Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puoliso ei laihdu millään. - Kehtaanko jättää?

Vierailija
28.01.2018 |

Meillä on kaksi yhteistä lasta. Taaperoita kummatkin. Raskauden aikana vaimo lihoi 25kg. Söi kahden edestä ja mässäilee tänä päivänäkin vielä makeaa ja muuta roskaruokaa. Saattaa vetää viikolla yksin yhden suklaalevyn ja eilenkin piti hakea hampurilainen. Olen sanonut hänelle, että jos hän ei laihduta, niin jätän hänet . Olen antanut aikaa kuntoilulle ja kannustanut liikkumaan, mutta mikään ei auta. Vaimo painaa 80 kg tällä hetkellä. Ennen painoi 55 kiloa. Mitä ihmettä teen?

Kommentit (323)

Vierailija
81/323 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö tajua oikeasti että ap on nainen? Sama nainen joka päivästä toiseen rustailee näitä vaimo"provojaan" (mistä pitäisi provosoitua?)

Vierailija
82/323 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/323 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on nainen

Niin on, itsestään surullisen epävarma NUORI nainen, joka itse pelkää lihomista kuin ruttoa, ja sitten tämä pelko ja epävarmuus kanavoidaan haukkumalla yllätys yllätys: toisia naisia, jotka ovat lihoneet. Saa ap kuvitella olevansa ainakin niitä lihavia parempi.... Säälittää jos ulkonäkö ja paino ovat ainoat asiat joilla voi elämässä päteä.

Ymmärrän miksi tämä tuli sinulle mieleen. Mutta lupaan, takaan suorastaan, että enemmän niitä tällaisia selittäviä miehiä (aidot tapaukset + trollit, mutta kumpaa tahansa erikseen myös) on kuin naisia. 

Vierailija
84/323 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö tajua oikeasti että ap on nainen? Sama nainen joka päivästä toiseen rustailee näitä vaimo"provojaan" (mistä pitäisi provosoitua?)

Provoja toki mutta mistä tiedät että ap on nainen? Onko paljastunut jostain aiemmin?

Vierailija
85/323 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kaksi yhteistä lasta. Taaperoita kummatkin. Raskauden aikana vaimo lihoi 25kg. Söi kahden edestä ja mässäilee tänä päivänäkin vielä makeaa ja muuta roskaruokaa. Saattaa vetää viikolla yksin yhden suklaalevyn ja eilenkin piti hakea hampurilainen. Olen sanonut hänelle, että jos hän ei laihduta, niin jätän hänet . Olen antanut aikaa kuntoilulle ja kannustanut liikkumaan, mutta mikään ei auta. Vaimo painaa 80 kg tällä hetkellä. Ennen painoi 55 kiloa. Mitä ihmettä teen?

Minä painoin tuon 55kg ollessani 20v ja eilen vaaka näytti 80kg. Ei 80kg tarkoita vielä valtavia määriä läskiä. Se näkyy lähinnä jenkkakahvoina ja vähän kasvaneena mahamakkarana, joten äläpäs nyt liioittele vaimosi kohdalla. Toki sitä ylimääräistä rasvaa on kropassa, mutta se on kerääntynyt tasaisesti joka paikkaan. Hänen täytyy olla vietävän lyhyt, että olisi oikeasti läskin näköinen. Sen keventämisen täytyy lähteä vaimostasi, mutta jos alat erolla uhkailla niin haloo. 55 kiloon hän ei tuskin tulee pääsemään. On kova työ päästä vaikka 70kiloon, mikä kyllä on ihan realistinenkin. 

Vierailija
86/323 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo sinun arvoistasi ja mitä haluat opettaa lapsillesi.

Vierailija
87/323 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokonainen suklaalevy viikossa. Pahoittelen, että nauroin. 

Ymmärrän tietenkin, että olet huolestunut vaimosi terveydestä. Näen usein miehiä, jotka tekevät sopivan mittaisia työpäiviä, huolehtivat perheistään ja kodista, liikkuvat perheen kanssa, eivät tupakoi tai käytä alkoholia. Tarkemmin ajateltuna en ole koskaan nähnyt tuollaisia miehiä... :D

Niinpä. En kyllä pitäisi suklaalevyå per viikko paljona.

Vierailija
88/323 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että herkuttelu loppu nyt ja läskit lähtee. Alatte käydä yhdessä viikoittain pari kertaa lenkillä. Et vie vaimoasi minnekään pikaruoka paikkaan, et hae hänelle mitään. Etkä päästä karkkihyllylle kaupassa.

Ajattele lapsiasi. Vaimo näyttää huonoa esimerkkiä. Lapsikin tulee tolla menolla lihavia.

