Miesten logiikka deittaillessa
Toiseen ketjuun viitaten:
Naisen logiikan mukainen deittailu -> nainen deittailee miehiä joiden kanssa jakaa samanlaisen arvomaailman.
Miehen logiikan mukainen deittailu -> mies syyttää omien deittikumppaneiden puutteesta vihervasemmistolaisia naisia, jotka eivät huoli kyseistä miestä -> mies ei kuitenkaan edes halua deittailla kyseistä naisryhmää ja ihmettelee missä voisi tavata muunlaisia naisia -> mies ehdottaa deittailuongelman poistamiseksi naisten ohjaamista veronkorotuksin ja valtion kustantamia seksinukkeja ja maksullisissa käyntejä miehille, oikeistonäkökulmasta tällainen "valtion velvollisuus maksaa" on perin vasemmistolainen tapa ajatella -> mies ei löydä oikeistostakaan deittiä -> mies tulee vauva-palstalle haukkumaan naisia
Ja meidän naisten ajatusmaailmaa haukutaan liian monimutkaiseksi :D
Olen deittaillut melko vähän, olisiko muilla naisilla kertoa tarinoita miesten deittilogiikasta? Piristäisi kovasti sairaslomalaista.
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja puhuu marginaaliryhmästä miehiä, joita kilttimiehiksikin kutsutaan. Itse en tunne ensimmäistäkään noin ajattelevaa miestä.
Aloittaja poimii tyhmimmät heitot ja selvät trollit ja niputtaa ne miesten logiikaksi. Ei siis edes yritä saada aikaan mitään asiallista keskustelua. Samaa lapsellista miehet vs naiset -nälvimistä.
En kyllä näe mitään lapsellista tai muutakaan vikaa naisvihaajille naureskelussa. Jotenkinhan meidän on niihin suhtauduttava, enkä keksi yhtään parempaa tapaa.
Otsikko ehkä on kärjistetty, mutta itse ainakin luin sen aika selvästi parodiaksi aiemman ketjun retoriikasta enkä tosissaan esitetyksi väitteeksi.
Niinpä niin. Taidat lukea "hieman" eri silmin naisista ja miehistä kirjoitetut yleistykset.
Selitätkö minulle, miten tässä kontekstissa tuo on perustelematonta?
On hyvin loogista naiselta etsiä sellaista miestä, jonka kanssa uskoo viihtyvänsä. Se on enemmän kuin vain "tulla toimeen" (enkä puhu taloudellisessa mielessä!)
Miten KUKAAN mies voi edes ihmetellä, miksi se (esim.) vegaani eläinrakas tyttö ei kelpuuta häntä, komeahkoa hyvätuloista lihansyöjää, joka harrastaa metsästystä?
Mitä heidän yhteiselämänsä olisi muuta kuin jatkuvaa väittelyä tai sitten silmiensä ummistamista ja kohtaamattomuutta?
Uskovana ihmisenä minä en koskaan ihastuisi ateistiin tai Jumalan pilkkaajaan. Oli sitten kuinka komea ja hyvätuloinen tahansa. Toisekseen, tuskin tämmöinen mies minua haluaisikaan. Henkilökohtainen usko ja vastaavasti sen puute taitaa olla yksi harvoista arvoista, joilla on niin suuri merkitys, ettei suhde toisenlaisen kanssa tule edes miehen mieleen. Ulkonäköön voi ihastua, mutta se ei ole parisuhteen perusta.
Yhteiset arvot ovat.
Seksinuket ja maksulliset naiset eivät liittyneet tuohon deittailuun tai vihervasurinaisiin, vaan se oli vastaus, kun minulta tivattiin ratkaisua naisten seksuaalisen vallan vähentämiseksi. Sanoin kyllä, että asia pitäisi antaa jonkin miesjärjestön hoidettavaksi. Hienoa vääristelyä, ap. Ja yleistykset päälle, mutta ei haittaa. Yläpeukkua puskee silti, koska naiset on parempia kuin miehet, ja se on yläpeukuin yritettävä todistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja puhuu marginaaliryhmästä miehiä, joita kilttimiehiksikin kutsutaan. Itse en tunne ensimmäistäkään noin ajattelevaa miestä.
Aloittaja poimii tyhmimmät heitot ja selvät trollit ja niputtaa ne miesten logiikaksi. Ei siis edes yritä saada aikaan mitään asiallista keskustelua. Samaa lapsellista miehet vs naiset -nälvimistä.
En kyllä näe mitään lapsellista tai muutakaan vikaa naisvihaajille naureskelussa. Jotenkinhan meidän on niihin suhtauduttava, enkä keksi yhtään parempaa tapaa.
Otsikko ehkä on kärjistetty, mutta itse ainakin luin sen aika selvästi parodiaksi aiemman ketjun retoriikasta enkä tosissaan esitetyksi väitteeksi.
Niinpä niin. Taidat lukea "hieman" eri silmin naisista ja miehistä kirjoitetut yleistykset.
