Perheelliset miehet iskevät naisia kapakoissa ja tekisivät temput vieraan naisen kanssa ilman kumia!
Nyt on pakko avautua.
Olen 33-v yh-äippä ja käyn aika usein ravintolassa. Tapaan jatkuvasti perheellisiä miehiä, ja he lähtisiväät auliisti vieraan naisen matkaan. Joskus olen jonkun sellaisen matkaan lähtenytkin, koska en ole tiennyt hänen olevan perheellinen. Ollaan päästy meille ja kun tulee "niiden" hommien aika, selviää ettei miehellä ole mukana kumeja ollenkaan. Siis kerrataan.Perheellinen mies lähtee vieraisiin naisiin ilman kumia. Kyllä. Itsellä on onneksi pillerit, etten tuu paksuksi.
Sitten ihmetellään kun taudit leviävät ja tulee yllätysmoka-raskauksia. Minä en ihmettele enää mitään. Jos haluaisin jonkun hyvätuloisen dippainssin (saisi kunnon elarit) lapseni isäksi, voisin mikä ilta vain lähteä kapakkaan ja iskeä jonkun ja lähteä meille ja voisin tulla raskaaksi vaikka heti.
Miehet hoi, vanha juttu, mutta mikä ihmeen järki tässä on!
Kommentit (160)
Miten tää meni nyt taas joillain niin tunteisiin? Pointti taisi mennä kokonaan ohi. Ap ei mielestäni ole sanonut että saalistaisi varattuja miehiä tai että itse ei välittäisi kumin käytöstä. Itse huomasin sinkkuaikoina ihan samaa kuin ap. Nämä varatut lähestyivät ihan itse ja salasivat kyllä hyvin olevansa varattuja. Kortsun käytön vaatiminen taas oli lähinnä rikollista. Kato kun se ei tunnu kivalta... Ap ihmetteli tätä ilmiötä ja joidenkin miesten älytöntä riskinottoa. Samaa ihmettelen itsekin.
Hei ap, miksi käyt niissä kapakoisssa ,jos on niin kamalaa???Itse ainakin nuorena naisena menin kapakkaan nimen omaa iskemään tai iskettäväksi, eikä kukaan pakottanut kyllä naiskentelemaan niiden iskukumppanien kanssa heti ekana ilatan.
En kyllä sieltä koskaan mitään pysyvämpää seuraa saanut, sillä kai ne fiksut miehetkin huomasivat, ettei voi kauhalla vaatia, jos on lusikalla annettu.
Sorry, en jaksanut koko ketjua lukea, kun........
Vierailija kirjoitti:
Sen haluan sanoa vaimoille, että miehet kyllä pystyisivät "puolustautumaan" sinkkunaista vastaan. Niin mielellään sinkkunaiset esitetään saalistajina, mutta valitettavan usein miehet "unohtavat" kertoa olevansa naimisissa.
Herrasmiehet tuovat esiin viimeistään kolmannessa lauseessa, miten vaikka vaimon kanssa käytiin ostoksilla tai jonkin muun asian, josta voi päätellä miehen olevan varattu. Lisäksi herrasmiehet käyttävät sormusta.
Mutta sitten on näitä "hyeenoja", jotka ottavat sormuksen pois kapakkaillaksi eivätkä mitenkään kerro olevansa varattuja. Olen itse nuorena törmännyt moiseen, ja vei vuosia, että pystyin taas luottamaan miehiin.
Petolliset miehet on helppo välttää, kun ette päästä niitä miehiä ekalla tapaamisella jalkojenne väliin!
Tämän keskustelun pointti ei mielestäni ole ollenkaan ap:n tekemiset vaan se ilmiö, että perheelliset miehet ovat valmiita lisääntymään vieraiden muiden naisten kanssa.
Tunnistan ilmiön. Kun olin vielä sinkku, niin kuljin paljon ravintoloissa ja reissasin Lapin hiihtokeskuksissa. En juurikaan juo alkoholia, olin liikkeellä selvin päin tutustumassa ihmisiin. Ja tutustuin useinkin erilaisiin miehiin, jotka hekään eivät olleet kaatokännissä vaan juoneet ehkä oluen tai kaksi, ihan skarppeja siis. Olen itse akateeminen ja ihan menestynyt, ja kelpuutin juttuseurakseni vain koulutetun ja fiksun oloisia miehiä. Aika usein kävi niin, että muutaman tunnin fiksun ja asiallisen juttelun jälkeen mies alkoi ehdottelemaan yhteistä yötä. Oli sitä ennen kertonut, että on naimisissa/avoliitossa ja on lapsia sen vaimonsa kanssa. Moni kertoi ihan avoimesti nimensä, saattoi näyttää jonkun pankkikortin tai henkkarin josta näki että nimi täsmäsi, osa kertoi työpaikkansakin, joten tiesin siis kyllä näiden miesten henkilöllisyyden ja olisin helposti saanut yhteyttä heihin jälkikäteen. Käytännössä kaikki olisivat olleet halukkaita ja valmiita seksiin ilman kumia tietäen, että en käytä pillereitä ja haaveilen lapsesta. Helpot elarit olisin saanut, ihan hyvissä ammateissa ja töissä olivat kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saman huomannut. Itselläni tilanne on siitä erilainen, että haluan vauvan (mutta en miestä). Yleensä miehet ovat auliisti jakamassa siementään paljaalla. Olen kuitenkin aina rehellinen ja sanon miehelle, että en syö pillereitä, eikä ole muutakaan ehkäisyä kuin kondomi. Siitä huolimatta kumi ei kiinnosta ja miehet ovat kiihkoissaan valmiita ottamaan riskin jälkikasvusta.
