Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin ystäväni poikaystävän tulevan "thai-hieronnasta"

Vierailija
25.01.2018 |

Siis mitä mä nyt teen? Kerronko ystävälle vai annanko asian vain olla?

Uskoakseni mies ei nähnyt minua.

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliosta

Vierailija
62/75 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei helppoa tosiaan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onneksi ohi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin...

Laitoin äsken kaverille viestiä ja kysyin voinko soittaa. Noh, soitin sitten ja kerroin hänelle mitä tänään näin. Hän järkyttyi ihan sikana. Hän ei oikeestaan sanonut mitään. Sanoinkin sitten ystävälleni, että en voi tietenkään varmaksi tietää mitä suljettujen ovien takana on käynyt ja sanoin, että juttelee asiasta poikaystävänsä kanssa. Hän ei sanonut siihen enää mitään, vaan löi luurin korvaan. On vähän kurja olo. Toisaalta myös helpottunut, että sain kerrottua asiasta.

- AP

Miksi sulla pitäisi olla kurja olo? Kerroit vain mitä muutkin kertovat kaverilleen, jos heidän rakas kumppani pettää. Kertoo enemmän ystävästäsi, jos iskee ihmisille luuria korvaan ja hyvä tietää että hän on luureja korvaan iskevä. Joko hän tokenee järkytyksestä ja kyselee lisää, tai sitten ei kestä kohdata tilannetta. Sä et liity mieheen mitenkään tai hänen tekemisiinsä

Ei tuo kertominen kauhean helppoa ollut, vaikka toki koko ajan jollain tasolla ajattelinkin, että pakko kertoa. Hankala olla viestinviejä.

Toivon, että ystävästä kuuluu vielä jossain vaiheessa jotain. 

-AP

Sä olet aito ystävä hänelle, koska kerroit. Joskus moni ihminen tietää suhdepelaamisesta tai pettämisestä, eikä kukaan kerro

Kiitos paljon! Mieli vähän kohenee. :) 

-AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tässä kävi? 

Vierailija
64/75 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tottakai sinä yksinkertainen ihminen nyt kerrot koko ystävän ja oman kaveripiirin läpi, että mies käy siellä harrastamassa seksiä. Siis et kysele mitään enempää vaan laitat juorut liikkeelle.

Näin teet kaikkien ihmisten elämästä paljon helpompaa.

Vierailija
65/75 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässytä suun täydeltä paskaa niin paljon kuin vain pystyt.

Sarkasmi

Vierailija
66/75 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Turussa on noitha thai-hieronta paikkoja vaikka kuinka, mutta mä en tunne ketään joka olisi koskaan sanonut käyvänsä sellaisella hierottavana tai edes kokeilemassa

Vierailija
67/75 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on Kallion thaihierontapaikassa käynyt, niin ei ihme, että tyttöystävä saanut slaagin. Mitenköhän meni pariskunnan keskustelu...

Vierailija
68/75 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) kaikki thaihierojat EIVÄT ole prostituoituja, moni ilmoittaa hyvin suoraan että tarjolla on vain hierontaa, ei muuta

B) Tietämättä kummasta on kyse, et voi kyllä väittää, että mies kävi huorissa. Kannattaa kysyä ukolta naamatusten, että voiko suositella

Vierailija
69/75 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin kauan sitten aviomiehelleni lahjakortin thaihierontalaitokseen, sinisilmäsenä. No, thaihieroja, joka oli ite naimisissa suomalaismiehen kanssa, oli tarjoutunu viemään hieronnan "loppuun asti", jos vain hinnasta olis päästy yksimielisyyteen. Ei päästy. Mä soitin hierojan aviomiehelle. Ero tuli. Kai eukko vieläkin jossain suomimiehiä hieroskelee.

Vierailija
70/75 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

voi kertoa kirjoitti:

Kerro kaverille, koska kyseessä on tärkein ihmissuhde hänelle. Sä et pilaa suhdetta, mies tekee sen itse jos tekee ja kumpikin oppii kaikesta - parempi nyt kuin myöhemmin. Lisäksi miehellä on "hyvät selitykset" kaverillesi että se oli tavallinen hieronta, ehkä hän uskoo ne. Tautivaara pelimiehillä on yksi syy miksi kertoa, eikä se muutenkaan ole puhdasta toimintaa. Itse haluaisin kuulla ehdottomasti, jos olisi mies ja käy sellaisessa - ei sillä että syyttää toista, mutta kai siitä johtopäätöksen voi vetää mitä toinen on ja kohtaako arvomaailmat

Pakko se on varmaan sitten kertoa. Vähän kyllä pelottaa. Miten te kertoisitte asiasta? Soittaisitteko? Laittaisitte viestiä vai ihan kasvotusten?

