Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puoliso ei laihdu millään. - Kehtaanko jättää?

Vierailija
28.01.2018 |

Meillä on kaksi yhteistä lasta. Taaperoita kummatkin. Raskauden aikana vaimo lihoi 25kg. Söi kahden edestä ja mässäilee tänä päivänäkin vielä makeaa ja muuta roskaruokaa. Saattaa vetää viikolla yksin yhden suklaalevyn ja eilenkin piti hakea hampurilainen. Olen sanonut hänelle, että jos hän ei laihduta, niin jätän hänet . Olen antanut aikaa kuntoilulle ja kannustanut liikkumaan, mutta mikään ei auta. Vaimo painaa 80 kg tällä hetkellä. Ennen painoi 55 kiloa. Mitä ihmettä teen?

Kommentit (323)

Vierailija
121/323 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän mun koulutukseni tai hiustyyli nyt liittyy aiheeseen.

Olen muuten kalju etteiihan osunu. oikea Ap

Tämä. Olet niin tyhmä ettet ymmärrä omaa typeryyttäsi.

Vierailija
122/323 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju mies on täydellinen turn off. Siitä vaan toiselle kierrokselle. 😬

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/323 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisten ketjujen myötä ymmärrän, miksi nykyisin erotaan niin paljon. Jos sitoutuminen on sidoksissa painoon tai ulkonäköön tai johonkin muuhun yksittäiseen asiaan, ero tulee ihan varmasti elämän aikana. Asiat muuttuvat aina.

En aina jaksa ymmärtää, mikseivät ihmiset halua kasvaa ja kehittyä toistensa kanssa. Sitoutua läheisiin ihmisiinsä.

Vierailija
124/323 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakkaa sitten vaikka tattiin

Vierailija
125/323 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jättänyt miesystäväni ylipainon takia, tai se oli osasyy sille. Seksiin paino ei vaikuttanut niinkään, mutta moneen muuhun arkipäiväiseen asiaan kyllä. Henkisten ongelmien takia ylipainoinen pn käytökseltään vähän kuin alkoholisti.

Vierailija
126/323 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lihoin 10kg eikä ne sulaneet vaikka imetin, oli stressiä, mielialanvaihteluita ja näin puolison vain kelan luukkuna. Sitten menin töihin, työnteko maistui Ihan eri tavalla kuin hetket kotona lapsen kanssa seinien sisällä 1,5v, laihduin ja puhuttiin kaikki parisuhteen ongelmat auki, sekä osasin nähdä viat myös itsessäni ja opin tuntemaan itseni.

Olin epätoivoinen ilman tukea ja en voinut puhua kenenkään kanssa ennen kuin olin jo eroaikeissa miehen tietämättä mitään. Nyt seksikin on aivan eri tasolla ja puhutaan avoimesti ja mies on oppinut kuuntelemaan turhanpäiväsyyksiä ja tunteita. Nyt kun olen saanut avautua ja elää duunariperhe-elämää niin kumpaakin kiinnostaa seksi Ihan eritavalla (esim. Kokeiltu ja tehty villejäkin uusia asioita) ja muutkin asiat ovat balanssissa ja painokin reilu 15kg matalampi kuin ennen raskautta. Yhteiset tulevaisuuden haaveet ja menneiden hyvien hetkien muistelu luo meille myös tunteen että toinen on se oikea <3

Vierailija
127/323 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paino ei putoa liikkumalla, vaan ruokavaliomuuroksella.

Totta, mutta liikunta on terveellistä ja lisäksi tuo kroppaan sitä usein toivottua kiinteyttä ja koko olemukseen uudenlaista ryhtiä.

Kumpaakin siis tarvitaan.

Vierailija
128/323 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaan ylensyömästä heti, kun sinä lakkaat mäkättämästä.

Mene sterilisaatioon, jotta minä saan jättää hormonit nielemättä. Ehkä sitten minunkin elinpiirini levenee muun kuin lastenhoidon ja paskan olon ulkopuolelle.

Ja sinä olet syy sille, miksi vain syön. Olen onneton. Sinä olet täysi ku**pää.

Et näe muuta kuin oman napasi ja oletat, että minä olen täällä palvelemassa sinua ja täyttämässä sinun tarpeesi. Minun tarpeillani ei ole niin väliä sinulle, joten syön suruuni.

