Soteli amk haku kevät 2018
Onko täälä muita jotka on hakemassa tänä keväänä amk yhteishaussa johonkin soteli alan opintoihin? Ois kiva saada lukuvinkkejä yms...?
Kommentit (4979)
Vierailija kirjoitti:
Siis trollaako täällä joku tota metropoliaa!
No tuskin. Joillekin tullut,joillekin ei.
I JUST WANNA FEEEEEEEEEEEL
REEEAL LOOOVE
Tulin vain jakamaan korvamatoni
Siinä meni nyt mun ensikertalaisuus! Opiskelupaikka vastaanotettu, täältä tullaan HAMK ja sosionomin monimuoto!
Olin pääsykokeissa laureassa, johtuukohan siitä ettei näy
62. Varasija Metropoliaan... Ei lohduta vaikka pienempi onkin. Noh ehkä Laurea tai Diak... :/ Ja sossu päiväpuoli. Vittu.
Onnea! Ensikertalaisuuden menettäminen on ihana tunne! Onhan se melkoista sähläämistä, mutta posket kuitenkin punoittavat jälkeenpäin ihanasti!
Mieletöntä! Mulle oli tullut metropoliasta vastaus, pääsin ykköshakuuni th:ksi!! <3 loppujen viiden kohdalla lukee vaan peruutettu. Hain metropolia, laurea ja diak
tamk nyt perkele päästä mut kärsimyksestä
Löytääkö joku sitä tuloskirjettä opintopolusta? Haluisin tietää omat pisteet mut en löydä :D
Oamk nyt oikeasti. Viime vuonnakin oli tulokset myöhässä, miksi nytkin pantataan??
diakista ja laureasta ei ole vissii tullu tuloksii?
HAMK sh monimuoto kutsuu elokuussa 😍😭😍❤️
Sosionomi XAMK? SeAMK? Lapin AMK? SAMK? Tai sairaanhoitaja Lapin AMK? SeAMK?
Onkohan tässä mitään toivoa edes. Metropolia kolmas vaihtoehto ja varasija 130. Laurea ensimmäisenä ja olen ensikertalainen. Onko edes pienintä toivoa, että Laureaan vois tulla hyväksytty?
Vierailija kirjoitti:
Oamk nyt oikeasti. Viime vuonnakin oli tulokset myöhässä, miksi nytkin pantataan??
Miten myöhässä? 😒
Vierailija kirjoitti:
Ei vitsi...Paljonko ne myöhästyi?? :O
Huhujen mukaan OAMKin tulokset keväältä 2017 eivät ole myöskään vielä tulleet
Ei, mulla näkyy Metropolia kyllä :)