Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soteli amk haku kevät 2018

Ekakertalainen
24.01.2018 |

Onko täälä muita jotka on hakemassa tänä keväänä amk yhteishaussa johonkin soteli alan opintoihin? Ois kiva saada lukuvinkkejä yms...?

Kommentit (4979)

Vierailija
3981/4979 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tajusin vihdoinkin mistä tuolta näkee omat pisteet, 61/70 ja HAMKin sosionomin paikka varmistettu :) täytyy käydä varmaa ostamassa pullo skumppaa, tää tuli nii puskista. 

Mistä sä näit ne? Onkohan jossain muuten hamkin sosionomin monimuoto-opintojen päättymispäivä/harjoitteluajat ym.

Pääsin itse hamk sosionomi monimuotoon, mutta en löydä kyseisiä tietoja mistään. Sähköpostiin tuli hamkin tervetuloa-kirje, mutta sekään ei sisältänyt kuin lähiopetus-pvät. Vai onkohan mulle vielä tulematta joku "kirje"...

En tiedä hamkista, mutta laureassa ainakin harjoitteluille on tietyt viiteajat, mutta voi suorittaa myös oman aikataulun mukaan. Meillä ne viiteajat on yleensä olleet maaliskuun puolivälistä toukokuun loppuun, mutta esim. itse aloitan harkan jo tammikuussa, koska valmistun sen jälkeen eikä ole järkeä odotella maaliskuulle.

Vierailija
3982/4979 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon pistejutun mukaan sain 69 pistettä? Siis 69/70? Ei voi pitää paikkansa nuo. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3983/4979 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitelkaa että opiskelupaikka avaa huoneen oven ja 30 ihmistä pääsee sisään huoneeseen. He kaikki menevät jonossa sisään ja ensimmäinen sai parhaimmat pisteet joten hänen jonosijansa on 1, ja se 31. jonossa oleva ei enää mahdu sisään niin hänen varasijansa on 1

Vierailija
3984/4979 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oujee Kareliaan monimuoto sairaanhoitaja !!!

Vierailija
3985/4979 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitelkaa että opiskelupaikka avaa huoneen oven ja 30 ihmistä pääsee sisään huoneeseen. He kaikki menevät jonossa sisään ja ensimmäinen sai parhaimmat pisteet joten hänen jonosijansa on 1, ja se 31. jonossa oleva ei enää mahdu sisään niin hänen varasijansa on 1

Ei voi mennä näin. Itsellä jonosija 71, varasija 11. Ja yhteensä 30 pääsee sisään. Tosin ne menee niin että valintakoe paikkoja on 13, jono 30. Valintakoe + todistus 13/30, jono 30. Pelkkä todistusvalinta 4 paikkaa, jono 30. Niin mikä se jonosija nyt siinä sitten lie on.. Kun on erikseen jonosija ja varasija. Tai sitten en vaan ymmärrä :D

Vierailija
3986/4979 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei-ensikertalaisena sisään ykkösvaihtoehtoon, eli Tamk sosionomi päivätoteus! Polvet petti alta, kiitos kaikille seurasta, syksyllä odottaa koulunpenkki ❤

Vierailija
3987/4979 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakija87 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi mennä näin. Itsellä jonosija 71, varasija 11. Ja yhteensä 30 pääsee sisään. Tosin ne menee niin että valintakoe paikkoja on 13, jono 30. Valintakoe + todistus 13/30, jono 30. Pelkkä todistusvalinta 4 paikkaa, jono 30. Niin mikä se jonosija nyt siinä sitten lie on.. Kun on erikseen jonosija ja varasija. Tai sitten en vaan ymmärrä :D

Mutta jos osa putoaa siitä välistä pois koska pääsee muualle?

Vierailija
3988/4979 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon pistejutun mukaan sain 69 pistettä? Siis 69/70? Ei voi pitää paikkansa nuo. 

Pisteet on luultavasti koostunu kokeesta plus yo tokarista jolloin kokonaispisteet on 100. Vai etkö oo ylioppilas?

Onko muuten kaikille hyväksytyille tullu spostia?? Mulle ei ole....

Vierailija
3989/4979 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huom Turku! Onko teille valituille tullut jo sähköposti hyväksynnästä? Tänne ei vielä, sosionomi...

Vierailija
3990/4979 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei toikaan pidä paikkaansa kerta mä pääsin sisään paikkaan, johon otetaan 25 ja kuitenkin mun jonosijanumero on 34. Jonosija kuvaa varmaan jotain ihan muuta.

Vierailija
3991/4979 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sponge kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toikaan pidä paikkaansa kerta mä pääsin sisään paikkaan, johon otetaan 25 ja kuitenkin mun jonosijanumero on 34. Jonosija kuvaa varmaan jotain ihan muuta.

kyllä sen pitäis noin kyllä mennä kuten yllä mainitaan :O

Vierailija
3992/4979 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valintatapajonot

Kuhunkin valinnan vaiheeseen

kuuluu 1

n. valintatapajonoa

Valintalaskennassa hakijat

järjestetään keskinäiseen järjestykseen

valintatapajonoihin

nämä siis ovat lopulta

valintalistoja

Valintatapajonot käsitellään valinnan

vaiheessa virkailijan antamassa keskinäisessä

järjestyksessä yksi kerrallaan

Vierailija
3993/4979 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huom Turku! Onko teille valituille tullut jo sähköposti hyväksynnästä? Tänne ei vielä, sosionomi...

Ei ole! :( sama homma

Vierailija
3994/4979 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakija87 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä te välitätte jostain jonosijasta jonka ootte kaivanu koodista, ku se on se varasija mistä teidän pitää välittää :D Sama vaikka olisitte jonosijalla 1000, jos ootte varasijalla 1 niin sitten ootte varasijalla 1.

Vierailija
3995/4979 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös valinnat pysy kesken kunnes hyväksytyt ovat paikkansa vastaanottaneet?

Vierailija
3996/4979 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://docplayer.fi/2063181-Valintaperusteiden-mallinnus-valintalaskent…

Tuolla on selitetty se mitä yritin itse aiemmin selittää. Eli kaikille jonon parhaimmille ei tarjota paikkaa, koska osa pääsee muualle tai tulos hylätään jostain syystä.

Vierailija
3997/4979 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt valinta on valmis!!!

Vierailija
3998/4979 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hakemusta on päivitetty viimeks 22.5. Mit vit... Entä mun pääsykoe? Ei mitään pisteitä tai mitään, yo vaan, enkä päässyt. Eikä oo tullut mitään sähköpostia. Onkos jollain sama?

Vierailija
3999/4979 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamk bioanalytiikka, toinen varasija. Ottakaahan nopeasti niitä paikkoja vastaan niin loppuu tää jännitys. Onnea kaikille paikan saaneille :)

Vierailija
4000/4979 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääsikös se vanhempi ihminen Turkuun sosionomiverkkoon, jolla oli perhe ja joka ei voinut muuttaa jne.?

En tiedä tarkoitatko mua, mutta ainakin oon kuvauksen mukainen, ja jäin siis 6. varasijalle 😞

No, on siinä vielä joitain mahdollisuuksia. Olitkos sä ensikertalainen vai ei-ensikertalainen? Tosin siis mulle nyt ei edelleenkään ole selvää, että miten nuo varasijajonot muodostetaan eli onko siinä kaikki yhdessä ja samassa jonossa, haki millä keinolla tahansa (torkka/valintakoe) ja oli mitä porukkaa vaan. 

Mä kyllä ajattelen sen ihan niin että kun oot varasijalla 6 niin sillon oot tosiaan sijalla 6 siinä jonossa, ei väliä enää millään ensikertalaisuudella tai millään muullakaan. Kun 6 peruu niin pääset sisään.

Näin minäkin arvelisin. Mutta samalla ihmettelen, että mites sitten mut on voitu vertailla Metropoliassa torkan kanssa valintakoeihmisten kanssa. Kun en tosiaan edes käynyt valintakokeessa. 

Tai miten noissa ylipäänsä sitten arvotetaan sama pistemäärä, sama valintakohdesija, jos erilainen tausta eli ei-ensikertalainen ja ensikertalainen. Jollainhan niihin on tolkkua saatava. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi