Soteli amk haku kevät 2018
Onko täälä muita jotka on hakemassa tänä keväänä amk yhteishaussa johonkin soteli alan opintoihin? Ois kiva saada lukuvinkkejä yms...?
Kommentit (4979)
Vierailija kirjoitti:
Hah metropoliaan varasijat terkaks ja sh...niin isot numerot ettei mahiksia päästä.. Vielä Laureaa ja Diakia odotellaan
itel sama sh kans, 30. varasija :/ en usko että ois mahdollisuut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hamk - kesken :/. Taidan kurkata opintopolkuun seuraavan kerran vasta iltapäivällä :D
Mulla Hamk sh monimuoto tuli tulokset, varasijalle jäin.
Täällä sama! Monesko sija sulla on? Mulla on 3. ja kovasti epäilen, että sisään en taida päästä :(
Olen 99,9% varma että pääset sisään.
Oikeesti?? Mä jotenkin ajattelen, että kun aikuiset on hakenu, niin ne sitten ottaakin sen paikan vastaan (niitä paikkoja kun on niin paljon vähemmänkin), mutta tää on siis puhtaasti mutuilua vaan. Sopisi kyllä olla väärässä! Ja jännittäminen jatkuuuuuuuu...
Luulen, että jos jollakin pisteet on lähellä sitä, mihin enemmän toivoi pääsevänsä, hakee mieluummin uudelleen kuin ottaa sen mahdollisesti elämänsä ainoan korkeakoulupaikan vastaan.
Totta, tätä en ottanutkaan huomioon. Hyvä pointti!
Mikä hitto tossa sosionomissa kestää
Metropolian sosionomi päivätoteutus tullut, varasijat niin pitkällä, että ei mitään toivoa. Kolmas hakuvaihtoehto oli. Menetin toivoni jo muidenkin osalta. Onnea kaikille, jotka pääsi! :)
Varasijalla 40 metropolia 😂😂 voi morjens vaan. Tervetuloa palmusaaret
Eikö oamk ole vieläkään julkaissut??
Tää on niin hullu fiilis! Vaikka kuinka yrittää olla ajattelematta mitään niin tuntuu että kehon sisällä on joku pyörremyrsky
Älä jauha paskaa. Mulla näkyy metropolia sosionomi päivätoteutus edelleen kesken
Metropolia toimintaterapeutti monimuoto 5:s varasija, Jamk kesken.
Vierailija kirjoitti:
Metropolian sosionomi päivätoteutus tullut, varasijat niin pitkällä, että ei mitään toivoa. Kolmas hakuvaihtoehto oli. Menetin toivoni jo muidenkin osalta. Onnea kaikille, jotka pääsi! :)
Mikä varasija sulla?
Tuskin NIIiIN pitkällä kuin mulla 225😳😳😳
Hei ei sentään HYLÄTTY kokeen tulos.. mutta kyllä VITUTTAA metropolia koska ne antoi noi pisteet mitkä vaikuttaa nyt kaikkiin muihin vaihtoehtoihin kun tekevät valintakoeyhteistyötä😡😡
Jamk edelleen kesken.
Vierailija kirjoitti:
Metropolia toimintaterapeutti monimuoto 5:s varasija, Jamk kesken.
Ja oli siis kakkosvaihtoehto.
Metropolia sosionomi varasija 129... Eiköhän tää ollu tässä.
Metropolia 121. varasija 😂
No mut kiitti jännityksistä ja tsemppiä muille vielä loppupiinaan! 😊
En oo stressannut ennen eilistä juurikaan..mutta nyt 😲Miksei jamkista kuulu👹
Siis trollaako täällä joku tota metropoliaa!
131. varasija Metropoliassa :D
Mulle metropolia fyssari ja jalkaterapeutti tuli. En päässyt sisään.
Nyt tuli pahempi stressi ku kertaakaan aikasemmin, tosiaan sh monimuoto varasijalla 4. Apuaaaa