Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Soteli amk haku kevät 2018

Ekakertalainen
24.01.2018 |

Onko täälä muita jotka on hakemassa tänä keväänä amk yhteishaussa johonkin soteli alan opintoihin? Ois kiva saada lukuvinkkejä yms...?

Kommentit (4979)

Vierailija
3961/4979 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VOIKO NE VARASIJAT MUUTTUA

Totta kai, sitä mukaan jos/kun opiskelupaikan saaneita kieltäytyy paikasta tai unohtaa vahvistaa paikkansa.

Vierailija
3962/4979 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en nää missään tossa koodissa mun pisteitä, mihin siellä ne on piilotettuna?

Mulla tuli pisteet näkyviin viiveellä, yli 24h siitä kun tieto opiskelupaikasta tuli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3963/4979 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä pisteillä ootte päässyt Savoniaan ensihoitoon?

Vierailija
3964/4979 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääsikös se vanhempi ihminen Turkuun sosionomiverkkoon, jolla oli perhe ja joka ei voinut muuttaa jne.?

En tiedä tarkoitatko mua, mutta ainakin oon kuvauksen mukainen, ja jäin siis 6. varasijalle 😞

No, on siinä vielä joitain mahdollisuuksia. Olitkos sä ensikertalainen vai ei-ensikertalainen? Tosin siis mulle nyt ei edelleenkään ole selvää, että miten nuo varasijajonot muodostetaan eli onko siinä kaikki yhdessä ja samassa jonossa, haki millä keinolla tahansa (torkka/valintakoe) ja oli mitä porukkaa vaan. 

Vierailija
3965/4979 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä teillä jotka ootte jo saaneet tulokset näyttää toi koodin ”jonosija”? omatsivut/secure/applications

Itellä HAMKin sosionomissa jonosija 35, ja sisään pääsin

Mä sain kanssa paikan (tosin en siis hamkista) mutta jonosija koodissa näyttää 65 😁 ne ei taida olla tulkittavissa ihan suoraan.

Eilen sain jo tiedon paikasta opintopolussa, mutta sähköpostiin ei ole tullut vielä mitään 🤔 eikö sinne sähköpostiinkin jotain pitäisi tulla, tarkemmat tiedot pisteistä tms?

Vierailija
3966/4979 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itelle tuli jo karelialta

Vierailija
3967/4979 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä teillä jotka ootte jo saaneet tulokset näyttää toi koodin ”jonosija”? omatsivut/secure/applications

Itellä HAMKin sosionomissa jonosija 35, ja sisään pääsin

Mä sain kanssa paikan (tosin en siis hamkista) mutta jonosija koodissa näyttää 65 😁 ne ei taida olla tulkittavissa ihan suoraan.

Eilen sain jo tiedon paikasta opintopolussa, mutta sähköpostiin ei ole tullut vielä mitään 🤔 eikö sinne sähköpostiinkin jotain pitäisi tulla, tarkemmat tiedot pisteistä tms?

Kuinka monta otettiin sisään?

Sähköpostiin tuskin voi tulla mitään ennen kuin valinta on valmis eli kaikkien tulokset valmiina. Ennen sitä kukaan ei pysty hyväksymään eikä hylkäämään paikkaa.

Vierailija
3968/4979 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä löydä siitä linkistä mitää järkevää :D ehkä oon sit vaa tyhmä. Tuleehan ne kuitenki vielä ihan selkokielellä jonnekki?

Vierailija
3969/4979 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain pelkästään fyssariksi Ouluun. Pääsin :)

Vierailija
3970/4979 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä ero jono ja varasijalla

Vierailija
3971/4979 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä muita, joilla on vieläkin kesken? Alkaa pikkuhiljaa jo ihmetyttää...

Vierailija
3972/4979 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääsikös se vanhempi ihminen Turkuun sosionomiverkkoon, jolla oli perhe ja joka ei voinut muuttaa jne.?

En tiedä tarkoitatko mua, mutta ainakin oon kuvauksen mukainen, ja jäin siis 6. varasijalle 😞

No, on siinä vielä joitain mahdollisuuksia. Olitkos sä ensikertalainen vai ei-ensikertalainen? Tosin siis mulle nyt ei edelleenkään ole selvää, että miten nuo varasijajonot muodostetaan eli onko siinä kaikki yhdessä ja samassa jonossa, haki millä keinolla tahansa (torkka/valintakoe) ja oli mitä porukkaa vaan. 

Mä kyllä ajattelen sen ihan niin että kun oot varasijalla 6 niin sillon oot tosiaan sijalla 6 siinä jonossa, ei väliä enää millään ensikertalaisuudella tai millään muullakaan. Kun 6 peruu niin pääset sisään.

Vierailija
3973/4979 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muut saaneet karelialta mitään ilmoitusta?

Vierailija
3974/4979 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olettaisin että jonosija 1 sai kaikkein parhaimmat pisteet ja varasija 1 on ensimmäisenä varalla. Mutta en tiedä.

Vierailija
3975/4979 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehhh kirjoitti:

Onko täällä muita, joilla on vieläkin kesken? Alkaa pikkuhiljaa jo ihmetyttää...

Koko valtakunnan tasolla ei oo tulokset viel valmiina, siks siel lukee viel kesken.

Vierailija
3976/4979 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olettaisin että jonosija 1 sai kaikkein parhaimmat pisteet ja varasija 1 on ensimmäisenä varalla. Mutta en tiedä.

Ja ehkä osa jonosta pääsee vielä korkeammalle toivelleen. Eli välttämättä kaikkia jononumeroita 1-30 oteta sisään, koska puolet saattaa päästä muualle. Mutta tämä vain arvailua.

Vierailija
3977/4979 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tajusin vihdoinkin mistä tuolta näkee omat pisteet, 61/70 ja HAMKin sosionomin paikka varmistettu :) täytyy käydä varmaa ostamassa pullo skumppaa, tää tuli nii puskista. 

Mistä sä näit ne? Onkohan jossain muuten hamkin sosionomin monimuoto-opintojen päättymispäivä/harjoitteluajat ym.

Pääsin itse hamk sosionomi monimuotoon, mutta en löydä kyseisiä tietoja mistään. Sähköpostiin tuli hamkin tervetuloa-kirje, mutta sekään ei sisältänyt kuin lähiopetus-pvät. Vai onkohan mulle vielä tulematta joku "kirje"...

Vierailija
3978/4979 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näkee hylätyn kokeen pisteet?! Tabletissa ei toimi cltr ja f yhdistelmä, eikä sivuilla ole mitään kohtaa missä lukis pisteet

Vierailija
3979/4979 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suru kirjoitti:

Mistä näkee hylätyn kokeen pisteet?! Tabletissa ei toimi cltr ja f yhdistelmä, eikä sivuilla ole mitään kohtaa missä lukis pisteet

Tulossähköpostissa pitäisi tulla.

Hylätyssä voi olla myös, ettei toinen osio ole mennyt läpi, vaikka toisesta olisi täydet pisteet.

Vierailija
3980/4979 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ei ole tullut vieläkään kaikkia tuloksia?