattaa ehkä kysäistä asiaa! Mullakin muuten näkyi silloin esikoisen follikkeliultrassa hyvät follikkelit molemmilla puolilla ja aattelin, et apua jos kaksoset..No, toinen sitten vaan tärppäsi. Pikkukakkosen yrityksessä ei nyt sitten ole ollut meille apua em. lääkityksestä, jp-tekniikasta eikä muistakaan poppakonsteista..Jokatapauksessa Kantri80, näyttää tosi hyvältä että sulta niitä follikkeleita löytyi ja kai se plussaaminen ekasta clomikierrostakin on aika harvinaista.
Omaa napaa sen verran, että ovisplussa tuli perjantaina. Kävin piikillä ja pupuiltu on tasaseen tahtiin tädin ed. vierailusta alkaen. Limaa tuli kunnolla ainoastaan torstaina ja oon huomannu ennenkin, että mulla sitä ei varsinaisena ovispäivänä tule. Liekö sillä merkitystä. Muutenkin oli haluja enemmän ke-to aikaan ku pe-la. Niinhän noissa kaikenmaailman hedelmällisyyskalentereissakin aina sanotaan, että ovista edeltävä päivä on hedelmällisin. Mietin kuitenkin sitä, että jos simpat ovat nopeesti kuolevaa sorttia, niin se taika ei kyllä voi pitää paikkaansa.
Mitään muita ovistuntemuksia ei ole sitten ole ollutkaan. Jotakin piikin aiheuttamaa jompsuttelua lonkassa, mutta ei sitä tavallista kovaakin toispuoleista kipua. Jotakin olin tuntevinani yleensä kuolleella oikeella puolella ja pikkasen oli sellanen itkunen olo, mutta ei sitten muuta. Niin ja komeat finnit nenänpielessä ja ohimossa..
Raskautumistoiveita en jaksa ylläpitää ja harkitsen, aloitanko pakollisen clomitauon touko- vai kesäkuun kierrosta. Kirjoittelin tuossa jo aikaisemmin, että vuorotteluvapaata tiedossa syksyllä ja sitten ei pitäisi ainakaan työasiat olla painamassa mieltä. Kesän ajattelin olla merkkaamatta menkkojakaan kalenteriin. Jos pystyis, niin olis tjot-meinigillä kesän ja elokuusta vois yrittää osuttaa harkitummin. Lääkärikin oli sitä mieltä, että muita hoitoja ei ennen syksyä enkä tiedä olisinko niihin edes loppujen lopuksi valmis. Hommasin kuntosalikortin ja ajattelin tänään aloittaa itteni kesäkuntoon pumppaamisen, heh. On nuo pääsiäismunat päässeet kertymään ahteriin aika kiitettävästi.
Kiva ja munarikas pääsiäinen ollut kuitenkin, nautittu hyvästä ruuasta ja toisistamme! ja sorry pitkät löpinät, mutta oon yksin kotona ja vailla juttuseuraa...
Kommentit (55)
Tervetuloa minunkin puolesta uusille palstailijoille! Itse olen pitänyt viime viikon melkoista hiljaiseloa palstailun suhteen. Esikoinen oli pahassa vatsataudissa, joka luultavasti oli Rota-virus. Sillä seurauksella, että sairastimme miehen kanssa lievät versiot taudista.
Pääsiäinen meni ihan taudista toipumiseen.
Olin päättänyt tässä kierrossa tikutella, mutta se jäi kyllä sairastelujen takia tekemättä, eikä ovispupuilutkaan oikeen tulleet kysymykseen. Enpä taida joutua pahemmin piinailemaankaan tässä kierrossa, vaan suosiolla jäädä odottelemaan vappu-tätiä.
Ammattiasioista sen verran, että minun työpaikkani on koulu eli opettaja olen.
Nämä " emme toivoneet vauvaa, mutta olen raskaana" -uutiset ovat kyllä vauvaa pitkään yrittäneen kannalta melkein pahimpia. Toinen rasittava asia on se, että esim. kauppakeskuksessa kävellessä tuntuu siltä, että kaikki vastaantulevat naiset ovat raskaana. Tältä minusta ainakin tuntui, kun olimme lauantaina Ikeassa käymässä. Siellä tuntui olevan aivan pyöreävatsaiasten naisten invaasio!