-AP

Mä kerroin, kun näin ystävän miehen treffeillä (pussailivat) toisen naisen kanssa. Soitin paikan päältä ja kerroin, että uskoin näkeväni tämän poikaystävän (yritin pehmentää). No sitten ystävä tietenkin pyysi menemään naamaan eteen varmasti tarkistamaan, että kyseessä on oikea tyyppi. Minkä tein. Leikki viatonta, paskiainen. Mutta minun lisäksi myös toinen ystäväni pystyi todistamaan asian. Ystäväni ainakin oli erittäin kiitollinen, että kerroin itse, sillä mies tuskin olisi kertonut, jos olisin kehottanut. Ilmeni nimittäin, että tätä suhdetta oli jatkunut jo pitemmän aikaa ja mies oli muutakin hämärää tehnyt ystäväni selän takana. Ei kannata siis luottaa siihen, että pettäjä kertoo pettämisestään jos kehotat, vaikka vaikuttaisikin mukavalta. En ymmärrä yhtään tällaisia neuvoja. Jos pettää, niin luultavasti kusettaa muissakin asioissa, eikä halua niiden tulevan julki.

Näin just ja motto on, että älä koskaan tunnusta mitään. Sosiopaatti. Näitä ihmisiä on pettäjissä ja varattujen kanssa vehtaavissa.

Vierailija
71/75 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdotan soittamista illalla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

voi kertoa kirjoitti:

Kerro kaverille, koska kyseessä on tärkein ihmissuhde hänelle. Sä et pilaa suhdetta, mies tekee sen itse jos tekee ja kumpikin oppii kaikesta - parempi nyt kuin myöhemmin. Lisäksi miehellä on "hyvät selitykset" kaverillesi että se oli tavallinen hieronta, ehkä hän uskoo ne. Tautivaara pelimiehillä on yksi syy miksi kertoa, eikä se muutenkaan ole puhdasta toimintaa. Itse haluaisin kuulla ehdottomasti, jos olisi mies ja käy sellaisessa - ei sillä että syyttää toista, mutta kai siitä johtopäätöksen voi vetää mitä toinen on ja kohtaako arvomaailmat

Pakko se on varmaan sitten kertoa. Vähän kyllä pelottaa. Miten te kertoisitte asiasta? Soittaisitteko? Laittaisitte viestiä vai ihan kasvotusten?

-AP

Aina se on riski että kaveri suuttuu viestintuojalle, vaikka mies mokasi. Siitä ei tarvitse välittää tai jäädä kuuntelemaan, koska jos ystäväsi on fiksu niin ymmärtää. Ehkä voisi soittaa ja vastata lisäkysymyksiin, niitä tulee jokunen. Voit sanoa että jos ystäväsi ei kerro miehelle sinusta suoraan, vaan sanoo että joku ystävä näki. Jos kertoo, älä vastaa miehen viesteihin juuri, ellei kerran pahoittele - tuskin viestii sulle kuitenkaan. Ei nämä kivoja asioita ole, mutta arvostaisin itse jos ystävä kertoo rauhallisesti, ystävällisesti

Jaha, taas tämä idioottimainen viestintuoja-selitys. Kukas sen viestin lähettää, jos kantelija itse on vain viaton postinkantaja?

Vierailija
72/75 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin...

Laitoin äsken kaverille viestiä ja kysyin voinko soittaa. Noh, soitin sitten ja kerroin hänelle mitä tänään näin. Hän järkyttyi ihan sikana. Hän ei oikeestaan sanonut mitään. Sanoinkin sitten ystävälleni, että en voi tietenkään varmaksi tietää mitä suljettujen ovien takana on käynyt ja sanoin, että juttelee asiasta poikaystävänsä kanssa. Hän ei sanonut siihen enää mitään, vaan löi luurin korvaan. On vähän kurja olo. Toisaalta myös helpottunut, että sain kerrottua asiasta.

- AP

Onpa sinulla holhoavan halveksiva asenne kaveriasi kohtaan. Ansaitsisit korvillesi muutakin kuin pelkän luurin. Luuletko nyt parantaneesi asioita?

Vierailija
73/75 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onneksi ohi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin...

- AP

Miksi sulla pitäisi olla kurja olo? Kerroit vain mitä muutkin kertovat kaverilleen, jos heidän rakas kumppani pettää. Kertoo enemmän ystävästäsi, jos iskee ihmisille luuria korvaan ja hyvä tietää että hän on luureja korvaan iskevä. Joko hän tokenee järkytyksestä ja kyselee lisää, tai sitten ei kestä kohdata tilannetta. Sä et liity mieheen mitenkään tai hänen tekemisiinsä

Ei tuo kertominen kauhean helppoa ollut, vaikka toki koko ajan jollain tasolla ajattelinkin, että pakko kertoa. Hankala olla viestinviejä.

Toivon, että ystävästä kuuluu vielä jossain vaiheessa jotain. 

-AP

Kuka on viestin lähettäjä?

Vierailija
74/75 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

käyt kokeilemassa kyseistä hierojaa. jos vaikuttaa pätevältä, niin vinkkaat siitä kaverillesikin että kannattaa käytä.

Voiko thaikkunainen antaa naiselle hieronnan jälkeen häppiendin?

Myös kynekoloogit koska minenlaista rassamiseen sopiva laitetta.

Vierailija
75/75 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo naiset vie kaikkien miehet, meidän pitää varjella pyhyyttä ja sulkea baarit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän