Soteli amk haku kevät 2018
Onko täälä muita jotka on hakemassa tänä keväänä amk yhteishaussa johonkin soteli alan opintoihin? Ois kiva saada lukuvinkkejä yms...?
Kommentit (4979)
On kyllä ärsyttävää kuinka viime tippaan jää. Viime yönä heräilty pitkin yötä ja stressitaso koko ajan vähän koholla. Onneksi tänään ratkeaa ja pääsee mökille nauttimaan 😁
Vierailija kirjoitti:
Mihin te jotka ootte nyt palstailemassa niin ootte hakenut? :)
Centriaan sosionomi monimuoto 👍
Kaikki kuitenkin vaan täällä odotellaan että joku muu kertoo tulosten tulleen, ja ollaan autuaan tietämättömiä että siellä ne opintopolussa jo ois 😂
Ei uutta opintopolussa. Eilen tajusin etta olen tehnyt somen ja opintopolun kyttäämisestä uuden harrastuksen jo lähemmäs viikon ajan. hauskaa se on ollut tällä palstalla mutta ... moni asia jäi tekemättä tai oli vain turha fiilis. Joten eilen otin itseäni niskasta kiinni ja leivoin, saunoin, tein hyvää ruokaa, siivosin kasvimaan, ja lähdin perheen kanssa pyöräretkelle. Niin paljon parempi vaikka asia oli koko ajan mielessä. Turhauttavaa kun ei aamullakaan mitään.
Ite oon töissä kolmeen asti ja en tiedä yhtää katsoisko kesken päivän vai ei.. ku tiedän että työnteosta ei tuu itkulta yhtään mitään jos tulee kielteinen päätös.. toisaalta haluaisin tietää jo!
Ja siis SeAMK:iin oon hakenut sairaanhoitajaksi.
Osaako joku kertoa, miten aiempina vuosina tulokset ovat tulleet? Voiko mennä jopa iltapäivään..
Ihan hyvin ne ois voinu ottaa sen "viimeistään" pois ja ilmoittaa, että tulokset julkaistaan 28.6. niin ei olisi tarvinnut kärsiä koko alkuviikkoa paniikissa.
No niin. Kaikki te, jotka odotatte tuloksia täysin tyynenä, yläpeukkuja tänne. ;)
Itse kävin juuri kurkkaamassa ja edelleen kesken 😑 Sama juttu että viime yö meni kyllä pätkissä! Onneksi oon töissä niin saan muutakin ajateltavaa 😂
Muutama koulu sanonu että klo 15 mennessä tulee tulokset (eli 14.59)
Eiks tää niinku anna vähän toivoa, että opiskelupaikka tulis.. ei ehkä ekasta mutta kuitenkin..
"Voit nähdä tiedon valinnasta Oma Opintopolku -palvelussa jo ennen kaikkien tulosten julkaisemista, jos
sinut on valittu ylimpään hakutoiveeseen
sinut on hyväksytty esimerkiksi 3. hakutoiveeseesi, mutta sinua ei valittu ylempiin hakutoiveisiin.
sinut on hyväksytty alemmalle toiveelle, mutta ylemmät hakutoiveet ovat vielä kesken
et saanut opiskelupaikkaa"
Jos tänäänkään ei tule tulokset niin lähden jonnekkin banaanisaarelle palmun alle puoleksi vuodeksi.
No jos sais valita, koulu vai banaanisaaret 6 kk. Lähtisin viivana banaanisaarille.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvin ne ois voinu ottaa sen "viimeistään" pois ja ilmoittaa, että tulokset julkaistaan 28.6. niin ei olisi tarvinnut kärsiä koko alkuviikkoa paniikissa.
No ei olis.. koska osa tuloksista on tullut jo viime viikolla.
"Valintaehdotusten tulee olla siirrettynä sijoitteluun viimeistään tiistaina
26.6.2018.
4. Valintojen tulokset tulee ilmoittaa hakijoille viimeistään torstaina 28.6.2018."
Aaaaa TÄMÄN takia viimeinen päivitys on tiistaina se 10:42 jne.. Ku ovat sijoitelleet meidät jonoissa!
Vierailija kirjoitti:
Jos tänäänkään ei tule tulokset niin lähden jonnekkin banaanisaarelle palmun alle puoleksi vuodeksi.
Lähden mukaan hei sitten banaanisaarelle.
"Valintaehdotusten tulee olla siirrettynä sijoitteluun viimeistään tiistaina
26.6.2018.
4. Valintojen tulokset tulee ilmoittaa hakijoille viimeistään torstaina 28.6.2018"
TÄMÄN takia se päivitys tiistaina klo.10:42.. ovat järjestelleet meidät sijoituksen mukaan jonoissa/vapaissa paikoissa..
Ootteko siis käynyt opintopolussa ja edelleen kesken? Whaaat. Luulis että olis yöllä tullut! En siis itse ole hakenut mutta olen alalla ja myötäelän täällä kanssanne :D