Miehen veli asuu yksin 200m2 omakotitalossa
Ei lapsia. Ei kuulemma voisi koskaan edes harkita asuvansa pienemmässä, kun alkaisi ahdistaa. Oli sanonut miehelleni, että palkasta jää säästöön 2500 euroa/kk.
Kommentit (28)
Messevä mökki. Kukin asuu sen kokoisessa kun haluaa ja jaksaa siivota.
Fiksusti korttinsa pelannut, ei voi muuta sanoa.
Jäätävän kokoinen kämppäkin voi olla halpa.
Vierailija kirjoitti:
No, kivat sille? Hyvähän se on sitten hänelle
En ymmärrä aloituksen syytä.
Aloittajalla on 6-lapsinen suurperhe kerrostalokaksiossa ja ap on sitä mieltä, että veljen pitäisi vaihtaa asuntoja päikseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalla on 6-lapsinen suurperhe kerrostalokaksiossa ja ap on sitä mieltä, että veljen pitäisi vaihtaa asuntoja päikseen?
Tai ap:ta harmittaa, kun valitsi väärän veljen :D
Ja pointti oli? Meitä on 2 aikuista ja meillä on kaksi vajaa 400m2 taloa, toinen ulkomailla lomakäytössä. Minuakin ahdistaa, ellei ole reilusti tilaa ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
..ja antaa turhia rahoja 2000/kk kälylleen.
Veljeni asuu Lapissa vielä isommassa talossa plus saari ja mökki.
Eipä ole löytynyt vaimoa. Thaimaalaista ei halua, vaikka monet kaverit ovat hakeneet sellaisen. Joka maaliskuu järjestävät vanhoillepojille matkan Thaimaahan vaimon haku reissulle. Olen suositellut.
Vierailija kirjoitti:
Veljeni asuu Lapissa vielä isommassa talossa plus saari ja mökki.
Eipä ole löytynyt vaimoa. Thaimaalaista ei halua, vaikka monet kaverit ovat hakeneet sellaisen. Joka maaliskuu järjestävät vanhoillepojille matkan Thaimaahan vaimon haku reissulle. Olen suositellut.
Vaikuttaa mieheltä, jolla mahkuja parempiin naisiin, kuin thaimaalaiseen postimyyntivaimoon. Jos ei Suomesta naista löydä, niin jostain muualta kyllä saattaisi löytääkin, ihan siis vaikka toisesta länsimaasta.
Minun veljeni asuu yksin omakotitalossa, n. 300 m2, kissansa kanssa. Minä teen hänen puutarhatyönsä keväästä syksyyn ilmaiseksi. Joskus hän antaa 20€. Itse olen työtön, peruspäivärahalla elävä nainen. Tiedän, että olen hölmö, mutta, rakastan puutarhanhoitoa. Yksiössäni ei paljon puutarhaa hoidella.
isoimmat kerrostaloasunnot ovat melkein yhtä isoja, joten tuon kokoista asuntoa ei voi viellä kovin isona pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pointti ei ole, että pitäisi vaihtaa mitään saati antaa vaan, että tässä maassa verotus on aika pahasti pielessä, kun yksin elävillä on mahdollisuuksia asioihin, jotka on suunnattu esim. perheille.
t. ap (sen oikean veljen valinnut)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pointti ei ole, että pitäisi vaihtaa mitään saati antaa vaan, että tässä maassa verotus on aika pahasti pielessä, kun yksin elävillä on mahdollisuuksia asioihin, jotka on suunnattu esim. perheille.
Verotuksellako tuo kateutesi pitäisi mielestäsi hoitaa? Jokin poikamiesvero vai? Mulla on saman kokoinen talo, jossa asun yksin - tai en yksin, vaan koirani kanssa. En kyllä tajua, miten se on keltään pois. Olenpahan hoitanut asiani näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö.Miten tämä kaikki on perheiltä pois? Hankkikaa tekin parempi palkkaiset työt. Työtehtävien ja pätevyyden mukaan palkkoja maksetaan, ei perheen koon.
Tämän trollin ajatuksen kulkua on vaikea ymmärtää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis perheellisiä verotetaan hurjasti enemmän kuin poikamiehiä? Onko sen veljen vero% noin 9?