Jättäisin sinut itse, jos en tarvitsisi apuasi lasten kanssa ja minulla olisi vielä toivoa, että olisit se ihana tyyppi, johon rakastuin.

Vierailija
129/323 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai jätät hänet. Muista jättää hänelle lapsi tai lapset.

Minulle kävi samoin. Mies osoittautui luonnehäiriöiseksi ja jätti yksin selviytymään lapsen kanssa. Lihoin 25 kg. Erosimme. Minä aloin laihtumaan ja löysin mieleiseni työuran. Miehiä parveili ympärillä vaikka millä mitalla kunnes poimin parhaan päältä. Hän rakastaa minua ja lastani ehdoitta.

Ulkokuoreni perään tuijottanut ex yritti ensin ruikuttaa takaisin ja on nyt kuulema juossut naisten perässä baareissa. Hän on lihonut ainakin 30 kg, alkanut juomaan ja kaipaa kuulema perhettään. Lapsestaankin vieraantui.

Joten eroa ihmeessä. Naisesi on ansainnut sellaisen parisuhteen jossa häntä rakastetaan ehdoitta. Minäkin olen tosi onnellinen siitä että pääsin exästä eroon ja nyt on uusi ihana mies kainalossa jonka kanssa lenkkeillään ahkerasti yhdessä. :)

Heh..heh... Jospa olisit panostanut samalla tavalla ulkomuotoosi ja suhteeseesi ollessasi aviossa, niin eroa ei olisi tullutkaan. Kumma kun silmät aukeavat vasta eron jälkeen omaan itsekeskeisyyteen ja välinpitämättömyyteen, ja vasta eron jälkeen panostetaan ulkomuotoonkin. Onko kysymys siitä, että nimenomaan halutaan puolison häipyvän, että pääsee vaikkapa sinne naisten seksiparatiisiin AIDS Ghanaan hoonattavaksi. Toisen osapuolen syyllistäminen ainakin hallitaan.

Vahingonilo paistaa läpi vuodatuksestasi, mutta varo ettei vielä omaan nilkkaan kopsahdaRatsastaja, kun uusi kulta kyllästyy sinuun..

Vierailija
130/323 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastaja raju sulta menee taju kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle kävi samoin. Mies osoittautui luonnehäiriöiseksi ja jätti yksin selviytymään lapsen kanssa. Lihoin 25 kg. Erosimme. Minä aloin laihtumaan ja löysin mieleiseni työuran. Miehiä parveili ympärillä vaikka millä mitalla kunnes poimin parhaan päältä. Hän rakastaa minua ja lastani ehdoitta.

Ulkokuoreni perään tuijottanut ex yritti ensin ruikuttaa takaisin ja on nyt kuulema juossut naisten perässä baareissa. Hän on lihonut ainakin 30 kg, alkanut juomaan ja kaipaa kuulema perhettään. Lapsestaankin vieraantui.

Joten eroa ihmeessä. Naisesi on ansainnut sellaisen parisuhteen jossa häntä rakastetaan ehdoitta. Minäkin olen tosi onnellinen siitä että pääsin exästä eroon ja nyt on uusi ihana mies kainalossa jonka kanssa lenkkeillään ahkerasti yhdessä. :)

Heh..heh... Jospa olisit panostanut samalla tavalla ulkomuotoosi ja suhteeseesi ollessasi aviossa, niin eroa ei olisi tullutkaan. Kumma kun silmät aukeavat vasta eron jälkeen omaan itsekeskeisyyteen ja välinpitämättömyyteen, ja vasta eron jälkeen panostetaan ulkomuotoonkin. Onko kysymys siitä, että nimenomaan halutaan puolison häipyvän, että pääsee vaikkapa sinne naisten seksiparatiisiin AIDS Ghanaan hoonattavaksi. Toisen osapuolen syyllistäminen ainakin hallitaan.

Vahingonilo paistaa läpi vuodatuksestasi, mutta varo ettei vielä omaan nilkkaan kopsahdaRatsastaja, kun uusi kulta kyllästyy sinuun..

