Näin ystäväni poikaystävän tulevan "thai-hieronnasta"
Siis mitä mä nyt teen? Kerronko ystävälle vai annanko asian vain olla?
Uskoakseni mies ei nähnyt minua.
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
voi kertoa kirjoitti:
Kerro kaverille, koska kyseessä on tärkein ihmissuhde hänelle. Sä et pilaa suhdetta, mies tekee sen itse jos tekee ja kumpikin oppii kaikesta - parempi nyt kuin myöhemmin. Lisäksi miehellä on "hyvät selitykset" kaverillesi että se oli tavallinen hieronta, ehkä hän uskoo ne. Tautivaara pelimiehillä on yksi syy miksi kertoa, eikä se muutenkaan ole puhdasta toimintaa. Itse haluaisin kuulla ehdottomasti, jos olisi mies ja käy sellaisessa - ei sillä että syyttää toista, mutta kai siitä johtopäätöksen voi vetää mitä toinen on ja kohtaako arvomaailmat
Pakko se on varmaan sitten kertoa. Vähän kyllä pelottaa. Miten te kertoisitte asiasta? Soittaisitteko? Laittaisitte viestiä vai ihan kasvotusten?
-AP
Mä kerroin, kun näin ystävän miehen treffeillä (pussailivat) toisen naisen kanssa. Soitin paikan päältä ja kerroin, että uskoin näkeväni tämän poikaystävän (yritin pehmentää). No sitten ystävä tietenkin pyysi menemään naamaan eteen varmasti tarkistamaan, että kyseessä on oikea tyyppi. Minkä tein. Leikki viatonta, paskiainen. Mutta minun lisäksi myös toinen ystäväni pystyi todistamaan asian. Ystäväni ainakin oli erittäin kiitollinen, että kerroin itse, sillä mies tuskin olisi kertonut, jos olisin kehottanut. Ilmeni nimittäin, että tätä suhdetta oli jatkunut jo pitemmän aikaa ja mies oli muutakin hämärää tehnyt ystäväni selän takana. Ei kannata siis luottaa siihen, että pettäjä kertoo pettämisestään jos kehotat, vaikka vaikuttaisikin mukavalta. En ymmärrä yhtään tällaisia neuvoja. Jos pettää, niin luultavasti kusettaa muissakin asioissa, eikä halua niiden tulevan julki.
Pidä huoli vain omista asioistasi
Kerro. Itse ainakin haluaisin että mulle kerrotaan. Olen kerran narauttanut pettäjän mutta silloin olin minä kuvioissa mukana niin että mies laittoi mulle rivoja viestejä. Yhteisymmärryksessä siis koska tapasimme tinderissä. Sitten kerran face ehdotti samaa tyyppiä (face kun lukee sun puhelutietoja) mun kaveriksi ja kun vilkaisin profiilia niin siinä oli että parisuhteessa henkilön x kanssa. Kysyin asiaa mieheltä ja hän säikähti ja nauroi hermostuneesti ja kielsi asian. Päätin sitten ottaa x:ään yhteyttä. Lopulta hän kiitti minua kovasti. Ei voi sulkea silmiä totuudelta. Valheessa eläminen on hirveää. Mies tulee joskus kärähtämään mutta silloin se on vielä tuskallisempaa kun yhdessäoloa takana pidempään. Pahoja asioita tapahtuu kun hyvät ihmiset eivät tee mitään.
Siis epäselväksi jäi nyt se miten niin näit?
Oliko itse vieressä hierottavana vai miten on mahdollista päästä näkemään asiakasta, jota hierotaan ja mistä hierotaan? Jos mulle tultaisi kertomaan jotain tuollaista, että sivullinen on päässyt jotain tuollaista näkemään, niin herää kyllä kysymys miten se on mahdollista, ellet ole melkein vieressä ollut katsomassa. Vai kertoiko asianomainen tuon sulle?
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Minä kuulun niihin, joiden olisi hyvin vaikea kertoa ystävälle, jos sitä petetään. Mutta tuo on jotenkin vielä pahempi. Että tyyppi on vielä piittaamaton hyväksikäyttäjäkin. Tietysti, jos ystävä olisi samanlainen nilja, niin ehkä ne ansaitsisivat toisensa. Mutta jos toinen on mielestään löytänyt herkän runopojan, niin... Haluaisin säästää hänen aikaansa muutaman vuoden mieluummin kuin katsoisin seuraukset, kun totuus alkaa valjeta liian myöhään. Riippuu kaikenlaisesta. Sitten ehkä voisi olla vaikeampaa, jos näillä olisi lapsia.
