Soteli amk haku kevät 2018
Onko täälä muita jotka on hakemassa tänä keväänä amk yhteishaussa johonkin soteli alan opintoihin? Ois kiva saada lukuvinkkejä yms...?
Kommentit (4979)
Vierailija kirjoitti:
Miltä muilla näyttää toi linkki?
Ei mitään tolkullista.
"valintatila":"KESKEN","vastaanottotila":"KESKEN","ilmoittautumistila":{"ilmoittautumisaika":{},"ilmoittautumistapa":{"nimi":{"fi":"Oili","sv":"Oili","en":"Oili"},"url":"/oili/"},"ilmoittautumistila":"EI_TEHTY","ilmoittauduttavissa":false},"vastaanotettavuustila":"EI_VASTAANOTETTAVISSA","viimeisinHakemuksenTilanMuutos":"2018-06-26T04:15:29Z","julkaistavissa":false,"ehdollisestiHyvaksyttavissa":false,"tilanKuvaukset":{}},
Mulla lukee, että tänään on viimeksi päivitetty ja kaikkialla tuo kesken ja false, eli en nyt heitä toivoa menemään. Sit jos opintopolkuun tulee hylätty niin sitten vasta masistelen :D
Joo mullakin kaikki kesken ja tänään viimeksi klo.10.42 päivitetty hakemuksen tilaa. Ihan hauska tuota on seurailla. :)
jonosija":34,"julkaistavissa":true,"ehdollisestiHyvaksyttavissa":false,"tilanKuvaukset":
Että kuinka?
Vierailija kirjoitti:
jonosija":34,"julkaistavissa":true,"ehdollisestiHyvaksyttavissa":false,"tilanKuvaukset":
Että kuinka?
Kuinka monta otetaan sisään tohon mihin hait? Olet 34. paras ymmärtääkseni.
Toi linkki aiheuttaa vaan lisää ahdistusta 😂
Vierailija kirjoitti:
Että kuinka?
Minulla esim lukee yhdessä kohteessa
"jonosija":142,"varasijanumero":90
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että kuinka?
Muistaakseni 60 otetaan sisään.
Mulla lukee yhdessä hakukohteessa että jonosija 54, johonka pamahti HYLÄTTY. Muihin hakukohteisiin ei edes löydy "jonoa" tuolta sivulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että kuinka?
Veikkaan että sait paikan :-) :-) :-)
Vierailija kirjoitti:
Mulla lukee yhdessä hakukohteessa että jonosija 54, johonka pamahti HYLÄTTY. Muihin hakukohteisiin ei edes löydy "jonoa" tuolta sivulta.
Koska tulokset eivät ole valmiita. Ei minullakaan lue kaikissa jononumeroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että kuinka?
Veikkaan että sait paikan :-) :-) :-)
No nyt alkoi jännittämään :D
Olin varma että tänään tai huomenna tulee tulokset,mutta nyt taidan kallistua siihen että vikalle päivälle menee. Huomenna iltapvällä tulee joillekin ja torstaina rytisee sitten vauhdilla. Se on mun veikkaus. :D
Mulla on tullut tuohon F12 painamalla kaikkien noiden muiden juttujen lisäksi tuommonen "varasijojatäytetäänasti" kohta, liekköhän tämä meinaa sitä etten päässyt ja jossain jonossa ollaan.. :(
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tullut tuohon F12 painamalla kaikkien noiden muiden juttujen lisäksi tuommonen "varasijojatäytetäänasti" kohta, liekköhän tämä meinaa sitä etten päässyt ja jossain jonossa ollaan.. :(
En usko jollei sulla ole myös jotain jonosijameroa siinä. Varmaan lukee kaikilla samaan paikkaan hakeneilla se sama. Itselläni myös luki ja minun tulos on hylätty (en ollut kokeessa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko jollei sulla ole myös jotain jonosijameroa siinä. Varmaan lukee kaikilla samaan paikkaan hakeneilla se sama. Itselläni myös luki ja minun tulos on hylätty (en ollut kokeessa).
Kiitti pelastit mun illan! ❤ Empähän ainakaan nyt tänä iltana märehi tuota asiaa vaikkei paikkaa tulisikaan :D
Enää yksi kokonainen päivä!! Ja sitten torstaina selviää :)
Miten voi aika mennä näin hitaasti?! Ihan älytöntä! Tosi vaikea keskittyä yhtään mihinkään.
Mulla on huominen ja ylihuominen vapaita töistä, en oikee tiiä onks se hyvä vai huono juttu.. :D
Mulla siinä kyllä lukee että 19.6. on viimeksi mun tulosta muokattu, ja olen siis varasijalla 1, ja edelleen on Opintopolussa keske .