Tätä samaa olin tulossa kirjoittamaan. Kyllä minulla kumeja on ja sanon suoraan, että muuta ehkäisyä ei ole. Silti pitäisi päästä panemaan paljalla, vaikka kotona odottaa vaimo ja liuta lapsia. Nämä kai sitten itkisivät kovaa kohtaloaan, jos joku ”pakottaisi isäksi”. Tai sitten niin on jo käynyt sen perheen kanssa.
Mulla on piuhat poikki, joten ei ole pelkoa yllätysraskauksista. Tämä ei tietenkään näille hoidoille kuulu. Helposti näiltä yhäreiltä kuitenkin irtoaa paremman puutteessa.
Helposti irtoaa myös visvasyylä kotiin vietäväksi.
Terveeseen munaan ei tauti tartu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että yh-äidilläkin olisi niitä kumeja. Vai hiviäkö metsästät?
On niitä, mutta osa ei halua niitäkään käyttää
AP
tossa iässä ei enää seiso kumin kanssa niin kuin nuorena
Huoh. Sinä se jaksat.
Sun kanssa ei seiso kellään.
M42v kirjoitti:
Venäjältä saa zitromaxia ilman reseptiä,sillä lähtee tauti kuin tauti.
Ja voihan sitä syyttää akkaakin pettämisestä jos joku tauti tulee.
No ei lähde kondylooma ja sukuelinherpes. Ja meinaat, että antibiootteja voi napsia kuin C-vitamiinia? Uusia antibiootteja ei ole löydetty 20:een vuoteen. Kohta meillä on joku superbakteeri valloillaan kun tuollaiset syylätassut lääkitsevät omakätisesti itseään ja autodiagnosoivat sukupuolitauteja.
Itse huomannut saman. Mutta miksi aloituksessa on yh? Itselläni ei ollut lapsia, mutta silti kolmikymppisenä törmäsin samaan ongelmaan miesten kanssa. Iskemään tulevat olivat järjestäin parisuhteessa. Kaksikymppisenä en törmännyt tuohon ilmiöön. Ehkä nuoremman naisen ajatellaan etsivän perhettä ja kolmikymppisen seksiseuraa?
Vierailija kirjoitti:
Itse en siis missään nimessä lapsia halua, vaikken hormonaalista ehkäisyä käytäkään. Eli en tietenkään anna paljaalla. Eikö tuossa tule huonot geenitkin lapselle, jos isä on niin tyhmä, että ottaa tuollaisia riskejä?
Aika hyvä pointti. Tämä menee ihan ohi aloituksen, mutta...
Tunnen paljon lapsiperheitä ja nyt kun mietin, niin kolme ylivoimaisesti tyhmintä (älyllisesti siis, vaikka varmaan ihmisinä mukavia ja arvokkaita)ovat sellaisen miehen jälkeläisiä, joka harrasti nuorena joka viikonloppu yhden yön suhteita eikä koskaan käyttänyt kortsua omien sanojensa mukaan.
Kolmessa eri perheessä on lapset, jotka ovat saaneet alkunsa luovutetuilla siittiöillä lapsettomuushoidoissa. He ovat ylivoimaisesti älykkäimmät tuntemani lapset. Voiko nämä erot johtua kasvuympäristöstä pelkästään bai onko geeneillä vaikutusta? Onkohan kukaan tutkinut, että käykö spermaa luovuttamassa joku poikkeuksellisen älykäs miesporukka? Eihän se kyllä useimmille tule edes mieleen, ei ole valtavirran harrastus.
M42v kirjoitti:
Venäjältä saa zitromaxia ilman reseptiä,sillä lähtee tauti kuin tauti.
Ja voihan sitä syyttää akkaakin pettämisestä jos joku tauti tulee.
Sä taisit juuri osittain todistaa tuon äskeisen kommenttini paikkaansapitävyyden.
Miehen oikea henkilöllisyys pitäisi tietää ennen kuin vaatii elareita.Nehän esittelevät itsensä ties miksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on pakko avautua.