Plussasäteitä piinailijoille ja tsemppiä meille muille!
t.bien
Kävin tuolla lapsettomien puolella lukemassa plussapinoa ja ne tarinat tietty luo aina uskoa. Aion vielä madame mammalla haistattaa pitkät paskat, ettei muka vauvaa meille suotais!! Aika monilla siellä näytti olleen rypsiöljyt ja punkut käytössä piiniksellä. Pitäsköhän niihin sotkeutua seuraavaksi=)
Bien, musta tuntuu myös, että joka ikinen nainen joka vastaan tulee on joko raskaana tai työntää vaunuja. Enkä osaa siitä aina iloita...
Aurinko paistaa, linnut laulaa =) Mulla älyttömän hyvä tuuli jatkuu...
Mä joskus ennen esikoista laitoin kans sille madam mammalle viestiä. Ennusti meille neljää tyttöä vuosille -05-14, ihana ennustus mielestäni, mut ekan osalta meni jo pieleen ku tuli poika -04, mut jos seuraava osuis kohdalle ;) Muuten olen kyllä aika taikauskoinen. Tai ainakin monista asioista uskon niiden nyt olevan jokin enne.. Naurettavaa oikeasti! Muistin eilen illalla viimiseksi, että eilen olis ollut meidän pikkukakkosen laskettuaika, mut sehän ei sitten alkua pidemmälle jatkunut, harmi. Niin siitäkin keksin kohtalon, eli eilen oli keskenmenneen LA ja tämän kierron ovis, joten eiköhän se nyt tärpännyt.... Että näin pehmennyt pää tällä kuumeilijalla.
Majita: millon sulla alettiin endoa epäillä? Mua kun aina vaan vaivaa, että miks ei mua heti siihen lapaan laitettu, vaan odotellaan ja yritellään. Ku mun mielestä yleensä endoepäilyssä heti mennään siihen lapaan.. Eli tehtiinkö sulla hetimmiten endoa epäillessä se lapa, vai miten homma sun kohdalla eteni??
Mutta nyt valmistautumaan muskariin....
Iloset päivänjatkot! Niin ja [color=violet]Vilijonkalle jo varovaiset onnittelut!!!! Uutta testiä lähipäivinä, eiköhän se siitä vahvistu!! [size=5]♥ [/size] [/color] Ja sullahan on kans endotausta. Mites pitkään sun laparoskopiasta olikaan? Oliko lapsikin sen jälkeen? Sitä repii toivoa itselle näistä vastaavista tapauksista... Mutta laitanko sut jo plussanneisiin, vai odotellaanko vielä vahvempi +??
Selmiina kp15/25-28
Kiitos, vielä ei mielelään plussanneisiin, odotellaan sitä vahvempaa plussaa ja sitä ettei vaan ala vuotaa :o/ toistaiseksi ei siis mitään näy, joten toivo elää :o) perjantaina varmaankin testaan uudestaan kun olisi illalla menoa, tiedän sitten menenkö kiltisti vaan autolla.
Mulla laparoskopia tehtiin -03 ja toimenpidepäivä oli kp29, muistan sen siitä kun sitten kp34 testasin plussaa ja tuloksena pikku2 06/04.
Minä kävin silloin -03 mehiläisessä gynellä, joka on tyks:ssa lapsettomuuspolilla. Laittoi heti lähetteen laparoskopiaan kun kerroin oireista ja tunnustelemallakin huomasi, että mulla taitaa sitä endoa oikeesti olla. Niinkuin sitten olikin. Gynen mukaan endo sotkee omalla toiminnallaan normaalia hormonitoimitaa ja saattaa sitä myötä haitata esim. kiinnittymistä. Nyt musta tuntuu, että riesa on tainnut alkaa kasvaa uudestaan, siksikin olisi hyvä nyt tulla pian raskaaksi, ellen sitä siis jo ole ;o)
Tärppionnea kaikille vilttisläisille!