No ainakin se, että leimasit kaikki tuohon toiseen ketjuun vastanneet miehet naisvihaajiksi. Hyvin herkästi täällä täällä heilutellaan leimakirvestä, mutta lähinnä silloin kun kyseessä on miesoletettu.
Vierailija kirjoitti:
Suuri osa naisista kilpailee pienestä osasta miehiä. Nämä naiset kuvittelevat voivansa muuttaa miehen arvomaailmaa omansa kaltaiseksi. Sitten on pieni osa miehiä, joiden arvomaailma ja käytös saa olla millainen tahansa, niin vientiä riittää. Miehen tavoiteltavuus = raha + maine (kuuluisuus) + ulkonäkö, tässä järjestyksessä. Ykkönen on tärkein, silloin muut ominaisuudet saavat olla millaisia tahansa ja nainen yleensä sietää tällaiselta mieheiltä, mitä tahansa.
Suomessa on sitten hurjan paljon menestyneitä miehiä, kun valtaosa on ihan onnellisessa parisuhteessa sen tavisnaisen kanssa. En tiennyt itsekään, millaisen herkkupalan olen puolisokseni saanut. Miehen pieni palkka onkin näköjään iso, kuuluisakin on, kun googlehaulla tulee tasan yksi tulos ja keskivartalolihavuus onkin uusi sixpack.
Nyt on ihan pakko taas kysyä sinulta, että eikö sinulla ole suvussa tai tuttavapiirissä yhtään tavallista parisuhdetta? Vai onko tässä kyse taas siitä, että sinusta nainen on vain 16-25-vuotias, kaunis ja hoikka nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ainakin se, että leimasit kaikki tuohon toiseen ketjuun vastanneet miehet naisvihaajiksi. Hyvin herkästi täällä täällä heilutellaan leimakirvestä, mutta lähinnä silloin kun kyseessä on miesoletettu.
En nyt toki kaikkia, eiköhän siellä joukossa jokunen neutraalinnormaali kantakin miehiltä ollut kun pitkä ketju oli. Vai eikö ollut?
Kyllä naisvihaajien asenne kävi heidän kirjoittelunsa perusteella täysin selväksi. Ymmärrän että eivät itse halua tuota leimaa otsaansa, kun se hankaloittaa heidän vakavasti otetuksi tulemistaan, mutta minua tämä tosiseikka ei velvoita puhumaan pyöreitä.
Lupaan leimata seksistinaiset ja rasistinaiset ihan yhtä ankarasti. Oikeistopopulistinaisten ja paskojen feministien suhteen olen vielä ankarampi, tuomitsen naiset rankasti poliittisista mielipiteistä jotka miehissä ohitan siksi ettei niiltä parempaakaan voi odottaa. Auttaako yhtään?
Vierailija kirjoitti:
"nainen deittailee miehiä, joiden kanssa jakaa samanlaisen arvomaailman" -> nainen deittailee kusipäitä
Karismaattisia jäynämiehiä, joille naiset ovat kertakäykertakäyttötavaraa.
Naisten logiikkaa puolestaan:
Jos mies on sinkku, hän on luuseri joka ei kelpaa naisille ja jos nainen on sinkku niin se tarkoittaa että nainen viihtyy yksin tai ei ole vaan löytänyt miestä joka olisi tarpeeksi hyvä hänelle.
T. Mies
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on sinkku, hän on luuseri joka ei kelpaa naisille ja jos nainen on sinkku niin se tarkoittaa että nainen viihtyy yksin tai ei ole vaan löytänyt miestä joka olisi tarpeeksi hyvä hänelle.
T. Mies
Höppistä, jos mies on sinkku niin kiinnostaa ennen kaikkea onko hyvä tyyppi ja lähtisikö kaljalle ensi viikolla.
Vierailija kirjoitti:
T. Mies
Erittäin hyvin sanottu. Tämä toistuu palstallakin kerta toisensa jälkeen: miestä halvennetaan sanomalla, että hän ei ole saanut naista. Niin kuin naisettomuus itsessään olisi jotenkin häpeällinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Seksinuket ja maksulliset naiset eivät liittyneet tuohon deittailuun tai vihervasurinaisiin, vaan se oli vastaus, kun minulta tivattiin ratkaisua naisten seksuaalisen vallan vähentämiseksi. Sanoin kyllä, että asia pitäisi antaa jonkin miesjärjestön hoidettavaksi. Hienoa vääristelyä, ap. Ja yleistykset päälle, mutta ei haittaa. Yläpeukkua puskee silti, koska naiset on parempia kuin miehet, ja se on yläpeukuin yritettävä todistaa.
Hyvin hatara käsitys jäi tästä vallasta. Sen ymmärsin että sille itse alistuvia on melko vähän ja kyse on siitä että itse jää sen "vallan" alle. Miksi nämä tästä kärsivät eivät ihan itse osta nukkeja?
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä leimata miehiä sen yhden lassukan perusteella, ei miehet ole niin pönttöjä lainkaan. Pakkomielle on vaikea mielenterveysongelma, ja kun henkilö ei itse ymmärrä sellaisesta edes kärsivänsä, hän ei hae apua.
Vaan toistaa samaa itkuvirttä päivittäin aina uudelleen kuten kivikissaäiti, ja ihan yhtä surkealla tuloksella. Toisen pakkomielle on äiti, ja toisen naisten valta ja naisten kaikkinainen tyhmyys ja halveksittavuus. Kumpikaan ei pysty päästämään pakkomielteestään irti, vaan antaa sen myrkyttää elämänsä. Surullistahan se on, mutta omapahan on valintansa, jos ihminen haluaa olla tyytymätön koko ikänsä, niin kukapa sitä voi estää.
Tämä on totta. Kumpikin on hämmästyttävän jumittunut oman päänsä sisällä kehittämiin ajatuksiinsa. Se taitaa olla todellista mielisairautta, jonka edessä muut ovat voimattomia. Elävät ikäänkuin kokonaan irrallaan ympäröivästä todellisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin hatara käsitys jäi tästä vallasta. Sen ymmärsin että sille itse alistuvia on melko vähän ja kyse on siitä että itse jää sen "vallan" alle. Miksi nämä tästä kärsivät eivät ihan itse osta nukkeja?
Siitä "kärsii" 90 % miehistä. Parisuhteissakin 50 % miehistä saa vähemmän seksiä kuin haluaisi, joten naisella on valta-asema parisuhteen sisälläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä "kärsii" 90 % miehistä. Parisuhteissakin 50 % miehistä saa vähemmän seksiä kuin haluaisi, joten naisella on valta-asema parisuhteen sisälläkin.
Joo 90% naisista kärsii miesten seksuaalisuuden alla. Myös niiden miesten joiden kanssa eivät ole edes suhteessa. 59% naisista ei saa seksissä orgasmia vaan toimii pelkästään miehen välineenä tyydyttämiseen. 66% miehistä käyttää henkistä väkivaltaa kumppaninsa saadakseen seksiä ja miehistä 37% on potentiaalisia raiskaajia tai haaveilee siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo 90% naisista kärsii miesten seksuaalisuuden alla. Myös niiden miesten joiden kanssa eivät ole edes suhteessa. 59% naisista ei saa seksissä orgasmia vaan toimii pelkästään miehen välineenä tyydyttämiseen. 66% miehistä käyttää henkistä väkivaltaa kumppaninsa saadakseen seksiä ja miehistä 37% on potentiaalisia raiskaajia tai haaveilee siitä.
Ok. Eli koet keskustelun naisten seksuaalisesta vallasta niin kiusalliseksi, että sinun on pyrittävä puolustautumaan keinolla millä hyvänsä, liittyi puolustautuminen aiheeseen tai ei. Tuo 59 % ei saa orgasmia nyt on ainakin ihan väärin, oletettavasti nuo muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Eli koet keskustelun naisten seksuaalisesta vallasta niin kiusalliseksi, että sinun on pyrittävä puolustautumaan keinolla millä hyvänsä, liittyi puolustautuminen aiheeseen tai ei. Tuo 59 % ei saa orgasmia nyt on ainakin ihan väärin, oletettavasti nuo muutkin.
Ei vaan heittelin väitteitä ja numeroita hatusta kuten sinäkin. Aika yleinen tapa keskustella tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Tuo 59 % ei saa orgasmia nyt on ainakin ihan väärin, oletettavasti nuo muutkin.
Niinkö luulet? Minusta kuulostaa täysin uskottavalta ettei 59% naisista saa orgasmia seksissä miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan heittelin väitteitä ja numeroita hatusta kuten sinäkin. Aika yleinen tapa keskustella tällä palstalla.
90 % oli hatusta vedetty vastauksena tuohon, että mainittuja miehiä olisi vähän, mutta tuo, että 50 % miehistä saa parisuhteessa vähemmän seksiä kuin haluaisi, perustuu Finsex-tutkimukseen. Ei siis mikään minun keksimäni juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo 59 % ei saa orgasmia nyt on ainakin ihan väärin, oletettavasti nuo muutkin.
Niinkö luulet? Minusta kuulostaa täysin uskottavalta ettei 59% naisista saa orgasmia seksissä miehen kanssa.
Ei kauas jäänyt totuudesta.
FINSEX-tutkimuksen tulosten mukaan miehistä 93 prosenttia ilmoittaa saavansa rakasteltaessa ainakin useimmiten orgasmin. Naisilla vastaava osuus on jäänyt tästä vain puoleen - 46 prosenttiin. Yhtä suuri sukupuolten ero on ollut myös orgasmin kokemisessa viimeisimmässä yhdynnässä (miehet 91 %, naiset 54 %). Naiset (8 %) ovat kuitenkin saaneet useita orgasmeja viimeisessä yhdynnässä useammin kuin miehet (4 %). Yli 50-vuotiaista naisista 5 prosenttia ja alle 35-vuotiaista naisista 15 prosenttia ei ollut ilmoituksensa mukaan koskaan kokenut orgasmia yhdynnöissään.
http://www.vaestoliitto.fi/tieto_ja_tutkimus/vaestontutkimuslaitos/seks…