Olen 33-v yh-äippä ja käyn aika usein ravintolassa. Tapaan jatkuvasti perheellisiä miehiä, ja he lähtisiväät auliisti vieraan naisen matkaan. Joskus olen jonkun sellaisen matkaan lähtenytkin, koska en ole tiennyt hänen olevan perheellinen. Ollaan päästy meille ja kun tulee "niiden" hommien aika, selviää ettei miehellä ole mukana kumeja ollenkaan. Siis kerrataan.Perheellinen mies lähtee vieraisiin naisiin ilman kumia. Kyllä. Itsellä on onneksi pillerit, etten tuu paksuksi.
Sitten ihmetellään kun taudit leviävät ja tulee yllätysmoka-raskauksia. Minä en ihmettele enää mitään. Jos haluaisin jonkun hyvätuloisen dippainssin (saisi kunnon elarit) lapseni isäksi, voisin mikä ilta vain lähteä kapakkaan ja iskeä jonkun ja lähteä meille ja voisin tulla raskaaksi vaikka heti.
Miehet hoi, vanha juttu, mutta mikä ihmeen järki tässä on!
Yh- äippä ravaa alvariinsa ravintolassa. Kai lapset on huostaanotettu mokomalta nartulta aikoja sitten?
Aika weeteetä.
Onko sulla vaikea ymmärtää, että yh:lla on paljon lapsivapaita viikonloppuja verrattuna pariskuntiin? Toisin sanoen ravintolassa käyvä ydinperheellinen on se wt ja ravintolassa käyvä yh vertautuu enemmän sinkkuun, jolle se on luonnollisempaa.
Nä en tajua että jos ukot salaavat että ovat varattuja mutta sitten kuitenkin paljastavat että ovat varattuja? Seksin jälkeen?
Mulla tulis ainakin hyväkskäytetty olo tollasesta, no siksi en jaa itseäni yhdenillan tuttavaville vaan otan vähän paremmin selvää kenen kanssa menen sänkyyn..
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran haalit ravintolasta miehiä kotiisi tekemään temput, mikset pidä niitä kortsuja varalla kotonasi? Eihän se ehkäisy pelkästään miehen asia ole
Sitäpaitsi jos haalit miehiä temppuilemaan etkä edes selvitä ovatko perheellisiä, kai edes nimen kysyt?
Minä käsitin, että on tiennyt miesten olevan varattuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saman huomannut. Itselläni tilanne on siitä erilainen, että haluan vauvan (mutta en miestä). Yleensä miehet ovat auliisti jakamassa siementään paljaalla. Olen kuitenkin aina rehellinen ja sanon miehelle, että en syö pillereitä, eikä ole muutakaan ehkäisyä kuin kondomi. Siitä huolimatta kumi ei kiinnosta ja miehet ovat kiihkoissaan valmiita ottamaan riskin jälkikasvusta.
Tätä samaa olin tulossa kirjoittamaan. Kyllä minulla kumeja on ja sanon suoraan, että muuta ehkäisyä ei ole. Silti pitäisi päästä panemaan paljalla, vaikka kotona odottaa vaimo ja liuta lapsia. Nämä kai sitten itkisivät kovaa kohtaloaan, jos joku ”pakottaisi isäksi”. Tai sitten niin on jo käynyt sen perheen kanssa.
Mulla on piuhat poikki, joten ei ole pelkoa yllätysraskauksista. Tämä ei tietenkään näille hoidoille kuulu. Helposti näiltä yhäreiltä kuitenkin irtoaa paremman puutteessa.
Helposti irtoaa myös visvasyylä kotiin vietäväksi.
Totta, mutta ei elareita maksettavaksi.
No kyllä juurikin noin kuin ap kirjoitti. Itse olin aikaisemmin miesvaltaisessa työpaikassa ja aina ku.n oltiin myyntikokouksessa, niin 99% niistä äijistä petti ja kehuivat aina että ”paljaalla vedin”. Eikä siis minun kanssani, koska kerroin jokaiselle yrittäjälle että en ole käytettävissä tähän tarkoitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Nä en tajua että jos ukot salaavat että ovat varattuja mutta sitten kuitenkin paljastavat että ovat varattuja? Seksin jälkeen?
Mulla tulis ainakin hyväkskäytetty olo tollasesta, no siksi en jaa itseäni yhdenillan tuttavaville vaan otan vähän paremmin selvää kenen kanssa menen sänkyyn..
Ei tarvii edes salata.
Sinuun on helppo rakastua, jos en ole rakastunut käytän kondomia. Juovuksissa on helpompi rakastua, tällaista ei yleensä minulle tapahdu selvin päin .
En ota mitään "riskiä" jälkikasvusta, vaimoni ei voi enää saada lapsia ja tuloni riittävät vielä ainakin yhdestä lapsesta huolehtimiseen. Rahaa voi käyttää paljon turhempaankin kuin omista lapsista huolehtimiseen,
ajatteleeko joku toisin.