Kihloista ovat kuulemma keskustelleet ja lapsistakin. Onneksi nuo molemmat ovat kuitenkin jääneet vain keskusteluasteelle. Huh huh. On vähän hankalaa. Hirveä olo tän kaverin puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit mennyt moikkaamaan ja kysynyt että oliko hyvä hieronta :)
Nyt oikeasti vähän harmittaa, kun en mennyt kysymään mieltä, että mitä ihmettä se touhuaa.
-AP
Kysyt pokkana seuraavalla kerralla kun olette neljästään, että saitko happy endin siellä thaikkuhierojalta? Samalal kun kysyt niin katsot miestä silmiin. Kyllä sen reaktiosta kertoo paljon mitä tapahtui kun kysyt ihan yllättäen. Mutta toisaalta mitäs ihmeellistä sitä on käydä hierojalla? Kait sitä saa keskijalkaakin hierottaa ammattilaisella jos oma muija ei osaa. Olette te naiset kyllä sairaan itsekkäitä ja mustasukkaisia.
Nytkö hierontakin on pettämistä? Olkoon sitten vaikka mitä serbi-, albaani- tai somalihierontaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voithan sä kokeilla myös sanoa miehelle että "hei näin sun tulevan thai-hieronnasta", ehkä hänen reaktio voisi antaa osviittaa siitä miten sinun kannattaa toimia jatkossa... Yleensä itse en ehkä kannattaisi pettämisestä kertomisesta (ellei tyyliin ole tosi hyvä ystävä), en puuttuisi muiden asioihin, mutta tämä tapaus on melko räikeä ja ehkä kertoisin ystävälle.
Tää voiskin olla ehkä parempi idea kuin suoraan ilmoittaa kaverille. Harmi vaan, että en oikein ikinä nää tuota miestä normaalisti ja sen puhelinumeroakaan mulla ei ole. Facebookissa ollaan kavereita. Oisko mautonta sitten kysyä mieheltä sitä kautta?
- AP
Anteeksi, mutta mitä ajattelee ihminen, joka tällaiseen lähtee? Haluat kuunnella hänen valheensa ja anelunsa, vai haluatko kokeilla, onko tyyppi psykopaatti tai muuten vain ihmisperse, joka lupaa tappaa sut jos inahdatkin? Jos se on toisten väleihin sekaantumista, että menee suoraan kertomaan kaverille, niin mitä tämä sitten on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voi kertoa kirjoitti:
Kerro kaverille, koska kyseessä on tärkein ihmissuhde hänelle. Sä et pilaa suhdetta, mies tekee sen itse jos tekee ja kumpikin oppii kaikesta - parempi nyt kuin myöhemmin. Lisäksi miehellä on "hyvät selitykset" kaverillesi että se oli tavallinen hieronta, ehkä hän uskoo ne. Tautivaara pelimiehillä on yksi syy miksi kertoa, eikä se muutenkaan ole puhdasta toimintaa. Itse haluaisin kuulla ehdottomasti, jos olisi mies ja käy sellaisessa - ei sillä että syyttää toista, mutta kai siitä johtopäätöksen voi vetää mitä toinen on ja kohtaako arvomaailmat
Pakko se on varmaan sitten kertoa. Vähän kyllä pelottaa. Miten te kertoisitte asiasta? Soittaisitteko? Laittaisitte viestiä vai ihan kasvotusten?
-AP
Mä kerroin, kun näin ystävän miehen treffeillä (pussailivat) toisen naisen kanssa. Soitin paikan päältä ja kerroin, että uskoin näkeväni tämän poikaystävän (yritin pehmentää). No sitten ystävä tietenkin pyysi menemään naamaan eteen varmasti tarkistamaan, että kyseessä on oikea tyyppi. Minkä tein. Leikki viatonta, paskiainen. Mutta minun lisäksi myös toinen ystäväni pystyi todistamaan asian. Ystäväni ainakin oli erittäin kiitollinen, että kerroin itse, sillä mies tuskin olisi kertonut, jos olisin kehottanut. Ilmeni nimittäin, että tätä suhdetta oli jatkunut jo pitemmän aikaa ja mies oli muutakin hämärää tehnyt ystäväni selän takana. Ei kannata siis luottaa siihen, että pettäjä kertoo pettämisestään jos kehotat, vaikka vaikuttaisikin mukavalta. En ymmärrä yhtään tällaisia neuvoja. Jos pettää, niin luultavasti kusettaa muissakin asioissa, eikä halua niiden tulevan julki.
Aivan. En ajatellutkaan asiaa tältä kannalta. Ehkä sittenkin just parempi vaan, että sanon itse ystävälleni suoraan. Nyt pitäisi vaan kerätä se voima kertomiseen.
-AP
Sillä oli niska jumissa ja kaipasi rentoutusta, mitä ihmeellistä siinä nyt on ?
Vierailija kirjoitti:
Kerro. Itse ainakin haluaisin että mulle kerrotaan. Olen kerran narauttanut pettäjän mutta silloin olin minä kuvioissa mukana niin että mies laittoi mulle rivoja viestejä. Yhteisymmärryksessä siis koska tapasimme tinderissä. Sitten kerran face ehdotti samaa tyyppiä (face kun lukee sun puhelutietoja) mun kaveriksi ja kun vilkaisin profiilia niin siinä oli että parisuhteessa henkilön x kanssa. Kysyin asiaa mieheltä ja hän säikähti ja nauroi hermostuneesti ja kielsi asian. Päätin sitten ottaa x:ään yhteyttä. Lopulta hän kiitti minua kovasti. Ei voi sulkea silmiä totuudelta. Valheessa eläminen on hirveää. Mies tulee joskus kärähtämään mutta silloin se on vielä tuskallisempaa kun yhdessäoloa takana pidempään. Pahoja asioita tapahtuu kun hyvät ihmiset eivät tee mitään.
Lisään vielä että miten pystyt katsomaan 'ystävää' silmiin ja pimittämään tällaista tietoa. Minä en ainakaan haluaisi sellaisia selkärangattomia ystäviä.
Mikäs rasisti sinä olet? Kyseenalaistat Thaihieronnan vaikka et ole siellä koskaan käynyt.
Häpeä käytöstäsi!
Mun ex-pomo kertoi käyneensä thaihieronnassa puolisonsa kanssa ja kehui kovin. Mitäs jos kysyisit tältä kaverin mieheltä, että voiko suositella.
Jos parisuhteessa ei saa seksiä, on aivan hyväksyttävää hakea seksinsä muualta. Sitten on vaihtoehtoina hankkia vakipartneri tai käydä maksullisissa, joissa niissäkin voi toki olla vakipartneri. Mutta suurin asia tilanteessa on se, mitkä ovat "hierottavan" tunteet puolisoonsa ja toisaalta panopuuhun.
Vierailija kirjoitti:
voi kertoa kirjoitti:
-AP
Aina se on riski että kaveri suuttuu viestintuojalle, vaikka mies mokasi. Siitä ei tarvitse välittää tai jäädä kuuntelemaan, koska jos ystäväsi on fiksu niin ymmärtää. Ehkä voisi soittaa ja vastata lisäkysymyksiin, niitä tulee jokunen. Voit sanoa että jos ystäväsi ei kerro miehelle sinusta suoraan, vaan sanoo että joku ystävä näki. Jos kertoo, älä vastaa miehen viesteihin juuri, ellei kerran pahoittele - tuskin viestii sulle kuitenkaan. Ei nämä kivoja asioita ole, mutta arvostaisin itse jos ystävä kertoo rauhallisesti, ystävällisesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä että miten pystyt katsomaan 'ystävää' silmiin ja pimittämään tällaista tietoa. Minä en ainakaan haluaisi sellaisia selkärangattomia ystäviä.
En varmasti pystyisikään katsomaan ystävääni silmiin. Nyt vain pohdin, että laitanko tekstiviestiä tänään vai odotanko, että hän voi vielä huomenna töissä olla ihan normaalisti. Hän on viikonloput aina vapaalla. Onko tämä ihan tyhmästi ajateltu?
-AP
Olet trolli. Ei kukaan ole niin tyhmä että ei kertoisi. Tottakai ystäväsi kertoo, tai sitten vihaat häntä koska et kerro totuutta. Sillä on oikeus kuulla se, sillä ei oo väliä mitä mieltä sinä olet ja aivan sama mitä se kaveri susta aattelee. Paljon paskempaa se susta aattelee jos et kerro ja miehellä on joku tauti ja sitten aletaan tilannetta purkamaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei. En kyllä tiedä. Itse ehkä kertoisin silti, koska eihän se suhde varmaan niin hyvä ole kuin mitä nainen luulee, jos sen ukko käy jossain seksihommissa pyörimässä.
Kyllä sieltä saa ihan sen perushieronnan eikä kaikki palvelut siellä aina liity seksiin vaikka sekin ehkä olisi mahdollista.
Parempi ettei sekaannu toisten asioihin ja varsinkin kun ei ole mitään 100% varmuutta että jotain sopimatonta olisi tapahtunut.
Hän on vaikka saattanut ostaa jollekin toiselle lahjakortin tai jotain vastaavaa.
Just näin