Ahhah;D kyllä se olet kuule sinä jota jostain syystä kyrsii:P Ja hyvä etten panostanut ensimmäiseen suhteeseen kun kerran löysin paremman;)

Vierailija
131/323 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään saa laihtumaan pelottelemalla ja uhkailemalla. Tukemalla ja kannustamalla voit onnistuakin. Viittaisi jonkinlaiseen masennukseen puolisollasi. Tuntee varmasti itsensä tosi inhotuksi taholtasi ja masentuu vaan lisää.

Vierailija
132/323 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös vaimo on lihonut nelivuotisen suhteen aikana yli 20kg eikä loppua näy. Lapsia ei onneksi ole eikä taida tällä menolla tullakaan. Sama ihminen hän silti on, mutta en enää halua häntä fyysisesti. Läski ei vaan sytytä. En itsekään ole täydellinen Adonis, mutta harrastan viikottain liikuntaa ja yritän edes syödä terveellisesti ja pitää jossain määrin itsestäni huolta.

En voi käsittää sitä itsehillinnän puutetta, kun ihminen mättää pussikaupalla herkkuja naamariin ja suklaalevy päivässä menee kevyesti. Ei suostu hoitoon eikä terapiaan, olen yrittänyt kannustaa lenkille ja salille, mutta liikuntaharrastukset jää aina parin kerran jälkeen. En halua olla pinnallinen, mutta ei tämä ihan sitä ollut mistä haaveilin. Tunnen itseni lieroksi, jos hylkään toisen hankalassa elämäntilanteessa, mutta ei minusta ole mihinkään kämppissuhteeseenkaan.

Vierailija
133/323 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä myös vaimo on lihonut nelivuotisen suhteen aikana yli 20kg eikä loppua näy. Lapsia ei onneksi ole eikä taida tällä menolla tullakaan. Sama ihminen hän silti on, mutta en enää halua häntä fyysisesti. Läski ei vaan sytytä. En itsekään ole täydellinen Adonis, mutta harrastan viikottain liikuntaa ja yritän edes syödä terveellisesti ja pitää jossain määrin itsestäni huolta.

En voi käsittää sitä itsehillinnän puutetta, kun ihminen mättää pussikaupalla herkkuja naamariin ja suklaalevy päivässä menee kevyesti. Ei suostu hoitoon eikä terapiaan, olen yrittänyt kannustaa lenkille ja salille, mutta liikuntaharrastukset jää aina parin kerran jälkeen. En halua olla pinnallinen, mutta ei tämä ihan sitä ollut mistä haaveilin. Tunnen itseni lieroksi, jos hylkään toisen hankalassa elämäntilanteessa, mutta ei minusta ole mihinkään kämppissuhteeseenkaan.

Ei sinulla kyllä ole mitään vastuuta aikuisesta ihmisestä. Sinun paikallasi alkaisin jo katsella vehreämmille niityille...

Vierailija
134/323 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse tuollainen muodottomaksi lihonut nainen ja sanon, että jätä vaan. Asia ei tule muuttumaan ikinä. Kun ihminen kerran lihoo monta kymmentä kiloa niin keho pyrkii aina takaisin siihen maksimipainoon. Siitä poispysyminen on kokopäivätyö ja itse ainakin ennemmin rentoilen ja syön suklaata. Ei ole mahdollista että vaimosi ilman todellista motivaatiota jotenkin vähitellen laihtuisi 25 kg.

Puppua. Ei normaalikunnossa oleminen vaadi järjettömiä ponnstuksia. Toki työtä ja itsekuria. Mutta ei mitenkään päivittäin edes.

Sairaudet ja tällaiset on syytä jättää tästä pois. Mutta jos niitä ei ole niin se on vaan laiskuutta.

Meillä vaimon kanssa kumpikin pitää huolta itsestään. Niin vartalosta ja myöskinvaatteiden osalta.

Ei reikäisiä olohousuja, t-paitoja tai sukkia.

Ja ei ole mitään itudieettejä sun muita. Voita ja kermaa menee, sekä karkkeja sun muuta herkkua. Ei niitä kuitenkaan edes tee mieli niin usein kun pitää itsestään fyysisesti huolta.

Se on sitä toisen kunnioittamista myöskin tuo ulkonäköseikka. Kummasti tuo seksielämäkin ollut erittäin virkeää vuosikaudet ;-)

Minä en arvostele kadulla ylipainoisia, koska en voi tietää lihavuuden taustoja.