Vierailija
89/323 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te ulkonäön palvojat: kuvitelkaa että puolisonne sairastuisi vakavasti ja joutuisi esim.kortisonikuurille ja lihoisi vaikka 30 kiloa. Jättäisittekö sittenkin jos ei ole enää puoleensavetävä? Ei ihme että eroja tulee kuin sieniä sateella kun ulkonäkö tuntuu olevan parisuhteissa kaikki kaikessa...

Just joo. Eiköhän se kortisonin aiheuttama lihominen ole vähän eri juttu. Sehän lähtee kun lääkitys lopetetaan. Siis 100% ellei ole samalla syönyt itseään muodottomaksi.

Sairaus on ihan eri asia kuin se että nuori terve nainen syö itsensä sotanorsuksi. Miksi on halunnut ne lapset jos on niin onneton niiden ja miehen kanssa?? Suu kannattaa avata (ei ruokaa vaan ) juttelua varten ja selvittää mikä mättää ennen kuin on syönyt terveytensä ja parisuhteensa.

Ymmärrän ap:ta oikein hyvin. Mulle (ja ilmeisesti mun kaikille ystäville ja tutuillekin) on itsestäänselvyys että omasta hyvinvoinnista pidetään huolta, osana tähän liittyy se että pysytään normaalipainossa ja liikutaan sen verran että sekin suht kiinteänä. Eikä kyse ole ulkonäkökeskeisyydestä vaan tietynlaisesta puolison ja itsensä arvostamisesta.

n57v

Vierailija
90/323 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin jostain tutkimuksesta että pariskunnat alkavat elämään ja liikkumaan terveellisemmin jos he tekevät sen yhdessä. Miksi olet toope ja vain avaat päätäsi naisellesi? Raahaa hänet 2-3 kertaa viikossa salille niin johan rupeaa kilot karisemaan. 

Vierailija
91/323 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrätys kirjoitti:

Suomivaimo lihosi palleroksi kun synnytti lapsen. 10v "yritti" laihduttaa, sen jälkeen laitoin kiertoon ja otin Aasialaisen. Synnytti ja laihtui hetkessä alle normipainonsa. Oho. Ja nyt neiti Johtajatar jo takaisin töissä pirteänä ja kauniina. Wau. Ilmankos ostin hänelle taas uuden kultasormuksen tänään. Ansaitsee myös 3 x mitä Suomivaimo jaksoi lyllertää töihin.

Mutta voi niitä vaimo raukkoja millaisen idiootin kanssa ovatkaan erehtyneet menemään naimisiin. Toivottavasti uusi vaimo huomaa tämän pian ja etsii jonkun fiksumman.

Vierailija
92/323 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kaikki kommentoijat täällä seksittömissä suhteissa vai mikä on? Mulle on ainakin tärkeää, että mieheni näkee mut yhä viehättävänä ja haluttavana naisena, ei vain ystävänä. Hyvin hoikasta olen toki lasten myötä muuttunut normaalihoikaksi, enkä sitä harmittele, ei mieskään ainakaan ääneen. Rakastan juoksemista, juoksisin ilman miestäkin. Mut yksi motivaattori on se, miten mieheni mua katsoo kun olen kunnossa.

Ei seksuaalisuus ole mikään älyllä kontrolloitava voima vaan eläimellinen vietti, sen joko hyväksyy tai sitten ei. Kultakin on vuosien varrella (täyttää muuten 15, tää meidän pinnallinen rakkaus) säilyttänyt sporttisuutensa. Jättämisellä uhkailu ei ole viisasta, mut ap on varmaan aika neuvoton tilanteessa.

Liityn samaan neuvoon edellisten kanssa: lähtekää liikkumaan yhdessä, ja älä vaan mässytä herkkuja vaimon vieressä tai tuo niitä kotiin. Lasten kanssa voi ulkoilla, pelata palloa jne. Jos käy niin että motivaatiota ei ole, ei ero ole huono ratkaisu. Eikä siinä ole pahiksia, haluatte silloin eri asioita elämältä.

Ajatteletko sinä, että hoikkuus on jotenkin universaali ja ajaton kauneusihanne? Kannattaa ajatella uudestaan, tai käydä vaikka vähän tuolla maailmalla, niin saattaa silmätkin vallan aueta.

Eli rautalangasta, kun sitä varmasti tarvitset: seksikkyys tai seksielämä ei ole kiloista kiinni, jos ei sen anna olla kiloista kiinni.

Vierailija
93/323 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrätys kirjoitti:

Suomivaimo lihosi palleroksi kun synnytti lapsen. 10v "yritti" laihduttaa, sen jälkeen laitoin kiertoon ja otin Aasialaisen. Synnytti ja laihtui hetkessä alle normipainonsa. Oho. Ja nyt neiti Johtajatar jo takaisin töissä pirteänä ja kauniina. Wau. Ilmankos ostin hänelle taas uuden kultasormuksen tänään. Ansaitsee myös 3 x mitä Suomivaimo jaksoi lyllertää töihin.

Ja sitten sä heräsit, ja kalsareiden etumuksessa oli märkä läntti.

Vierailija
94/323 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä ymmärrän, että puolison lihominenja löysä elämäntapa on ällöttävää ja ihan hyvä syy erota. Ei pelkästään se ulkomuoto, mutta juuri se yleinen löysyys - maataan sohvalla ja syödään. Jos toinen on liikunnallinen, ei pariskunnalla paljonkaan yhteistä voi olla!

Vierailija
95/323 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauskiloista, mulla kolme lasta, jokaisessa raskaudessa tullut se reilu 20 kiloa lisää painoa. Kahdessa ekassa kilot lähti itsekseen puolessa vuodessa, ilman sen kummempaa työtä, ikää oli reilusti alle 30.

Kolmannen kohdalla alkoi kolmekymppiä lähestyä ja raskauskilot todella jumahti, eivätkä ole lähteneet, ihan sama miten terveellisesti olen syönyt ja liikkunut jne.

Selkeä aineenvaihdunnan hidastuminen aiheuttaa sen että vaatisi hurjasti työtä että pääsisi nuoruuden mittoihin, kolmen lapsen kanssa arkea pyörittäessä ei sellaiseen panostukseen ole resursseja, toki ulkoillaan ja lenkkeilen, uin välillä, yritän huolehtia ruokavaliosta mutta sellaiseen puristukseen ei ole voimavaroja mitä painon kuriin saaminen vaatisi. Luulen että yli kolmekymppisenä lapsia saaneilla voi aika monella olla sama juttu, paino alkaa siinä iässä helposti nousta muutenkin, siihen raskauskilot lisänä niin ylipaino on kasassa.

Vierailija
96/323 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaat XL-kokoisen paffilooran ja sitten toisen kokoa x, pakkaat XL-looraan ne kersat (muista tehdä ilma reikiä !) ja pyöräytät rusetin päälle ja sitten siihen toiseen looraan laitat sen muijan releet & kamppeet. Sitten nosta sekä että kartanolle ja sanot sille tulevalle Ex-muijallesi että soon loppu NY ! ULOS!!!!!

Vierailija
97/323 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apn rakkaus hävisi läskin sisään ja löytyy kun läskit poissa?

Mites, onko vanheneminen sallittua?

Onko vanheneminen itseaiheutettua??

Vierailija
98/323 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kierrätys kirjoitti:

Mutta voi niitä vaimo raukkoja millaisen idiootin kanssa ovatkaan erehtyneet menemään naimisiin. Toivottavasti uusi vaimo huomaa tämän pian ja etsii jonkun fiksumman.

Todellakin. Vain äärimmäisen hirveä ihminen puhuu entisestä kumppanistaan noin rumasti.

Vierailija
99/323 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa ettei vaimo enää välitä susta,olet itsestäänselvyys hänelle

Vierailija
100/323 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apn rakkaus hävisi läskin sisään ja löytyy kun läskit poissa?

Mites, onko vanheneminen sallittua?

Onko vanheneminen itseaiheutettua??

Sitä ei ole kukaan vielä kehdannut minun kuulteni väittää. Mutta ootas, kun ruvetaan puhumaan kaikista niistä vanhuuden merkeistä jotka siitä tekee vähemmän viehättävää, niin kyllä on heti itseaiheutettua. Ohenevat hiukset johtuu siitä että oli nuorena pinnallinen ja käsitteli hiuksiaan. Rypyt johtuu epäterveellisestä ruokavaliosta, liiasta sokerin syönnistä, laihduttamisesta, liiasta auringonotosta, millon mistäkin. Selluliitti on ihmisen oma valinta. Se, että vanhemmiten lihoo varsinkin on puhdasta laiskuutta! Ikääntyvät naiset on milloin homssuisia, milloin mammamuotia seuraavia, milloin yrittävät näyttää ikäistään nuoremmalta ja se on niin noloa kun siinä epäonnistuu.

Ihme tarve on yllättävän monilla moralisoida toisten ulkonäköä. Kai siinä rationalisoidaan sitä, että kun itse inhoaa rumuutta, ja ymmärtää itsekin että se on pinnallista eikä mikään peruste toisen tuomitsemiseen, niin sitten keksitään joku syy miksi rumuus on aina itseaiheutettua ja kertoo ihmisen huonoudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi