Soteli amk haku kevät 2018
Onko täälä muita jotka on hakemassa tänä keväänä amk yhteishaussa johonkin soteli alan opintoihin? Ois kiva saada lukuvinkkejä yms...?
Kommentit (4979)
Vierailija kirjoitti:
NYT PÄIVITTY metropolia!!
Sosionomi ja geromoni..Varasijalla 47. eli ihan vituiks meni!!
Voi PERKELE TAAS!!!
Varasijat laskee paljon tässä viikkojen mittaan, usko pois! Sh hakijoista ja geronomi hakijoista monet on myös hakenut esim terveydenhoitaja/kätilö/ensihoitaja/röntgenhoitaja jne... Sitten menevät tietenkin sinne jos pääsevät. Ja yliopistoon hakijoita myös paljon Joukossa. Sairaanhoitaja ja varsinkin geronomi laskee paljon. Kätilö, terveydenhoitaja tms puolestaan ei laske juurikaan.
Käyttökatko!?! Apuaaa tää on ihan järkyttävää piinaa loppuun saakka 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hamk - kesken :/. Taidan kurkata opintopolkuun seuraavan kerran vasta iltapäivällä :D
Mulla Hamk sh monimuoto tuli tulokset, varasijalle jäin.
Täällä sama! Monesko sija sulla on? Mulla on 3. ja kovasti epäilen, että sisään en taida päästä :(
Olen 99,9% varma että pääset sisään.
Vierailija kirjoitti:
Hamk sh monimuoto 4.varasija. Vielä on toivoa 😊
Joo on todellakin toivoa. Eiköhän tosta sisään ponnahdeta vielä.
Opintopolussa käyttökatko! Onko muillakin? :D
Mulla ei näy kyl metropolian sossu. Trolli
Jaahas käyttökatko opintopolussa :DDD
”Käyttökatko. Olemme pahoillamme. Opintopolun sivuja ei jostakin syystä voi nyt näyttää. Yritä hetken kuluttua uudelleen”. 😂
No, Laurean tuloksia odottelen, että eipä ne taida muillakaan vielä näkyä...
30. varasijal :/, onkohan enää mahdollisuutta päästä ineen? sh linja
Käyttökatko eli nyt tulee kaikki tulokset. Loputkin. :)
"Kaikkia hakemuksia ei saatu ladattua koska taustapalvelu käynnistyy. Yritä hetken kuluttua uudelleen."
Tuloskohan nyt ne loputkin ja lopulliset tulokset ?
Jaahas, kaikki muutkin huomasi saman :-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hamk - kesken :/. Taidan kurkata opintopolkuun seuraavan kerran vasta iltapäivällä :D
Täällä sama! Monesko sija sulla on? Mulla on 3. ja kovasti epäilen, että sisään en taida päästä :(
Oikeesti?? Mä jotenkin ajattelen, että kun aikuiset on hakenu, niin ne sitten ottaakin sen paikan vastaan (niitä paikkoja kun on niin paljon vähemmänkin), mutta tää on siis puhtaasti mutuilua vaan. Sopisi kyllä olla väärässä! Ja jännittäminen jatkuuuuuuuu...
Hah metropoliaan varasijat terkaks ja sh...niin isot numerot ettei mahiksia päästä.. Vielä Laureaa ja Diakia odotellaan
APUA!!!! Hamk sosionomi hyväksytty ei helvetti <3333 Ei enää välivuosia!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti?? Mä jotenkin ajattelen, että kun aikuiset on hakenu, niin ne sitten ottaakin sen paikan vastaan (niitä paikkoja kun on niin paljon vähemmänkin), mutta tää on siis puhtaasti mutuilua vaan. Sopisi kyllä olla väärässä! Ja jännittäminen jatkuuuuuuuu...
Luulen, että jos jollakin pisteet on lähellä sitä, mihin enemmän toivoi pääsevänsä, hakee mieluummin uudelleen kuin ottaa sen mahdollisesti elämänsä ainoan korkeakoulupaikan vastaan.
HAMK sairaanhoitaja hyväksytty! Odottaa ylempiä hakukohteita. Ainakin pääsen opiskelemaan 😂
Turku ei vissiin vieläkään julkaise mitään 😂