Mutta jos laiskuuttaan minulle puolustelee reilua ylipainoa niin ei minulta hirveästi sympatioita heru.

Vierailija
135/323 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kaksi yhteistä lasta. Taaperoita kummatkin. Raskauden aikana vaimo lihoi 25kg. Söi kahden edestä ja mässäilee tänä päivänäkin vielä makeaa ja muuta roskaruokaa. Saattaa vetää viikolla yksin yhden suklaalevyn ja eilenkin piti hakea hampurilainen. Olen sanonut hänelle, että jos hän ei laihduta, niin jätän hänet . Olen antanut aikaa kuntoilulle ja kannustanut liikkumaan, mutta mikään ei auta. Vaimo painaa 80 kg tällä hetkellä. Ennen painoi 55 kiloa. Mitä ihmettä teen?

Ei tämä ole provo. Tämä on vitsi. Minä tämän aloitin. Kirjoitin tyhmimmän vitsin jonka suinkin saatoin keksiä (keksin tämän koska tuolla on toinen keskustelu "Puoliso ei laihdu millään. - Kehtaanko jättää?"). En minä sille mitään mahda että omituiset ihmiset ottivat vitsin tosissaan ja alkoivat riidellä asiasta. Jo monta kertaa olen tehnyt tänne mahdollisimman tyhmän vitsi-aloituksen, ja jo monta kertaa ihmiset ovat ottaneet vitsini tosissaan ja alkaneet keskustella siitä. En voi käsittää... mikä teitä ihmisiä vaivaa? Kuinka voitte ottaa vakavasti ainuttakaan keskustelua tällä koko av-palstalla? Kuinka pihalla te voitte olla? Ihan kaikki keskustelut täällä ovat typeriä vitsejä! Itse voisin seurustella rankasti alipainoista tai rankasti ylipainoista ihmistä, mutta av-palstalaista en kyllä ikimaailmassa seurustelisi! Minun vaimoni saa olla minkä painoinen hyvänsä, mutta minun vaimoni ei saa olla totaali-idiootti! -AP

Vierailija
136/323 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näiden tarinoiden opetus jää minulle epäselväksi.

Sinä ja miehesti toimitte tismalleen samalla tavalla. Ulkonäön ollessa kohdillaan katsotte normaalipainoisen ja hyvännäköisen kumppanin.

Tuijotat itse ulkokuoren perään samalla tavalla kuin ex-miehesikin, ja luulenpa ettei lenkkeilevä nyksäkään katselisi lihomista kovin kauaa.

Vierailija
137/323 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppa kuntoon on nuppi kuntoon kirjoitti:

Se on sitä toisen kunnioittamista myöskin tuo ulkonäköseikka.

Sinulla ei ole mitään käsitystä mitä sana "kunnioitus" tarkoittaa.

Vierailija
138/323 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä kyrsisi.?

Kaltaisesi eronneet ja karanneet, itsensä timmiin kuntoon laittaneet olette elämän suola ja pippuri.

Mikä parasta uusia tulee markkinoille jatkuvasti, joten valinnanvaraa on, jos entiset rupsahtavat, niinkuin tapana on, kun elämä alkaa tuntua liiaan turvalliselta.

Tietysti vaatii myös mieheltä tyylitajua ja vaivaa, että homma pelaa.

Vierailija
139/323 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi käsittää... mikä teitä ihmisiä vaivaa? Kuinka voitte ottaa vakavasti ainuttakaan keskustelua tällä koko av-palstalla? Kuinka pihalla te voitte olla? Ihan kaikki keskustelut täällä ovat typeriä vitsejä! Itse voisin seurustella rankasti alipainoista tai rankasti ylipainoista ihmistä, mutta av-palstalaista en kyllä ikimaailmassa seurustelisi! Minun vaimoni saa olla minkä painoinen hyvänsä, mutta minun vaimoni ei saa olla totaali-idiootti! -AP

Vierailija
140/323 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mikä neuvoksi? Vaimoni tuhoaa terveyttään mässäämällä ja keräämällä ylipainoa"

- olet pinnallinen sika! Sisin ratkaisee, ei paino!

"Mikä neuvoksi? Mieheni on kiva mutta en tykkää käyttää korkkareita etten näyttäisi pidemmältä kuvissa"

- järkevä kriteeri, go girl, etsi pidempi mies!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän