Soteli amk haku kevät 2018
Onko täälä muita jotka on hakemassa tänä keväänä amk yhteishaussa johonkin soteli alan opintoihin? Ois kiva saada lukuvinkkejä yms...?
Kommentit (4979)
Miltä muilla näyttää toi linkki?
Varasijoilta pääsee jo nyt, koska jonotilanteet elävät sen mukaan, kun tuloksia tulee. Esim. Olet varasijalla 1. Joku toinen on hakenut samaiselle linjalle toisena hakuvaihtoehtona, ja pääseekin ykkösvaihtoehtoonsa, kun tulokset tulee. Sinä liikahdat heti hyväksyttyihin :)
Vierailija kirjoitti:
Sponge kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laureaan sosionomiksi minäkin :)
Iik! Päiväpuolelle? Mä hain Lohjalle, eikä ole tullut tietoa vielä.
Mä pääsin päiväpuolelle, mutta jatkan samassa monimuotoryhmässä jossa aloitin vuoden alussa polkuopiskelijana 😊
Miten tämmönen on sit mahdollista? Eli et mene sinne, minne olet päässyt, vaan valitset itse ryhmäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
http://opintopolku.fi/omatsivut/secure/applications eli tuolta.
Apuua mikä tää on?! 😂
Löysin sieltä tällasen: "2018-06-19T05:33:58Z","jonosija":34,"varasijanumero":1,"julkaistavissa":true,"ehdollisestiHyvaksyttavissa":false,"tilanKuvaukset":{},"pisteet":87.89}" eli varasijalla 1?!
Opintopolussa edelleen KESKEN.
Oon hakenu siis monimuotototeutukseen tradenolilinjalle Savonia AMK:hon mut pystyn samaistumaan tän ketjun tuskaan 😅
Joo kyllä,olet varasijalla! Tuolla f12-kikalla voi nähdä pisteer ja tuloksen ennenkuin se julkaistaan. :)
Vierailija kirjoitti:
Varasijoilta pääsee jo nyt, koska jonotilanteet elävät sen mukaan, kun tuloksia tulee. Esim. Olet varasijalla 1. Joku toinen on hakenut samaiselle linjalle toisena hakuvaihtoehtona, ja pääseekin ykkösvaihtoehtoonsa, kun tulokset tulee. Sinä liikahdat heti hyväksyttyihin :)
Huh, täytyy toivoa! 😬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apuua mikä tää on?! 😂
Löysin sieltä tällasen: "2018-06-19T05:33:58Z","jonosija":34,"varasijanumero":1,"julkaistavissa":true,"ehdollisestiHyvaksyttavissa":false,"tilanKuvaukset":{},"pisteet":87.89}" eli varasijalla 1?!
Oon hakenu siis monimuotototeutukseen tradenolilinjalle Savonia AMK:hon mut pystyn samaistumaan tän ketjun tuskaan 😅Joo kyllä,olet varasijalla! Tuolla f12-kikalla voi nähdä pisteer ja tuloksen ennenkuin se julkaistaan. :)
Eli mulla tää tarkottaa sit sitä että en oo pääasyt mihinkään. Kaikkialla lukee että ei hyväksyttävissä
mul lukee kaikkee false, kesken, ei vastaanotettavissa, ei tehty yms ja mulla siis opiskelijavalinta kesken joka toiveessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apuua mikä tää on?! 😂
Oon hakenu siis monimuotototeutukseen tradenolilinjalle Savonia AMK:hon mut pystyn samaistumaan tän ketjun tuskaan 😅Joo kyllä,olet varasijalla! Tuolla f12-kikalla voi nähdä pisteer ja tuloksen ennenkuin se julkaistaan. :)
Eli mulla tää tarkottaa sit sitä että en oo pääasyt mihinkään. Kaikkialla lukee että ei hyväksyttävissä
Ei vaan valinta on kesken. Mullakin lukee.
Tuon linkin kautta niin minulle lukee kaikissa, että ehdollisesti hyväksyttävissä? Mitä ihmettä?
mullakin lukee ehdollisesti hyväksyttävissä mut et valintaa ei oo tehty et ei vielkää mtn uutta tietoo tost linkistäkää 😭🙈
Vierailija kirjoitti:
Tuon linkin kautta niin minulle lukee kaikissa, että ehdollisesti hyväksyttävissä? Mitä ihmettä?
Ehdollisesta hyväksyttävissä:false, eli ei ole hyväksyttävissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ei varmaankaan kun koko tuloksiakaan vielä julkaistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin eli valinta on kesken.
Vierailija kirjoitti:
"Valinnan tulos voi olla
kesken
hyväksytty
hyväksytty (korkeakoulun määrittämä ehto)
hyväksytty (odottaa ylempien hakukohteiden tuloksia)
varalla (+ varasijanumero)
peruuntunut tai
et saanut opiskelupaikkaa.
Jos valinnan tuloksesi on hyväksytty (korkeakoulun määrittämä ehto)
valintaasi liittyy jokin ehto (esimerkiksi tutkintosi ei ollut valmis tai lopulliset arvosanasi eivät olleet tiedossa valintavaiheessa)
korkeakoulu peruu valinnan, jos valintaan liittyvät ehdot eivät täytykään
voit ottaa tarjotun paikan vastaan, muttet ilmoittautua korkeakouluun ennen kuin ehto on täyttynyt"
Siis mistä tosta linkistä näkee omat pisteet?
Niin, kesken minulla siis lukee kaikissa ja tuo ehdollisesti hyväksyttävä:false. Joku täällä puhui että hänellä lukee "ei hyväksyttävissä", niin tarkoittaako sen puuttuminen nyt sitten mitä?
Ja mitä ehdollisesti hyväksyttävissä ylipäätään tarkoittaa käytännössä?
Vierailija kirjoitti:
Siis mistä tosta linkistä näkee omat pisteet?
Ei mistään jos niitä ei oo laitettu vielä. Tuolta saattaa nähdä VÄHÄN ennen julkistamista oman tilanteen. Esim.monet nähneet omat varasijat sieltä ennenkuin julkistettu.
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä ehdollisesti hyväksyttävissä ylipäätään tarkoittaa käytännössä?
Ei kannata katsoa niitä jos ei ymmärrä. Ehdollisesti hyväksyttävissä:false eli valinta on kesken. Ei ole ehdollisesti hyväksyttävissä.
Mä pääsin päiväpuolelle, mutta jatkan samassa monimuotoryhmässä jossa aloitin vuoden alussa polkuopiskelijana 😊