Tuohon ammattikyselyyn sen verran, että mä olen insinörtti. Virallisesti ole ohjelmistosuunnittelija, mutta oikeasti toimenkuvaan kuuluu lähinnä testausta ja muuta aiheeseen liittyvää säätöä. Paitsi nyt, kun ollaan lomalla :-) Harmi vain kun sattui menkat just pääsiäiseksi, ei voi kovin munarikkaaksi kutsua tällä kertaa ;-) No, niitä oikeita suklaamunia tuli sitten kyllä syötyä senkin edestä... Täytyyhän sitä nyt jollain lohduttautua :-D
Mulla on menossa kp7, joten täälä vasta munista/-ksia kasvatellaan. Alkukierto tuntuu aina niiiin pitkältä, kun vaan oottaa että koska päästään harjoitteluasteelta tositoimiin... Kp:iden laskenta on mulle aika välttämätöntä, kun vedän tosiaan niitä Clomeja ja Lugeja. Vaikka en varmaan osaisi olla laskematta vaikkei tuollaista tarvetta olisikaan :-) Lämpöjä olen nyt alkanut tarkkailla tarkemmin, kun viimeksi Clomeja käyttäessäni aloin ovuloida " hallitsemattomasti" . Tärppikin kävi siitä toisen Clomi-kierron (vähintään) toisesta oviksesta, mikä tapahtui juuri ennen menkkoja ja mistä mulla ei itsellä ollut hajuakaan.
Tärppionnea kaikille!
Täälläkin ollaan ihan hyvällä tuulella. :) Ulkona on tosi lämmin ja olo on vähän jo parempi, oiskohan se virtsistulehdus menossa itsekseen ohi... kävin kuitenkin antamassa näytteen ja katsotaan mitä lääkärisetä tuumaa.
Selmiina: Mulla alettin endoa epäillä n. pari vuotta sitten kun tehtiin munatorvien aukiolotutkimus ja ne olivat " melkein tukossa" . Kuitenkin nyt 2 vkoa sitten tehdyssä laparoskopiassa ne olivat täysin auki. Sillon kun ne ekan kerran tutkittiin, olin myös jo pyytänyt reseptilääkkeen menkkakipuihin ja pelkästään noiden kahden jutun perusteella gyne sanoi että mulla saattais olla endo. Mutta, meitäkin kehotettiin odottamaan 6-8 kk ja katsomaan tultaisko raskaaksi, ja sen jälkeen pyydettiin varaamaan aika taas ja laparoskopia ois tullut ajankohtaiseksi. Mä en kuitenkaan varannut gyneaikaa kun vasta sitten kun endokivut alkoi haitata elämää ja enemmän, eli tämän vuoden puolella. Laparoskopiaan pääsinkin sitten jo n. kuukauden sisällä. Ja siihenkin oli vähän niinkuin " ehtona" , että jonkinlainen lapsettomuushoito pitäs tehdä lapan jälkeen, muuten ei lapaa tehtäis, koska lapan jälkeen endo kuitenkin usein uusii, ja mun gynen mielestä lapa yksin ei juuri auta raskaaksituloon. Siitä oon kuitenkin eri mieltä, muiden endolaisten kokemusten perusteella. Eli mulle lapa tehtiin ikäänkuin " alustuksena" hormonipistoshoidolle. Nyt kuitenkin, kun endoa oli niin vähän ja mahdollisuudet raskauteen pitäisi olla hyvät, gyneni sanoi että miettikää haluatteko tehdä niitä hoitoja.
Mä kyllä ymmärrän niitä lääkäreitä jotka kehottaa ensin yrittämään raskautta jonkin aikaa. Koska endo usein paranee (väliakaisesti) raskauden aikana. Ja raskaus on toki luonnollisempi ja " helpompi" hoito endolle kuin leikkaus. Mutta jos on esim. kovia kipuja tai ehdottomasti tahdot Selmiina sen laparoskopian niin alat vaan vaatia sitä niin luulis että pääset.
Vilijonkka, ymmärsinkö oikein että olit raskaana kun laparoskopia tehtiin? Luulin että laparoskopia automaattisesti abortoi alkion. Tuliko sulla silloin laparoskopian jälkeen jälkivuotoa, kun olit raskaana? Ja jos tuli niin minkälaista, jos viitsit valottaa...? Mietin vain... mun lapa tehtiin kp 21 ja menkat tuli kyllä ajallaan mutta nää oireet mitä mulla on nyt ollut on ihan kuin raskausoireita. Tai sitten se on se virtsatulehdus. :D Todella ärsyttävää kun mulla on sellainen rakennevika kohdussa joka saattaa tehdä valemenkat vaikka oiskin raskaana. Ihan liian monta turhaa negatestiä on tullu jo tehtyä sen takia kun helposti alkaa miettimään et jos olikin valemenkat. Taidan nytkin vain ihan rauhassa odotella labratuloksia ja ovisoireita... niistähän sen sit näkee mitä tämä olo on.
Mukavaa päivänjatkoa kaikille, mulla meneekin ilta töissä.
Majita kp 12/28 (vasta)
Täällä kp30 eikä vielä ole kuukkelit alkaneet, huomenaamulla siis uusintatestaus ellei sitten vuoto ala sitä ennen. Väsymys vaivaa, muuten tuntuu koko ajan siltä, että nyt lorahti, veskissä siis ravaan ja side on varoiksi pöksyissä - miten niin pessimisti...
Majita: kun sain ajan laparoskopiaan lopetimme yrittämisen ja käytimme kondomia ehkäisynä. Silloin laparoskopia aamuna tein kotona varoiksi testin Clearbluella ja se oli nega. Eli mun ei pitänyt olla raskaana. Jälkivuotoa mulla tuli silloin toimenpiteen jälkeen osastolla tumman punaista verta loraus ja sitten kotona ihan vähän seuraavana päivänä samanlaista tumman punaista. Kuulin, että toimenpiteen jälkeen vuoto voi olla rajuakin, joten mulla oli isot määrät kaikenvahvuisia siteitä varattuna kotiin, mutta tosiaan selvisinkin ihan pikkuhousunsuojilla ja sidevarasto tuli käyttöön vasta sitten kakkosen syntymän jälkeen.
Kun raskaus selvisi oli iso huoli siitä kuinka se jatkuisi. Lisäksi mulla tulehtui navan kohdalla ollut leikkaushaava. Kävin yksityisellä näytillä ja mulle tehtiin ultra rv6+2 ja silloin masussa näkyi 2,5mm alkio, jonka sydän sykki. Sen voimalla jaksoin odottaa laparoskopian jälkkäriin, jossa vauva jo vilkutti ja heilutteli pikkruisia jalkojaan, harmi kun en muista minkä kokoinen hän oli, viikkoja oli silloin muistaakseni 10. Jälkkärin lääkäri koitti tukea ja valaa uskoa siihen, että kaikki menisi hyvin ja lapsi olisi terve hurjasta alustaan huolimatta. Kuten sitten olikin - kakkosemme on iloinen ihana pullea pellavapää :o)
Mukavata torstaita kaikille!!!
Kiitos selvennyksestä, Vilijonkka! Ihanaa että pieni selvisi loppuun asti. Ja toivotaan että ne menkat pysyy nytkin kaukana susta!
Olipa hyvä etten mennyt taas testailemaan, vahvat ovisoireet tuli nimittäin eilen. Ja eilen oli kp 11 eikä 12 niinkuin tuossa jo valehtelin. Töissä alkoi voimakkaat ja tutut kivut oikealla puolella ja limatkin bongasin. Kivut oli vaan sitä luokkaa että kotiutuessa puuhailua ei voinut ajatellakaan, niinkuin mulla yleensä aina. Mutta ne kaksi edellistä päivää meni " nappiin" joten mahdollisuudet ihan hyvät ;) Ja jostain kuulin että siittiöt ovat hedelmöityskelpoisia vasta kun ovat olleet kohdussa olikohan 12 vai 24 tuntia.
Jotenkin vain toivoin että lapan jälkeen ei tällasia kipuja tuliskaan mutta mutta... ehkä nää on normaaleja oviskipuja. Siskolla samanlaisia vaikkei sillä oo koskaan mitään endoepäilystä ollu ja kolmatta lasta odottaa.
Elikäs, kun mulla menkat alkaa aina 14 päivää oviksesta niin tuleepahan ainakin lyhyempi jännäys ;) Nyt siis kp 12/25 (lasken kierron pituuden sen mukaan millon ovis on).
Hei, älkää sitten antako mun tulla hehkuttelemaan jotain oireita jo 5 päivää tai viikko oviksesta... :D Ei vaan yritän nyt unohtaa koko asian (ja juoda ahkerasti greippimehua ja syödä vitamiineja ja kaikkea mahdollista...).
Tuleeko siis useampi ovulaatio vai hä? Mulle suunniteltiin hormonipistoksia jotka stimulois useamman munasolun tonne n. puolen puolen vuoden päähän... mietin vain et jos yhden munskun irtoamisesta tulee noin kipeäksi niin mä varmaan kuolen jos niitä irtoaa monta! :-o
kiitos tsemppauksesta, vaikkakin alavatsaa kipristää välillä menkkamaisesti. Alan olla ihan varma, että täti tulee minä hetkenä hyvänsä :o( vähän väliä käyn veskissä varmistamassa tilannetta. Vieläkään ei ole alkanut, joten edelleen toivo elää :o)
Ovisonnea sinulle, toivottavasti nyt tärppää!
