Nyt loppui neuroleptien käyttö mun osalta!
Käyttäkööt hoitajat ja lekurit itse lääkkeensä. Mulle riitti!
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Lääkärit ja hoitajat eivät ikinä käyttäisi neuroleptejä. Ei, vaikka sairastuisivat itse psykoosiin.
Niin minäkin veikkaan.
Kyllä lääkärit ja hoitajat syövät neuroleptejä. Niitäkin pitää syödä oikealla tavalla mutta se oikea tapa on ammattisalaisuus.
Potilas on sairaudentunnoton, tehdään m1 lähete.
Vierailija kirjoitti:
Ja paskat tehdä! Nykyään ei osastolle laiteta vasta kun on kunnolla sekaisin.
Mielenkiintoinen keskusteluketju mutta harmi kuin 3/3 kommentin jälkeen tulee epäselvää tekstiä
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen keskusteluketju mutta harmi kuin 3/3 kommentin jälkeen tulee epäselvää tekstiä
Unohdin kirjoittaa että syön itsekkin neuroleptejä, kohta syön taas, joka ilta, ruoka odottaa ja lääkkeet
Vain otettu lääke auttaa. Jos ei auta, niin uutta lääkettä sen tilalle pyytämään.
Vierailija kirjoitti:
En ole sairaudentunnoton, olen vain lääkekielteinen.
Vierailija kirjoitti:
Hffjkjtty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kokeillut ikinä lääkettä hoitajien ja lääkärien ammattisalaisuuden reseptillä?
Tuskin siitä on kenellekään haittaa, jos mun todellisuudentaju alkaa ajoittain lipsua. En ole vaaraksi kenellekään. Sitten jos tulee jotain, otan kuuriluontoisesti lääkettä. Ei sitä koko aikaa tarvi loppuelämäänsä syödä.
Voi miten kivasti kuulostaakin neuvola-a kan kirjoittamalta törkytekstiltä,jonka kumosivat välittömästi psykiatrian ylilääkäri sekä oma hoitajani, jotka olivat kanssani asioineet vuosia. Tuohon "sairaudentunnottomuuteen" neuvolahu..ra lisäsi, että on "vakavasti mielisairas". Olisin voinut tehdä rikosilmoituksen ja tuhota tuon ihmisen uran,mutta koska juristini oli ku settaja, enkä tiennyt lainsäädännöstä/oikeuksistani vielä tuolloin, asia jäi silleen ja sama leh m ä saa yhä edelleen palkkaa perättömistä lasuistaan,jos asiakkaan naama ei miellytä.
Sellaista se on, siellä Lohjan terveydenhuollon suunnassa. Terkkuja vaan sinulle neuvolan täti "rinta-uusi-mikälieolitkaan",joka itsesi tunnistat-älä luule,että olen unohtanut tai että asiaan ei enää palata.
Ei,en syö lääkkeitä,en neuroleptejä,en mitään muutakaan,en edes buranaa,jos ei ole aivan pakko. Silti tuon neuvola-äm m än kaltaisten valehtelijoiden vuoksi ,minusta on asiakirjoissa tehty n ist i, huo ra, ps yko ottinen, har hainen, jnejnejne..mutta kas kummaa;mitään m1 lähetteitä ei ole kyetty tekemään-johtavalla tasolla oleva henkilöstö näki ja ymmärsi,mitä kohdallani on yritettiin tehdä. Sote on täynnä rikollisia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kokeillut ikinä lääkettä hoitajien ja lääkärien ammattisalaisuuden reseptillä?
Mikä se ammattisalaisuus on? Onko se että otetaan lääkettä sitten kun tulee oireita eikä syödä niitä jatkuvasti?
Vierailija kirjoitti:
Tuskin siitä on kenellekään haittaa, jos mun todellisuudentaju alkaa ajoittain lipsua. En ole vaaraksi kenellekään. Sitten jos tulee jotain, otan kuuriluontoisesti lääkettä. Ei sitä koko aikaa tarvi loppuelämäänsä syödä.
Kirjoititko omasta lääkityksestäsi tai yleisesti? oliko viestisi kohdistettu jollekkin?
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla hoitaja joka käy lääkekaapilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se ammattisalaisuus on? Onko se että otetaan lääkettä sitten kun tulee oireita eikä syödä niitä jatkuvasti?
Ikävä kyllä en voi paljastaa sitä yksinkertaista kikkaa kaikille tänne internettiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä en voi paljastaa sitä yksinkertaista kikkaa kaikille tänne internettiin
Ei ole mitään kikkaa, puhut paskaa. Olet joku vittumainen hoitaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään kikkaa, puhut paskaa. Olet joku vittumainen hoitaja.
En ole
Lääkärit ja hoitajat eivät ikinä käyttäisi neuroleptejä. Ei, vaikka sairastuisivat itse psykoosiin.