Soteli amk haku kevät 2018
Onko täälä muita jotka on hakemassa tänä keväänä amk yhteishaussa johonkin soteli alan opintoihin? Ois kiva saada lukuvinkkejä yms...?
Kommentit (4979)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metropolia fyssari varasija 16. mut muut saman valintaryhmän alat kesken ja laurea fyssari kans
Oliko metro 1. vaihtoehto?
Joo oli ekana!
Pojalle tuli tieto, et on Metropolia osteopatiassa 16. varasijalla. Ko. koulu kuitenkin hakutoiveena vasta 6.
Mitä tää ny meinaa?
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuli Jamk!
Varasija 31😂😂😂
Mikä tutkinto?
Vierailija kirjoitti:
Hahhahhaaaa repesin :D
Mun metropolian sosionomin varasija on ENÄÄ 224. Eli yks lähtenyt välistä😂😂😂
Siis kuinka monta sinne valintakokeeseen on otettu??
Itse hain linjalle, jonne otettu valintakokeeseen noin 50 ja sisään pääsee 25. Varasija voi olla siis 25. korkeintaan.
Vierailija kirjoitti:
Pojalle tuli tieto, et on Metropolia osteopatiassa 16. varasijalla. Ko. koulu kuitenkin hakutoiveena vasta 6.
Mitä tää ny meinaa?
mulla tää hakutoiveena 3. ja näyttää kesken :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuli Jamk!
Varasija 31😂😂😂Mikä tutkinto?
Kuntoutuksen ohjaaja eli ei käsittääkseni mikään suosituin linja siellä...
Vierailija kirjoitti:
Mitä tää ny meinaa?
Että jos 16-17 ihmistä peruu paikkansa,poikasi pääsee sinne.
Sponge kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahhahhaaaa repesin :D
Mun metropolian sosionomin varasija on ENÄÄ 224. Eli yks lähtenyt välistä😂😂😂Siis kuinka monta sinne valintakokeeseen on otettu??
Itse hain linjalle, jonne otettu valintakokeeseen noin 50 ja sisään pääsee 25. Varasija voi olla siis 25. korkeintaan.
Otappa huomioon valintakoeyhteistyö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tää ny meinaa?Että jos 16-17 ihmistä peruu paikkansa,poikasi pääsee sinne.
Hahhaa 😂 Kiitos 'tiedosta'.
Seriously: onko siis mahdollista, että sijoittuu paremmin 1-5.?
Pääsin ensisijaisen toiveeseen, mutta haluaisin sittenkin kakkosvaihtoehtoon. Mitä pitäisi tehdä?
Olemme pahoillamme. Opintopolun sivuja ei jostakin syystä voi nyt näyttää. Yritä hetken kuluttua uudelleen.
Kiva :D
Saimian sh tulokset ei ainakaan näy mulla. 3 ja 4 Xamk ja niissäkään ei mitään..