Tulin tänne kurkkimaan kuulumisianne. Vilijonkalla on jännät paikat. Kovin lupaavalta kuulostaa jos haalean plussankin jo sait. Pidän täällä peukkuja sulle!!!!! Rialle kovasti tsemppiä uuteen yritykseen. Toivotaan et tärppää pian uudestaan. Hyvällä ystävälläni oli juuri myös tuulimuna. Mullakin on kyllä pelko siitä, et mitä jos kaikki ei olekaan hyvin. Toisaalta oireita kyllä riittää, joten yritän olla luottavaisin mielin että kaikki on ok. Alkuraskauden ultraan en aio mennä. Mulla on eka neuvola 17.5 ja neuvolan täti lupaili puhelimessa, et voidaan yrittää sydänääniä kuunnella jo silloin.
Paljon tsemppiä ja plussasäteitä teille kaikille++++++++++++Toivottavasti tavataan pian tuolla odotuspuolella!!!
Shannon rv 5+5
hartiat särkee, vatsassa vihloo ja tuhruttaa :o( joten se siitä sitten tällä kertaa. Että pitikin olla taas hätähousu. Harmittaa. Itkettää. Itkettää
:o((
Majitalle clomeista. Ei ne useempaa ovista tee normaalisti. Clomit varmistaa sitä, että munarakkuloita ylipäänsä kypsyy. Mulla näkyi ed. seurantaultrassa kp11 3 hyvää follikkelia. Tosi tärkeetä on,että sitä seurataan, koska " ylireagointi" on mahdollista. Clomit ovat siis pillereitä joita popsitaan kp 3-7 tai 5-9 kai kierron pituudesta riippuen. Mulla lisäksi pregnyl-piikki munista irrottamaan. En usko, että clomit lisää oviskipuja. Jos niitä on ilman clomeja, niin niitä on clomien kanssakin.
Kp:t jossakin päivämäärän mukaisessa päivässä. Tätiä oottelen vappuviikonloppuna to-la eli kai piinistä jo mennään. Oon ollu ihan sikaväsynyt, finnejä pukkaa jo nyt ja ihmeen runsasta valkkaria. Valkkaria oli kyllä viime kierrossakin koko ajan, eikä niitä kuivia päiviä ollenkaan. Paitsi muistaakseni tätipäivä oli muuten kuiva. Tissikipu ei ole vielä alkanut, mutta mieli ollut alakuloinen. Eli ihan normaali viikko ennen tätsyä-fiilis.
Vilijonkalle tsemppiä, me kaikki tiedetään, miltä tuntuu...
Ei se tuhru vielä välttämättä huonoa tarkoita! Niin usein sitä saattaa kuulemma tuhrutella raskauden alussa. Mutta tosiaan täällä tiedetään, miten raskaalta ja vaikealta tuntuu. Kunpa se vaan jatkuis kuitenkin! Ei paljon voi sanoa... Miten tämä nyt tämmöseksi kääntyi? Niin huima plussavoittoinen alku täällä Vilttiketjussa, ei kai se samantien kääntynyt epäonniseksi km-aalloksi. Hui! Mutta, mutta lohtuhalit ja voimaa, kävi miten kävi. Täällä vielä uskotaan, että kuitenkin hyvin!
Oma olo onkin tänään taas väsy ja ankeahko. On ollut koko päivä menoa paikasta toiseen, joten nyt on olo ihan väsy. Ja ei meillä tärppiä tässäkään kuussa (tuskin missään muussakaan), näin uskon taas. Nimittäin se ovis oli luultavasti sittenkin vasta eilen, koska lämmöt nousi vasta eilen illalla ja iltapäivällä kipuili kovaa. Joten enpä usko, että maanantaiset simpat siellä enää on ollut.... Tuntuu taas niin turhalta tämä touhu!
Tänään yhdessä kerhossa oli 4kk:n ikäinen vauva, meidän poju ihaili ja ihmetteli sitä koko ajan. Sit sanoi että tahtoo meille vauvan. Huh, huh, mulla tommonen riipaisee niin sydämestä... Taas on olo, että mitä tässä pitäis tehdä. Hakisko jotain töitä vai jatkaisko kotona vaan?? Vai mitä ihmettä? Ei me sitä pikkukakkosta ennen pojun 3-vuotispäivää saada, joten sit tippuisin (jos joskus se kakkonen saatais) niin minirahalle... Nää on taas näitä mietintöjä... Ei yhtään auta, vaikka kuinka miettis, sitä plussaa vaan odottaa....
ei enää turhua vaan nyt vuotaa jo ihan kunnolla, silti aamulla testasin vielä kun oli se varmistustesti kaapissa valmiina, ostin sellaisen pregent pen -testin - haalea viiva siihenkin tuli... mutta vuodosta päätellen oliskos tämä nyt sellainen kemiallinen raskaus vai valemenkat, jotka muistuttavat tosin ihan normaaleja menkkoja ilman kipuja??? En taida kyllä elätellä toiveita vaan heitän viltin kehään tämän kierron osalta..
Mukavaa takatalvista torstaita kaikille ja kiitos tsemppauksesta - olette kaikki ihania :o)
" Mukavaa takatalvista torstaita kaikille ja kiitos tsemppauksesta - olette kaikki ihania :o)"
Tänäänhän on jo perjantai, joten mukavaa takatalvista perjantaita sitten :o))
Miten onkin ihan syksyinen ilma, ainakin täällä eteläisessä Suomessa.
Vapaapäivää tässä viettelen, piti pitää tänään kunnon siivouspäivä, mut ilma kun on noin huono, niin totesin heti aamulla et ei voi edes viedä mattoja ulos, heh,heh, hyvä tekosyy.
Täällä menossa kp 33/32-36 ja piinailu jatkuu. Tosin ovis taidettiin missata, en tikuttanut, joten nyt ihan tuuripelillä mentiin.
Tosin viime syksynä ( joka päätyi km:oon ) tärppäsi ilman tikuttelua.
Nää on näitä ikuisia mietiskelyjä...
Olin jo päättänyt lopettaa kaikki laskeskelut ja ovispongailut ja kaikki mitä niitä nyt onkaan jutut. Hyvin onnistui, kunnes tulin taas tänne sivuille VÄHÄN tiirailemaan.
Ja kuinkas ollakaan taas lasketaan ja kuulostellaan jne.
Varmaan tuttu tunne moille ketä täällä pyörii.
Onhan tää ihan jännää " hommaa" , mut aikansa kutakin, sais jo tapahtuakin jotain.
Hauskaa viikonloppua kaikille!
Tiedän kyllä miltä tuntuu kun testailee haamuja ja vuotoa tulee... ei voi saada minkäänlaista varmuutta ja se ei oo kivaa. Valemenkoistahan usein sanovat että ne on kivuttomat. Mutta toisaalta, mulla kun oli kemiallinen raskaus, se " keskenmenovuoto" oli kivuton. Sun ei varmaan auta ku odottaa ja testailla myöhemmin ja katsoa vahvistuuko viiva. Täällä toivotaan parasta!
Selmiina, simpat voi elää viisikin vuorokautta joten älä heitä kirvestä kaivoon! Kyllä teille vielä vauva tulee. Tuo on varmaan tosi riipaisevaa kun oma poika sanoo noin. Voin kuvitella, vaikkei lapsia ookaan.
Omasta navasta ei sit juuri ookaan mitään kerrottavaa... paitsi et laskin vielä toisenkin kerran kierron päivät väärin, nyt on siis kp 13/24. Niinköhän siinä kävi et munki kierrot lyheni lapan jälkeen niinku moni muukin on kertonut. Kun ovis tuli niin aikaisin... Mä odottelen postista Vitamore Total valmisteita. Kannattaa googlettaa jos kiinnostaa. Se on valmiste johon on yhdistetty kaikki " hedelmällisyysrohdot" , pitäs auttaa hormonivaivoihin ja hedelmällisyyteen... saapa nähdä auttaako.
Täällä menossa kp29/27-38, sormet ja varpaat ristissä nimittäin aamulla Pregent Stickissä näkyi haalea plussa...vielä en uskalla kuitenkaan iloita. Kerran sain kp29 aamulla apteekin omalla vahvan plussan ja silti alkoi saman päivän iltana vuoto. Joten nyt vain odotellaan...mutta herkällä tuulella olen - itku silmässä nytkin. Voi kun tällä kertaa onnistaisi oikeesti en jaksaisi taas pettymystä.
Minä olen konttorirotta, taloushallinnon puolella - vaikkei matikkapäätä ole ollenkaan jotenkin vaan mutkien kautta tänne ajauduin :o)
Ihanaa ja aurinkoista keskiviikkoa kaikille ja plussaonnea piinailijoille!!