Soteli amk haku kevät 2018
Onko täälä muita jotka on hakemassa tänä keväänä amk yhteishaussa johonkin soteli alan opintoihin? Ois kiva saada lukuvinkkejä yms...?
Kommentit (4979)
Hamk - kesken :/. Taidan kurkata opintopolkuun seuraavan kerran vasta iltapäivällä :D
Opiskelijavalinta on kesken. Näin lukee edelleen opintopolussa.
Mulla Hamk sairaanhoitajan monimuotoon tulos tullu, varasijoilla ollaan. 😭
Hamkin sosionomi vielä kesken.
Mielenkiintoista että saman koulun eri alojen tuloksetkin tulevat siis aivan eri aikaan kun täällä Xamkissa näyttä edelleen että opiskelijavalinta kesken ..
Tulis nyt vaan jo, niin vois joko itkeä tai nauraa loppupäivän. Stressilevelit miljoona.
Vierailija kirjoitti:
XAMK kotka ja mikkeli itellä hylätty. Oli mulla 4 ja 5 vaihtoehto.
Laurea 1 ja 2 vaihtoehdot vielä KESKESN. Kävin tosin pääsykokeissa Kotkassa eli onko enää toivoa päästä laureaan?
Tarkoittaakohan se hylätty, ettet saanut sitä minimiä 30 pistettä eli sitten olisi hylätty myös ne ensimmäiset vaihtoehdot?
Eli kun tuo näyttää hylättyä kahteen kouluun niin tuskinpa muuallekkaan enää pääsee :o
Metropolia sairaanhoitaja, monimuoto tulokset tulleet - ainakin minulle, jäin 70. varasijalle.
Sponge kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laurea 1 ja 2 vaihtoehdot vielä KESKESN. Kävin tosin pääsykokeissa Kotkassa eli onko enää toivoa päästä laureaan?
Tarkoittaakohan se hylätty, ettet saanut sitä minimiä 30 pistettä eli sitten olisi hylätty myös ne ensimmäiset vaihtoehdot?
Oivoi, ois kyllä ollu kiva et kaikki hakukohteet näyttäis hylättyä niin ei tarttis enää jännittää..
Vierailija kirjoitti:
Metropolia sairaanhoitaja, monimuoto tulokset tulleet - ainakin minulle, jäin 70. varasijalle.
Apua sama!! Oon neljännellä varasijalla ja olin SATAVARMA että kokeet meni ihan täysin surkeasti. Onkohan tosta 4. sijasta enää miten mahdollista päästä kouluun sisälle?
Nyt on ainakin osasta Hamk julkaissut tulokset
Vierailija kirjoitti:
Mulla Hamk sairaanhoitajan monimuotoon tulos tullu, varasijoilla ollaan. 😭
Hamkin sosionomi vielä kesken.
Nyt jännittäääää!
Hamk sosionomi monimuoto tuli. Hylkyä näyttää, mutten ees yrittäny tuonne kun oli vikana vaihtoehtona :D
Vierailija kirjoitti:
Sponge kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oivoi, ois kyllä ollu kiva et kaikki hakukohteet näyttäis hylättyä niin ei tarttis enää jännittää..
Eihän sun tarvitse enää jännittää.. jos hylätty niin se valintakoe on sillon hylätty. Eli ei voi päästä sen tuloksella mihinkään.
Ja todistusvalinnatkin kai olleet jo aiemmin?
Vierailija kirjoitti:
Hamk - kesken :/. Taidan kurkata opintopolkuun seuraavan kerran vasta iltapäivällä :D
Mulla Hamk sh monimuoto tuli tulokset, varasijalle jäin.
Hamkista tuli sosionomin tulokset! Syksyllä nähdään!
NYT PÄIVITTY metropolia!!
Sosionomi ja geromoni..
Varasijalla 47. eli ihan vituiks meni!!
Voi PERKELE TAAS!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sponge kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sun tarvitse enää jännittää.. jos hylätty niin se valintakoe on sillon hylätty. Eli ei voi päästä sen tuloksella mihinkään.
Ja todistusvalinnatkin kai olleet jo aiemmin?
Tekeekö xamk ja Laurea valontakoeyhteistyötä? Jos tekevät, niin silloin se Laurean tulos on myös hylätty jos kerta xamk onn
Hamk sh monimuoto 4.varasija. Vielä on toivoa 😊
Ei! Siellä on hämähäkkejä ja ties mitä muuta kamalaa.